quote:Arnhem meet:
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
- Vinniiee
- Peu (ovb)
- faxie (ovb)
Die kopjes zijn schattig maar schijn kan bedriegen...ze kunnen aggresief zijn enzo.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeehonden zijn lief.Ik vind ze zo schattig, die kopjes alleen al.
Klopt. Maar dan voelen ze zich bedreigd, denk ik. Gewoon afstand houden en ze doen je niets.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die kopjes zijn schattig maar schijn kan bedriegen...ze kunnen aggresief zijn enzo.
Meestal zijn ze gewoon nieuwsgierig gelukkig
Als je in het water ligt en er opeens schaduwen onder je bewegen schrik je je de pleuris hoorquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan voelen ze zich bedreigd, denk ik. Gewoon afstand houden en ze doen je niets.
Mij beter maken zodat ik toch naar de proefles kickboksen kanquote:
Waar heb je last vanquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mij beter maken zodat ik toch naar de proefles kickboksen kan
En dan val je in het waterquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je in het water ligt en er opeens schaduwen onder je bewegen schrik je je de pleuris hoor
Jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:39 schreef Fascination het volgende:
Denken jullie ook weleens dat iemand je geblokt heeft op whatsapp wanneer je de status van diegene even niet ziet? :$ #dtv
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je in het water ligt en er opeens schaduwen onder je bewegen schrik je je de pleuris hoor
Zo aandachtig kijk ik er niet naar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:39 schreef Fascination het volgende:
Denken jullie ook weleens dat iemand je geblokt heeft op whatsapp wanneer je de status van diegene even niet ziet? :$ #dtv
Zee in het algemeen of alleen in Nederland? Want er zijn veel mooiere plekken.quote:
Jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:39 schreef Fascination het volgende:
Oh nomnomquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
Zeefje
Ik eet gebakken aardappeltjes in schil, wortels en een cordonblue
Die heersende griep. Heerlijkquote:
Toch inmiddels wel gewoon dat WA niet werkt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:39 schreef Fascination het volgende:
Leugenaarquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:41 schreef zeefje het volgende:
[..]
Oh nomnom
Ik eet maar weer eens ongezond bij mac
Misschien onterecht, maar ik zou huiveriger zijn voor een haai dan een zeehond.quote:
Gatverquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:41 schreef zeefje het volgende:
[..]
Oh nomnom
Ik eet maar weer eens ongezond bij mac
Blokkeren betekent ruzie en ruzie is stom.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toch inmiddels wel gewoon dat WA niet werkt. Sowieso boeiend of iemand je geblokkeerd heeft of niet.
Ze eet bij jou thuis?quote:
Haaien zijn pussy's in 99% van de gevallen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien onterecht, maar ik zou huiveriger zijn voor een haai dan een zeehond.
Oh bleh. Ik ben eigenlijk nooit ziekquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die heersende griep. Heerlijk![]()
Strontverkouden, alles pijn en zo slap als een vaatdoek
Zee is niks mis mee. Wil er alleen niet in.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Zee in het algemeen of alleen in Nederland? Want er zijn veel mooiere plekken.
Ik hoop niet dat je een stalker bent.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:43 schreef DW457 het volgende:
[..]
Zou ze wel willen, maar ze eet spaghetti.
Haar uit model zeker?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zee is niks mis mee. Wil er alleen niet in.
Ik ben ook nooit ziek. En als ik ziek ben, ben ik dus goed ziekquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
Oh bleh. Ik ben eigenlijk nooit zieken als dat wel is ga ik altijd slapen. Maar dat lukt bij jou nooit zo goed dus
Je hoeft er ook niet in. Je kunt er ook naar kijken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zee is niks mis mee. Wil er alleen niet in.
En dan gooi je briefjes door zijn brievenbus met wat je vanavond gaat eten?quote:
Hoe komt het eigenlijk dat je zo slecht slaapt? Veel dingen aan je hoofd?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit ziek. En als ik ziek ben, ben ik dus goed ziek![]()
![]()
En ik kan inderdaad niet slapen, dat komt er nog even extra bij![]()
Vandaag al vanuit school in bed gaan liggen maar hooguit een uurtje geslapen van de 4 uur dat ik lag
Ik ben bang dat het vanavond niet veel beter wordt
Hij is zo ver wegquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:44 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan gooi je briefjes door zijn brievenbus met wat je vanavond gaat eten?
Nee, ben te dik om zonder shirt rond te lopen.quote:
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet in. Je kunt er ook naar kijken.
Ach meid, ik heb al zoveel verschillende middeltjes geprobeerd. Daarom is de enige oplossing (die ook de huisarts zag) óf verslaafd raken aan oxazepam, óf verslaafd raken aan wiet. Waarbij wiet minder schadelijk is. Maar ik wil dus van die verslaving af, staat tegenover dat ik dus weer heerlijk kut slaap. En dat komt voort uit een depressie. Dat slecht slapen lijkt op PTSS-achtige symptomen, maar dat is het dan weer niet. Ofzo. Vage shit in ieder gevalquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat je zo slecht slaapt? Veel dingen aan je hoofd?
Ik kan ook nooit slapen, omdat ik nogal druk ben altijd. Heb je weleens gedacht aan Melatonine?
*knuff*quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ach meid, ik heb al zoveel verschillende middeltjes geprobeerd. Daarom is de enige oplossing (die ook de huisarts zag) óf verslaafd raken aan oxazepam, óf verslaafd raken aan wiet. Waarbij wiet minder schadelijk is. Maar ik wil dus van die verslaving af, staat tegenover dat ik dus weer heerlijk kut slaap. En dat komt voort uit een depressie. Dat slecht slapen lijkt op PTSS-achtige symptomen, maar dat is het dan weer niet. Ofzo. Vage shit in ieder geval
Ik zou je graag willen helpen maar weet niet hoe. Sterkte in ieder gevalquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ach meid, ik heb al zoveel verschillende middeltjes geprobeerd. Daarom is de enige oplossing (die ook de huisarts zag) óf verslaafd raken aan oxazepam, óf verslaafd raken aan wiet. Waarbij wiet minder schadelijk is. Maar ik wil dus van die verslaving af, staat tegenover dat ik dus weer heerlijk kut slaap. En dat komt voort uit een depressie. Dat slecht slapen lijkt op PTSS-achtige symptomen, maar dat is het dan weer niet. Ofzo. Vage shit in ieder geval
quote:
Thanksquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:48 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik zou je graag willen helpen maar weet niet hoe. Sterkte in ieder geval
Het is eerder kinderachtig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Blokkeren betekent ruzie en ruzie is stom.
Inb4 faxie ; zal ik jou ook es lekker klaarmaken?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:08 schreef zeefje het volgende:
Inb4 faxie ; zal ik jou eens op een kookpunt brengen
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inb4 faxie ; zal ik jou ook es lekker klaarmaken? [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inb4 faxie ; zal ik jou ook es lekker klaarmaken? [ afbeelding ]
Je bent wel een soort icoon geworden. Een beroemdheid.quote:
FLekkerding.quote:
Een soort plaatselijke dorpsgek?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent wel een soort icoon geworden. Een beroemdheid.
Ik lachte hardop.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een soort plaatselijke dorpsgek?
Mja ik vraag me nu soms af of ik er wel zo blij mee moet zijnquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent wel een soort icoon geworden. Een beroemdheid.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een soort plaatselijke dorpsgek?
quote:
Mijn mama zorgde er ook altijd voor dat ik er netjes uitzag. Mooiste kleren, haar in vlechten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
Zo *plof*
Eckte mama die ik ben.. kleren matchend met elkaar liggen klaar voor morgen.. schoolfotograaf
Jammer waarom ging het nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nope ben daar definitief uit, lang verhaal dit dat.
Watskeburt?
Stelletje? Wie danquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:46 schreef twi het volgende:
Ik wilde net vragen of er hier nog wat te beleven viel. Nu lijkt het weer alsof er een stelletje het topic binnen komt huppelen. Hihi, huppelen.
Ik ben vorige week ook al naar de kapper geweest met de mannenquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn mama zorgde er ook altijd voor dat ik er netjes uitzag. Mooiste kleren, haar in vlechten.
ohquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:47 schreef zeefje het volgende:
[..]
Jammer waarom ging het niet
Ook een lang verhaal
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:48 schreef twi het volgende:
[..]
Jij en Faxie.
Oh nee.
Jij en de rest van FOK!?
Jeetje twi moet dat nou? Niet iedereen is zo perfect als jij, give her a break.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:48 schreef twi het volgende:
[..]
Jij en Faxie.
Oh nee.
Jij en de rest van FOK!?
Ik moet ook weerquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben vorige week ook al naar de kapper geweest met de mannen![]()
[..]
Jij en Faxie.
Oh nee.
Jij en de rest van FOK!?
[..]
Jij en Faxie.
Oh nee.
Jij en de rest van FOK!?
Ok. Bummer wel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ohnou ik kwam erachter dat ik niet goed kon functioneren door bepaalde dingen die spelen in mijn leef.
Ohja, het ging over kinderen met vlechtjes en strikjes enzo he? Ook lekker.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeetje twi moet dat nou? Niet iedereen is zo perfect als jij, give her a break.
Ik ben teveel online om verrast te worden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:48 schreef twi het volgende:
Zo'n meet is wel goed voor m'n ego trouwens. Sta gelijk weer overal in de spytool.
Het woord lekker baart me zorgen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ohja, het ging over kinderen met vlechtjes en strikjes enzo he? Ook lekker.
Ik had gister die foto toch gezien van je hipstertbrilquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat mijn haar te lang is? Heb jij hier camera's geplaatst of zo
Euh ... Nee hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:51 schreef zeefje het volgende:
Ik heb 1 persoon uit dit topic in RL gezien.
Feravlechtjesquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ohja, het ging over kinderen met vlechtjes en strikjes enzo he? Ook lekker.
Ik kan zelf voor geen meter vlechten. Toen ik langer haar had vroeg ik het nog steeds aan m'n moeder.quote:
En daar vond je het al lang?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had gister die foto toch gezien van je hipstertbril
Ik kan het ook niet (bij mezelf )quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan zelf voor geen meter vlechten. Toen ik langer haar had vroeg ik het nog steeds aan m'n moeder.Erg eigenlijk.
Jofu, Faxie, Vinnie. Mis ik dan nog iemand?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:51 schreef zeefje het volgende:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jofu, Faxie, Vinnie. Mis ik dan nog iemand?
Maar ik zag de tweede net posten. En de derde kan ik er ook wel even bijroepen hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:51 schreef zeefje het volgende:
Ik zou het wel willen. Lijkt me tof. Maar ben totaal niet handig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet (bij mezelf )
Roy!quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:51 schreef zeefje het volgende:
Ja een hoop zuurquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:55 schreef DW457 het volgende:
*stomme vraag alert* Hoe zit het eigenlijk met meetings, zit er nog wat in t vat?
Zie OPquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:55 schreef DW457 het volgende:
*stomme vraag alert* Hoe zit het eigenlijk met meetings, zit er nog wat in t vat?
Oh wachtquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jofu, Faxie, Vinnie. Mis ik dan nog iemand?
Inderdaad een domme vraag. Check de OP.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:55 schreef DW457 het volgende:
Ja was goed.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen. Lijkt me tof. Maar ben totaal niet handig.
[..]
Roy!Hoe was de carnaval?
Er is 7 maart in Nijmegen een meet van mensen die hier nooit posten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:55 schreef DW457 het volgende:
Er is een meet in Arnhem, maar daar weet ik niets van. Als er te weinig mensen komen gaat die meestal niet door. Verder is er volgens mij nog niets in de planning.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:55 schreef DW457 het volgende:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja was goed.
Weer lekker 3 dagen in gepaste dronkenschap doorgebracht.
Maar dat is een meet voor genodigdenquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er is een meet in Arnhem, maar daar weet ik niets van. Als er te weinig mensen komen gaat die meestal niet door. Verder is er volgens mij nog niets in de planning.
Vorige meet was afgelopen weekend, erg gezellig. Ik heb wel weer zin in nog een meet.
Maar je hebt ze wel gemeet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
Oh wacht
Jofu
Vinnie is iets van 1.5 jaar geleden ofzo
Arnhem.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:56 schreef twi het volgende:
[..]
Er is 7 maart in Nijmegen een meet van mensen die hier nooit posten.
Dat valt op zich wel mee, nieuw vlees is wel welkom. Alleen gaat het vaak via Facebook omdat makkelijk en omdat dat toch de mensen zijn die komen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat is een meet voor genodigden
Gewoon in Boven-leeuwen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:58 schreef Fera het volgende:
[..]Waar ben je allemaal geweest? Of gewoon hier in de buurt gebleven?
Was die optocht nog wat?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon in Boven-leeuwen.
We zouden eigenlijk niet veel doen, maar uiteindelijk begon het toch te kriebelen.
Zaterdag op het laatste moment ff een partytentje, heater en muziek geregeld en bij mij voor de optocht gekeken. En de rest van de dagen naar de zaal geweest.
Ik weet het niet... zouden jullie het gezellig vindenquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat valt op zich wel mee, nieuw vlees is wel welkom. Alleen gaat het vaak via Facebook omdat makkelijk en omdat dat toch de mensen zijn die komen.![]()
Zou je het ook een keer gezellig vinden?
Ik vond het hier ook niks. Maar eerlijk gezegd was dat het vorig jaar ook al niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik vond hem erg tegenvallen dit jaar.
Volgend jaar doen we zelf maar weer mee
Twi is superschattig in RL.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het niet... zouden jullie het gezellig vinden
Ik heb weinig zin in een meet waarin ik niet welkom ben ofzo
Twi is altijd zo gemeen in het topic
Tuurlijk mag je komenquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toch meer een teddybeer in een speelgoedautootje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nonsens. Hij is een woeste beer.
Rawr.
Teddybeer jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nonsens. Hij is een woeste beer.
Rawr.
Ik heb het tijdens meets al genoeg over de bonusaanbiedingen. Hier ben ik gewoon een troll. De meeste mensen verdienen het niet, degenen die mij haten wel. Want zij zijn onwetend.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
Dat moet dan een verdomd sterk speelgoedautootje zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch meer een teddybeer in een speelgoedautootje.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch meer een teddybeer in een speelgoedautootje.
Haters.quote:
Hij bracht mij naar het station, dus dat zit wel snor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:07 schreef twi het volgende:
[..]
Dat moet dan een verdomd sterk speelgoedautootje zijn.
Nee hoor. Pure liefde.quote:
Als jij het zegtquote:
Liefquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je komen
En Twi wordt in het echt erg goed door Myr in bedwang gehouden hoor
Bonusaanbiedingen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het tijdens meets al genoeg over de bonusaanbiedingen. Hier ben ik gewoon een troll. De meeste mensen verdienen het niet, degenen die mij haten wel. Want zij zijn onwetend.
Tuurlijk ben je welkom.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Naakt zeker.. met wat kleingeld voor een buskaartje?quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je welkom.We zijn een stelletje haters online, maar zodra we iemand meeten veranderd dat wel. Meestal. Soms laten we iemand achter in het park.
Ik ben ook heel lief. En twi bedoelt dat hij een burgertrut is.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als jij het zegt
Ik heb jou ook nog nooit gemeet
[..]
Lief
[..]
Bonusaanbiedingen?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je welkom.We zijn een stelletje haters online, maar zodra we iemand meeten veranderd dat wel. Meestal. Soms laten we iemand achter in het park.
Jullie wel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet toch dat jij lief bent.. heb jou vaker gesproken dan twiquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben ook heel lief. En twi bedoelt dat hij een burgertrut is.
Kleingeld voor een buskaartje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Naakt zeker.. met wat kleingeld voor een buskaartje?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kleingeld voor een buskaartje.Als je naakt bent kun je dat zelf wel verdienen.
Ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie wel.
Ik ben irl een grotere hater dan online.
Dan betalen mensen me om me aan te kleden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kleingeld voor een buskaartje.Als je naakt bent kun je dat zelf wel verdienen.
Ahh, dan worden we vast buddies irl.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie wel.
Ik denk gewoon niet na af en toe.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja."Myra, je moet echt opletten met wat je eet"
Ongemakkelijke stilte door de hele kamer.
Ja jij bent maar een naar kereltje irlquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie wel.
Van jou kunnen we het hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk gewoon niet na af en toe.
Je woog toch maar 70?quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja."Myra, je moet echt opletten met wat je eet"
Ongemakkelijke stilte door de hele kamer.
In natura jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan betalen mensen me om me aan te kleden.
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, dan worden we vast buddies irl.
Jij durft me niet eens te spreken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja jij bent maar een naar kereltje irl
Het mongooltje mag altijd wat meerquote:
Jou wishquote:
Daar heb ik toch niks aan als ik een buskaartje wil?quote:
Nee, voor je het weet zijn we in discussie over aquaman en dat is geen recept voor een gezellige avond.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
[..]
Jij durft me niet eens te spreken.
[..]
Het mongooltje mag altijd wat meer
Ik zou je een lift gevenquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb ik toch niks aan als ik een buskaartje wil?
En dan mag ik zeker ook op je pook zitten?quote:
Dat komt omdat je een hater bent, Roy.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, voor je het weet zijn we in discussie over aquaman en dat is geen recept voor een gezellige avond.
Boven-Leeuwen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een hater bent, Roy.
Maar heb jou nooit buiten Beneden Leeuwen gezien.
Don't make fun of my people.quote:
Ik ben ooit in Rotterdam geweest en toen werd ik 's ochtends wakker en zat er een kat mij heel agressief aan te kijken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een hater bent, Roy.
Maar heb jou nooit buiten Beneden Leeuwen gezien.
Er op zitten nog wel?quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan mag ik zeker ook op je pook zitten?
Nah, die eer gun ik een ander.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er op zitten nog wel?![]()
Je mag me best in overdrive zetten hoor
Gesproken als een ware Buffy-fan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ooit in Rotterdam geweest en toen werd ik 's ochtends wakker en zat er een kat mij heel agressief aan te kijken.
Ik durf niet meer
Dat was dus ook waarom C_M en ik het verkeerde dorp binnenreden. Omdat ik Beneden Leeuwen zei.quote:
Myra had het vast niet kunnen waarderen als ik haar kat onthoofd had.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gesproken als een ware Buffy-fan.
[..]
Dat was dus ook waarom C_M en ik het verkeerde dorp binnenreden. Omdat ik Beneden Leeuwen zei.
Ik heb niks aangeraakt hoor. Zou niet durven.quote:
Stroopwafels wel? Want die vind ik wel lekkerder dan stroopkoeken.quote:
eigenlijk alleen die verse die je bij zo'n kraampje haald en dan warmquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Stroopwafels wel? Want die vind ik wel lekkerder dan stroopkoeken.
Nom.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:44 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb net even een grote kapsalon naar binnen gewerkt
quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eigenlijk alleen die verse die je bij zo'n kraampje haald en dan warm![]()
Deze man.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:44 schreef Royco1 het volgende:
Jaaaa, die zijn het lekkerst.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eigenlijk alleen die verse die je bij zo'n kraampje haald en dan warm![]()
Gelukkig rekt die goedquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
teveel wordt je dik van, dan past je wetsuit niet meer
Ik weet nog wel iets wat rekt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets wat rekt.Sounds like you've got a case of the faxiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Haal het van me af.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sounds like you've got a case of the faxies[ afbeelding ]
Dan hoop ik voor je dat dat niet via een 28K8 modem moet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:51 schreef Myraela het volgende:
Mijn windows heeft 137 updates die die moet doen.
Ik heb dat nog steeds niet geprobeerd. En nou heb ik al gegeten, dus vanavond ook weer niet...quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:44 schreef Royco1 het volgende:
Leeft jij onder een steen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb dat nog steeds niet geprobeerd. En nou heb ik al gegeten, dus vanavond ook weer niet...
Gewoon bij de koffie in plaats van een stroopkoek.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb dat nog steeds niet geprobeerd. En nou heb ik al gegeten, dus vanavond ook weer niet...
Dat verklaard hetquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik hou van koken. Eten halen zit niet echt in mijn systeem.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik hou van koken. Eten halen zit niet echt in mijn systeem.
Kapsalon meet.quote:
Euh, van alles...hollands, italiaans, duits, thais, indonesisch, koreaans, fusion.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat verklaard hetwat voor dingen kook jij zoal?
Fusion? Wasda?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Euh, van alles...hollands, italiaans, duits, thais, indonesisch, koreaans, fusion.
Wel handig 2 keukensquote:
Soms nog meer, als het mij zo uitkomt. (gehakt voor de wraps is op, nou, dan gooi ik er wel shoarmareepjes in)quote:
Zul je zien dat je lievelingsmes altijd in de andere keuken ligt.quote:
Daar heb je wel een punt inderdaad. Ik heb aan 4 pitten wel genoeg.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:13 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zul je zien dat je lievelingsmes altijd in de andere keuken ligt.
Bovendien zijn zes gaspitten wel genoeg.
Dat lukt ook wel, maar vergt iets meer planning soms. Oven erbij aan, magnetron, stoommandje gebruiken...quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt inderdaad. Ik heb aan 4 pitten wel genoeg.
Ik gebruik sowieso maar 2 of 3 pitten zo ingewikkelde dingen kook ik nooitquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat lukt ook wel, maar vergt iets meer planning soms. Oven erbij aan, magnetron, stoommandje gebruiken...
Ik kook nog wel eens een dubbel menu als man of kind iets niet lusten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik gebruik sowieso maar 2 of 3 pitten zo ingewikkelde dingen kook ik nooit
Niet gewoon eten wat de pot schaft?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik kook nog wel eens een dubbel menu als man of kind iets niet lusten.
Zulke moeilijke eters?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik kook nog wel eens een dubbel menu als man of kind iets niet lusten.
Valt mee hoor. Maar zo af en toe is t nodig om iedereen tevreden te houden. Eens per maand ofzo.quote:
Verstandigquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Maar zo af en toe is t nodig om iedereen tevreden te houden. Eens per maand ofzo.
Dat dacht ik al wel.quote:
En achteraf huilen in voetushouding.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker ongegeneerd vet naar binnen werken.
Waarom zou je je daarvoor generen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker ongegeneerd vet naar binnen werken.
Met opzet zo gespeld, wees maar niet bang.quote:
Oh, dan snap ik 'm niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Met opzet zo gespeld, wees maar niet bang.
Iedere avond toch.quote:
Omdat dik.quote:
Inside joke van een meet. Gewoon naar de volgende meet komen dus.quote:
Awww. Maar je was toch liever dik dan vieze gezonde prut te moeten eten?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere avond toch.
Ik hoef maar naar mijn broeken te kijken en ik moet al huilen
[..]
Omdat dik.
En wanneer is de volgende meet dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Inside joke van een meet. Gewoon naar de volgende meet komen dus.
[..]
Awww. Maar je was toch liever dik dan vieze gezonde prut te moeten eten?
Klopt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Inside joke van een meet. Gewoon naar de volgende meet komen dus.
[..]
Awww. Maar je was toch liever dik dan vieze gezonde prut te moeten eten?
Geen idee nog.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wanneer is de volgende meet dan?
Dat had twi voor mij gemaakt zondag. Maar dan zonder ui. Lekkah.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Vandaag lekker een omelet gegeten met spek, kaas en ui
In een meet, ja. Van dit topic is dat al weer een tijdje geleden voor mij dan tenminstequote:
Ga wel wat afvallen. Beweeg veel, overal lopen enzo.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee nog.Heb je interesse?
[..]
Dat had twi voor mij gemaakt zondag. Maar dan zonder ui. Lekkah.
Maar ga je het afvallen opgeven of toch nog proberen?
Dat is al heel goed.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga wel wat afvallen. Beweeg veel, overal lopen enzo.
Maar zien wel hoever.
Eet al regelmatig zonder vlees.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is al heel goed.
Ik stimuleer m'n moeder ook steeds vaker tot gezond koken. We weten nu ook wat vaker wokgerechten. Tjokvol met groenten als broccoli, wortel, peultjes (of sugarsnaps), prei, ui, etc. Ik vind het heerlijk. We hebben er vlees bij, maar zou het prima zonder kunnen eten. Is dat niet iets voor je eventueel?
Misschien dat een alternatieve bereiding helpt? Bepaalde smaken kunnen lekker in die groenten trekken waardoor ze misschien wat lekkerder zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eet al regelmatig zonder vlees.
En vind de meeste groenten gewoon niet zo lekker. Niet vies, maar niet dat ik ze supergraag eet.
Ligt er ook aan wat die tussendoortjes zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
Regelmatig eten. Dus 3 maaltijden per dag. En niet te veel tussendoortjes
True fruit is een goed tussendoortjequote:Op woensdag 5 maart 2014 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat die tussendoortjes zijn natuurlijk.
Veel fruitsuikers en zuur, dus slecht voor je tanden. (en zo valt overal wel wat voor te zeggen)quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
True fruit is een goed tussendoortje
Sperma is daarin tegen weer goed voor je tandenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Veel fruitsuikers en zuur, dus slecht voor je tanden. (en zo valt overal wel wat voor te zeggen)
Inderdaad. Dus gewoon met mate.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Veel fruitsuikers en zuur, dus slecht voor je tanden. (en zo valt overal wel wat voor te zeggen)
Jij moet gewoon lekker afwisselen, de ene dag haasbiefstuk, dan een staartstuk, dan een entrecote etc etc.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eet al regelmatig zonder vlees.
En vind de meeste groenten gewoon niet zo lekker. Niet vies, maar niet dat ik ze supergraag eet.
Ook daar maar 2 stuks van?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus gewoon met mate.Twee stuks per dag kan best. Ik ben zelf wel een fruitliefhebber. Vooral frambozen zijn heerlijk.
Zijn er dingen echt "goed" voor je tanden? Volgens mij kan het alleen maar "niet slecht" zijn. Zoals vlees bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sperma is daarin tegen weer goed voor je tanden
Geen idee ben geen tandartsquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zijn er dingen echt "goed" voor je tanden? Volgens mij kan het alleen maar "niet slecht" zijn. Zoals vlees bijvoorbeeld.
Nee, dat dan weer niet. Ik heb dan meer een appel en een banaan in m'n hoofd. Van frambozen kun je volgens mij wel meer eten.quote:
Volgens mij was het een verkapte hosselpoging.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zijn er dingen echt "goed" voor je tanden? Volgens mij kan het alleen maar "niet slecht" zijn. Zoals vlees bijvoorbeeld.
Ach, dan heb ik hem met "vlees" een tikje subtieler gemaakt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij was het een verkapte hosselpoging.
Oh gelukkig, want anders zou ik ook maar 2 aardbeien mogenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Ik heb dan meer een appel en een banaan in m'n hoofd. Van frambozen kun je volgens mij wel meer eten.
Nice one. Zo subtiel dat ik hem niet eens door had.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ach, dan heb ik hem met "vlees" een tikje subtieler gemaakt.
Aardbeien zijn goddelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig, want anders zou ik ook maar 2 aardbeien mogen
Aardbeienquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice one. Zo subtiel dat ik hem niet eens door had.
[..]
Aardbeien zijn goddelijk.Met chocoladesaus. Maar dat is dan niet zo gezond.
Natuurlijk wel die aardbeien compenseren het weer, zo ben je weer in balansquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice one. Zo subtiel dat ik hem niet eens door had.
[..]
Aardbeien zijn goddelijk.Met chocoladesaus. Maar dat is dan niet zo gezond.
Ik heb zin in de zomer. Zomerfruit.quote:
Maar aardbeien met chocoladesaus moet je eigenlijk delen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Natuurlijk wel die aardbeien compenseren het weer, zo ben je weer in balans
Samen delen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb zin in de zomer. Zomerfruit.
[..]
Maar aardbeien met chocoladesaus moet je eigenlijk delen.
Jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb zin in de zomer. Zomerfruit.
[..]
Maar aardbeien met chocoladesaus moet je eigenlijk delen.
Nope.quote:
Mango.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |