Hey ouwe IJshokeyert!quote:
Ja dat bloed is er nu wel af inderdaad.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:47 schreef sp3c het volgende:
ja omdat je net je tanden hebt geboent zeker
De tandarts doet dat wel eens voor me.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:47 schreef sp3c het volgende:
ja omdat je net je tanden hebt geboent zeker
Hoi Corrie.quote:
Vind ik altijd wel lekker. Mijn tanden voelen dan lekker glad aan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:48 schreef OProg het volgende:
[..]
De tandarts doet dat wel eens voor me.
Maar die saneert dan ook meteen de hele klerebende.
En dan die gasten uit Black Sails ermee laten varen! Komt het helemaal goed.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:49 schreef Peunage het volgende:
Laat die mariniers maar komen.
Wij hebben een fokking schip. Met fokking kanonnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wel. Tot het zijn meesterwerk is waarin hij alles open maakt om er weer een nieuw topwerk van te maken waarin alle vullingen eruit gaan voor nieuw en beter en ik daarna weer 2 maanden last van mijn smoel heb.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik altijd wel lekker. Mijn tanden voelen dan lekker glad aan.
quote:
Dat heb ik vorig jaar gehad, ik had nog van die ouwe vullingen en die zijn vervangen door witte. Maar niet zoveel last van gehad. NU beginnen ze steeds over kronenquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat wel. Tot het zijn meesterwerk is waarin hij alles open maakt om er weer een nieuw topwerk van te maken waarin alle vullingen eruit gaan voor nieuw en beter en ik daarna weer 2 maanden last van mijn smoel heb.
Wel een heerlijke vrouw.quote:
Twee jaar geleden alles eruit gesloopt. Toen had ik begin vorig jaar een ontstoken kies en heb ik zo ongeveer zelf een poging ondernomen om het eruit te halen. Dat was een ontsteking die onder een vulling zat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar gehad, ik had nog van die ouwe vullingen en die zijn vervangen door witte. Maar niet zoveel last van gehad. NU beginnen ze steeds over kronenJa doei. daar heb ik geen zin in.
Wat wel altijd kut is, is dat gepor met zo een haak
quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:48 schreef OProg het volgende:
[..]
De tandarts doet dat wel eens voor me.
Maar die saneert dan ook meteen de hele klerebende.
Ik vond het al een beeeetje apart, want een big spender ben ik nietquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:55 schreef sp3c het volgende:
damn ik quote de verkeerde quote
zo dus
[..]
Uh man dat ga je toch niet zelf proberen, gek.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Twee jaar geleden alles eruit gesloopt. Toen had ik begin vorig jaar een ontstoken kies en heb ik zo ongeveer zelf een poging ondernomen om het eruit te halen. Dat was een ontsteking die onder een vulling zat.
Toen wilde ik hem wel danken toen hij de zooi had open gemaakt en de druk eraf was trouwens.
Bij wijze van.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh man dat ga je toch niet zelf proberen, gek.
Nou ja dan nog. Kan me wel voorstellen dat je op een gegeven moment wel met je kop tegen de muur kunt slaan van de pijn.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:59 schreef OProg het volgende:
[..]
Bij wijze van.
Maar als 's avonds om tien uur de zaak ineens spontaan 'ontploft' en je nog een hele nacht door moet voor je een keer kan gaan bellen. Dan is dat echt een enorm lange nacht.
Prutsnage?quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:00 schreef Peunage het volgende:
Mehhh nu heb ik al helemaal geen zin meer om naar de tandarts te gaan. Daarbij lijkt haar naam verdacht veel op Pruts. Daar ga je toch niet heen, een tandarts die pruts heet...
Hahaquote:Op donderdag 6 maart 2014 01:00 schreef Peunage het volgende:
Mehhh nu heb ik al helemaal geen zin meer om naar de tandarts te gaan. Daarbij lijkt haar naam verdacht veel op Pruts. Daar ga je toch niet heen, een tandarts die pruts heet...
Dat dus.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja dan nog. Kan me wel voorstellen dat je op een gegeven moment wel met je kop tegen de muur kunt slaan van de pijn.
Stel je niet aan man. Als ik geboord moest worden nam ik niet eens verdoving.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:02 schreef Peunage het volgende:
Ik ga die vrouw volgende week bellen. Word hier gewoon bang gemaakt.
Inb4 grapje van sp3c.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik geboord moest worden nam ik niet eens verdoving.
Ik moest hierom lachen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:05 schreef Karina het volgende:
Als ik geboord moest worden nam ik niet eens verdoving.
Hihaho. De fysieke pijn is niet waar ik me druk om maak. Maar het is zzo'n nare plek om heen te gaan. Met je mond de hele tijd open, iemand anders die met allerlei apparaten in je mond bezig is, etc.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Stel je niet aan man. Als ik geboord moest worden nam ik niet eens verdoving.
Omdat ik bang ben voor naalden
hehehe het is zijn eerste keerquote:Op donderdag 6 maart 2014 01:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hihaho. De fysieke pijn is niet waar ik me druk om maak. Maar het is zzo'n nare plek om heen te gaan. Met je mond de hele tijd open, iemand anders die met allerlei apparaten in je mond bezig is, etc.
Bij Voorschurft heet dit gewoon vrijdagavond.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Met je mond de hele tijd open, iemand anders die met allerlei apparaten in je mond bezig is, etc.
Waarom moet je dan ineens naar de kaakchirurg, Arjanus?quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:10 schreef arjan1112 het volgende:
Wel je tanden poetsen en alles he, anders moet je naar de kaakchirurg... dan loop je daarna een maand met een opgezette wang en ga je dood van de pijn..
quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij Voorschurft heet dit gewoon vrijdagavond.
Ja dat kan welquote:Op donderdag 6 maart 2014 01:12 schreef Peunage het volgende:
En zou je met je neus kunnen roken, Adriaan? Zeg maar een sigaret in 1 neusgat, uitademen uit de andere.
dan kan de tandarts je ook geen fluit meer schelen natuurlijkquote:Op donderdag 6 maart 2014 01:12 schreef Peunage het volgende:
En zou je met je neus kunnen roken, Adriaan? Zeg maar een sigaret in 1 neusgat, uitademen uit de andere.
Kleinigheidjes hou je altijd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:13 schreef arjan1112 het volgende:
Omdat er zich dan achter je tandvlees een gezwel ontwikkeld dat hij met een mes opensnijd en die rommel er met een heel warm ding uitbrand, vervolgens de handel weer dicht naait.. en je mag daar niet roken.. het is gewoon erg kut
Slaap lekker.quote:
Slaap lekker, homel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:12 schreef sp3c het volgende:
ik ga gewoon naar bed hoor stelletje homels
3 is lastig nog nooit geprobeerd.. maar dan moet je wel opletten denk ik. je kan er maar 2 beethoudenquote:Op donderdag 6 maart 2014 01:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
En 2 in je neus? Uitademen door je mond? En een 3de sigaret in je mond?
Is wel pret voor 3 toch.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:16 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
3 is lastig nog nooit geprobeerd.. maar dan moet je wel opletten denk ik. je kan er maar 2 beethouden
Ik weet niet waar jij woont, maar hoe zit het daar eigenlijk met in de kroeg roken?quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:19 schreef arjan1112 het volgende:
er zijn er maar 2 of 3 lekker eigenlijk op een dag, sigaretten
Wat wel storend is is dat ook niemand in staat wordt gesteld om een rooktent op te zetten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:27 schreef OProg het volgende:
Restaurant kan ik me voorstellen.
Maar in een bruin café waar bijna alle gasten roken, komop zeg.
Personeel moet rookvrij kunnen werken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat wel storend is is dat ook niemand in staat wordt gesteld om een rooktent op te zetten.
MSI GTX460Ti TwinFrozer II. Ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:34 schreef Peunage het volgende:
Wat zijn dat voor videokaarten? Voor een game-pc?
Ziet er zeer herkenbaar uit. Spelen met technisch lego. Ben ik nog goed in ook.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:41 schreef YokiKater het volgende:
Werk aan de winkel, jeuj...
[ afbeelding ]
Project reanimation.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:59 schreef Drugshond het volgende:
(Nee ik ga geen geen cobra-6 afsteken).
Klinkt heel herkenbaar wat je allemaal schreef. Ik doe ook enkel en alleen zelfbouw. Deze is 2,5 jaar oud en heeft een jaar stil gestaan. Moederbord heeft blijkbaar een klap gehad, kreeg er eerst totaal geen stroom meer op maar hij vertoont weer tekenen van leven. Dus ik ga er maar eens rustig mee aan de slag, zooitje moet ook eens nodig uitgestoft worden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:25 schreef Drugshond het volgende:
1 foutje, 1 ventilator staat volgens mij verkeerd om (moet ik een keer omdraaien), die trekt stof aan. Om de zoveel tijd moet ik met mijn stofzuiger erlangs liggen sucken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:41 schreef Specularium het volgende:
Anatomisch gezien wonderbaarlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Aanslagijzer.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:51 schreef Peunage het volgende:
Eensch.
Hoe heet dat metalen ding wat je gebruikt bij het aanleggen van laminaat? Waar je tegenaan kunt slaan als je de laminaatstukken in elkaar wilt schuiven.
Zo moeilijk is dat ook niet, je kan bij wijze van spreken gewoon een metalen liniaal buigen of iets dergelijks.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:56 schreef Peunage het volgende:
Nice, dat is hem inderdaad. Daar ga ik dus geen 10 euro voor uitgeven, ik fabriceer het zelf wel
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:21 schreef sp3c het volgende:
ik ben ook pro vrouwen
ze moeten alleen wel luisteren
Voor zijn dochters?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:57 schreef arjan1112 het volgende:
Gordon gaat schoonzoons zoeken voor dochters.
De tv trekt een beetje bij de laatste tijd, eerst waren ze wel heel erg pro vrouwen en feminisme
gewoon luisteren, anders ga ik huilen en dat wil je echt niet meemakenquote:
voor de dochters van een ander. Gordon zelf heeft geen kinderen volgens mijquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Voor zijn dochters?
Pro-wortelvrouwen btw.
Echte mannen drinken geen alcohol....die roken sigaren!quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:06 schreef arjan1112 het volgende:
Heb dat nieuwe leffe bier gekocht ken je dat ?
Ik zie het liefste helemaal geen vrouwen op TV.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Mannen zien graag vrouwen op tv, vooral in zulke domme programma's. Dat heeft niks met feminisme te maken, arjan.
Hommoquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zie het liefste helemaal geen vrouwen op TV.
Bij kaarslicht een dikke fluim op die bruine anjer.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:31 schreef Karina het volgende:
Ja dat jij niks romantisch vindt dat wist ik. VS schat ik wel een beetje romantisch in.
Ja verpest het effe joh!quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Bij kaarslicht een dikke fluim op die bruine anjer.
It's sad but true.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:27 schreef Karina het volgende:
Op een of andere manier klinkt dat best romantisch DH.
Fikkie steken is wel tof ja maar niet zo romantisch heur. Wijn dan weer wel. Of gewoon wodka, mag ook.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
It's sad but true.
Romantisch ff denken eerst alle bosjes in de fik steken en dan een fles wijn open trekken.
Het Wantijpark in dit geval.quote:
Mooi gezegd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:21 schreef Drugshond het volgende:
Vrouwen kunnen mij breken als kristal. Schwarzenegger's niet.
fikkie stoken en wodka zuipen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:02 schreef sp3c het volgende:
zieik het nu goed en gaan corrie en commando de Hond eindelijk in de bosjes spelen????
Mjah Duplo is ook eigenlijk ook maar saai.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:02 schreef sp3c het volgende:
zieik het nu goed en gaan corrie en commando de Hond eindelijk in de bosjes spelen????
Echt wel, aan de zijkanten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:05 schreef Karina het volgende:
Moeten er wel bosjes zijn he? Vorige keer waren die er niet.
Bosje in je onderbroek.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:05 schreef Karina het volgende:
Moeten er wel bosjes zijn he? Vorige keer waren die er niet.
Ideale potloodventer.quote:
Dat waren brandnetels.... ik weet niet hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja hele kleine of zo. Maar geen bosjes waar je in kon springen.
Is dat zo? Moet je op de blaren zitten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat waren brandnetels.... ik weet niet hoor.
Dat heb ik echt nooit verteld, zoiets zou ik niet vertellen, gek.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:17 schreef Specularium het volgende:
Laat jullie niet in het ootje nemen jongens, Corrie heeft gewoon een kale kut hoor.
Zat ze hier een paar keer te vertellen.
Het is dat ik geen zin heb om te zoeken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nooit verteld, zoiets zou ik niet vertellen, gek.
En als ik het heb gezegd was het vast een grapje.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zin heb om te zoeken.
Want je hebt geen kale kut?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
En als ik het heb gezegd was het vast een grapje.
Kijk dat weten jullie dus ook niet, want de maat heb ik nooit vermeldquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
We weten wel allemaal van je cup A (of B?).
Scherp.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk dat weten jullie dus ook niet, want de maat heb ik nooit vermeld
Fixed.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
En dat je geen anale seks hebt, dat heb je ook wel eens gezegd.
Was ook een grapje van Corrie.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
En dat je geen anale seks hebt, dat heb je ook wel eens gezegd.
"Drone" de lucht inquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:34 schreef YokiKater het volgende:
Sodemieters, ben ik ff niet in het topic en lees ik ff bij... gelijk broek uit alles
Zal wel iets uit de scheepvaart zijn. Zoals veel spreekwoorden. Yoki weet dit vast wel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Hij voelde het aan zijn water.
Welk water wordt daar eigenlijk mee bedoeld?
Dat is wel heel romantisch jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:39 schreef YokiKater het volgende:
Ja joh, dat is pas romantiek.. van dat telepathische gedoe
Ik denk dat het doelt op dat het menselijk lichaam grotendeels uit water bestaat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal wel iets uit de scheepvaart zijn. Zoals veel spreekwoorden. Yoki weet dit vast wel.
Haha, ik ben helemaal niet romantischquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel heel romantisch jaDaar weet Njo vast weer alles van.
ja NU ga ik het opzoeken natuurlijk he?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik denk dat het doelt op dat het menselijk lichaam grotendeels uit water bestaat.
Wisten ze dat al toen ze dat spreekwoord bedachten?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik denk dat het doelt op dat het menselijk lichaam grotendeels uit water bestaat.
Nou ik doelde meer op het feit dat jij een vriend hebt en vast wel iets weet van dat telepatische gedoe tussen jullie of zo.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, ik ben helemaal niet romantisch
Ik heb werkelijk geen idee. Ben zelf ook wel nieuwsgierig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wisten ze dat al toen ze dat spreekwoord bedachten?
Je zegt mij anders altijd heel romantisch welterustenquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, ik ben helemaal niet romantisch
hij begint weer gelijk te zeikenquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:44 schreef Peunage het volgende:
Fout, fout fout!!!
Het is heel simpel. Als mens voel je heel goed wanneer je moet urineren. Dat wordt er mee bedoeld.
Nog steeds?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Ben zelf ook wel nieuwsgierig.
[..]
Je zegt mij anders altijd heel romantisch welterusten
Ja klopt dat vond ik ook al ergens. Niks met scheepvaart dus.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:44 schreef Peunage het volgende:
Fout, fout fout!!!
Het is heel simpel. Als mens voel je heel goed wanneer je moet urineren. Dat wordt er mee bedoeld.
Ik ook niet. Maar stille wateren hebben diepe gronden.quote:
Dat wel. Stiekem zit hij hier een beetje nors te doen maar thuis heeft hij kaarsjes en rozenblaadjes en zo.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar stille wateren hebben diepe gronden.
Haha, wat een eer.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
JaKlinkt erg rustgevend.
Beter dan een gegenereerde vrouwelijke computerstem.
Dan voelen de ladies zich meteen thuis.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel. Stiekem zit hij hier een beetje nors te doen maar thuis heeft hij kaarsjes en rozenblaadjes en zo.
Dat staat als een paal boven water.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar stille wateren hebben diepe gronden.
Nou ja sommige misschien. Ik zou denken: wat een troep ligt er op de grondquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan voelen de ladies zich meteen thuis.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja sommige misschien. Ik zou denken: wat een troep ligt er op de grond
Die voelen zich als een vis in het water.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan voelen de ladies zich meteen thuis.
Vuil water blust ook vuurquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
Ik heb trouwens wel kaarsjes, electrische, met een knopje om ze aan en uit te zetten
Je weet wat ze zeggen, vele beekjes maken een groot waterquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een spreekwoordenschat heb jij, peunage.
wat een homo's zijn jullie ... alledriequote:Op donderdag 6 maart 2014 20:55 schreef Njosnavelin het volgende:
De ex van mijn zusje had een keer rozenblaadjes op bed gestrooid en overal brandende kaarsjes neergezet toen hij haar terug wilde winnen. Het werkte. Toen ze het verhaal vertelde moest ik janken, zo schattig vond ik het.
Uiteindelijk ging het wel weer uit.
Voor een ander zou ik het denk ik ook wel schattig vinden, maar ik zou raar staan te kijken. Dit vond ik trouwens wel erg leuk: GC / Wat voor smoes om vrouw vrij te laten vragenquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:55 schreef Njosnavelin het volgende:
De ex van mijn zusje had een keer rozenblaadjes op bed gestrooid en overal brandende kaarsjes neergezet toen hij haar terug wilde winnen. Het werkte. Toen ze het verhaal vertelde moest ik janken, zo schattig vond ik het.
Heeft zij natuurlijk gedaan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Laatste paar postsquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh wat wie waar? Zo boeiend ben ik trouwens niet. Dus ze zijn snel klaar.
Niet eens. Was niet zo leuk gelopen.quote:
Ik heb ze al even doorgegeven dat ik dat niet benquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Laatste paar posts
NWS / Karina mag geen pornostage lopen bij Kim Holland
Je hebt ook rozen zonder doorns he? Ik ben er zo eentjequote:Op donderdag 6 maart 2014 21:01 schreef sp3c het volgende:
je moet die blaadjes gewoon aan de roos laten zitten, die dingen hebben een functie man
net als de doorns ja ... gewoon laten zitten
Ah dat is wel heel lief inderdaadquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor een ander zou ik het denk ik ook wel schattig vinden, maar ik zou raar staan te kijken. Dit vond ik trouwens wel erg leuk: GC / Wat voor smoes om vrouw vrij te laten vragen
Als je weet dat ze dat leuk vindt wel ja. En andersom kan ook, misschien vinden sommige mannen dat wel leuk. Kan me niet voorstellen, maar OK.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:01 schreef Peunage het volgende:
Nou ja, als je vrouw dat leuk vind ga je dat toch wel een keer voor haar doen toch?
NEE!quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:01 schreef Peunage het volgende:
Nou ja, als je vrouw dat leuk vind ga je dat toch wel een keer voor haar doen toch?
ja dan is het niet van toepassing he slimmequote:Op donderdag 6 maart 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt ook rozen zonder doorns he? Ik ben er zo eentje
Ik ben EN niet romantisch EN dat gaat ook niet over mij.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-wezens-Onzin.dhtml
.
doe dat maar, kun je nog hergebruiken ookquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Anders heb je nog altijd van die synthetische zooi.
Daarom vertel ik het even he? *****.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dan is het niet van toepassing he slimme
iedereen weet dat toch allang?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom vertel ik het even he? Kutje.
Als je je vriendin dumpt, gewoon die bloemen weer meenemen en aan de volgende geven?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
doe dat maar, kun je nog hergebruiken ook
das voc mentaliteit
Dat ik geen doorns heb? Weet niet of iedereen dat weet hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
iedereen weet dat toch allang?
tof doen ...
Of de bloemen kopen die in de aanbieding zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
doe dat maar, kun je nog hergebruiken ook
das voc mentaliteit
gewoon terug in het zakje doen als ze ff niet kijkt en de volgende keer strooi je het bed weer volquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je je vriendin dumpt, gewoon die bloemen weer meenemen en aan de volgende geven?
Fobo lurkerquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Anders heb je nog altijd van die synthetische zooi.
Zijn dat hele grote bloemen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Of de bloemen kopen die in de aanbieding zijn.
Dus met een door Afrikaantjes aankomen.
Groot is een relatief begrip.quote:
Zou je bij mij geen kans voor krijgen, ik had die zooi al lang opgezogen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon terug in het zakje doen als ze ff niet kijkt en de volgende keer strooi je het bed weer vol
Nu staat je naam er voor altijd in vermeld, helaas.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik klikte per ongeluk op het camera icoontje ---------> , ik wilde je eigenlijk kwooten
wheeeeeheheheheheeeeeeeequote:Op donderdag 6 maart 2014 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou je bij mij geen kans voor krijgen, ik had die zooi al lang opgezogen.
Die eekhoorn heb ik pas nog toegevoegdquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb ook geklikt.
Maar ik wist al dat er niks stond.
sjongejonge wat ben je weer voorspelbaarquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
wheeeeeheheheheheeeeeeee
that's what she said
Modusquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:08 schreef Peunage het volgende:
Njo heeft pikante picca's in haar fobo staan nu.
Nou ja achteraf zag ik het wel aankomen. Nadat ik het had getypt, zo werkt dat meestal bij mij. Eerst doen dan denken.quote:
Jawel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nu sta ik niet meer in die lijst he
Goed voor mijn ego.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:10 schreef Specularium het volgende:
Njvlerin zit wel steeds in de gaten te houden wie er lurkt.
Technisch gezien kan het dan nooit fout gaan. Je hebt geen verwachtingen vooraf, dus het kan alleen maar goed gaanquote:
We hebben dezelfde schoenmaat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
Ik kijk alleen in mijn fobo als ik een berichtje krijg. Verder nooit. En eigenlijk ook zelden in die van een ander, denk ik nooit aan.
Meh soms is het beter om eerst even te denken: als ik dit typ hoe komt dat dan overquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Technisch gezien kan het dan nooit fout gaan. Je hebt geen verwachtingen vooraf, dus het kan alleen maar goed gaan
Heb je een linkje? Dan klik ik.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:12 schreef Specularium het volgende:
Voortent heeft wel een foto.
Allemaal even klikken, jongens.
link danquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:12 schreef Specularium het volgende:
Voortent heeft wel een foto.
Allemaal even klikken, jongens.
Jonger dan ik dachtquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Die rode, ze zitten mij toch NET even te strak. 3 keer of zo aangehad.
[ afbeelding ]
Ze zijn leukquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Die rode, ze zitten mij toch NET even te strak. 3 keer of zo aangehad.
[ afbeelding ]
Ze zullen nog wel uitlopen denk ik, maar ik doe ze toch niet zo vaak aan denk ik dus dan duurt het een beetje langquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze zijn leukMaar als ze jou te strak zitten zullen ze mij ook te strak zitten waarschijnlijk.
Ik vind hem wel schattig. Het is die met dat roze shirtje toch? Want hij had een keer verteld op wie hij leek, een of andere zanger.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:18 schreef sp3c het volgende:
het zit te strak, het gaat te diep ... manmanman
Orrie & de Rekels.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
nee ik weet de naam niet meer. Orrie? Nog wat.
Neeheee.quote:
Korsakovquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Neeheee.
En ik zie dat ik allemaal shit had gepost in zijn fobokan me die foto niet herinneren, die stond er zeker toen nog niet.
Ja dat krijg je op mijn leeftijd en veel zuipen. Die naam van die zanger weet ik ook al niet meer. Nou ja alles vergeten heeft ook zijn voordelen.quote:
Tjacka topic is wel een goeie.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:22 schreef OProg het volgende:
Door dat foto gedoe hier ineens inspiratie gekregen om even in KDP rond te kijken.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Whehehe, half de NWS SC zit te lurken.
Penerage zelfs 2x.quote:Modus
YokiKater
Takaiki
Karina
Peunage
Peunage
sp3c
Njosnavelin
Specularium
Ok, je kunt straks altijd in dit topic terecht voor steun.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:22 schreef OProg het volgende:
Door dat foto gedoe hier ineens inspiratie gekregen om even in KDP rond te kijken.
De eerste keer was een misklik. De 2de keer was om te kijken of mijn list heeft gewerkt, en daarmee heb ik mijn list meteen ongedaan gemaakt.quote:
Ga ik natuurlijk meteen nog even kijken, dat snap je wel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:28 schreef Specularium het volgende:
Ik heb gelijk maar een berichtje in zijn fobo gezet.
Zal hij leuk vinden.
Volgens mij die kleine, met dat roze shirtje.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:34 schreef arjan1112 het volgende:
Er staan daar 2 foto's welke is 'm nou ?
Ja, die ander is zijn favoriete lama.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij die kleine, met dat roze shirtje.
De peners zwengelen daar in de rondte.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ok, je kunt straks altijd in dit topic terecht voor steun.
Dat topic moet je ook niet kijken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:36 schreef OProg het volgende:
[..]
De peners zwengelen daar in de rondte.
ja toenstraks zat yoki met zijn broek naar beneden, drie keer raden hoe ik er nu bij zitquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:36 schreef OProg het volgende:
[..]
De peners zwengelen daar in de rondte.
Ik zit nu bij [Bottomless] Alles behalve het broekje.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat topic moet je ook niet kijken.
Panterjas, peukie en fles wijn.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
ja toenstraks zat yoki met zijn broek naar beneden, drie keer raden hoe ik er nu bij zit
Welk?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:39 schreef Karina het volgende:
Dat ene topic is echtmet die rare dingen.
Het is niet te geloven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |