quote:Arnhem meet:
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
- Vinniiee
- Peu (ovb)
- faxie (ovb)
Wie? Wat? Waar? Wanneer? Hoe? Waarom? Welke?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:27 schreef Fera het volgende:
Ik word soms zo ziek van die zogenaamde vrouwenhaat hier op FOK!.
Mwoa valt wel mee, als ze lekker zacht aanvoelen is het meestal prima te snoepenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Mango.Mandarijntjes vallen dan weer tegen. De kans dat er zo'n vieze tussen zit is gewoon te groot. Het is een soort Russian roulette.
Gewoon, op FOK! Ik probeer de topics die er met opzet over gaan altijd te mijden, vanwege dat zielige commentaar. Maar soms wordt een topic waarin het helemaal niet relevant is ineens verpest met kutopmerkingen over vrouwen en hoe ze terug de keuken in moeten, dat emancipatie is doorgeslagen en blablabla.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie? Wat? Waar? Wanneer? Hoe? Waarom? Welke?
Ik schat het blijkbaar altijd verkeerd in.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa valt wel mee, als ze lekker zacht aanvoelen is het meestal prima te snoepen
Bummerquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon, op FOK! Ik probeer de topics die er met opzet over gaan altijd te mijden, vanwege dat zielige commentaar. Maar soms wordt een topic waarin het helemaal niet relevant is ineens verpest met kutopmerkingen over vrouwen en hoe ze terug de keuken in moeten, dat emancipatie is doorgeslagen en blablabla.
[..]
Ik schat het blijkbaar altijd verkeerd in.
Emancipatie is ook een goed ding, ik moet schoonmaken dan kan jij ook sjouwen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon, op FOK! Ik probeer de topics die er met opzet over gaan altijd te mijden, vanwege dat zielige commentaar. Maar soms wordt een topic waarin het helemaal niet relevant is ineens verpest met kutopmerkingen over vrouwen en hoe ze terug de keuken in moeten, dat emancipatie is doorgeslagen en blablabla.
Serieus of niet, het wordt gewoon oud en vervelend. Het lijkt wel iets wat geroepen wordt als er niets zinnigs te melden valt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Emancipatie is ook een goed ding, ik moet schoonmaken dan kan jij ook sjouwen.![]()
Ach dat zijn van die kansloze opmerkingen van mensen vaak niet eens serieus en als ze wel serieus zijn dan zijn het gewoon zielige mannen die of niet aan de vrouw kunnen komen of onder de plak zitten
Gewoon negeren en je niet aan ergeren.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Serieus of niet, het wordt gewoon oud en vervelend. Het lijkt wel iets wat geroepen wordt als er niets zinnigs te melden valt.
Probeer ik ook, maar soms kom ik op plaatsen tegen waar ik het eigenlijk niet verwacht.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon negeren en je niet aan ergeren.
Een manonvriendelijke opmerking terug makenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Probeer ik ook, maar soms kom ik op plaatsen tegen waar ik het eigenlijk niet verwacht.
Nah, dan krijg je meteen vijf van die micropikkies die je daarop aanvallen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een manonvriendelijke opmerking terug maken
Toch knap dat je dan op zo'n micropikkie traptquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, dan krijg je meteen vijf van die micropikkies die je daarop aanvallen.
Haha, ik ook soms. Vooral de topics over hoe verschrikkelijk Nederlandse vrouwen zijn zijn mn favoriet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:27 schreef Fera het volgende:
O ja, ook dat we ons allemaal veel te mannelijk en slecht kleden en met pittige kapsels rondlopen. Emigreer dan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, ik ook soms. Vooral de topics over hoe verschrikkelijk Nederlandse vrouwen zijn zijn mn favoriet.
Het lijken soms net vrouwenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:56 schreef Fascination het volgende:
Oh en klagen over dat vrouwen nooit het initiatief nemen bij het versieren, maar als ze dat wel doen zijn ze sletten en labiel.
Aan de ene kant zijn we te geėmancipeerd, maar aan de andere kant moeten we wel initiatief tonen omdat ze zelf te pussy zijn om een move te maken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:56 schreef Fascination het volgende:
Oh en klagen over dat vrouwen nooit het initiatief nemen bij het versieren, maar als ze dat wel doen zijn ze sletten en labiel.
Is er weer gehaat?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:27 schreef Fera het volgende:
Ik kom het in verschillende topics tegen. En ik klik ze niet aan omdat ze over vrouwen gaan.quote:
Het is nooit goedquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:56 schreef Fascination het volgende:
Mannen zijn pas stom.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is nooit goed
Stomme wijven ook
Een move maken is kut, want afwijzing.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Aan de ene kant zijn we te geėmancipeerd, maar aan de andere kant moeten we wel initiatief tonen omdat ze zelf te pussy zijn om een move te maken.
Ik ben ook wel eens afgewezen hoor. Het is voor vrouwen niet minder kut.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een move maken is kut, want afwijzing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |