Voorselectiequote:'KNVB en Van Gaal straffen Lens'
Jeremain Lens zal niet tot de selectie van het Nederlands elftal behoren voor de oefeninterland tegen Frankrijk. De aanvaller van Dinamo Kiev wordt op deze manier gestraft door de KNVB en Louis van Gaal. De voetbalbond en bondscoach leggen Lens een straf van een wedstrijd op naar aanleiding van zijn rode kaart in de oefenwedstrijd tegen Colombia (0-0).
Lens pakte tijdens die interland een domme rode kaart. Nadat er een smerige overtreding op hem werd gemaakt kon hij zich niet beheersen en reageerde zich af op de tegenstander. Volgens het Algmeen Dagblad is Lens voor die actie gestraft waardoor hij er niet bij is tegen Frankrijk.
Omdat Lens de kaart kreeg tijdens een oefeninterland, levert dit geen schorsing op voor het WK. Wel neemt de FIFA contact op met de KNVB om te horen dat de voetbalbond zelf van plan is. Wanneer de wereldvoetbalbond het eens is met de KNVB om Lens voor een wedstrijd te schorsen, is de zaak afgedaan.
Woensdag maakt Van Gaal zijn voorselectie bekend voor het duel met Frankrijk.
'KNVB en Van Gaal straffen Lens'
Zo groot is de pener van Louis ook niet, aldus het hele team van Bayern.quote:
Nu je het zegt, die neus is wel prominent aanwezig...quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:18 schreef Caland het volgende:
Ik vind die Jan Joost een beetje een jodengezicht hebben.
Ik denk niet dat hij zo'n mooi palmares als aad300 heeft.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Louis allemaal gewonnen heeft.
Hij schijnt goed te kunnen zaklopen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ongeveer net zo veel prijzen als heel Feyenoord sinds het moment dat ze bestaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie was mij voor?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ha nu mag ik het zeggen.
Je bent te laat.
Die worden overlopen op het WK. Frankrijk speelde op 70% en zette 3 keer aan en scoort 2xquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Vervelende kutwedstrijd dit.. spelertjes als Clasie, Blind, Schaars.. je hebt er geen ene moer aan.. alles wat in de eredivisie speelt is kut
Wim Kieft kan je vertellen waarom.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat is die De Boer mager in zijn face.
kansloos dusquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die worden overlopen op het WK. Frankrijk speelde op 70% en zette 3 keer aan en scoort 2x
Louis is de beste van:quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het enige dat die gasten kunnen is tikkie breed.. tikkie terug.. tikkie breed.. geen enkele dreiging, diepgang, creativiteit, fysiek zwak.. gewoon totaal kut. Vrees dat we een paar magere jaren met Oranje tegemoet gaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die worden overlopen op het WK. Frankrijk speelde op 70% en zette 3 keer aan en scoort 2x
Er kwam dus gelukkig gewoon water uit zo te zien.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen was ik aan het douchen.
Ouwe snuifmaestro, ik dacht eerst dat hij er zat vanwege drank.quote:
soms moet je niet denken. .quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ouwe snuifmaestro, ik dacht eerst dat hij er zat vanwege drank.
Waarom niet?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik durfde niet tegen hem te praten.
Naja, denk niet dat hij daarop zat te wachten op dat moment, had zelf ook wel wat anders aan m'n hoofd.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het enige dat die gasten kunnen is tikkie breed.. tikkie terug.. tikkie breed.. geen enkele dreiging, diepgang, creativiteit, fysiek zwak.. gewoon totaal kut. Vrees dat we een paar magere jaren met Oranje tegemoet gaan.
Weer iemand die Buttner noemt maar de wekelijks in de basis staande Erik Pieters vergeet…quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:50 schreef Gijscoman het volgende:
Lens - Van Persie - Robben
Strootman - Sneijder - N. de Jong
Pieters - Van Dijk - Vlaar - Van der Wiel
Krul
Als alternatieven voor elke positie:
Depay - Huntelaar - Promes of Boetius of Kuijt
Schaars - Van der Vaart - De Guzman
Van Aanholt of Büttner - Martins Indi - Douglas - Janmaat
Vorm
Lijkt mij gewoon een heel sterk team, waarmee je wel wat potten kan breken.
Daarentegen op zich geen slecht idee van Van Gaal om tegen Frankrijk nog wat spelers uit te proberen.
Lees iets beter. Pieters staat er ook tussen en Büttner alleen als wissel achter Pieters.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Weer iemand die Buttner noemt maar de wekelijks in de basis staande Erik Pieters vergeet…
Je hebt helemaal gelijk! Excuses.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:53 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Lees iets beter. Pieters staat er ook tussen en Büttner alleen als wissel achter Pieters.
Oeh, hem helemaal vergeten! Inderdaad kan men hem beter meenemen dan Buttner en Van Aanholt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk! Excuses.
Zou eerder Emanuelson meenemen dan Buttner trouwens als backup
Die hebben er verstand van.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens Marca was Depay de enige met wat inzet
Ik zal het doorgeven.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Beste Louis,
Cillessen is nog lang niet klaar voor een rol als keeper in Oranje, de onzekerheid straalt er vanaf.
Blind en Martins Indi zijn geen linksback, ga eens in Stoke kijken, daar speelt wekelijks een Nederlander op de linksback positie tegen toppers in de PL.
Maak Ron Vlaar belangrijk, hoe gek het misschien ook is, hij is met afstand je beste centrale verdediger op dit moment.
Boëtius en Promes zijn leuke talenten, zeker in gedachten houden als backup voor Lens en Robben op het WK, ik zie op dit moment weinig alternatieven.
En als laatste, het lijkt mij vrij duidelijk dat we geen wereldtop zijn, ga daarom lekker vrijuit aanvallen op het WK, vroeg druk zetten, diep gaat voor breed etc.
Wat kan jou het schelen? Liever 3 leuke wedstrijden kijken en uitgeschakeld worden dan misschien 4 saaie wedstrijden kijken en ook naar huis moeten.
Groetjes,
Check die blind anticiperen op de voorzet danquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Was wel een mooi doelpuntje van Matuidi.
[ afbeelding ]
waar waren de centrale verdedigersquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Check die blind anticiperen op de voorzet dan
Sluit alle ramen en deuren.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:15 schreef rmrt2010 het volgende:
Nee,bij VI zal men flink losgaan vrees ik op Louis.
Dit denk ik ook. Hij heeft er tot nu toe altijd voor gezorgd dat hij zijn ploegen aan het voetballen kreeg, zeker als hij er een aantal weken intensief mee kan samenwerkenquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:47 schreef Lemsterr het volgende:
Zo meteen heeft Louis de jongens elke dag onder zijn hoede, dus ik heb er alle vertrouwen in dan hij er wat van kan maken.
Von Gahl
Ik denk dat het allemaal geen moer uitmaakt wat Lowie doet.. wie hij ook opstelt, de kans dat het een fiasco wordt is zeer groot. Nederland heeft een ploeg die aardig kan voetballen als de tegenstander dat toelaat, maar de laatste jaren zie je steeds dat bij een tegenstander die Oranje niet laat voetballen en druk zet, de boel al snel als een kaartenhuis in elkaar dondert. Heb er echt geen enkel vertrouwen inquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit denk ik ook. Hij heeft er tot nu toe altijd voor gezorgd dat hij zijn ploegen aan het voetballen kreeg, zeker als hij er een aantal weken intensief mee kan samenwerken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |