Ik vind dat zo'n triest gedoe heaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:46 schreef Nero22 het volgende:
O ja, dat "nep Bandit" verhaal van een tijdje geleden. Cool!
Ik vind het eigenlijk maar een nep Fazer.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n triest gedoe hea
Nee hoor, da's nog een echte, met oliekoelingquote:
Vind de opening naar het voorwiel toe te groot in verhouding met de rest.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:56 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk maar een nep Fazer.
[ afbeelding ]
misschien van die motorjeans die had maegrim ook aanquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:10 schreef Dekatria het volgende:
Ik zag overigens vandaag hele hordes aan mensen met spijkerbroek op de motorfiets (en dan ook echt, clubjes die samen rijden). Is er een nieuwe MC waar ik niks vanaf weet?
maar is geen nakend! Hoest met dat hok van jou?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee hoor, da's nog een echte, met oliekoeling![]()
De waterkokerts zijn de neppers
Gast waar ik mee aan het lessen was ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:10 schreef Dekatria het volgende:
Ik zag overigens vandaag hele hordes aan mensen met spijkerbroek op de motorfiets (en dan ook echt, clubjes die samen rijden). Is er een nieuwe MC waar ik niks vanaf weet?
ATGATT.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gaan jullie altijd vol bepakt de weg op, of ook wel eens quasi beveiligd?
welkom in de jaren 80quote:
Tja, da's jammer. Past gewoon niet echt bij de motor zo'n kuip. Kan MTA het niet mee eens zijn, dat mag natuurlijk, maar je hebt dan een soort halvebak sportfiets waar je wel min of meer rechtop zit. Kan hoor, maar koop dan gewoon een echte sportfiets of full-faired toerfiets. Ik vind nakeds persoonlijk mooier, en allen zo'n kuipje bij de voorkant rondom de koplomp, ik weet het niet. Lijkt een beetje op een motor met een onderkin. Sowieso vind ik de eerste uitvoering mooier dan de tweede. De derde generatie zoals ie laatst op de motorbeurs stond vond ik wel weer erg vetquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar is geen nakend! Hoest met dat hok van jou?
Praktisch weegt voor mij ook mee, omdat ik er behoorlijk wat snelweg kilometers mee zal maken (is de bedoeling).quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tja, da's jammer. Past gewoon niet echt bij de motor zo'n kuip. Kan MTA het niet mee eens zijn, dat mag natuurlijk, maar je hebt dan een soort halvebak sportfiets waar je wel min of meer rechtop zit. Kan hoor, maar koop dan gewoon een echte sportfiets of full-faired toerfiets. Ik vind nakeds persoonlijk mooier, en allen zo'n kuipje bij de voorkant rondom de koplomp, ik weet het niet. Lijkt een beetje op een motor met een onderkin. Sowieso vind ik de eerste uitvoering mooier dan de tweede. De derde generatie zoals ie laatst op de motorbeurs stond vond ik wel weer erg vet
Motorblok is er weer uit, het frame is ontvet, morgen ff schuren en dan nieuw in de lak. Kan dat vast drogen. Ondertussen de distributieketting vervangen, de compressie van de 4e cilinder was na het flushen van de motor weer redelijk gelijk met de rest, dus die zuigerveren laat ik fijn zitten. Distributieketting is een dagje werk denk ik. Dan de kuipdelen achter nog in de lak zetten, die zitten nu in de primer. Nogal wat aan gemod, dus dat duurde wat langer. En tegen die tijd hoop ik het nieuwe instrumentenpanel en de koplamp binnen te hebben zodat ik dat elektriek weer kan gaan opbouwen.
Als alles binnen is wanneer ik het nodig heb en ik kan lekker doorwerken, ben ik over een weekje klaar denk ik.
Zal je zien dat je 'm er morgen in 1 draai af hebt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:03 schreef BlackLining het volgende:
Ik voel me nogal verslagen trouwensHele motor uit elkaar kunnen halen, geen enkel probleem. Frame compleet kaal, het enige wat ik er werkelijk met geen mogelijkheid af krijg is het rechter passagiersstepje
Uur mee bezig geweest, het wil er niet af.
Nog even en ik ga er met de dremel overheen. Kutding.
Spuit er alvast even wat kruipolie in voor morgen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:03 schreef BlackLining het volgende:
Ik voel me nogal verslagen trouwensHele motor uit elkaar kunnen halen, geen enkel probleem. Frame compleet kaal, het enige wat ik er werkelijk met geen mogelijkheid af krijg is het rechter passagiersstepje
Uur mee bezig geweest, het wil er niet af.
Nog even en ik ga er met de dremel overheen. Kutding.
Ik mis een projecttopicquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tja, da's jammer. Past gewoon niet echt bij de motor zo'n kuip. Kan MTA het niet mee eens zijn, dat mag natuurlijk, maar je hebt dan een soort halvebak sportfiets waar je wel min of meer rechtop zit. Kan hoor, maar koop dan gewoon een echte sportfiets of full-faired toerfiets. Ik vind nakeds persoonlijk mooier, en allen zo'n kuipje bij de voorkant rondom de koplomp, ik weet het niet. Lijkt een beetje op een motor met een onderkin. Sowieso vind ik de eerste uitvoering mooier dan de tweede. De derde generatie zoals ie laatst op de motorbeurs stond vond ik wel weer erg vet
Motorblok is er weer uit, het frame is ontvet, morgen ff schuren en dan nieuw in de lak. Kan dat vast drogen. Ondertussen de distributieketting vervangen, de compressie van de 4e cilinder was na het flushen van de motor weer redelijk gelijk met de rest, dus die zuigerveren laat ik fijn zitten. Distributieketting is een dagje werk denk ik. Dan de kuipdelen achter nog in de lak zetten, die zitten nu in de primer. Nogal wat aan gemod, dus dat duurde wat langer. En tegen die tijd hoop ik het nieuwe instrumentenpanel en de koplamp binnen te hebben zodat ik dat elektriek weer kan gaan opbouwen.
Als alles binnen is wanneer ik het nodig heb en ik kan lekker doorwerken, ben ik over een weekje klaar denk ik.
Als je veel snelweg gaat rijden is een kuip niet echt een must, maar als je van plan bent om dat ook in kl#te weer te gaan doen zou ik het wel adviserenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Praktisch weegt voor mij ook mee, omdat ik er behoorlijk wat snelweg kilometers mee zal maken (is de bedoeling).
Wilde eerst een Z750, maar dit lijkt mij gewoon praktischer e.d. (koffers mee evt, meer bescherming tegen wind etc etc)
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens de schavinatie heb ik vandaag 414km gereden dus zeg maar 1 tank leeggereden. wel weer ff genoeg voor dit weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |