Dan ontbreekt er passie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Of je gaat met 100 Eurootjes langs een gezellig rood clubje? Succes gegarandeerd..
Mid mid, rechtsbuiten of spits. Hangt ervanaf wie er allemaal is.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op welke positie speel jij eigenlijk?
Ah de Schöne van jouw team dusquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mid mid, rechtsbuiten of spits. Hangt ervanaf wie er allemaal is.
Ik stond altijd op het middenveld, maar ik was altijd aan het dromenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:41 schreef JanCees het volgende:
Ik was linkshalf of keeper
En ik kon er geen klote van.
Dat is uiteraard je goed rechtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:19 schreef Buitendam het volgende:
Linksback. Soms raakte ik de bal niet eens. Zo slecht kan ik voetballen.
Begrijpelijk. Eva Green in Imaxquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Hebben we niet in Enschede, ook nog nooit een imax film gezien.
Misschien maar beter ook, anders weet ik wat ik mis
WK gaat dramatisch worden.quote:
Als je alleen naar NL gaat kijken wel.quote:
WK kijk ik wel, die vriendschappelijke wedstrijden nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:33 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Zijn genoeg sterke ploegen. Verwacht wel wat moois.
Ik denk dat het qua niveau wel tegen gaat vallen, omdat het een zwaar WK is qua temperatuurverschillen, reistijden, slechte grasmatten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:39 schreef Neuroscience het volgende:
Ja, ik bedoel ook dramatisch voor Nederland. Voor de rest gaat er idd genoeg fraais te zien zijn
Ja voor NL wel maar daar kan ik niet zo echt meezitten. Jammer wel maar niet meer dan dat. Maar Chili, Columbia, België en Uruguay zijn wel leuke outsiders en verder heb je topploegen als Duitsland,Brazilië, Argentinië(?), Spanje en nog wat subtop met Italië,Engeland,Portugal en misschien nog net Nederland.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:39 schreef Neuroscience het volgende:
Ja, ik bedoel ook dramatisch voor Nederland. Voor de rest gaat er idd genoeg fraais te zien zijn
Zo laat nog? Zelfs toen ik tijdelijk in Zoetje woonde waren de winkels rond 20u al lang dicht.quote:
quote:
In Japan gewoon 24/7 Bijenkorfquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
24/7 supermarkten.
1e wereld je weet.
zoals het hoortquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Japan gewoon 24/7 Bijenkorf
Eigenlijk alles 24/7
24/7 gedragen slipjes uit een apparaat trekkenquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Japan gewoon 24/7 Bijenkorf
Eigenlijk alles 24/7
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |