abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137422226
Gebruik de reeks browser maar om de historie te zoeken, bijhouden gebeurt niet meer.

Afijn, we ergeren ons nogal wat in het verkeer. Bumperklevers (voor en achter), linksplakkers, langzaamrijders, hardrijders, voorrangnemers, geen voorrang verlenende mensen.

Leerzame informatie

• De uitleg over rijbanen en rijstroken kort samengevat met plaatje:

Een rijstrook is onderdeel van de rijbaan.
Over een rijstrook kunnen voertuigen rijden.
Een rijbaan kan uit één, twee of zelfs meer rijstroken bestaan.

130322_50937_Rijbaan.gif
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_137422280
Welke auto is dat in de OP?
pindazakje
  Spellchecker woensdag 5 maart 2014 @ 19:12:26 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_137422528
Dit filmpje is vandaag op Dumpert geplaatst, dateert van januari 2013.

http://www.dumpert.nl/med(...)oze_inhaalactie.html.

Gelukkig is het goed afgelopen ....
pi_137422930
quote:
10s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:12 schreef maily het volgende:
Dit filmpje is vandaag op Dumpert geplaatst, dateert van januari 2013.

http://www.dumpert.nl/med(...)oze_inhaalactie.html.

Gelukkig is het goed afgelopen ....

Dat krijg je er dus van als mensen onder de max. snelheid gaan rijden, zoals ik ook al aangaf ik mijn laatste post:

quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:58 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Oké laten we daar eens mee beginnen dan, dat zou al een hele verbetering zijn. Overal de maximale snelheid rijden, dus gewoon 80km/u op GPS op een 80km weg. En dus niet 73 op de teller (65 in het echt) zoals heel veel broeklullen doen in het verkeer, waardoor ik genoodzaakt ben om levensgevaarlijke inhaalcapriolen uit te halen op tweebaanswegen.
Niet dat ik het gedrag van hem goedkeur, maar is wel een logisch gevolg van het verhaal hierboven.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hyaenidae op 05-03-2014 19:34:45 ]
pindazakje
  Spellchecker woensdag 5 maart 2014 @ 19:28:22 #5
197773 crew  maily
pi_137423055
quote:
2s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:24 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Dat krijg je er dus van als mensen onder de max. snelheid gaan rijden, zoals ik ook al aangaf ik mijn laatste post:

[..]

Niet dat ik het gedrag van hem goedkeur, maar is wel een logisch gevolg van het verhaal hierboven.
Noujazeg, belachelijk dat je daardoor zulke capriolen gaat uithalen! Dat die ander (naar jou idee of echt) te langzaam rijdt, wil nog niet zeggen dat het dan goedkeuring verdient om zulke verkeersovertredingen te begaan!
pi_137423284
quote:
10s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:28 schreef maily het volgende:

[..]

Noujazeg, belachelijk dat je daardoor zulke capriolen gaat uithalen! Dat die ander (naar jou idee of echt) te langzaam rijdt, wil nog niet zeggen dat het dan goedkeuring verdient om zulke verkeersovertredingen te begaan!
Natuurlijk niet! Maar het lokt het wel uit, met alle gevolgen van dien.
Als iedereen in ieder geval op de maximale snelheid rijdt dan worden er een stuk minder inhaalacties uitgevoerd op zulke wegen. Want persoonlijk probeer ik ook elke kans te benutten om in te halen als er onder de limiet wordt gereden, gevaar voor eigen leven of niet maar ik moet er langs in the heat of the moment.

Al is de situatie in bovenstaand filmpje wel echt op het randje, ik zou zelf niet in gaan halen op een kruising met gescheiden rijbanen. Dat is vragen om brokken.
pindazakje
  Spellchecker woensdag 5 maart 2014 @ 19:35:28 #7
197773 crew  maily
pi_137423394
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:33 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Als iedereen in ieder geval op de maximale snelheid rijdt dan worden er een stuk minder inhaalacties uitgevoerd op zulke wegen. Want persoonlijk probeer ik ook elke kans te benutten om in te halen als er onder de limiet wordt gereden, gevaar voor eigen leven en/of dat van anderen!! of niet maar ik moet er langs in the heat of the moment.
pi_137423564
quote:
10s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:35 schreef maily het volgende:

[..]

Ook dat ja. En dan wordt er alleen met het vingertje naar de inhaler gewezen. Maar wie is de daadwerkelijke veroorzaker??
pindazakje
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 19:40:11 #9
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_137423610
quote:

Oké laten we daar eens mee beginnen dan, dat zou al een hele verbetering zijn. Overal de maximale snelheid rijden, dus gewoon 80km/u op GPS op een 80km weg. En dus niet 73 op de teller zoals heel veel broeklullen doen in het verkeer, waardoor ik genoodzaakt ben om levensgevaarlijke inhaalcaperiolen uit te halen op tweebaanswegen.
Waarom "moet" jij er persé langs in the heat of the moment?? :?

Heb je een vrouw die aan het bevallen is achterin die je acuut naar het ziekenhuis moet brengen?
Heb je een vriend die aan een richel van een hoog gebouw hangt die je binnen luttele minuten moet redden? Is er hongersnood en ben je onderweg naar de laatste supermarkt die nog brood heeft en je moet daar binnen enkele minuten zijn anders is het voor ALTIJD uitverkocht??

Nee? I didn't think so….. zo belangrijk ben je niet. Get over yourself.
  Spellchecker woensdag 5 maart 2014 @ 19:43:30 #10
197773 crew  maily
pi_137423750
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:39 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ook dat ja. En dan wordt er alleen met het vingertje naar de inhaler gewezen. Maar wie is de daadwerkelijke veroorzaker??
JIJ wil daarlangs in the heat of the moment .... JIJ geeft daar gas en haalt verkeerd in ....
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:43:37 #11
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137423753
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Welke auto is dat in de OP?
Nissan Primera P11
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:46:24 #12
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_137423882
quote:

[..]

Van het gevaar? jij denk ik :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_137423912
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:40 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Waarom "moet" jij er persé langs in the heat of the moment?? :?

Omdat ik het schijt-irritant vind om onder de limiet te moeten rijden. De maximale snelheid is altijd aan de veilige kant en dan gaan ze daar ook nog eens onder rijden! Kijk dat het één keer gebeurt is geen probleem, maar het gebeurt dagelijks, meerdere keren, op alle wegen, om zot van te worden!
pindazakje
pi_137423953
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:43 schreef OEM het volgende:

[..]

Nissan Primera P11
Bedankt!
pindazakje
pi_137424050
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Van het gevaar? jij denk ik :')
De gevaarlijke situatie ontstaat uit het rijgedrag van de automobilist die het verkeer ophoudt.
pindazakje
pi_137424125
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:47 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Omdat ik het schijt-irritant vind om onder de limiet te moeten rijden. De maximale snelheid is altijd aan de veilige kant en dan gaan ze daar ook nog eens onder rijden! Kijk dat het één keer gebeurt is geen probleem, maar het gebeurt dagelijks, meerdere keren, op alle wegen, om zot van te worden!
Jouw irritatie mag tot gevaar lijden?
Enig idee hoeveel mensen jij meeneemt in jouw irritatie?
En wat als mensen jouw 'assertieve' rijgedrag irritant vinden, welke maatregelen zijn geoorloofd?
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:53:31 #17
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_137424185
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:50 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

De gevaarlijke situatie ontstaat uit het rijgedrag van de automobilist die het verkeer ophoudt.
Neen, als jij er gewoon achter blijft zitten is er geen enkele gevaarzetting.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_137424200
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:52 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Jouw irritatie mag tot gevaar lijden?
Enig idee hoeveel mensen jij meeneemt in jouw irritatie?
En wat als mensen jouw 'assertieve' rijgedrag irritant vinden, welke maatregelen zijn geoorloofd?
Ik ga niet eens meer in op jouw reactie.
Heb je topicpointer hieronder niet gelezen? :{w

Volgend onderwerp aub.
pindazakje
pi_137424406
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:53 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ik ga niet eens meer in op jouw reactie.
Heb je topicpointer hieronder niet gelezen? :{w

Volgend onderwerp aub.
Ik begrijp.
En het lijkt je wel erg goed uit te komen.
Duwze en lichtsignalen geven helpt (zie dumpert van gisteren)
pi_137424857
quote:

[..]

Als iedereen in ieder geval op de maximale snelheid rijdt dan worden er een stuk minder inhaalacties uitgevoerd op zulke wegen. Want persoonlijk probeer ik ook elke kans te benutten om in te halen als er onder de limiet wordt gereden, gevaar voor eigen leven of niet maar ik moet er langs in the heat of the moment.

Al is de situatie in bovenstaand filmpje wel echt op het randje, ik zou zelf niet in gaan halen op een kruising met gescheiden rijbanen. Dat is vragen om brokken.
Uhu een ander lokt het uit doordat hij iets langzamer rijdt dan toegestaan :')

Kunnen ze jouw rijbewijs niet afnemen? De tering zeg... Hopelijk rijdt je een keer achter mij... Ga ik lekker het tempo van de vrachtwagen die ik inhaal rijden :6
Dit account is niet meer in gebruik.
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:15:23 #21
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_137425004
quote:

[..]

Grapjas.. Haal dan in waar het kan.
pi_137425465
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:10 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Uhu een ander lokt het uit doordat hij iets langzamer rijdt dan toegestaan :')

Kunnen ze jouw rijbewijs niet afnemen? De tering zeg... Hopelijk rijdt je een keer achter mij... Ga ik lekker het tempo van de vrachtwagen die ik inhaal rijden :6
Doelbewust mensen hinderen verdient ook geen schoonheidsprijs.
Professioneel gifmenger.
pi_137428624
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:26 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Doelbewust mensen hinderen verdient ook geen schoonheidsprijs.
Nee, het is ook alleen specifiek op hem gericht ;) en korreltje zout uiteraard ;)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_137428764
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:28 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Nee, het is ook alleen specifiek op hem gericht ;) en korreltje zout uiteraard ;)
Dan nog, siert je niet. De meeste mensen die zo traag links rijden zijn regelrechte debielen, jij wil het opzettelijk doen. Tsk.
pi_137429031
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan nog, siert je niet. De meeste mensen die zo traag links rijden zijn regelrechte debielen oude mensen, jij wil het opzettelijk doen. Tsk.
Fixed. Die lui 'hebben dit land opgebouwd na de oorlog' en zulks. En nou moeten we wel eens even op ze wachten.
Professioneel gifmenger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')