koop voor 2 tientjes alpine motosafe dat zit beterquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:43 schreef Erasmo het volgende:
Qua gehoorbescherming op lange ritten, voldoen dan gele 3M schuimdoppen?
[..]
Ik vind juist die gele lekker zitten onder de helm, heb ook ottoplastieken van het werk maar die zitten vreselijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
koop voor 2 tientjes alpine motosafe dat zit beter
Ding lijkt verdomd veel op de kawasaki zr7squote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die zocht ik idd
Suzuki gsf 650 s abs
[ afbeelding ]
Hehe, en dan te bedenken dat ik 10 januari dit jaar dacht ff een nieuw carterkapje, nieuw stuur, en laat de rest maar zittenquote:
Mwa, ik reed een zelfde afstand altijd met goede in-ear dopjes. Meestal lekker de radio aan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik vind juist die gele lekker zitten onder de helm, heb ook ottoplastieken van het werk maar die zitten vreselijk.
Ik wil er wel zeker van zijn dat ik 2x350km per week kan rijden zonder gehoorbeschadiging op de lange termijn.
iets 'opknappen is ook verslavend, en het zuigt om het half te doen; als je iets weer mooi maakt, moet hetgeen ernaast ook weer, en daar zit ook weer iets naastquote:Op zondag 9 maart 2014 00:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hehe, en dan te bedenken dat ik 10 januari dit jaar dacht ff een nieuw carterkapje, nieuw stuur, en laat de rest maar zitten
Het is nu ook een principekwestie geworden trouwens. Dat ding moet en zal weer helemaal in orde komen
[..]
Mwa, ik reed een zelfde afstand altijd met goede in-ear dopjes. Meestal lekker de radio aan.
Dicht is dicht wat dat betreft. De simpele versies blokkeren al het geluid, de wat geavanceerdere varianten filteren wat schadelijk is weg laten de rest wel door zodat je wel nog een gesprek kunt voeren.
netjes geworden kerolquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nice, doe eens fatsoenlijke foto's?
Vonksleutels zijn moeilijk te krijgen, ja.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:07 schreef KneusTeun het volgende:
Nou ik wou snel ff de vonkjes vervangen, maar heb geen juiste sleutel om erbij te komen
Nee moet eerst de radiateur aan de kant krijgenquote:Op zondag 9 maart 2014 13:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vonksleutels zijn moeilijk te krijgen, ja.
Net ding overigens, mstx
notoire hardrijder met je MF stickerquote:Op zondag 9 maart 2014 13:06 schreef mstx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net weer effe gereden. Voor het eerst rechtdoor over een rotonde gereden en even later toen ik hard moest remmen voor een stoplicht een remspoor van 20 meter gemaakt.Die achterrem is best wel krachtig, even aantikken en hij blokkeert al.
Klopt ik doe ook de hele tijd zo van HUNG HUNG HUNGquote:
brag & boost jeweettochquote:Op zondag 9 maart 2014 13:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nog even en dan is'ie op Wheelietime te bewonderen met z'n SM.
ik krijg trek in ijs van dit weerquote:Op zondag 9 maart 2014 13:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nog even en dan is'ie op Wheelietime te bewonderen met z'n SM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |