nu nog effe leo's eronderquote:Op zondag 9 maart 2014 13:06 schreef mstx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net weer effe gereden. Voor het eerst rechtdoor over een rotonde gereden en even later toen ik hard moest remmen voor een stoplicht een remspoor van 20 meter gemaakt.Die achterrem is best wel krachtig, even aantikken en hij blokkeert al.
lulkoek je gaat gewoon voetbal kijkequote:Op zondag 9 maart 2014 13:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ga ff relaxen vandaag. Zo even op de trapfietsmoet sowieso nog even naar de remmen voor kijken, er zit voor nog wat teveel vloeistof in.
Ik ben meer van de Mivv's, Leo's zijn lelijkquote:
Daar reed ik vanochtend ook nog langsquote:
Super mooie motor, wil ik ook alleen kan echt geen keus maken.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:06 schreef mstx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net weer effe gereden. Voor het eerst rechtdoor over een rotonde gereden en even later toen ik hard moest remmen voor een stoplicht een remspoor van 20 meter gemaakt.Die achterrem is best wel krachtig, even aantikken en hij blokkeert al.
Ja precies dat. En ook 'ach, ik ben nu toch bezig'quote:Op zondag 9 maart 2014 10:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
iets 'opknappen is ook verslavend, en het zuigt om het half te doen; als je iets weer mooi maakt, moet hetgeen ernaast ook weer, en daar zit ook weer iets naast
Hooligan.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:06 schreef mstx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:09 schreef Anne het volgende:
En Anne mag weer een ambulance met SD achterna...
whut happened ?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:09 schreef Anne het volgende:
quote:Op zondag 9 maart 2014 16:09 schreef Anne het volgende:
WTF?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:09 schreef Anne het volgende:
quote:Op zondag 9 maart 2014 16:09 schreef Anne het volgende:
Wel dus, ongelofelijk stomme aktie, geparkeerde auto, geen helm, CB veel schade, wordt weer spierpijn morgen.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:34 schreef Dekatria het volgende:
The fuckhij heb toch niet weer teveel lopen posen, zoals eerst?
Jezus man, kejje weer opnieuw beginnenquote:Op zondag 9 maart 2014 16:45 schreef Sounddragon het volgende:
Wel dus, ongelofelijk stomme aktie, geparkeerde auto, geen helm, CB veel schade, wordt weer spierpijn morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |