Wat een faal.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:36 schreef Charismatisch het volgende:
Iraaks parlementslid Intisar al-Jubori vraagt zich af waar de 52.000 Iraakse veiligheidstroepen gebleven zijn en waarom ze nergens te bekennen zijn in Mosul en omgeving.
5000 + Waarnemers melden dat circa 3000 strijders van de Islamitische Staat van Irak en Sham (ISIS), een aan al-Qaeda gelieerde beweging, actief zijn in de omgeving van Mosul.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:42 schreef Zaibatsu01 het volgende:
5000* als je Al-Jazeera mag geloven. Dat zijn dan gelijk 5000 pro-ISIS mafkezen erbij.
Valt mee. Als de soennitische inwoners van Mosul (verschillende etniciteiten) al weinig met Maliki hebben is het best moeilijk om daar wat tegen te doen, zonder veel schade te veroorzaken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:48 schreef De_Ilias het volgende:
lollllllll!!!! Freaking 2e grootste stad ingenomen door een guerrilla beweging? Dan sta je als regering (malikie) echt voor shut!
als je mij de brontekst geeft zal ik hem wel goed vertalen : )quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:53 schreef Charismatisch het volgende:
Slechte vertaling van Google, maar waar het op neerkomt is dat Prime Ministers Office heeft een decreet uitgevaardigd om de Iraakse militairen die verzuimd hebben om hun taak uit te voeren in sommige gevallen de doodstraf te geven
Aangekondigd adviseur van premier Ali al-Moussawi, op dinsdag, voor de uitgifte van [...] bewijzen hun recht van passiviteit of verzuim, volgens de wettelijke sancties, het leger en de binnenlandse veiligheidsdienst, benadrukt dat sancties kan in bepaalde gevallen tot de dood.
أعلن مستشار رئيس الوزراء علي الموسوي، الثلاثاء، عن صدور توجيهات من القيادة العامة للقوات المسلحة تنص على محاسبة من يثبت بحقهم التخاذل او التقصير وفقاً لقانوني العقوبات العسكري وقوى الامن الداخلي، مؤكداً أن العقوبات قد تصل في حالات معينة الى الإعدام.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:53 schreef De_Ilias het volgende:
als je mij de brontekst geeft zal ik hem wel goed vertalen : )
De president van de minister-raad genaamd Alie al moesawie heeft dinsdag het volgende aangekondigd; Nieuwe regelgevingen die gekomen zijn vanuit de hoge raad/commando (in Irak) inzake de nationale leger waarin staat dat soldaten worden beoordeeld als zij het veldslag verlaten en of nalatig zijn, dit comfort de regelgevingen van de legersancties en de binnenlandse veiligheidsdiensten. Daarbij zeggend dat sommige bepaalde sancties kunnen oplopen tot een doodstraf.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:54 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
أعلن مستشار رئيس الوزراء علي الموسوي، الثلاثاء، عن صدور توجيهات من القيادة العامة للقوات المسلحة تنص على محاسبة من يثبت بحقهم التخاذل او التقصير وفقاً لقانوني العقوبات العسكري وقوى الامن الداخلي، مؤكداً أن العقوبات قد تصل في حالات معينة الى الإعدام.
Thanksquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:06 schreef De_Ilias het volgende:
De president van de minister-raad genaamd Alie al moesawie heeft dinsdag het volgende aangekondigd; Nieuwe regelgevingen die gekomen zijn vanuit de hoge raad/commando (in Irak) inzake de nationale leger waarin staat dat soldaten worden beoordeeld als zij het veldslag verlaten en of nalatig zijn, dit comfort de regelgevingen van de legersancties en de binnenlandse veiligheidsdiensten. Daarbij zeggend dat sommige bepaalde sancties kunnen oplopen tot een doodstraf.
Zoiets
Wat jij zei was correct.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:09 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
ThanksIk zat er gelukkig niet ver naast.
Daar zou ISIL een helikopter buit hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:06 schreef Eagle_99 het volgende:
Selahaddine zou ook aangevallen zijn volgens de Irakese parlementsvoorzitter
Maliki als persoon heeft geen invloed op die milities. Ze zien hem ook niet als leider of zo. Integendeel zelfs, als je de politiek een beetje volgt zie je dat de 2 grootste sjiitische partijen (van Al-Sadr en Al-Hakim) alles er aan doen om Maliki tegen te werken. Ze ontkennen zelfs het bestaan van ISISquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:16 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel invloed Maliki nog zal hebben op Shia milities als zij zien dat ISIS geen enkel weerstand bevindt van het leger.
Mustashaar = adviseur.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:06 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
De president van de minister-raad genaamd Alie al moesawie heeft dinsdag het volgende aangekondigd; Nieuwe regelgevingen die gekomen zijn vanuit de hoge raad/commando (in Irak) inzake de nationale leger waarin staat dat soldaten worden beoordeeld als zij het veldslag verlaten en of nalatig zijn, dit comfort de regelgevingen van de legersancties en de binnenlandse veiligheidsdiensten. Daarbij zeggend dat sommige bepaalde sancties kunnen oplopen tot een doodstraf.
Zoiets
Ja kan wel, ik ben niet zo goed in die officiële termenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Mustashaar = adviseur.
Ra'ees alwuzaraa' = Minister president.
Dus adviseur van de Minister president Ali Al-moesawie.
De rest klopt ongeveer wel. Soldaten die nalatig zijn kunnen gedisciplineerd of gestraft worden. Straffen kunnen oplopen tot de doodstraf.
twitter:
Ik ben het hier helemaal niet mee eens en verwacht juist sterke reacties van de staat.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:06 schreef Senor__Chang het volgende:
http://turkeywonk.wordpre(...)kish-foreign-policy/
Wat voor reacties?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:38 schreef expans het volgende:
[..]
Ik ben het hier helemaal niet mee eens en verwacht juist sterke reacties van de staat.
Daarmee riskeer je een escalatie naar een burgeroorlog.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:39 schreef Peunage het volgende:
Ze moeten gewoon wat brigades uit het zuiden van Irak halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |