Is er iemand dood gegaan in je omgeving? Lijkt me een goede reden om even in de emo modus te schieten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:11 schreef rhubarbje het volgende:
nou ik hoop in ieder geval dat er volgende maand geen mensen dood gaan en zo
dat zou al een verbetering zijn
/emo gezeik
sorry ik ben gewoon erg sjaggo
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:11 schreef rhubarbje het volgende:
/emo gezeik
O man, dat wordt lachen als ik haar erop aanspreekquote:
Ik sjaggo met je meequote:Op donderdag 6 maart 2014 10:11 schreef rhubarbje het volgende:
/emo gezeik
Nou sorry hoor, maar dat vind ik echt wel reden om er werk van te maken. En zij is toch gewoon verzekerd, wtf..quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O man, dat wordt lachen als ik haar erop aanspreek'dat hoort bij kinderen'. Het is geen duidelijke vlek, meer alsof er een keer water overheen is gegaan, maar ik zie duidelijk verschil. En ik heb die bank net een jaar
ben er best zuinig mee. M'n eigen huisvee mag er ook niet op, maar als het vee van een ander op de armleuning gaat knagen dan moet ik dat oké vinden
En gelukkig was m'n salontafel al aan vervanging toe.
Op een klif bij een fjord bij één van de mooiste plaatsjes van Noorwegen. Ik hoefde gelukkig niet mijn tas te laten controleren op het vliegveldquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hoe is je vorige aanzoek gedaan dan? Ik ben wel benieuwd.
Nja, diegene die ik gehad heb ik misschien wat lastig uit te voeren.Maar in ieder geval, hij had een mooie ring gekocht, en sleepte die al drie weken mee in zijn jas, doodsbang dat ik hem zou vinden.
December 2012 kocht hij een huis in mijn woonplaats en hij stond erop meteen die dag te verhuizen. Vanaf de notaris rechtstreeks met sleutel naar het huis gegaan, want daar stond hij op. Toen tilde hij me over de drempel, deed de deur dicht en ging op 1 knie (inclusief speech!). Ik had het niet verwacht dus ik stond me een partij te janken.
Ach, misschien niet heel speciaal maar voor ons wel in ieder geval.
...moeten we van het ergste uitgaan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op een klif [..]
Overigens nooit mee getrouwd.
Zou het een vriendschap waard zijn?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar dat vind ik echt wel reden om er werk van te maken. En zij is toch gewoon verzekerd, wtf..
hij is nu dood aan het gaanquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Is er iemand dood gegaan in je omgeving? Lijkt me een goede reden om even in de emo modus te schieten.
Nee hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...moeten we van het ergste uitgaan?
We hadden het gister nog over verzekering omdat een ander kind op de bril van haar dochter had gestaan. Ik durf te wedden dat als het andersom gaat, ze anders pieptquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar dat vind ik echt wel reden om er werk van te maken. En zij is toch gewoon verzekerd, wtf..
Als daar een vriendschap van moet afhangen, zal het ook niet zo'n hechte boel zijn, kom op zegquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zou het een vriendschap waard zijn?
Aanklagen!quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O man, dat wordt lachen als ik haar erop aanspreek'dat hoort bij kinderen'. Het is geen duidelijke vlek, meer alsof er een keer water overheen is gegaan, maar ik zie duidelijk verschil. En ik heb die bank net een jaar
ben er best zuinig mee. M'n eigen huisvee mag er ook niet op, maar als het vee van een ander op de armleuning gaat knagen dan moet ik dat oké vinden
En gelukkig was m'n salontafel al aan vervanging toe.
Sommige vrienden kan je beter kwijt zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zou het een vriendschap waard zijn?
Het is een moeder he, die staan aan de kant van hun wondertje.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als daar een vriendschap van moet afhangen, zal het ook niet zo'n hechte boel zijn, kom op zeg
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op een klif bij een fjord bij één van de mooiste plaatsjes van Noorwegen. Ik hoefde gelukkig niet mijn tas te laten controleren op het vliegveld
Dat klinkt ook mooi! Maar precies zo herhalen, neem aan dat je niet zo vaak in Noorwegen zit? En dat laatste is wel een mazzeltje ja, dat zou het flink verpest hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op een klif bij een fjord bij één van de mooiste plaatsjes van Noorwegen. Ik hoefde gelukkig niet mijn tas te laten controleren op het vliegveld
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is een moeder he, die staan aan de kant van hun wondertje.
En tegenover de wereld.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is een moeder he, die staan aan de kant van hun wondertje.
WEL!quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]Heee, ons niet allemaal over één kam scheren
Sowieso, wil je vrienden zijn met mensen die het normaal vinden spullen van hun vrienden te slopen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als daar een vriendschap van moet afhangen, zal het ook niet zo'n hechte boel zijn, kom op zeg
quote:
Het is familiequote:Op donderdag 6 maart 2014 10:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar zo weinig zonder wondertje (of niet-zwanger)quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Sommige vrienden kan je beter kwijt zijn.
Nou ja, als je die bank net een jaar hebt...quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sowieso, wil je vrienden zijn met mensen die het normaal vinden spullen van hun vrienden te slopen?
al zou ik zelf als ik het zo hoor de vlek nieteens zien en me er al helemaal niet druk om maken
Ik gelukkig nog genoeg.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar zo weinig zonder wondertje (of niet-zwanger)
Dat komt allemaal nog wel als je zelf kinderen hebtquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is familie
Maar sinds ze kinderen heeft doet ze wel vaker uitspraken. Alles draait nu om haar kinderen en haar planning. En ik geloof ook dat het druk en stress is, en dat ze het niet bewust doet en dat we gewoon anders tegen dingen aankijken, maar sommige dingen vind ik zelf niet door de beugel kunnen.
Zeg je gaat lekker vandaag he?quote:
Sterkte.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij is nu dood aan het gaan
kwestie van dagen
Ik ben gewoon zuinig met m'n dure bank die ik net een jaar heb en best duur wasquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sowieso, wil je vrienden zijn met mensen die het normaal vinden spullen van hun vrienden te slopen?
al zou ik zelf als ik het zo hoor de vlek nieteens zien en me er al helemaal niet druk om maken
Je bent echt veel te lief hoor CLquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zuinig met m'n dure bank die ik net een jaar heb en best duur was![]()
Toen het wondertje aan de caviakooi ging hangen kwamen we gelukkig wel meteen in opstand dat dat echt niet mocht.
Ik heb wel lopen zeiken over haar behandeling van haar huisdieren dus ze vinden me nu een enorm zeikerd geloof ik.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent echt veel te lief hoor CL
Ik begrijp niet dat zij zelf niet aanbood de verzekering in te schakelen, echt hoor..quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel lopen zeiken over haar behandeling van haar huisdieren dus ze vinden me nu een enorm zeikerd geloof ik.
Same here. Misschien maar beter ook.quote:
En terecht. Mensen zonder kinderen zijn toch minderwaardige wezens. Je moet blij zijn dat ze nog met je omgaat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel lopen zeiken over haar behandeling van haar huisdieren dus ze vinden me nu een enorm zeikerd geloof ik.
Hier is het eerder andersom, ik voel me gediscrimineerd door jullie!quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:23 schreef Q. het volgende:
[..]
En terecht. Mensen zonder kinderen zijn toch minderwaardige wezens. Je moet blij zijn dat ze nog met je omgaat.
Ik dacht op het moment zelf dat ik het er zo uit kon wassen. Het is siroop met water, kom op. Ik heb er ook slagroom uit weten te krijgen. Maar vanmorgen zag ik nog licht kleurverschil. Anderen zien het waarschijnlijk niet eens maar ik welquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat zij zelf niet aanbood de verzekering in te schakelen, echt hoor..
"Één klein topic houdt heldhaftig stand".quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hier is het eerder andersom, ik voel me gediscrimineerd door jullie!
Dat zou mooi zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Als ouders om de haverklap zulke dingen moeten aangeven bij de verzekering wil niemand ze nog verzekeren
Ik heb het nog maar 1 keer hoeven doen hoor, toen hij een rotje op de auto van lief's ouders had gegooidquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Als ouders om de haverklap zulke dingen moeten aangeven bij de verzekering wil niemand ze nog verzekeren
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:26 schreef Q. het volgende:
[..]
"Één klein topic houdt heldhaftig stand".
Bierix de brouwerquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:26 schreef Q. het volgende:
[..]
"Één klein topic houdt heldhaftig stand".
Daar maken we ons wel druk om als we zelf kinderen hebben toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Hahahaquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar maken we ons wel druk om als we zelf kinderen hebben toch?
Nou idd, toch een van de belangrijkste verzekeringen als je kinderen hebtquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:32 schreef rhubarbje het volgende:
Maar je hebt je verzekering toch juist omdat dit soort dingen gebeuren en zo?
Iedereen weet toch dat het soms gewoon zo gaat?
WA hebben de meeste mensen omdat het moetquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:32 schreef rhubarbje het volgende:
Maar je hebt je verzekering toch juist omdat dit soort dingen gebeuren en zo?
Iedereen weet toch dat het soms gewoon zo gaat?
Komt dat Tinder verhaal nou nog?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar maken we ons wel druk om als we zelf kinderen hebben toch?
Not much of a story. Heb een tijdje terug een paar dates gehad met een dame, via tinder. En de geruchten koppen, zegmaar.quote:
Het moet alleen als je een auto, kerncentrale of jachtvergunning hebt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
WA hebben de meeste mensen omdat het moet
Dat vergeten mensen nog wel eens ja. Tot ze ineens iemand huis affikken ofzoquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het moet alleen als je een auto, kerncentrale of jachtvergunning hebt.
En WA is nog weer wat anders als persoonlijke aansprakelijkheid.
Ja? Het was stiekem een vent?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Not much of a story. Heb een tijdje terug een paar dates gehad met een dame, via tinder. En de geruchten koppen, zegmaar.
Kinderen zijn daar goed in.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat vergeten mensen nog wel eens ja. Tot ze ineens iemand huis affikken ofzo
quote:
Moet het niet ook bij het kopen van een huis?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het moet alleen als je een auto, kerncentrale of jachtvergunning hebt.
En WA is nog weer wat anders als persoonlijke aansprakelijkheid.
Nou, laatst stortte hier de voorgevel van een huis naar beneden met een storm. Je weet maar nooit dus.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:40 schreef KomtTijd... het volgende:
Huizen hebben over het algemeen niet echt de neiging toevallige voorbijgangers te verminken.
Ja, hier ook.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:41 schreef missbehavin het volgende:
Bij mij zit het gewoon in mijn inboedelverzekeringspakket
Ik heb geen AVP. Ik pas gewoon wel op dat ik CL d'r bank niet bevuil.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:41 schreef missbehavin het volgende:
Bij mij zit het gewoon in mijn inboedelverzekeringspakket
Altijd een handdoekje er onder!quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb geen AVP. Ik pas gewoon wel op dat ik CL d'r bank niet bevuil..
Neemt dat de spontaniteit niet weg?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Altijd een handdoekje er onder!
Dat heeft hij vast liever dan dat CL boos wordtquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Neemt dat de spontaniteit niet weg?
Of het kindquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:48 schreef missbehavin het volgende:
CL, je kunt je bank natuurlijk ook in plastic inpakken!
Of bij voorbaat geld vragen aan iedereen die erop wil zitten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:48 schreef missbehavin het volgende:
CL, je kunt je bank natuurlijk ook in plastic inpakken!
Rood lampje erboven en hoppa, het imago is kapot van CL.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Of bij voorbaat geld vragen aan iedereen die erop wil zitten.
Of KTquote:
Mooi rood is niet lelijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rood lampje erboven en hoppa, het imago is kapot van CL.
Kost dat niet ontzettend veel tijd en moeite?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
quote:
Niet mij de schuld geven please.quote:
Ik breng wel even een vlammenwerper langs, dat is volgens mij het enige effectieve schoonmaakmiddel.quote:
quote:
Ik wilde zeggen: ''Ik zal jou eens wegpesten'' maar ik ben een beetje bang voor je.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, daarvoor ben jij hier toch?
En terecht.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:09 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: ''Ik zal jou eens wegpesten'' maar ik ben een beetje bang voor je.
Volgens mij ben jij als de 7 Bijbelse plagen als ik dat probeer.quote:
Vooral als je 'm preventief gebruikt op de wondertjes.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik breng wel even een vlammenwerper langs, dat is volgens mij het enige effectieve schoonmaakmiddel.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij als de 7 Bijbelse plagen als ik dat probeer.
BBQ!quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vooral als je 'm preventief gebruikt op de wondertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |