Wie was mij voor?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ha nu mag ik het zeggen.
Je bent te laat.
Die worden overlopen op het WK. Frankrijk speelde op 70% en zette 3 keer aan en scoort 2xquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Vervelende kutwedstrijd dit.. spelertjes als Clasie, Blind, Schaars.. je hebt er geen ene moer aan.. alles wat in de eredivisie speelt is kut
Wim Kieft kan je vertellen waarom.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat is die De Boer mager in zijn face.
kansloos dusquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die worden overlopen op het WK. Frankrijk speelde op 70% en zette 3 keer aan en scoort 2x
Louis is de beste van:quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Louis allemaal gewonnen heeft.
Het enige dat die gasten kunnen is tikkie breed.. tikkie terug.. tikkie breed.. geen enkele dreiging, diepgang, creativiteit, fysiek zwak.. gewoon totaal kut. Vrees dat we een paar magere jaren met Oranje tegemoet gaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die worden overlopen op het WK. Frankrijk speelde op 70% en zette 3 keer aan en scoort 2x
Er kwam dus gelukkig gewoon water uit zo te zien.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen was ik aan het douchen.
Ouwe snuifmaestro, ik dacht eerst dat hij er zat vanwege drank.quote:
soms moet je niet denken. .quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ouwe snuifmaestro, ik dacht eerst dat hij er zat vanwege drank.
Waarom niet?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik durfde niet tegen hem te praten.
Naja, denk niet dat hij daarop zat te wachten op dat moment, had zelf ook wel wat anders aan m'n hoofd.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |