quote:Arnhem meet:
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
- Vinniiee
- Peu (ovb)
- faxie (ovb)
Die kopjes zijn schattig maar schijn kan bedriegen...ze kunnen aggresief zijn enzo.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeehonden zijn lief.Ik vind ze zo schattig, die kopjes alleen al.
Klopt. Maar dan voelen ze zich bedreigd, denk ik. Gewoon afstand houden en ze doen je niets.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die kopjes zijn schattig maar schijn kan bedriegen...ze kunnen aggresief zijn enzo.
Meestal zijn ze gewoon nieuwsgierig gelukkig
Als je in het water ligt en er opeens schaduwen onder je bewegen schrik je je de pleuris hoorquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan voelen ze zich bedreigd, denk ik. Gewoon afstand houden en ze doen je niets.
Mij beter maken zodat ik toch naar de proefles kickboksen kanquote:
Waar heb je last vanquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mij beter maken zodat ik toch naar de proefles kickboksen kan
En dan val je in het waterquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je in het water ligt en er opeens schaduwen onder je bewegen schrik je je de pleuris hoor
Jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:39 schreef Fascination het volgende:
Denken jullie ook weleens dat iemand je geblokt heeft op whatsapp wanneer je de status van diegene even niet ziet? :$ #dtv
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je in het water ligt en er opeens schaduwen onder je bewegen schrik je je de pleuris hoor
Zo aandachtig kijk ik er niet naar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:39 schreef Fascination het volgende:
Denken jullie ook weleens dat iemand je geblokt heeft op whatsapp wanneer je de status van diegene even niet ziet? :$ #dtv
Zee in het algemeen of alleen in Nederland? Want er zijn veel mooiere plekken.quote:
Jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:39 schreef Fascination het volgende:
Oh nomnomquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
Zeefje
Ik eet gebakken aardappeltjes in schil, wortels en een cordonblue
Die heersende griep. Heerlijkquote:
Toch inmiddels wel gewoon dat WA niet werkt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:39 schreef Fascination het volgende:
Leugenaarquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:41 schreef zeefje het volgende:
[..]
Oh nomnom
Ik eet maar weer eens ongezond bij mac
Misschien onterecht, maar ik zou huiveriger zijn voor een haai dan een zeehond.quote:
Gatverquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:41 schreef zeefje het volgende:
[..]
Oh nomnom
Ik eet maar weer eens ongezond bij mac
Blokkeren betekent ruzie en ruzie is stom.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toch inmiddels wel gewoon dat WA niet werkt. Sowieso boeiend of iemand je geblokkeerd heeft of niet.
Ze eet bij jou thuis?quote:
Haaien zijn pussy's in 99% van de gevallen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien onterecht, maar ik zou huiveriger zijn voor een haai dan een zeehond.
Oh bleh. Ik ben eigenlijk nooit ziekquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die heersende griep. Heerlijk![]()
Strontverkouden, alles pijn en zo slap als een vaatdoek
Zee is niks mis mee. Wil er alleen niet in.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Zee in het algemeen of alleen in Nederland? Want er zijn veel mooiere plekken.
Ik hoop niet dat je een stalker bent.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:43 schreef DW457 het volgende:
[..]
Zou ze wel willen, maar ze eet spaghetti.
Haar uit model zeker?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zee is niks mis mee. Wil er alleen niet in.
Ik ben ook nooit ziek. En als ik ziek ben, ben ik dus goed ziekquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
Oh bleh. Ik ben eigenlijk nooit zieken als dat wel is ga ik altijd slapen. Maar dat lukt bij jou nooit zo goed dus
Je hoeft er ook niet in. Je kunt er ook naar kijken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zee is niks mis mee. Wil er alleen niet in.
En dan gooi je briefjes door zijn brievenbus met wat je vanavond gaat eten?quote:
Hoe komt het eigenlijk dat je zo slecht slaapt? Veel dingen aan je hoofd?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit ziek. En als ik ziek ben, ben ik dus goed ziek![]()
![]()
En ik kan inderdaad niet slapen, dat komt er nog even extra bij![]()
Vandaag al vanuit school in bed gaan liggen maar hooguit een uurtje geslapen van de 4 uur dat ik lag
Ik ben bang dat het vanavond niet veel beter wordt
Hij is zo ver wegquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:44 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan gooi je briefjes door zijn brievenbus met wat je vanavond gaat eten?
Nee, ben te dik om zonder shirt rond te lopen.quote:
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet in. Je kunt er ook naar kijken.
Ach meid, ik heb al zoveel verschillende middeltjes geprobeerd. Daarom is de enige oplossing (die ook de huisarts zag) óf verslaafd raken aan oxazepam, óf verslaafd raken aan wiet. Waarbij wiet minder schadelijk is. Maar ik wil dus van die verslaving af, staat tegenover dat ik dus weer heerlijk kut slaap. En dat komt voort uit een depressie. Dat slecht slapen lijkt op PTSS-achtige symptomen, maar dat is het dan weer niet. Ofzo. Vage shit in ieder gevalquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat je zo slecht slaapt? Veel dingen aan je hoofd?
Ik kan ook nooit slapen, omdat ik nogal druk ben altijd. Heb je weleens gedacht aan Melatonine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |