Die bordjes langs de weg met die rode randquote:
Da's best lastig voldoen dan op de trekker.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:49 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Die bordjes langs de weg met die rode rand
Daarom alleen snelweg rijdenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Da's best lastig voldoen dan op de trekker.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:46 schreef mstx het volgende:
![]()
Net lekker naar iedereen gezwaaid onderweg
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:46 schreef mstx het volgende:
![]()
Net lekker naar iedereen gezwaaid onderweg
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lekker.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:47 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]Nice mstx!
En hoe reed dat nou? Dikke smile zeker
nice, doe eens fatsoenlijke foto's?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:46 schreef mstx het volgende:
![]()
Net lekker naar iedereen gezwaaid onderweg
![]()
![]()
[ afbeelding ]
leukste motor waar ik ooit op heb geredenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:46 schreef mstx het volgende:
![]()
Net lekker naar iedereen gezwaaid onderweg
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Waar en hoelaat is de start?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:12 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, het groepsritje morgen goat nie deur.. Dat wordt saampies metkleine smurf
tuffen.
Nog liefhebbers? Noord Limbabwe, zuid-oost Gelderland, misschien stukkie Germanië?
volgens de schavinatie heb ik vandaag 414km gereden dus zeg maar 1 tank leeggereden. wel weer ff genoeg voor dit weekendquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:12 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, het groepsritje morgen goat nie deur.. Dat wordt saampies metkleine smurf
tuffen.
Nog liefhebbers? Noord Limbabwe, zuid-oost Gelderland, misschien stukkie Germanië?
moet er niet aan denken om in een storm te rijden op zo'n plee...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:15 schreef Erasmo het volgende:
Mensen zonder tank tussen de benen zijn juist de mensen die doorbikkelen in de winter als de zomerpiloten alweer in hun koekblik zitten.
hou je knippers goed in de gaten die van mij trilde kapotquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:46 schreef mstx het volgende:
![]()
Net lekker naar iedereen gezwaaid onderweg
![]()
![]()
[ afbeelding ]
geen idee nog.. Als er niemand is om mee af te spreken, kijken we wel hoe laat we wakker zijn en zin hebbenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:22 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Waar en hoelaat is de start?
Weet eigenlijk helemaal nog niet zeker of ik wel of niet moet/wil rijden morgen.
da's een mooi stukkiequote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens de schavinatie heb ik vandaag 414km gereden dus zeg maar 1 tank leeggereden. wel weer ff genoeg voor dit weekend
Welke heb je op het oog?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zelf weer een mooie motor op het oog, en mag een proefrit maken bij de beste man want hij heeft een rijschool.
Dus dat ga ik deze week even lekker doen.
Die zocht ik iddquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:40 schreef Nero22 het volgende:
Voor de volledigheid
[..]
Welke heb je op het oog?![]()
Ik vind dat zo'n triest gedoe heaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:46 schreef Nero22 het volgende:
O ja, dat "nep Bandit" verhaal van een tijdje geleden. Cool!
Ik vind het eigenlijk maar een nep Fazer.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n triest gedoe hea
Nee hoor, da's nog een echte, met oliekoelingquote:
Vind de opening naar het voorwiel toe te groot in verhouding met de rest.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:56 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk maar een nep Fazer.
[ afbeelding ]
misschien van die motorjeans die had maegrim ook aanquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:10 schreef Dekatria het volgende:
Ik zag overigens vandaag hele hordes aan mensen met spijkerbroek op de motorfiets (en dan ook echt, clubjes die samen rijden). Is er een nieuwe MC waar ik niks vanaf weet?
maar is geen nakend! Hoest met dat hok van jou?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee hoor, da's nog een echte, met oliekoeling![]()
De waterkokerts zijn de neppers
Gast waar ik mee aan het lessen was ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:10 schreef Dekatria het volgende:
Ik zag overigens vandaag hele hordes aan mensen met spijkerbroek op de motorfiets (en dan ook echt, clubjes die samen rijden). Is er een nieuwe MC waar ik niks vanaf weet?
ATGATT.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gaan jullie altijd vol bepakt de weg op, of ook wel eens quasi beveiligd?
welkom in de jaren 80quote:
Tja, da's jammer. Past gewoon niet echt bij de motor zo'n kuip. Kan MTA het niet mee eens zijn, dat mag natuurlijk, maar je hebt dan een soort halvebak sportfiets waar je wel min of meer rechtop zit. Kan hoor, maar koop dan gewoon een echte sportfiets of full-faired toerfiets. Ik vind nakeds persoonlijk mooier, en allen zo'n kuipje bij de voorkant rondom de koplomp, ik weet het niet. Lijkt een beetje op een motor met een onderkin. Sowieso vind ik de eerste uitvoering mooier dan de tweede. De derde generatie zoals ie laatst op de motorbeurs stond vond ik wel weer erg vetquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar is geen nakend! Hoest met dat hok van jou?
Praktisch weegt voor mij ook mee, omdat ik er behoorlijk wat snelweg kilometers mee zal maken (is de bedoeling).quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tja, da's jammer. Past gewoon niet echt bij de motor zo'n kuip. Kan MTA het niet mee eens zijn, dat mag natuurlijk, maar je hebt dan een soort halvebak sportfiets waar je wel min of meer rechtop zit. Kan hoor, maar koop dan gewoon een echte sportfiets of full-faired toerfiets. Ik vind nakeds persoonlijk mooier, en allen zo'n kuipje bij de voorkant rondom de koplomp, ik weet het niet. Lijkt een beetje op een motor met een onderkin. Sowieso vind ik de eerste uitvoering mooier dan de tweede. De derde generatie zoals ie laatst op de motorbeurs stond vond ik wel weer erg vet
Motorblok is er weer uit, het frame is ontvet, morgen ff schuren en dan nieuw in de lak. Kan dat vast drogen. Ondertussen de distributieketting vervangen, de compressie van de 4e cilinder was na het flushen van de motor weer redelijk gelijk met de rest, dus die zuigerveren laat ik fijn zitten. Distributieketting is een dagje werk denk ik. Dan de kuipdelen achter nog in de lak zetten, die zitten nu in de primer. Nogal wat aan gemod, dus dat duurde wat langer. En tegen die tijd hoop ik het nieuwe instrumentenpanel en de koplamp binnen te hebben zodat ik dat elektriek weer kan gaan opbouwen.
Als alles binnen is wanneer ik het nodig heb en ik kan lekker doorwerken, ben ik over een weekje klaar denk ik.
Zal je zien dat je 'm er morgen in 1 draai af hebt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:03 schreef BlackLining het volgende:
Ik voel me nogal verslagen trouwensHele motor uit elkaar kunnen halen, geen enkel probleem. Frame compleet kaal, het enige wat ik er werkelijk met geen mogelijkheid af krijg is het rechter passagiersstepje
Uur mee bezig geweest, het wil er niet af.
Nog even en ik ga er met de dremel overheen. Kutding.
Spuit er alvast even wat kruipolie in voor morgen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:03 schreef BlackLining het volgende:
Ik voel me nogal verslagen trouwensHele motor uit elkaar kunnen halen, geen enkel probleem. Frame compleet kaal, het enige wat ik er werkelijk met geen mogelijkheid af krijg is het rechter passagiersstepje
Uur mee bezig geweest, het wil er niet af.
Nog even en ik ga er met de dremel overheen. Kutding.
Ik mis een projecttopicquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tja, da's jammer. Past gewoon niet echt bij de motor zo'n kuip. Kan MTA het niet mee eens zijn, dat mag natuurlijk, maar je hebt dan een soort halvebak sportfiets waar je wel min of meer rechtop zit. Kan hoor, maar koop dan gewoon een echte sportfiets of full-faired toerfiets. Ik vind nakeds persoonlijk mooier, en allen zo'n kuipje bij de voorkant rondom de koplomp, ik weet het niet. Lijkt een beetje op een motor met een onderkin. Sowieso vind ik de eerste uitvoering mooier dan de tweede. De derde generatie zoals ie laatst op de motorbeurs stond vond ik wel weer erg vet
Motorblok is er weer uit, het frame is ontvet, morgen ff schuren en dan nieuw in de lak. Kan dat vast drogen. Ondertussen de distributieketting vervangen, de compressie van de 4e cilinder was na het flushen van de motor weer redelijk gelijk met de rest, dus die zuigerveren laat ik fijn zitten. Distributieketting is een dagje werk denk ik. Dan de kuipdelen achter nog in de lak zetten, die zitten nu in de primer. Nogal wat aan gemod, dus dat duurde wat langer. En tegen die tijd hoop ik het nieuwe instrumentenpanel en de koplamp binnen te hebben zodat ik dat elektriek weer kan gaan opbouwen.
Als alles binnen is wanneer ik het nodig heb en ik kan lekker doorwerken, ben ik over een weekje klaar denk ik.
Als je veel snelweg gaat rijden is een kuip niet echt een must, maar als je van plan bent om dat ook in kl#te weer te gaan doen zou ik het wel adviserenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Praktisch weegt voor mij ook mee, omdat ik er behoorlijk wat snelweg kilometers mee zal maken (is de bedoeling).
Wilde eerst een Z750, maar dit lijkt mij gewoon praktischer e.d. (koffers mee evt, meer bescherming tegen wind etc etc)
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens de schavinatie heb ik vandaag 414km gereden dus zeg maar 1 tank leeggereden. wel weer ff genoeg voor dit weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |