Nu je het zegt, die neus is wel prominent aanwezig...quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:18 schreef Caland het volgende:
Ik vind die Jan Joost een beetje een jodengezicht hebben.
Ik denk niet dat hij zo'n mooi palmares als aad300 heeft.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Louis allemaal gewonnen heeft.
Hij schijnt goed te kunnen zaklopen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ongeveer net zo veel prijzen als heel Feyenoord sinds het moment dat ze bestaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie was mij voor?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ha nu mag ik het zeggen.
Je bent te laat.
Die worden overlopen op het WK. Frankrijk speelde op 70% en zette 3 keer aan en scoort 2xquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Vervelende kutwedstrijd dit.. spelertjes als Clasie, Blind, Schaars.. je hebt er geen ene moer aan.. alles wat in de eredivisie speelt is kut
Wim Kieft kan je vertellen waarom.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat is die De Boer mager in zijn face.
kansloos dusquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die worden overlopen op het WK. Frankrijk speelde op 70% en zette 3 keer aan en scoort 2x
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |