Ik hoor nog steeds best vaak in het nieuws enz dat een lesbisch of homostel uit hun huis worden gepest. Echt belachelijkquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat nog steeds zo ?
Ik dacht dat iedereen in NL nu wel wat toleranter was.
Echt raar, wat zijn dat voor ouderwetse ontolerante mensen dan waar wonen die?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoor nog steeds best vaak in het nieuws enz dat een lesbisch of homostel uit hun huis worden gepest. Echt belachelijk
Ik vermoed ergens waar homo zijn niet zo normaal is. Erg gelovige buurten ofzo?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Echt raar, wat zijn dat voor ouderwetse ontolerante mensen dan waar wonen die?
Niet meer wat het was.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:26 schreef Amarantha het volgende:
Limp Bizkit treed in Zwolle op. 2 Juli
Ik ga ook niet heen hoorquote:
wauw, dat is lang geleden dat ik die live heb gezienquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:26 schreef Amarantha het volgende:
Limp Bizkit treed in Zwolle op. 2 Juli
Zoals?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga ook niet heen hoorIk ga, als het goed is, een maand ervoor naar een teringvet feestje
Ik nog nooit. Sowieso weinig live gezienquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, dat is lang geleden dat ik die live heb gezien
poe, die lijst zou ik niet zo uit mn hoofd durven maken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik nog nooit. Sowieso weinig live gezienAlleen HIM 2x, KoЯn en Guns 'n Roses (
). Oh en een paar hardcore dj's
ik twijfel nog.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:36 schreef Amarantha het volgende:
Na mijn volgende feestje kan ik daar heel veel bekende hardcore (en hardstyle) DJ's aan toevoegen![]()
Hardcore. Sowiesoquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik twijfel nog.
harmony of hardcore en pinkpop vallen in hetzelfde weekend.
kan moeilijk allebei doen
mwa, allebei kunnen leuk zijn.quote:
Wanneer er ook wat meer animo is enzquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sure.
http://tinychat.com/spatieboos
Even denk hey mono is derquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wel op een foto van jezelf, kan ik erop fappen
geen probleem, ik wil uiteraard wel bewijzen zien van de volgefapte fotoquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wel op een foto van jezelf, kan ik erop fappen
uiteraard in 1080p resolutie.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen probleem, ik wil uiteraard wel bewijzen zien van de volgefapte foto
9 9 9 9 9!!! -> google translate -> duitsquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:00 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen naar TC. Hup Hup
http://tinychat.com/spatieloos
quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:58 schreef OllieWilliams het volgende:
felle zonlicht in me oog godverdome
quote:
Ib4 ww IIIquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:49 schreef Rezania het volgende:
De Krim hoort nu bij Rusland, dat is snel gegaan zeg.
Ik ook niet gezien Putin zijn uitspraken. Ik hoop wel dat Europa zich eens los wrikt van Amerika en wat meer toenadering naar Rusland zoekt. Wat een bemoeials, die Amerikanenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |