144 bellen, situatie uitleggen. Dan kunnen zij daar verder actie op ondernemen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hallon Hallon,
Bij mij in de straat woont een kut wijf die totaal niet voor d'r hond zorgt. Ze trapt dat beest in de ochtend de tuin in en hij blaft continu.
Ook heb ik haar al 2 keer betrapt met het feit dat ze die hond voor de deur op de speelplek van kinderen laat kakken. Echt een kut hoer. Ik heb al 2x er iets van gezegd en dan roept ze die hond terug maar goed, de volgende keer laat ze die hond alsnog kakken daar.
what to do
Ik heb zin om die stront op te rapen en door de brievenbus te kankeren.
grgr
Moet ik dan gegevens achterlaten/ me later nog verantwoorden? Geen zin om straks bekend te staan als de lokale nazi.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
144 bellen, situatie uitleggen. Dan kunnen zij daar verder actie op ondernemen.
De achterbuurman is die hond compleet zat omdat hij niet rustig in z'n tuin kan zitten dus de kans is groter dat hij er een baksteen op afstuurt.quote:
Ik ga dit topic uitprinten en hier in de buurt bij alle deuren langs of iemand zich herkent in dit verhaal!quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Moet ik dan gegevens achterlaten/ me later nog verantwoorden? Geen zin om straks bekend te staan als de lokale nazi.
Dat is voor verwaarlozing van dieren, niet van de lokale speelplek.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
144 bellen, situatie uitleggen. Dan kunnen zij daar verder actie op ondernemen.
Nee, bij mijn weten hoef je je niet te verantwoorden. 't Is ook anoniem voor zover ik weet. En als zij je als "de lokale nazi" gaat zien is dat meer haar probleem dan jouw probleem, toch?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Moet ik dan gegevens achterlaten/ me later nog verantwoorden? Geen zin om straks bekend te staan als de lokale nazi.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bron.quote:U belt met 144. Om de melding zo goed mogelijk te kunnen registreren wordt u in elk geval gevraagd om gegevens over:
het (de) dier(en)
de locatie
de eigen waarneming
u zelf (anonieme meldingen worden niet in behandeling genomen)
Hmmz das best wel kut. Ze doet ook gewoon niks met die hond, ze loopt er nooit mee rond ofzo. Die hond zit of binnen, of in de tuin de blaffen (en dat begint 's ochtends) of hij loopt 5 meter naar buiten om op de kinderspeelplaats te kakkenquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:13 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Dat is voor verwaarlozing van dieren, niet van de lokale speelplek.
Anywayz, weinig aan te doen. Gaan zeuren bij de politie dat er gehandhaafd moet worden. En dan heel erg vaak zeuren en dan komt er ooit een dag dat ze er echt iets aan gaan doen. Lullig, maar waar. Het staat gewoon onderaan het prioriteitenlijstje van de politie.
Zo'n bord hangt er al. Ze heeft er "schijt" aan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:14 schreef Aloria het volgende:
Bij ons in het dorp zijn er borden geplaats met een zittende hond en een drol waar een groot rood kruis doorheen geplaatst is.
Misschien is dit een optie voor je probleem
http://www.verkeersborden(...)enpoep-verboden.html
kost 40 euro![]()
Even de buurt rond om te doneren ( de gene met kinderen betalen vast wel ) en je overlast is over![]()
Woont zij in een koop of huurhuis? Indien huurhuis, woning coöperatie ook bellen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hallon Hallon,
Bij mij in de straat woont een kut wijf die totaal niet voor d'r hond zorgt. Ze trapt dat beest in de ochtend de tuin in en hij blaft continu.
Ook heb ik haar al 2 keer betrapt met het feit dat ze die hond voor de deur op de speelplek van kinderen laat kakken. Echt een kut hoer. Ik heb al 2x er iets van gezegd en dan roept ze die hond terug maar goed, de volgende keer laat ze die hond alsnog kakken daar.
what to do
grgr
Geen enkel idee. Ik spreek haar ook nooit en om nou gelijk te vragen hedde gij een huurhuis...quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Woont zij in een koop of huurhuis? Indien huurhuis, woning coöperatie ook bellen.
Kun je toch de woning coöperatie voor bellen met de vraag of het een huis van hun isquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Geen enkel idee. Ik spreek haar ook nooit en om nou gelijk te vragen hedde gij een huurhuis...
Gaaaaf! Het woord kanker in deze context gebruiker is echt ubertof! Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
grgr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |