abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138054745
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 21:01 schreef BlackLining het volgende:
Dit soort randdebielen waardoor ik een pokke eind verderop heb moeten parkeren

[ afbeelding ]

Zijn mensen nou gewoon zo asociaal of kunnen ze werkelijk niet parkeren?
Ik zou dan uit volle macht hem er alsnog aan de linkerkant naast proberen te proppen denk. Fiets opzij zetten en dan net langs de boom zo schuin, zodat hij niet in kan stappen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2014 21:04:01 ]
pi_138056559
quote:

[ afbeelding ]

Asociaal icm kortzichtigheid denk ik.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 21:57:37 #219
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_138056866
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 21:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik zou dan uit volle macht hem er alsnog aan de linkerkant naast proberen te proppen denk. Fiets opzij zetten en dan net langs de boom zo schuin, zodat hij niet in kan stappen.
Ja, precies! Dat had ik waarschijnlijk ook gedaan. En dan gewoon strak ernaast zodat 'ie via de andere kant erin moet :D .

Oh wat kan ik toch sadistisch zijn soms :@ .
pi_138056908
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 21:57 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Ja, precies! Dat had ik waarschijnlijk ook gedaan. En dan gewoon strak ernaast zodat 'ie via de andere kant erin moet :D .

Oh wat kan ik toch sadistisch zijn soms :@ .
Dat ja :D

Heeft me vorige keer wel een deuk opgeleverd :(
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:01:16 #221
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_138057002
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 21:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat ja :D

Heeft me vorige keer wel een deuk opgeleverd :(
Gelukkig rijd ik in een oud barrel.

Oh, wacht. Het is niet mijn barrel maar m'n moeders barrel :{ .
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:02:12 #222
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_138057044
quote:

[ afbeelding ]

Uitstappen, de linker fiets pakken en verkassen naar de andere kant van de boom, auto ertussen frotten zo ver als mogelijk en laten staan, Die knurft mag dan via de andere kant instappen, doettie maar één keer. :)
Goed JijBuis momentje ook natuurlijk. :Y) >:)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_138057092
quote:

[..]

Mijn auto koekblik past daar gewoon tussen. Wel jammer dat achteruit inparkeren niet wil, lastig uitstappen.
Professioneel gifmenger.
pi_138058759
En toch kan ook dit weer een kip ei verhaal zijn.
pi_138062033
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:43 schreef Anne het volgende:
En toch kan ook dit weer een kip ei verhaal zijn.
Kan idd, maar dan is dit het gevolg van een andere idioot die niet fatsoenlijk kan of wil parkeren en blijft de irritatie gewoon terecht. ;)
pi_138062154
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 00:20 schreef vannelle het volgende:

[..]

Kan idd, maar dan is dit het gevolg van een andere idioot die niet fatsoenlijk kan of wil parkeren en blijft de irritatie gewoon terecht. ;)
Snap ik, maar de mensen hier die 'm 'klem' willen zetten, doen dat dus misschien onterecht.
pi_138062302
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 00:24 schreef Anne het volgende:

[..]

Snap ik, maar de mensen hier die 'm 'klem' willen zetten, doen dat dus misschien onterecht.
Klopt, ben ik met je eens.
Maar de irritatie is 1 auto die op 2 plekken geparkeerd staat. En dat is terecht.

Misschien stond er links wel een motor geparkeerd en heeft hij daar in de buurt geparkeerd om zoveel mogelijk ruimte te houden voor de rest en nu die motor weg is ziet het er qua parkeren belachelijk uit.
Blijft gokken, maar het gaat om de foto.
Hoe het allemaal zo is gekomen is en blijft gokken, IEMAND is fout geweest met dit als resultaat en dan kan ik me de irritatie goed voorstellen.
pi_138062504
Misschien was ik niet duidelijk genoeg, maar ik zeg toch dat ik de irritatie snap :?.
pi_138063513
quote:
11s.gif Op zondag 23 maart 2014 00:38 schreef Anne het volgende:
Misschien was ik niet duidelijk genoeg, maar ik zeg toch dat ik de irritatie snap :?.
Ik reageerde alleen maar op je "kip-ei" opmerking.

Daar stond niet echt dat je het snapte. Al ging ik daar wel van uit, was meer bedoeld als aanvulling.
pi_138063629
Had dat eigenlijk moeten doen ja, maar ik heb het gelaten bij een briefje onder zijn ruitenwisser dat ie verdomme eens fatsoenlijk moet leren parkeren. Bereik je niks mee natuurlijk, maar het lucht wel op :Y)

Zie in dit geval niet zo snel een kip en ei verhaal eigenlijk. Of er moet in eerste instantie rechts een andere auto teveel naar links hebben gestaan, deze sukkel zijn auto ernaast gezet, de eerste auto weg en toen pas is dat boodschappenkarretje gekomen. Da's de enige mogelijkheid. Maar dan nog, met enig voortschrijdend inzicht zet je je auto dan alsnog helemaal links neer.

Motoren staan hier in de straat allemaal gewoon op de stoep :) Staan er meerdere, en da's nooit een probleem. Trouwens, die parkeerplaats loopt zo vals plat, daar wil je geen motor parkeren :D Ben daar al eens op zijn bek gegaan omdat ik hem achteruit eraf probeerde te draaien daar. Dat werkt niet zo goed op een helling :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_138079196
quote:

[..]

Heel verstandig. Om vervolgens terug te komen bij jouw auto en te zien dat je beloond bent met een wraakactie als gevolg van irritatie.
pi_138079338
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:19 schreef Alt-tab het volgende:

[..]

Heel verstandig. Om vervolgens terug te komen bij jouw auto en te zien dat je beloond bent met een wraakactie als gevolg van irritatie.
Hoe ver zijn we gezonken als Nederlanders? :')
Als ik zo zou staan zou ik mezelf achter de oren krabben en zeker niet geirriteerd zijn (op een ander!)
Rustig aan.
  zondag 23 maart 2014 @ 17:23:31 #233
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_138079342
quote:

[ afbeelding ]

Als die fiets weg is en je parkeert hem achteruit langs de boom, kunnen zowel jij als hij instappen. Past dus prima. :Y)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138079378
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:23 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Als die fiets weg is en je parkeert hem achteruit langs de boom, kunnen zowel jij als hij instappen. Past dus prima. :Y)
Wat is het nou? instappen, in- en uitstappen, uit en instappen of ga je nog een andere variant ninja-editen? :D
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  zondag 23 maart 2014 @ 17:25:14 #235
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_138079404
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:24 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Wat is het nou? instappen, in- en uitstappen, uit en instappen of ga je nog een andere variant ninja-editen? :D
Ik wilde m'n smiley op dezelfde regel als de tekst. ;(
pi_138079425
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe ver zijn we gezonken als Nederlanders? :')
Als ik zo zou staan zou ik mezelf achter de oren krabben en zeker niet geirriteerd zijn (op een ander!)
Dat siert jou dan, maar jammer genoeg zijn er legio mensen die het niet interesseert. Ik heb zelf al een klein deukje aan mijn rechterportier omdat iemand zijn portier er tegen aan heeft gezet. Dat is wat mij betreft voldoende.

Ik parkeer mijn auto niet meer naast anderen indien mogelijk. Zeker niet bij een supermarkt.

Ohja nog wat ergernissen.

Ik sta bij een kruispunt. Het licht gaat op groen. tegenover mij staat een een vrouw die haar knipperlicht heeft aangezet. Zij wil links afslaan. Dit betekent dat zij mij kruist. Vanzelfsprekend heb ik hier voorrang omdat ik rechtdoor ga.

Vreemd genoeg had mevrouw mij niet gezien en boorde zij haar auto bijna in mijn zijkant. Gelukkig kon ik het ongeluk voorkomen. Ik heb nou ook niet echt een bepaald kleine auto met mijn D-segmenter.

Verder de gebruikelijke taferelen. Fietsers en auto's die voorrang nemen waar zij dat niet hebben.

[ Bericht 23% gewijzigd door Alt-tab op 23-03-2014 17:32:25 ]
pi_138079742
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:26 schreef Alt-tab het volgende:
Ik sta bij een kruispunt. Het licht gaat op groen. tegenover mij staat een een vrouw die haar knipperlicht heeft aangezet. Zij wil links afslaan. Dit betekent dat zij mij kruist. Vanzelfsprekend heb ik hier voorrang omdat ik rechtdoor ga.

Vreemd genoeg had mevrouw mij niet gezien en boorde zij haar auto bijna in mijn zijkant. Gelukkig kon ik het ongeluk voorkomen. Ik heb nou ook niet echt een bepaald kleine auto met mijn D-segmenter.

Verder de gebruikelijke taferelen. Fietsers en auto's die voorrang nemen waar zij dat niet hebben.
Je bent het vaak ook niet gewend dat je voorrang moet verlenen als het stoplicht op groen staat... Ik ken eigenlijk maar 1 plek uit mijn hoofd waar ze dat ook zo gedaan hebben dat je met groen licht alsnog te maken hebt met doorgaand verkeer vanaf de andere kant.
Rustig aan.
pi_138079890
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je bent het vaak ook niet gewend dat je voorrang moet verlenen als het stoplicht op groen staat... Ik ken eigenlijk maar 1 plek uit mijn hoofd waar ze dat ook zo gedaan hebben dat je met groen licht alsnog te maken hebt met doorgaand verkeer vanaf de andere kant.
Hier in Den Haag komt dat regelmatig voor.
pi_138079904
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:41 schreef Alt-tab het volgende:

[..]

Hier in Den Haag komt dat regelmatig voor.
Neejoh, in Den Haag zetten ze alle wegen af.
Rustig aan.
pi_138079937
quote:
8s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Neejoh, in Den Haag zetten ze alle wegen af.
Haha, nu wel ja. Gisteren nog langs het congresgebouw gereden. De voorbereidingen waren al goed getroffen.
pi_138079952
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:42 schreef Alt-tab het volgende:

[..]

Haha, nu wel ja. Gisteren nog langs het congresgebouw gereden. De voorbereidingen waren al goed getroffen.
Militie?
Rustig aan.
pi_138079995
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:43 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Militie?
Bepaalde wegen waren al afgesloten. Parkeerverboden waren er al. Verder hebben ze een soort van sluis richting het congresgebouw gemaakt die bewaakt werd. Er reed ook een vette Q3 van de politie rond trouwens :D
  maandag 24 maart 2014 @ 14:11:06 #243
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_138113245
Geen dikke bak, geen opgefokte man-in-pak, asociaal parkeren is van alle soorten en standen. Dit keer drie maal lekker gek kort hip haar (niet rood, grijs. Maar het maakt geen enkel verschil).

I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  FOK!fotograaf dinsdag 25 maart 2014 @ 09:36:11 #244
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_138147192
Mensen die traag verkeer gaan inhalen zonder gas te geven. Denk je met ze mee te kunnen, kan je halverwege je poging afbreken omdat je het niet gaat redden en zij net op tijd naar rechts kunnen. Geef gewoon fucking gas en schakel terug, ga niet met 50 een voertuig dat 40 rijdt inhalen.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_138147384
De hoeveelheid verkeer dat 180+ rijdt op de A4 momenteel is wel enigszins irritant te noemen...
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:24:01 #246
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_138148317
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:43 schreef Yreal het volgende:
De hoeveelheid verkeer dat 180+ rijdt op de A4 momenteel is wel enigszins irritant te noemen...
Je woont langs de A4? :P
pi_138148382
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:24 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Je woont langs de A4? :P
nee. Maar als ik er rij durf ik amper neer op dr linkerbaan te komen :P
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:30:11 #248
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_138148478
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:26 schreef Yreal het volgende:

[..]

nee. Maar als ik er rij durf ik amper neer op dr linkerbaan te komen :P
Huh? Ik dacht dat de wegen afgesloten werden en dat er dan zo hard gereden werd? Maar ze rijden dus gewoon keihard over de linkerbaan, terwijl het overige verkeer met de maximumsnelheid hobbelt? Dubieus.
pi_138149002
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:30 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Huh? Ik dacht dat de wegen afgesloten werden en dat er dan zo hard gereden werd? Maar ze rijden dus gewoon keihard over de linkerbaan, terwijl het overige verkeer met de maximumsnelheid hobbelt? Dubieus.
alleen a5 is helemaal dicht, a44 enkel naar den haag en daarmee een deel van de a4 vanaf Schiphol tot burgerveen. A4 richting Amsterdam is gewoon Open.
pi_138150534
Zondagavond van Utrecht naar Almere. Ik haal een auto in die onnodig in het midden blijft rijden, wanneer ik er voorbij ben en dus naar rechts wil gaan geeft die een dot gas zodat hij in mijn dode hoek komt te rijden en blijft rijden. :')

Pas na een minuut of 2 gaat hij dan eindelijk verder naar rechts.
  FOK!fotograaf dinsdag 25 maart 2014 @ 12:16:28 #251
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_138151452
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:43 schreef portie het volgende:
Zondagavond van Utrecht naar Almere. Ik haal een auto in die onnodig in het midden blijft rijden, wanneer ik er voorbij ben en dus naar rechts wil gaan geeft die een dot gas zodat hij in mijn dode hoek komt te rijden en blijft rijden. :')

Pas na een minuut of 2 gaat hij dan eindelijk verder naar rechts.
En je had dat niet heel toevallig "niet" gezien? O-)
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:33:29 #252
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_138151942
Een irritatie die mij gisteren opviel, mensen die op kruispunten de binnenbocht nemen waardoor jij voor ze moet afremmen. Zo kwam er een schoolbusje van rechts die de kant uit ging waar ik vandaan kwam. Die nam dus mooi de binnenbocht. Als 'ie zijn bocht wat ruimer had gemaakt, had ik niet hoeven stoppen want ik moest juist rechtsaf. Maar nee, het stuur wat verder draaien is heel zwaar natuurlijk. Vooral op zo'n dikke Mercedes bus(je) met stuurbekrachtiging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')