quote:Arnhem meet:
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
- Vinniiee
- Peu (ovb)
- faxie (ovb)
Wie? Wat? Waar? Wanneer? Hoe? Waarom? Welke?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:27 schreef Fera het volgende:
Ik word soms zo ziek van die zogenaamde vrouwenhaat hier op FOK!.
Mwoa valt wel mee, als ze lekker zacht aanvoelen is het meestal prima te snoepenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Mango.Mandarijntjes vallen dan weer tegen. De kans dat er zo'n vieze tussen zit is gewoon te groot. Het is een soort Russian roulette.
Gewoon, op FOK! Ik probeer de topics die er met opzet over gaan altijd te mijden, vanwege dat zielige commentaar. Maar soms wordt een topic waarin het helemaal niet relevant is ineens verpest met kutopmerkingen over vrouwen en hoe ze terug de keuken in moeten, dat emancipatie is doorgeslagen en blablabla.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie? Wat? Waar? Wanneer? Hoe? Waarom? Welke?
Ik schat het blijkbaar altijd verkeerd in.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa valt wel mee, als ze lekker zacht aanvoelen is het meestal prima te snoepen
Bummerquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon, op FOK! Ik probeer de topics die er met opzet over gaan altijd te mijden, vanwege dat zielige commentaar. Maar soms wordt een topic waarin het helemaal niet relevant is ineens verpest met kutopmerkingen over vrouwen en hoe ze terug de keuken in moeten, dat emancipatie is doorgeslagen en blablabla.
[..]
Ik schat het blijkbaar altijd verkeerd in.
Emancipatie is ook een goed ding, ik moet schoonmaken dan kan jij ook sjouwen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon, op FOK! Ik probeer de topics die er met opzet over gaan altijd te mijden, vanwege dat zielige commentaar. Maar soms wordt een topic waarin het helemaal niet relevant is ineens verpest met kutopmerkingen over vrouwen en hoe ze terug de keuken in moeten, dat emancipatie is doorgeslagen en blablabla.
Serieus of niet, het wordt gewoon oud en vervelend. Het lijkt wel iets wat geroepen wordt als er niets zinnigs te melden valt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Emancipatie is ook een goed ding, ik moet schoonmaken dan kan jij ook sjouwen.![]()
Ach dat zijn van die kansloze opmerkingen van mensen vaak niet eens serieus en als ze wel serieus zijn dan zijn het gewoon zielige mannen die of niet aan de vrouw kunnen komen of onder de plak zitten
Gewoon negeren en je niet aan ergeren.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Serieus of niet, het wordt gewoon oud en vervelend. Het lijkt wel iets wat geroepen wordt als er niets zinnigs te melden valt.
Probeer ik ook, maar soms kom ik op plaatsen tegen waar ik het eigenlijk niet verwacht.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon negeren en je niet aan ergeren.
Een manonvriendelijke opmerking terug makenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Probeer ik ook, maar soms kom ik op plaatsen tegen waar ik het eigenlijk niet verwacht.
Nah, dan krijg je meteen vijf van die micropikkies die je daarop aanvallen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een manonvriendelijke opmerking terug maken
Toch knap dat je dan op zo'n micropikkie traptquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, dan krijg je meteen vijf van die micropikkies die je daarop aanvallen.
Haha, ik ook soms. Vooral de topics over hoe verschrikkelijk Nederlandse vrouwen zijn zijn mn favoriet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:27 schreef Fera het volgende:
O ja, ook dat we ons allemaal veel te mannelijk en slecht kleden en met pittige kapsels rondlopen. Emigreer dan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, ik ook soms. Vooral de topics over hoe verschrikkelijk Nederlandse vrouwen zijn zijn mn favoriet.
Het lijken soms net vrouwenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:56 schreef Fascination het volgende:
Oh en klagen over dat vrouwen nooit het initiatief nemen bij het versieren, maar als ze dat wel doen zijn ze sletten en labiel.
Aan de ene kant zijn we te geëmancipeerd, maar aan de andere kant moeten we wel initiatief tonen omdat ze zelf te pussy zijn om een move te maken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:56 schreef Fascination het volgende:
Oh en klagen over dat vrouwen nooit het initiatief nemen bij het versieren, maar als ze dat wel doen zijn ze sletten en labiel.
Is er weer gehaat?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:27 schreef Fera het volgende:
Ik kom het in verschillende topics tegen. En ik klik ze niet aan omdat ze over vrouwen gaan.quote:
Het is nooit goedquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:56 schreef Fascination het volgende:
Mannen zijn pas stom.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is nooit goed
Stomme wijven ook
Een move maken is kut, want afwijzing.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Aan de ene kant zijn we te geëmancipeerd, maar aan de andere kant moeten we wel initiatief tonen omdat ze zelf te pussy zijn om een move te maken.
Ik ben ook wel eens afgewezen hoor. Het is voor vrouwen niet minder kut.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een move maken is kut, want afwijzing.
Ja die snappen er helemaal geen ruk vanquote:
Ik voel me zo onbegrepen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die snappen er helemaal geen ruk van
Hihi ruk
Kusje op je onbegripquote:
quote:
Ik stel me wel een beetje aan.quote:
Dat is ook niet fijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik stel me wel een beetje aan.Maar ik voel me de laatste tijd wel erg emotieloos. Ik kan niets meer voelen.
Je posts aan het begin van het topic doen anders vermoeden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik stel me wel een beetje aan.Maar ik voel me de laatste tijd wel erg emotieloos. Ik kan niets meer voelen.
Irritatie en ergernis voel ik nog wel. Helaas. Ben nogal prikkelbaar. Bijna alles stoort me.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je posts aan het begin van het topic doen anders vermoeden.
Lijken me genoeg emoties? Of mis ik een onderscheid ergens?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Irritatie en ergernis voel ik nog wel. Helaas. Ben nogal prikkelbaar. Bijna alles stoort me.
Andere emoties, meer positieve emoties voel je dan niet of niet genoegquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lijken me genoeg emoties? Of mis ik een onderscheid ergens?
Je hebt wel een punt. Maar verder voel ik me nogal leeg.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lijken me genoeg emoties? Of mis ik een onderscheid ergens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt. Maar verder voel ik me nogal leeg.Je kunt dat natuurlijk ook inzetten. Dan ga je klusjes doen die je niet leuk vindt, maar omdat je minder emotie voelt valt het dan toch mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kunt dat natuurlijk ook inzetten. Dan ga je klusjes doen die je niet leuk vindt, maar omdat je minder emotie voelt valt het dan toch mee.
Putjes schepper op zee?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom solliciteer ik nu ook op de meest beroerde banen. Het doet me toch niks meer.
Hoe gaat het met de honden dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom solliciteer ik nu ook op de meest beroerde banen. Het doet me toch niks meer.
Dat dacht ik ook wel jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar ben je wel een tijdje mee onder de pannen anders
De honden zijn leuk, maar geen baan. Als je het over de cursus hebt, ik ben gezakt voor het examen en was ziek tijdens het herexamen (wel betaald en alles, krijg ik niet terug) dus dat zit er voorlopig niet in. Kost me even teveel geld.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de honden dan?
Zou wel iets voor mij zijn. Kan mij het schelen wat er met die mensen gebeurt. Ik voel dat toch niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Of mensen drogeren en hun nieren verkopen.
Je moet wat in je vrije tijdquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stomme bitches. Wij verwelkomen eventuele haat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo. Al mijn tindermatches hebben mij geblokkeerd, ik kom jullie vervelen
Ach, als je doet alsof je het paard van een meisje je interesseert weet je dat je ver heen bent.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Stomme bitches. Wij verwelkomen eventuele haat.
Dames ophalen in oorlogsgebieden en elders uitbaten. Oekraïne is een goede plek om te beginnen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon beginnen met de werkgevers die je geen baan wilden geven.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou wel iets voor mij zijn. Kan mij het schelen wat er met die mensen gebeurt. Ik voel dat toch niet.
Unglaublich.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo. Al mijn tindermatches hebben mij geblokkeerd, ik kom jullie vervelen
Paardenmeisjes.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ach, als je doet alsof je het paard van een meisje je interesseert weet je dat je ver heen bent.
Alle meisjes waarmee ik heb gezoend reden paard.quote:
Wat kan mij jouw lijstje nou schelen. Als ze goede nieren hebben zijn ze de klos.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met de werkgevers die je geen baan wilden geven.
En ik heb een klein lijstje aan mensen waar je niet aan mag komen.
[..]
Unglaublich.
De enige paardenmeisjes die ik ken konden hun klep niet houden over dat domme beest van ze.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alle meisjes waarmee ik heb gezoend reden paard.
Zijn er wel 2.
Maar je snapt mijn punt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Terechte klacht.quote:
of China. Daar missen ze een paar mensen toch niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dames ophalen in oorlogsgebieden en elders uitbaten. Oekraïne is een goede plek om te beginnen.
Met 2 meisjes gezoend? Sletquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alle meisjes waarmee ik heb gezoend reden paard.
Zijn er wel 2.
Maar je snapt mijn punt
Maar mijn liefdequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat kan mij jouw lijstje nou schelen. Als ze goede nieren hebben zijn ze de klos.
De meeste reageren nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met de werkgevers die je geen baan wilden geven.
En ik heb een klein lijstje aan mensen waar je niet aan mag komen.
[..]
Unglaublich.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
De enige paardenmeisjes die ik ken konden hun klep niet houden over dat domme beest van ze.Dat was bij deze niet het geval. Gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik stamp op liefde.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
of China. Daar missen ze een paar mensen toch niet.
[..]
Met 2 meisjes gezoend? Slet
[..]
Maar mijn liefde
Ja best wel. Maar ik leef nu een celibatair bestaanquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
of China. Daar missen ze een paar mensen toch niet.
[..]
Met 2 meisjes gezoend? Slet
[..]
Maar mijn liefde
Nee. Wat is de kleur van haat?quote:
Whehehehehee. Ach, je moet verder kijken dan haar vetjesquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De meeste reageren niet
Ik had er maandag eentje, enigszins knap, zelfde muzieksmaak, woont in Enschede en zit in eenzelfde facebookgroep de Dutch Bass Community heet. Daar gaat het dus over bassmusic, feestjes, pilletjes. Dus koel.
Ze vraagt AAN MIJ het telefoonnummer, koel. Whatsappfoto: FUUUCCCKKKIIINNNGGGG DIK.
ECHT HUGE.
Jesus christ, myspace-angle over 9000
Dus dat
Dan kom ik niet naar de meetquote:
Gelukkig. Welkom bij de club.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja best wel. Maar ik leef nu een celibatair bestaan
Denk zwart ofzo. Rood is voor de liefde. Paars zou ook kunnenquote:
Bruin is de kleur van angst.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk zwart ofzo. Rood is voor de liefde. Paars zou ook kunnen
Boeiend. Ik geef geen neuk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehehee. Ach, je moet verder kijken dan haar vetjes
[..]
Dan kom ik niet naar de meet
[..]
Gelukkig. Welkom bij de club.
Zegt de meest kieskeurige man die er isquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehehee. Ach, je moet verder kijken dan haar vetjes
Zwart heb ik al eens gehad. Sort of. Staat mij niet zo heel goed.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk zwart ofzo. Rood is voor de liefde. Paars zou ook kunnen
Ik voel me slank nu. Dankjewel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zegt de meest kieskeurige man die er is
Maar het was een categorie "bestel maar 2 stoelen in het vliegtuig"
Wat je nu hebt is prima hoorquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Zwart heb ik al eens gehad. Sort of. Staat mij niet zo heel goed.
Donkerblond, met nog wat lichtblonde plukjes die nog uitgroeien. Eigen kleur. Maar ik vind mijn eigen kleur zo slaapverwekkend saai.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat je nu hebt is prima hoor
En ik weet niet of het bruinig is of blond. Maar in ieder geval geen licht blond.
Dit soort dingen zouden mij moeten opvallen
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Boeiend. Ik geef geen neuk.WHehe, ik heb je liefde toch gekocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is vast wel iemand kieskeuriger dan ik.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zegt de meest kieskeurige man die er is
Maar het was een categorie "bestel maar 2 stoelen in het vliegtuig"
Brrr, ik ga maar snel afvallen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WHehe, ik heb je liefde toch gekocht?
[..]
Er is vast wel iemand kieskeuriger dan ik.
Brrr, ik ga maar snel afvallen.
Maar je bent niet dik.quote:
Ik ben wel te zwaar. Ik kleed me gewoon slim.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar je bent niet dik.
Alles behalve zelfs
Wat.
Ja ik weiger dus dat te geloven.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben wel te zwaar. Ik kleed me gewoon slim.
Dat kun je wel een miljoen keer tegen haar zeggen.. Eigenwijze donder dat het is.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar je bent niet dik.
Alles behalve zelfs
Wat.
Vrouwen in het algemeen joh. Niet de eerste keer vandaag dat ik die discussie hebquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kun je wel een miljoen keer tegen haar zeggen.. Eigenwijze donder dat het is.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik weiger dus dat te geloven.
Ik heb toch echt overgewicht hoor. Dat is gewoon een feit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kun je wel een miljoen keer tegen haar zeggen.. Eigenwijze donder dat het is.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben wel te zwaar. Ik kleed me gewoon slim.Had wel het idee dat je iets was afgevallen ten opzichte van 11 januari.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat is wel waar. Ben 2,5 kilo kwijt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had wel het idee dat je iets was afgevallen ten opzichte van 11 januari.
I'd hit that. Maar dat heb ik je óók al zo vaak gezegd..quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik heb toch echt overgewicht hoor. Dat is gewoon een feit.Het is goed verdeeld, maar het zit er nog steeds.
Nou enquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik heb toch echt overgewicht hoor. Dat is gewoon een feit.Het is goed verdeeld, maar het zit er nog steeds.
Te vaak zelfs.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I'd hit that. Maar dat heb ik je óók al zo vaak gezegd..
Je komt er welquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Te vaak zelfs.
Ik vind het vleiend hoor, dat mensen me willen. Maar ik ben gewoon te zwaar en dat is ook niet gezond. Het is niet zo dat ik heel dun wil zijn, maar ik wil wel een gezond gewicht. Dus ik moet nog een paar kilo.
Ik had beelden van jou gemaakt van jelly.quote:
quote:
Doe dan een pot in zijn gelijkenis met Jellybeans..quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had beelden van jou gemaakt van jelly.
Ik lees het 6 keer en ik snap het gewoon niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had beelden van jou gemaakt van jelly.
Dank je.quote:
+1quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lees het 6 keer en ik snap het gewoon niet.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lees het 6 keer en ik snap het gewoon niet.
Alsnog las ik dat jij beelden had gemaakt van mij als jelly.quote:
Mijn zin was wellicht een beetje krom.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsnog las ik dat jij beelden had gemaakt van mij als jelly.
Ik moet maar gaan slapen denk ik.
En het staat ook gewoon mooier, je kaaklijn komt veel mooier naar voren bv.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Te vaak zelfs.
Ik vind het vleiend hoor, dat mensen me willen. Maar ik ben gewoon te zwaar en dat is ook niet gezond. Het is niet zo dat ik heel dun wil zijn, maar ik wil wel een gezond gewicht. Dus ik moet nog een paar kilo.
Klopt. Dat zie ik wel op oudere foto's van mij.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
En het staat ook gewoon mooier, je kaaklijn komt veel mooier naar voren bv.
Letten vrouwen op elkaars kaaklijn?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
En het staat ook gewoon mooier, je kaaklijn komt veel mooier naar voren bv.
vrouwen letten met alles op elkaar. ECHT ALLES.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Letten vrouwen op elkaars kaaklijn?
We zijn niet alleen jaloers hoor. We kunnen elkaar ook mooi vinden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vrouwen letten met alles op elkaar. ECHT ALLES.
jaloerse krengen zijn het
We geven er geen neuk om. Tenzij een bro voor lul loopt. Dan zeggen we dat. Want we zijn bro'squote:Op woensdag 5 maart 2014 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
We zijn niet alleen jaloers hoor. We kunnen elkaar ook mooi vinden.Ook als we ons niet aangetrokken voelen tot andere vrouwen. Terwijl als je als hetero man een andere man complimenteert, word je vaak gelijk een homo genoemd.
Nouja, eerlijk is eerlijk. Voor mannen is het kleden wel wat gemakkelijker. We hoeven niet te kiezen uit 20 soorten schoenen, denken of we een jurkje, rokje of broek aan willen doen. Bedenken dat we onze benen moeten scheren etc.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We geven er geen neuk om. Tenzij een bro voor lul loopt. Dan zeggen we dat. Want we zijn bro's
Een vrouw hoeft ook niet de kiezen uit 20 soorten schoenen als ze ze niet aanschaft.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, eerlijk is eerlijk. Voor mannen is het kleden wel wat gemakkelijker. We hoeven niet te kiezen uit 20 soorten schoenen, denken of we een jurkje, rokje of broek aan willen doen. Bedenken dat we onze benen moeten scheren etc.
*Pakt scheerapparaat*quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, eerlijk is eerlijk. Voor mannen is het kleden wel wat gemakkelijker. We hoeven niet te kiezen uit 20 soorten schoenen, denken of we een jurkje, rokje of broek aan willen doen. Bedenken dat we onze benen moeten scheren etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
En daar gaat het dus foutquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een vrouw hoeft ook niet de kiezen uit 20 soorten schoenen als ze ze niet aanschaft.
Ik heb maar vijf paar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een vrouw hoeft ook niet de kiezen uit 20 soorten schoenen als ze ze niet aanschaft.
Ik wel iig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Letten vrouwen op elkaars kaaklijn?
Dat je niet genoeg centen hebt om 20 paar schoenen te kopen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En daar gaat het dus fout
Ware woorden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En op de handen toch?quote:
Wel hoor. Alleen mijn schoenen zijn rond de 75 euro vaak, dus het zijn er wat minderquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat je niet genoeg centen hebt om 20 paar schoenen te kopen?
Hoe lang doe je met zo'n schoen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel hoor. Alleen mijn schoenen zijn rond de 75 euro vaak, dus het zijn er wat minder
1-2 jaar. Heb nog wel een paar vans van 3 oud, thoughquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe lang doe je met zo'n schoen?
Da's ook niet lang! Gaan ze dan weg doordat ze niet meer passen, door mode of doordat ze defect zijn?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1-2 jaar. Heb nog wel een paar vans van 3 oud, though
Correct. Mn date zei gister dat ik kleine handen heb en deed een beetje lacherig over vrouwen met perfect gemanicuurde handen. Misschien had ik toch over mn semi-handenfetisj moeten vertellen.quote:
Hmm, in mijn ervaring is het meestal slimmer om niet op je eerste date over je fetisj te vertellen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Correct. Mn date zei gister dat ik kleine handen heb en deed een beetje lacherig over vrouwen met perfect gemanicuurde handen. Misschien had ik toch over mn semi-handenfetisj moeten vertellen.![]()
Eigenlijk omdat ze er dan nog wel eens door heen zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Da's ook niet lang! Gaan ze dan weg doordat ze niet meer passen, door mode of doordat ze defect zijn?
Ik doe dat altijd wel op tinderquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, in mijn ervaring is het meestal slimmer om niet op je eerste date over je fetisj te vertellen.
Wat is je fetisj dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd wel op tinder
Meisjes zonder kleren dit in mijn bed liggen. Heel uniek.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is je fetisj dan?
Ik weet niet eens of ik een fetisj heb.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meisjes zonder kleren dit in mijn bed liggen. Heel uniek.
Mijn fantasieen zijn vrij saai
Vinden tindermeisjes dat raar?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meisjes zonder kleren dit in mijn bed liggen. Heel uniek.
Mijn fantasieen zijn vrij saai
Ja laat dat scheren maar zitten danquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel een semi-fetisj voor baarden heb.
Bij mij wel.quote:
Hoe gaat zo'n gesprek dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja laat dat scheren maar zitten dan
[..]
Bij mij wel.
Moet je wel een fatsoenlijke baardgroei hebben, anders ziet het er niet uit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja laat dat scheren maar zitten dan
[..]
Bij mij wel.
Hoi, zou jij naakt bij me in bed willen liggen?quote:
Het is prima te doen hoor. Alleen heb ik wel een gingerbaardquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je wel een fatsoenlijke baardgroei hebben, anders ziet het er niet uit.
Dat staat soms juist fucking baas.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoi, zou jij naakt bij me in bed willen liggen?
-block-
[..]
Het is prima te doen hoor. Alleen heb ik wel een gingerbaard
Matig van ze. Altijd weer die vrouwen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoi, zou jij naakt bij me in bed willen liggen?
-block-
[..]
Het is prima te doen hoor. Alleen heb ik wel een gingerbaard
Ik had net, heel raar, een man op tinder. Wel weggedrukt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Matig van ze. Altijd weer die vrouwen?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had net, heel raar, een man op tinder. Wel weggedrukt.
Bah.
Hij heette John
Was hij klein?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bah.
Hij heette John
quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bah.
Hij heette John
Wij denken hetzelfde volgens mij.quote:
Ben jij John?quote:
Je hebt een vriendin nu.quote:
Zuidplasboy is jouw chick?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Misschien doelde ik het wel naar mijn vriendin weet jij veel.
Tegen wie had je het dan?quote:
Wie ben je dan?quote:
Wat fok jij dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:01 schreef Zuidplasboy het volgende:
[..]
gwn een mede fokker die zich verveeld
Ik hou je in de gaten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het was eigenlijk gewoon willekeurig in het topic gegooid.
Natuurlijk.quote:
Wees niet zo'n mystery man.quote:
dacht dat vrouwen van mysterieuze mannen hieldenquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk.
[..]
Wees niet zo'n mystery man.
Nee. Ik kan er niet mee omgaan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:08 schreef Zuidplasboy het volgende:
[..]
dacht dat vrouwen van mysterieuze mannen hielden
Nopequote:Op donderdag 6 maart 2014 00:13 schreef Zuidplasboy het volgende:
Dan haal ik er een beetje mysterie voor je af
ben 24
woon in zuidplas
ik studeer Bedrijfskunde
heb geen hobbies
Zo beter?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:13 schreef Zuidplasboy het volgende:
Dan haal ik er een beetje mysterie voor je af
ben 24
woon in zuidplas
ik studeer Bedrijfskunde
heb geen hobbies
Zo beter?
quote:
Fokken zo te zien, maar dat is een verslaving en geen hobbyquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:19 schreef Fera het volgende:
Waarom geen hobby's? Wat doe je dan in je vrije tijd?
FOK!quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:19 schreef Fera het volgende:
Ik vind het een hobby.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Fokken zo te zien, maar dat is een verslaving en geen hobby.
Avond.
Uitgaan, bios, fitnessen etcquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:19 schreef Fera het volgende:
Zijn toch ook een soort hobby's?quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het een hobby.Awwww, je komt nog wel tot inkeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Awwww, je komt nog wel tot inkering.
Ach, als ik iets anders te doen heb ga ik vast wel minder FOK!ken. Tot die tijd, vermaak ik me prima hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Wat is je doel?quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:24 schreef Zuidplasboy het volgende:
voorlopig nog cardio, wil langzaam opbouwen naar krachttraining
Is ook zo, ik ben hier ooit terecht gekomen tijdens nachtdiensten die saai warenquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, als ik iets anders te doen heb ga ik vast wel minder FOK!ken. Tot die tijd, vermaak ik me prima hier.
Dan zou ik niet zoveel cardio doen, maar meteen met krachttraining beginnen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:26 schreef Zuidplasboy het volgende:
ik weeg momenteel 76 kg ik wil naar de 83
's nachts vind ik het hier minder leuk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is ook zo, ik ben hier ooit terecht gekomen tijdens nachtdiensten die saai waren. En dat waren de meeste bij mijn vorige baas
.
hahahaha ectoquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:26 schreef Zuidplasboy het volgende:
ik weeg momenteel 76 kg ik wil naar de 83
Toen deed ik nog nachtbaggeren in ONZ met een vast clubje mensenquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
's nachts vind ik het hier minder leuk.
Ik hou niet zo van nachtbagger.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Toen deed ik nog nachtbaggeren in ONZ met een vast clubje mensen, heerlijk was dat
, maar ben ONZ een beetje ontgroeid denk ik
.
Toen zat ik snachts aan een bureautje en kwam er soms iemand in of uit checken. Dan is dat leuke afleiding met soms nog serieuze dingen tussendoorquote:
Weltrusten alvast.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:40 schreef DaMook het volgende:
Ik ga utopia kijken en voor zover ik het daarna nog trek, ncis, ncis:la en person of interest.
Tot straks zal het dus wel niet worden, dus dan maar tot morgen. En
voor fera
.
'sup?quote:
Oké.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm... Gewoon.. DIngen..
Ik app wel even
Je dacht dat dat met 1 dag wel over zou zijn?quote:
Nou, ik had gehoopt dat 't minder zou zijn en gewoon naar school zou kunnen. Maar vandaag wordt dat 'm nietquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je dacht dat dat met 1 dag wel over zou zijn?
Naief meisje
Neem nou gewoon ff de tijd om lekker uit te ziekenquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, ik had gehoopt dat 't minder zou zijn en gewoon naar school zou kunnen. Maar vandaag wordt dat 'm niet
Ja vandaag ga ik uitzieken. Morgen wil ik weer naar schoolquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neem nou gewoon ff de tijd om lekker uit te ziekenZo'n griepje duurt gewoon een paar dagen.
Dan hoop ik voor je dat je niet te snel gaat, anders ben je zo een maand bezigquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja vandaag ga ik uitzieken. Morgen wil ik weer naar school
Ik kan niet tegen ziek zijn. En het thuis moeten blijven. En daardoor belangrijke dingen missen. Ik kan ook niet tegen vervelen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je niet te snel gaat, anders ben je zo een maand bezig
Eigenwijsje
quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:39 schreef Vinniiee het volgende:
Gisteren even buiten gezeten in tshirt in de zon... nu verkouden
Beterschapquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan niet tegen ziek zijn. En het thuis moeten blijven. En daardoor belangrijke dingen missen. Ik kan ook niet tegen vervelen.
Kijk maar in KPDquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Show jij eens even een tiet ofzo, dan is het hier weer druk
Dat is niet mijn probleemquote:
Okequote:Op donderdag 6 maart 2014 13:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Soort ijsvrij
Nee, helaas gaat dat niet op natuurlijk.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik krijg een automatisch bericht als je weer wat pikants post
Ik dacht dat ja......quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dacht je dat je maandag het luchtalarm hoorde ofzo?
Waar gaat het over?quote:
Ik nu ook niet. Paar weken geleden wel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb *noknok* nog nergens last van
bepaalde polletjes in de luchtquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik nu ook niet. Paar weken geleden wel.
Eerste keer in m'n leven volgens mijquote:
Je had bij elk bezoekje een gaatje tot nu toe?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:13 schreef Faxie het volgende:
Eerste keer in m'n leven volgens mij
En nog zat die tandarts te zeuren. Dit is niet goed, dat is niet goed. Meer poetsen, meer flossen, enz blabla. 't Is goed hoor kerel, ik heb een heel schone bek![]()
Hoe de fuck krijg je dat voor elkaar. Ik heb echt nog nooit een gaatje gehad. Alleen in een melktandje.quote:
Zo ongeveer wel volgens mijquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je had bij elk bezoekje een gaatje tot nu toe?
Sommige mensen hebben meer geluk dan anderenquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe de fuck krijg je dat voor elkaar. Ik heb echt nog nooit een gaatje gehad. Alleen in een melktandje.
Als hij dat zegt, kan je er bijna wel vanuit gaan dat het toch niet zo goed is als je denktquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eerste keer in m'n leven volgens mij
En nog zat die tandarts te zeuren. Dit is niet goed, dat is niet goed. Meer poetsen, meer flossen, enz blabla. 't Is goed hoor kerel, ik heb een heel schone bek![]()
Ja nu nog last vanquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat scheelt weer een hoop pijn en ellende
Zo'n schoonmaakbeurt is trouwens ook klote zeg
Als het aan hem ligt poets je 100 keer op een dag, plus flossen, plus stoken, plus tong schrapen, plus spoelen etc.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
Als hij dat zegt, kan je er bijna wel vanuit gaan dat het toch niet zo goed is als je denkt
klopt, en dat gehele leven zal je het moeten doen met 1 stel tandenquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als het aan hem ligt poets je 100 keer op een dag, plus flossen, plus stoken, plus tong schrapen, plus spoelen etc.
Hallo, ik heb nog een leven hoor
Wat is er in godsnaam moeilijk of veel werk om ff te stoken en te flossenquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als het aan hem ligt poets je 100 keer op een dag, plus flossen, plus stoken, plus tong schrapen, plus spoelen etc.
Hallo, ik heb nog een leven hoor
het flossen/stoken doe ik tegenwoordig als ik 's avonds op de bank tv lig te kijken bijvoorbeeld....quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam moeilijk of veel werk om ff te stoken en te flossen
Ik snap dat niet. Ik ben hooguit na het poetsen 5 minuutjes bezig
Scheelt me een hoop tandplak en vermindert kans op gaatjes
Ik heb een avondritueelquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
het flossen/stoken doe ik tegenwoordig als ik 's avonds op de bank tv lig te kijken bijvoorbeeld....
Maar maar maar als ik dat niet doe dan vergeet ik het dus.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ik probeer zoveel mogelijk rituelen te vermijden /werktaanzijnautisme
Heb jij aandelen bij de tandarts?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, en dat gehele leven zal je het moeten doen met 1 stel tanden
Ik gebruik een metalen met borstelhaartjes erop zegmaar zoietsquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
En je hebt dan ook nog ragertjes als je tanden en of kiezen meer ruimte hebben bijvbeeld dan gaat zo'n houten stokkie er zo doorheen en dan heeft het weinig nut
Ooow jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
En je hebt dan ook nog ragertjes als je tanden en of kiezen meer ruimte hebben bijvbeeld dan gaat zo'n houten stokkie er zo doorheen en dan heeft het weinig nut
Staalborstel?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik gebruik een metalen met borstelhaartjes erop zegmaar zoiets
Vertel.quote:
Jep die gebruikt J ook maar die heeft beduidend meer ruimtequote:Op donderdag 6 maart 2014 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik gebruik een metalen met borstelhaartjes erop zegmaar zoiets
Jij hebt wel een mooi gebit zag ik wel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep die gebruikt J ook maar die heeft beduidend meer ruimte
Ik gebruik houten tandenstokers
beugeltje heeft goed gedaan jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij hebt wel een mooi gebit zag ik wel.
Hoe kan dat dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:01 schreef Faxie het volgende:
Pff geregel voor m'n autoverzekering
2e Auto is opeens van trede 16 naar 5 gegaanVan 11 schadevrije jaren naar 0. Oepsie
Handigquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:02 schreef Faxie het volgende:
2e Keer dat zoiets gebeurt, omdat ze eerst de auto's niet gekoppeld hadden staan op 1 naam. Opgebeld, geregeld, en sinds 1 januari is het alweer raak
Beetje slordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |