quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en dan om 3 uur 's nachts wakker worden. Goed plan, einstein.
Morgen heb ik gewoon college hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, en
Morgen is het vrijdag, dus chillen
Ha gayquote:
wat?quote:
Ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat?
Klinkt als dat je op de basisschool je ouders de klas laat zien terwijl alle boeken zijn uitgestald om te laten zien waar je mee bezig bent
Pfff...quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:55 schreef Rezania het volgende:
Probleem is dat de meeste ouders niet snappen hun dochters en zonen doen bij LST, dus daarom houdt de studievereniging ieder jaar een ouderdag. Krijgen de ouders een college, practicum en een borrel.
Nou, geef toe, jij zou LST ook niet snappen als ik het zo zou zeggen.quote:
Nee maar als ouders interesse hebben kan zoon/dochterlief toch wel even vertellen waar het om gaatquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, geef toe, jij zou LST ook niet snappen als ik het zo zou zeggen.
Heb ik geprobeerd, maar het lukte niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee maar als ouders interesse hebben kan zoon/dochterlief toch wel even vertellen waar het om gaat
Gewoon 40 uur in de week studie ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ach die paar uurtjes college die je hebt.
Kun je zo slecht uitleggen dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, maar het lukte niet.
[..]
Gewoon 40 uur in de week studie ja.
Ze weten amper wat DNA is, hoe moet ik dan genetische modificatie en biotechnologie uitleggen?quote:
En dat gaan ze allemaal in één college uitleggen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze weten amper wat DNA is, hoe moet ik dan genetische modificatie en biotechnologie uitleggen?
Een wat?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze weten amper wat DNA is, hoe moet ik dan genetische modificatie en biotechnologie uitleggen?
Geen idee, ik heb het niet georganiseerd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En dat gaan ze allemaal in één college uitleggen?
En je ouders hebben er zin in?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het niet georganiseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |