Hey ouwe IJshokeyert!quote:
Ja dat bloed is er nu wel af inderdaad.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:47 schreef sp3c het volgende:
ja omdat je net je tanden hebt geboent zeker
De tandarts doet dat wel eens voor me.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:47 schreef sp3c het volgende:
ja omdat je net je tanden hebt geboent zeker
Hoi Corrie.quote:
Vind ik altijd wel lekker. Mijn tanden voelen dan lekker glad aan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:48 schreef OProg het volgende:
[..]
De tandarts doet dat wel eens voor me.
Maar die saneert dan ook meteen de hele klerebende.
En dan die gasten uit Black Sails ermee laten varen! Komt het helemaal goed.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:49 schreef Peunage het volgende:
Laat die mariniers maar komen.
Wij hebben een fokking schip. Met fokking kanonnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wel. Tot het zijn meesterwerk is waarin hij alles open maakt om er weer een nieuw topwerk van te maken waarin alle vullingen eruit gaan voor nieuw en beter en ik daarna weer 2 maanden last van mijn smoel heb.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik altijd wel lekker. Mijn tanden voelen dan lekker glad aan.
quote:
Dat heb ik vorig jaar gehad, ik had nog van die ouwe vullingen en die zijn vervangen door witte. Maar niet zoveel last van gehad. NU beginnen ze steeds over kronenquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat wel. Tot het zijn meesterwerk is waarin hij alles open maakt om er weer een nieuw topwerk van te maken waarin alle vullingen eruit gaan voor nieuw en beter en ik daarna weer 2 maanden last van mijn smoel heb.
Wel een heerlijke vrouw.quote:
Twee jaar geleden alles eruit gesloopt. Toen had ik begin vorig jaar een ontstoken kies en heb ik zo ongeveer zelf een poging ondernomen om het eruit te halen. Dat was een ontsteking die onder een vulling zat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar gehad, ik had nog van die ouwe vullingen en die zijn vervangen door witte. Maar niet zoveel last van gehad. NU beginnen ze steeds over kronenJa doei. daar heb ik geen zin in.
Wat wel altijd kut is, is dat gepor met zo een haak
quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:48 schreef OProg het volgende:
[..]
De tandarts doet dat wel eens voor me.
Maar die saneert dan ook meteen de hele klerebende.
Ik vond het al een beeeetje apart, want een big spender ben ik nietquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:55 schreef sp3c het volgende:
damn ik quote de verkeerde quote
zo dus
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |