SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Het oneindige internet. Met andere woorden: steeds switchen tussen 9GAG, Reddit en FOK!.quote:Op donderdag 6 maart 2014 02:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Netflix, bingo & programmeren![]()
en u?
Correctie*quote:Op donderdag 6 maart 2014 02:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Het oneindige internet. Met andere woorden: steeds switchen tussen 9GAG, Reddit, FOK! en Diablo.
Moet ik nog altijd doen. Al ben ik inmiddels wel in de overtuiging dat het mijn geld meer dan waard is en gaat zijn.quote:
Heb ik bij Gamesync gedaan, goedkoopste die er is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 02:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet ik nog altijd doen. Al ben ik inmiddels wel in de overtuiging dat het mijn geld meer dan waard is en gaat zijn.
Hoe dan ook, tijd voor bed. De wekker staat gelukkig alweer voor over een kleine 5 uur
Als ik een leven had dan zat ik minder op FOK! en zoquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n raar figuur met een leven?
Dusss tegen wie mag ik aangifte doen. Ik weiger op een dusdanige manier bedreigd te wordenquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus.... Sla jij Flippiee of moet ik het doen? Ik weiger op een dusdanige wijze online gepest te worden :s
Ik doe het welquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus.... Sla jij Flippiee of moet ik het doen? Ik weiger op een dusdanige wijze online gepest te worden :s
knokploeg nodig?quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dusss tegen wie mag ik aangifte doen. Ik weiger op een dusdanige manier bedreigd te worden
Ik wilde bijna vragen wat ik je misdaan heb, maar er schoot mij van alles te binnen.quote:
Nee ik handle de boys altijd wel.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wilde bijna vragen wat ik je misdaan heb, maar er schoot mij van alles te binnen.
of een fokker?quote:
Link graagquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:50 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb een paar stripgifjes gevonden van een meisje van mijn school op 4chan. En ze is nog geen 18, hoe klaag ik 4chan aan zodat ik geld krijg?
Wat flauwquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, dat zet ik niet zomaar op FOK!.
HAHAquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:55 schreef Spatieloos het volgende:
Een vriend van me had eergisteren een jongetje in de sloot geduwd en hij moest daarvoor een dag en nacht in een cel overnachten. Ook moet hij meer dan 400 euro schade vergoeding betalen
Ik hoor nog steeds best vaak in het nieuws enz dat een lesbisch of homostel uit hun huis worden gepest. Echt belachelijkquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat nog steeds zo ?
Ik dacht dat iedereen in NL nu wel wat toleranter was.
Echt raar, wat zijn dat voor ouderwetse ontolerante mensen dan waar wonen die?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoor nog steeds best vaak in het nieuws enz dat een lesbisch of homostel uit hun huis worden gepest. Echt belachelijk
Ik vermoed ergens waar homo zijn niet zo normaal is. Erg gelovige buurten ofzo?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Echt raar, wat zijn dat voor ouderwetse ontolerante mensen dan waar wonen die?
Niet meer wat het was.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:26 schreef Amarantha het volgende:
Limp Bizkit treed in Zwolle op. 2 Juli
Ik ga ook niet heen hoorquote:
wauw, dat is lang geleden dat ik die live heb gezienquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:26 schreef Amarantha het volgende:
Limp Bizkit treed in Zwolle op. 2 Juli
Zoals?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga ook niet heen hoorIk ga, als het goed is, een maand ervoor naar een teringvet feestje
Ik nog nooit. Sowieso weinig live gezienquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, dat is lang geleden dat ik die live heb gezien
poe, die lijst zou ik niet zo uit mn hoofd durven maken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik nog nooit. Sowieso weinig live gezienAlleen HIM 2x, KoЯn en Guns 'n Roses (
). Oh en een paar hardcore dj's
ik twijfel nog.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:36 schreef Amarantha het volgende:
Na mijn volgende feestje kan ik daar heel veel bekende hardcore (en hardstyle) DJ's aan toevoegen![]()
Hardcore. Sowiesoquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik twijfel nog.
harmony of hardcore en pinkpop vallen in hetzelfde weekend.
kan moeilijk allebei doen
mwa, allebei kunnen leuk zijn.quote:
Wanneer er ook wat meer animo is enzquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sure.
http://tinychat.com/spatieboos
Even denk hey mono is derquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wel op een foto van jezelf, kan ik erop fappen
geen probleem, ik wil uiteraard wel bewijzen zien van de volgefapte fotoquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wel op een foto van jezelf, kan ik erop fappen
uiteraard in 1080p resolutie.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen probleem, ik wil uiteraard wel bewijzen zien van de volgefapte foto
9 9 9 9 9!!! -> google translate -> duitsquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:00 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen naar TC. Hup Hup
http://tinychat.com/spatieloos
quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:58 schreef OllieWilliams het volgende:
felle zonlicht in me oog godverdome
quote:
Ib4 ww IIIquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:49 schreef Rezania het volgende:
De Krim hoort nu bij Rusland, dat is snel gegaan zeg.
Ik ook niet gezien Putin zijn uitspraken. Ik hoop wel dat Europa zich eens los wrikt van Amerika en wat meer toenadering naar Rusland zoekt. Wat een bemoeials, die Amerikanenquote:
Nee Rusland is de shitquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook niet gezien Putin zijn uitspraken. Ik hoop wel dat Europa zich eens los wrikt van Amerika en wat meer toenadering naar Rusland zoekt. Wat een bemoeials, die Amerikanen
Rusland is even kut als Amerika imo, beter groeit de EU eens wat ballen en leert het zelfstandig zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook niet gezien Putin zijn uitspraken. Ik hoop wel dat Europa zich eens los wrikt van Amerika en wat meer toenadering naar Rusland zoekt. Wat een bemoeials, die Amerikanen
Ik dacht te lezen negermelkquote:
Kunnen we over 9 maanden een kindje verwachten?quote:
Maak nieuwe aan danquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:29 schreef Spatieloos het volgende:
tc/spatieboos is kapot, hij doet het niet meer
d4v1dquote:
Ik zal ze naar huis sturen.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:31 schreef d4v1d het volgende:
Altijd die spanning als je een note krijgt en moet wachten tot je hem kan inzien. Toch weer benieuwd wat je hebt gedaan. geeft zo'n fijn en warm gevoel
Doet het hier welquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar deze room gebruikten wij al een halfjaar en was naar mij vernoemd
huehuehuequote:
Haha n00bquote:
koken != bakkenquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Had je alles gekookt dan, of at je het rauw?
quote:
quote:
Dan ga je slapenquote:
Ja, en dan om 3 uur 's nachts wakker worden. Goed plan, einstein.quote:
Dan niet jongquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en dan om 3 uur 's nachts wakker worden. Goed plan, einstein.
quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en dan om 3 uur 's nachts wakker worden. Goed plan, einstein.
Morgen heb ik gewoon college hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, en
Morgen is het vrijdag, dus chillen
Ha gayquote:
wat?quote:
Ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat?
Klinkt als dat je op de basisschool je ouders de klas laat zien terwijl alle boeken zijn uitgestald om te laten zien waar je mee bezig bent
Pfff...quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:55 schreef Rezania het volgende:
Probleem is dat de meeste ouders niet snappen hun dochters en zonen doen bij LST, dus daarom houdt de studievereniging ieder jaar een ouderdag. Krijgen de ouders een college, practicum en een borrel.
Nou, geef toe, jij zou LST ook niet snappen als ik het zo zou zeggen.quote:
Nee maar als ouders interesse hebben kan zoon/dochterlief toch wel even vertellen waar het om gaatquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, geef toe, jij zou LST ook niet snappen als ik het zo zou zeggen.
Heb ik geprobeerd, maar het lukte niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee maar als ouders interesse hebben kan zoon/dochterlief toch wel even vertellen waar het om gaat
Gewoon 40 uur in de week studie ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ach die paar uurtjes college die je hebt.
Kun je zo slecht uitleggen dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, maar het lukte niet.
[..]
Gewoon 40 uur in de week studie ja.
Ze weten amper wat DNA is, hoe moet ik dan genetische modificatie en biotechnologie uitleggen?quote:
En dat gaan ze allemaal in één college uitleggen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze weten amper wat DNA is, hoe moet ik dan genetische modificatie en biotechnologie uitleggen?
Een wat?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze weten amper wat DNA is, hoe moet ik dan genetische modificatie en biotechnologie uitleggen?
Geen idee, ik heb het niet georganiseerd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En dat gaan ze allemaal in één college uitleggen?
En je ouders hebben er zin in?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het niet georganiseerd.
Ja hoor, die zijn wel benieuwd. Mogen ze ook in een labjas rondlopen.quote:
Okequote:Op donderdag 6 maart 2014 19:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja hoor, die zijn wel benieuwd. Mogen ze ook in een labjas rondlopen.
Daarom thuis blijven en bier drinken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:43 schreef Maringo het volgende:
Ik zit in de klas tegen een fatty buttcrack aan te kijken.
Want dat doe jij ook altijd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom thuis blijven en bier drinken.
Wat voor klas?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:43 schreef Maringo het volgende:
Ik zit in de klas tegen een fatty buttcrack aan te kijken.
Nee, maar ik zie dan ook geen vieze aarsravijnen.quote:
Nog 23 dagen tot zaterdag 29 maart 2014.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben nog steeds niet uit wat we moeten doen de 29ste.
Jij kan ook wel wat verzinnen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog 23 dagen tot zaterdag 29 maart 2014.
Succes.
Dat je genoeg tijd hebt.quote:
Eikelbijten.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:01 schreef Fopje het volgende:
Etsu. Neem een gagball mee. Houdt Rez van.
Nou, nee.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:02 schreef Etsu het volgende:
Snowbells is gewoon jaloers dat ze niet in mijn en/of Rez' broekje kan komen.
Er is geen gagball groot genoeg voor mijn mond.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:01 schreef Fopje het volgende:
Etsu. Neem een gagball mee. Houdt Rez van.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is geen gagball groot genoeg voor mijn mond.
Omg, snowbells.quote:
Oh dan word ik denk ik maar lesbisch.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omg, snowbells.Voor jou zou ik serieus hetero worden.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is geen gagball groot genoeg voor mijn mond.
Kan je met Etsu scharen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh dan word ik denk ik maar lesbisch.
Snap je het niet? Paxje heeft het mij aangeleerd. Ik ben zo door Pax.quote:
Je bent trafo door Pax?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Snap je het niet? Paxje heeft het mij aangeleerd. Ik ben zo door Pax.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar wat is trafo?
Nee, travo's.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Paxcon heeft mij een travo van gemaakt. Slecht van hem he?
druk met het levenquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey krullenbolletje.
jij hier. lang niet gezien.
Jaaaaaaaa.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij zoekt mij op hoor. Hij heeft een keer 's nachts bij mij aangebeld omdat hij me nodig had.
Je hebt altijd wel veel verhalen zonder bewijs, verdacht hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is echt zo. Maar goed, ik heb Pax beloofd niet inhoudelijk te gaan, dus dat doe ik ook niet.
hou dit ook in je achterhoofd voor op de meet als hij weer met ongeloofwaardige verhalen komtquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt altijd wel veel verhalen zonder bewijs, verdacht hoor.
Ja wat, dat Pax op mijn deur staat te bonken en loopt te huilen, dan ga ik dat ook echt filmenquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt altijd wel veel verhalen zonder bewijs, verdacht hoor.
Ik geloof niks zonder bewijs.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hou dit ook in je achterhoofd voor op de meet als hij weer met ongeloofwaardige verhalen komt
Nee, bewijs willen we.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja wat, dat Pax op mijn deur staat te bonken en loopt te huilen, dan ga ik dat ook echt filmen!
Beetje privacy en respect voor je mede-homogenoot mag ook wel hoor.
Nee, die zijn onzinnig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Behalve als je een getuigenverklaring bewijs vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk ads die op mijn behoeftes zijn afgesteld.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Oki, dan zijn we hiermee klaar. Ik weet wat ik geloof en wat de waarheid is. Voor jou zal het een raadsel blijven.quote:
God is zeker ook echt volgens jou?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oki, dan zijn we hiermee klaar. Ik weet wat ik geloof en wat de waarheid is. Voor jou zal het een raadsel blijven.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:18 schreef Rezania het volgende:
Ben jij ook zo gespierd dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk ads die op mijn behoeftes zijn afgesteld.
Nee, helaas niet, wel zo groot geschapen.quote:
Ja man, is lachen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over, straks leest een gelovige mee en heb ik weer boze DM's.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, helaas niet, wel zo groot geschapen.
[..]
Ja man, is lachen.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, helaas niet, wel zo groot geschapen.
[..]
Ja man, is lachen.
Alsof ik daar in ga slapen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel een 4 sterren hotel dan minstens.
Ohja, iedereen heeft hier 30 cmquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet aan de FOK!standaard conformeren.
Ik ga niet naar Groningen voor dat ene hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
nog niet eens.
mijn eigen bed in de keuken
Als je komt, zal ik Pax aan z'n halsband naar mijn huis meesleuren, heb je drie redenen om te komen: mij, mijn pener en Pax.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Groningen voor dat ene hoor.
Weet je hoe ver?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je komt, zal ik Pax aan z'n halsband naar mijn huis meesleuren, heb je drie redenen om te komen: mij, mijn pener en Pax.
Is goed man, speciaal voor jou.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:28 schreef Paxcon het volgende:
Rez kom naar Groningen dan, gaan we bier drinken
Wat je ervoor of erna met Etsu doet heb ik niks mee te maken
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:28 schreef Paxcon het volgende:
Rez kom naar Groningen dan, gaan we bier drinken
Wat je ervoor of erna met Etsu doet heb ik niks mee te maken
Top, laat maar weten wanneerquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je hoe ver?
[..]
Is goed man, speciaal voor jou.
Plz laat me met rustquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Ik zal je eeuwig achtervolgen. Tot een van ons sterft. Onthoud dat.
29 maart.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Top, laat maar weten wanneer
[..]
Plz laat me met rust
Dat kan ik niet, Paxcon. Je hebt me zoveel schade aangericht en ik lijd nu onder jouw acties. Ik zal wraak nemen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Top, laat maar weten wanneer
[..]
Plz laat me met rust
Als dit geen triootje wordt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Ik zal je eeuwig achtervolgen. Tot een van ons sterft. Onthoud dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |