abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:56:33 #61
322645 Voorschrift
See if I care
pi_137420279
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, homo,s zijn ook nog steeds het slachtoffer van geweld omdat veel mensen nog steeds ze zien als een makkelijk slachtoffer.

Wat gaan ze mij doen? met hun handtasje slaan?
Ah dat is gewoon een dom stereotype, ik denk dat de meesten onderhand wel weten dat de hele nichtenbende gewoon een miniem onderdeel is.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_137420326
quote:
15s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:56 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ah dat is gewoon een dom stereotype, ik denk dat de meesten onderhand wel weten dat de hele nichtenbende gewoon een miniem onderdeel is.
Nee, de gasten die homo,s lastigvallen (voornamelijk puberende Marokkaantjes) denken juist vanuit dat stereotype beeld.

Het zijn als hyena,s die zoeken naar een makkelijk slachtoffer.
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:59:03 #63
322645 Voorschrift
See if I care
pi_137420382
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, de gasten die homo,s lastigvallen (voornamelijk puberende Marokkaantjes) denken juist vanuit dat stereotype beeld.

Het zijn als hyena,s die zoeken naar een makkelijk slachtoffer.
Zal wel omgekeerde psychologie zijn dan, want die groep is juist degene die het makkelijkst ten prooi vallen aan wat geile beren.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_137420394
quote:
10s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:59 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Zal wel omgekeerde psychologie zijn dan, want die groep is juist degene die het makkelijkst ten prooi vallen aan wat geile beren.
Verklaar je nader?
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:59:55 #65
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_137420401
Oh ok zielig hommotje. We zullen gelijk een nieuwe huis voor je vinden. Wil je ook nog een dikke bak onder je reet en een lekkere gespierde knaap?

grgr
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:00:30 #66
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_137420420
Er zijn genoeg mensen met problemen in hun wijk, hang niet de huillie uit
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:01:07 #67
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_137420436
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Er zijn genoeg mensen met problemen in hun wijk, hang niet de huillie uit
Precies. Man up. Gaat ie janken. Wat een homo man. _O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:01:11 #68
322645 Voorschrift
See if I care
pi_137420438
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Verklaar je nader?
Dat 1 op 1 die Marokkanen niks voorstellen. Dus dat het zoeken naar een "zwakker iemand" gewoon absurd is, want dan hoeven ze niet ver te kijken.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_137420447
Moet wel wat aan de hand zijn hoor, de gemeente betaald niet zomaar een half jaar de huur van een ander huis
pi_137420512
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:53 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Uhu, want het gaat er inderdaad om dat je een gevecht an sich gaat winnen..

Het gaat niet om bepaalde signalen die je afgeeft ofzo.
Een grote groep lacht daar alleen om. Nog meer vertier.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:03:43 #71
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_137420522
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:01 schreef arjan1112 het volgende:
Moet wel wat aan de hand zijn hoor, de gemeente betaald niet zomaar een half jaar de huur van een ander huis
Er zijn wel meer mensen met problemen in hun wijk. Dat deze gozer een homo is hoort eigenlijk helemaal niks te boeien. Maar goed, het scoort lekker in de media.
pi_137420576
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Er zijn wel meer mensen met problemen in hun wijk. Dat deze gozer een homo is hoort eigenlijk helemaal niks te boeien. Maar goed, het scoort lekker in de media.
Er worden dus meer mensen door die groep belaagd?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:07:16 #73
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_137420632
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:05 schreef paddy het volgende:

[..]

Er worden dus meer mensen door die groep belaagd?
Door tokkies/lastig mocro's/dronken polen/kebabverkopers?
Welkom in Nederland, het is vandaag 5 maart 2014. Kopje koffie?

Dat deze gozer homo is betekent niet dat hij een speciale behandeling moet krijgen van de gemeente. Lekker op je beurt wachten.
pi_137420848
Wie worden er bedreigd door kebab verkopers ??
pi_137420989
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:35 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Als we het hebben over Marokkaantjes e.d. dan is daar gewoon de animositeit ook het ergst. Hoewel ik je gelijk geef dat laag-opgeleide Nederlanders uit de achterwijk vaak ook niet het breedst-denkend zijn, maar daar heb ik alsnog betere ervaringen mee.
Dit gekanker is inderdaad niet voorbehouden aan Marokkanen. Eerder gewoon aan domme, ongeschoolde kankertokkies. Pas nog een item voorbij zien komen over 2 stelletjes die weggepest werden door roomblanke tokkies. Maar daar hoor je TS en Telegraaf-consorten niet over want het bekt minder lekker. TS vindt het erger als het om Marokkaanse tokkies gaat, en is er wat mij betreft mede verantwoordelijk voor als slachtoffers die TS niet kan gebruiken als kapstok omdat de daders blank zijn maar in de spreekwoordelijke kou mogen staan. Die hypocrisie vind ik dan weer walgelijk.
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:27:44 #76
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_137421184
Mijn nichtje is lesbisch en toen ze met haar vriendin ging samenwonen werd ze ook getreiterd, in hun geval was het een groep marokkanen. Toen zijn mijn broers, mijn neven (haar broers dus) en ik er maar even naar toe gegaan om ze duidelijk te maken dat ze hen met rust moeten laten. Sindsdien durven die lafaards niet eens meer verkeerd naar mijn nichtje en haar vriendin te kijken
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_137421219
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:03 schreef paddy het volgende:

[..]

Een grote groep lacht daar alleen om. Nog meer vertier.
Nee.
pi_137421240
quote:
2s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:01 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat 1 op 1 die Marokkanen niks voorstellen. Dus dat het zoeken naar een "zwakker iemand" gewoon absurd is, want dan hoeven ze niet ver te kijken.
Tja... maar elke Marokkaan is familie he.
pi_137421248
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:27 schreef PalmRoyale het volgende:
Mijn nichtje is lesbisch en toen ze met haar vriendin ging samenwonen werd ze ook getreiterd, in hun geval was het een groep marokkanen. Toen zijn mijn broers, mijn neven (haar broers dus) en ik er maar even naar toe gegaan om ze duidelijk te maken dat ze hen met rust moeten laten. Sindsdien durven die lafaards niet eens meer verkeerd naar mijn nichtje en haar vriendin te kijken
ja ja.. het zal wel
pi_137421297
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dit gekanker is inderdaad niet voorbehouden aan Marokkanen. Eerder gewoon aan domme, ongeschoolde kankertokkies. Pas nog een item voorbij zien komen over 2 stelletjes die weggepest werden door roomblanke tokkies. Maar daar hoor je TS en Telegraaf-consorten niet over want het bekt minder lekker. TS vindt het erger als het om Marokkaanse tokkies gaat, en is er wat mij betreft mede verantwoordelijk voor als slachtoffers die TS niet kan gebruiken als kapstok omdat de daders blank zijn maar in de spreekwoordelijke kou mogen staan. Die hypocrisie vind ik dan weer walgelijk.
Waarom? Als die Marokkaanse paupers eens worden aangepakt dan worden die tokkies zeker aangepakt. Wat dat betreft snap ik dat gehuil van je niet.
pi_137421355
Ja je kan ook zeggen, dat er meer aan beleggingsfraude gedaan moet worden.. slaat toch nergens op om te gaan zeggen ... ja het is niet zo erg, want ook andere groepen doen dit
pi_137421846
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:31 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Waarom? Als die Marokkaanse paupers eens worden aangepakt dan worden die tokkies zeker aangepakt. Wat dat betreft snap ik dat gehuil van je niet.
Zolang het erger is om als Marokkaan homo's te terroriseren en roomblanke tokkies minder snel de voorpagina halen omdat het geen aantrekkelijke krantenkoppen oplevert is dat juist niet het geval.
pi_137421934
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zolang het erger is om als Marokkaan homo's te terroriseren en roomblanke tokkies minder snel de voorpagina halen omdat het geen aantrekkelijke krantenkoppen oplevert is dat juist niet het geval.
Nu lees jijzelf dingen die er niet in staan. Nergens lees ik dat het over Marokkanen gaat. Ook vanuit die homo die last van die grote groep niet :{

Maken jullie er zelf van
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:53:36 #84
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_137421941
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:33 schreef arjan1112 het volgende:
Ja je kan ook zeggen, dat er meer aan beleggingsfraude gedaan moet worden.. slaat toch nergens op om te gaan zeggen ... ja het is niet zo erg, want ook andere groepen doen dit
Het is een manier van je kop in het zand steken en vooral geen empathie voor het slachtoffer te hoeven hebben.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:55:49 #85
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_137422005
quote:

[..]

Moraalridder
pi_137422132
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:53 schreef paddy het volgende:

[..]

Nu lees jijzelf dingen die er niet in staan. Nergens lees ik dat het over Marokkanen gaat. Ook vanuit die homo die last van die grote groep niet :{

Maken jullie er zelf van
True. Maar daar had TS het in de OP al wel over. Geen idee of dat terecht is of niet eigenlijk.
pi_137422256
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:41 schreef ems. het volgende:
Lekker druk maken om wat anderen uitspoken in bed. Stelletje perverts.
Terwijl het niet hun zaak is. Als ze er problemen mee hebben dat hij homo is hebben ze nog steeds niet het recht om daar zíjn probleem of die van de gemeenschap van te maken. Daar moet je zelf maar gewoon mee leren omgaan.

Als ze echt niet tegen de aanwezigheid van homo's kunnen zijn er keuzes genoeg voor ze om te maken, zonder dat een homo daarmee last van zulke idioten hoeft te krijgen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:04:49 #88
45206 Pietverdriet
pi_137422260
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

True. Maar daar had TS het in de OP al wel over. Geen idee of dat terecht is of niet eigenlijk.
Lees in de op niets over marokkanen
pi_137422292
En RTV Utrecht sprak alleen van allochtonen (ongeveer veertig, zowel oudere als jongere), naar dat hoeven uiteraard niet per se Marokkanen te zijn.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_137422317
quote:

[..]

:')
Conscience do cost.
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:07:59 #91
45206 Pietverdriet
pi_137422359
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:05 schreef Ferdo het volgende:
En RTV Utrecht sprak alleen van allochtonen (ongeveer veertig, zowel oudere als jongere), naar dat hoeven uiteraard niet per se Marokkanen te zijn.
In Utrecht hebben ze daar natuurlijk ervaring mee.
pi_137422395
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

In Utrecht hebben ze daar natuurlijk ervaring mee.
Van daaruit is dit waarschijnlijk ook uitgezaaid.
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:10:58 #93
45206 Pietverdriet
pi_137422468
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:09 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Van daaruit is dit waarschijnlijk ook uitgezaaid.
Tja, dat krijg je ervan als je het niet aanpakt.
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:11:15 #94
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_137422480
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:06 schreef ems. het volgende:

[..]

:')
Dat het ook gewoon op basis van cijfers zou kunnen zijn, nee natuurlijk niet. Het moet en zal discriminatie zijn!
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:44:36 #95
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_137423801
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:27 schreef PalmRoyale het volgende:
Verzonnen bericht
pi_137423944
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Verzonnen bericht
Aldus iemand die al meteen denigrerend sprak over "zielig hommootje". Nou, ik neem het gelijk van je aan, hoor. :')
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:48:23 #97
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_137423955
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:47 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Aldus iemand die al meteen denigrerend sprak over "zielig hommootje". Nou, ik neem het gelijk van je aan, hoor. :')
Dit boeit echt niemand.
pi_137424049
quote:
2s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Dit boeit echt niemand.
Spreek maar gewoon voor jezelf.
pi_137424061
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:11 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Dat het ook gewoon op basis van cijfers zou kunnen zijn, nee natuurlijk niet. Het moet en zal discriminatie zijn!
Maakt geen flikker uit. Of zeg je dat ook tegen de slachtoffers van roomblanke daders? Ja, sorry jongens, maar we proberen structurele misstanden aan te pakken dus dan moet je het nu maar ff ontgelden.
pi_137424082
en zijn facebook is verwijderd, net deed ie het nog
pi_137424121
Kunnen we stoppen homo's zielig te vinden? Boehoe dat ie gepest wordt.
pi_137424141
-

[ Bericht 100% gewijzigd door arjan1112 op 05-03-2014 19:59:41 ]
pi_137424398
Voor een effectieve aanpak van discriminatie intensiveren wij onze inzet op preventie, het actief opvolgen van signalen en coördinatie als er meerdere partijen een rol spelen in de aanpak.
Het is belangrijk dat wij signalen zo vroeg mogelijk opvangen. Wij onderhouden daarvoor ook ons contact met onze netwerkpartners, zoals Politie, Art. 1 MN en de LHBT-organisaties in de stad: de Wham, Stichting Keiroze, de Stichting Gay Pride, ANBO roze, Stichting Orpheus, COC Midden Nederland.
Onze taak is om te zorgen dat mensen weten waar zij terecht kunnen voor ondersteuning en advies om dergelijke procedures aan te gaan. Deze ondersteuning kunnen zij krijgen van Art 1 Midden Nederland. Wij vinden het belangrijk dat de toegang tot deze ondersteuning zo laagdrempelig mogelijk is en zullen de contactinformatie van deze organisatie (www.art1middennederland.nl en 030 – 232 86 66) extra onder de aandacht brengen.
Wij blijven het maatschappelijk debat opzoeken. Zo zetten wij voor de zomer nogmaals de door Art 1 Midden Nederland ontwikkelde ZoDom campagne in, die wij introduceerden tijdens de Week van de Mix in 2013. De campagne bestaat onder andere uit ‘verkeersborden’ die vooroordelen zichtbaar maken en aangeven dat discriminatie dom is. Onze bredere inzet staat beschreven In raadsinformatiebrief ‘Verbinding met een diverse stad’(2013-80). Wij stellen ons op als een bondgenoot voor initiatieven uit de stad en borgen onze inzet in regulier beleid en de uitvoering daarvan. Ons bredere beleid staat beschreven in ons plan van aanpak ‘Sociale acceptatie en veiligheid LHBT-inwoners 2010-2014’ (2011-102) en de Raadsinformatiebrief ‘Effectieve bestrijding van discriminatie’ (2014-9).
Politie en OM werken volgens de landelijke Aanwijzing Discriminatie . Deze aanwijzing stelt regels omtrent de opsporing en vervolging van discriminatie. Ingegaan wordt op:
 De samenwerking tussen het OM, het lokaal bestuur, de politie en de ADV’s op politieregioniveau;
 De verwerving van discriminatiezaken;
 De afhandeling van aangiften en meldingen van discriminatie;
 De vervolging van overtredingen van discriminatiebepalingen;
 De benadering van aangevers/benadeelden (in de zin van artikel 51a Wetboek van Strafvordering (WvSv));
 De terugkoppeling van de afdoening van zaken aan de politie en de anti-discriminatievoorzieningen.

Groetjes de gemeente Amersfoort.
pi_137430096
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lees dat nergens
quote:
Ik ga over m'n nek als ik zulk nieuws lees. Over m'n nek vanwege de "groepen" die deze jongen het leven zuur maken. En over m'n nek van het totale brevet van onvermogen dat gemeente en politie weer eens afgeven.

Word je als burger geterroriseerd, getreiterd en bedreigd, dan zit jij met de gebakken peren; de daders hebben nergens last van. De zaak doet me sterk denken aan de inwoner van het Limburgse Haelen: de 'molotovcocktail-gooier' die tijdenlang werd geterroriseerd door bewoners van een aangrenzend woonwagenkamp, die uiteindelijk zelf door het lint ging.
Hij benoemt het bewust niet om eindelijk eens een discussie te zien...

Maak je er zelf van.

Gewoon de discriminerende daders aanpakken.

En wat gemeenschap betreft ben je daar mede schuldig aan door de andere kant op te kijken omdat de groep groot is dan jij als individu

In Enschede had je een groep blanke bikers die de dienst uit wilden maken. Dat lukte ze, doordat het een groep is en ze altijd als groep opereren. Wanneer de gemeente niets doet, moet je het als gemeenschap maar doen door een nog grotere bedreiging te vormen voor die agressieve groep.

Ben erg tegen hokjes plaatsen van bevolkingsgroepen...dus generaliseren. Pak die etterbakjes gewoon aan, zonder er eerst over te gaan hebben of de voorouders uit een ander land komen. Kleurtjes zouden er dus helemaal niet toe moeten doen. Zorgt alleen maar voor meer uitgaven. Mij boeit het in ieder geval geen bal. Een dader is gewoon een dader en moet aangepakt worden....geen rekening mee gehouden worden.
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:54:41 #105
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_137430302
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:06 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zo kennen we je weer. Met gestrekt been ingaan op de 'messenger' en nog niet eens een begin van een veroordeling.
Ja want 1000 posts waarin iedereen elkaar herhaalt met een 'oooh de daders zijn zo slecht' (wat, uitzonderingen daargelaten, bijna elk weldenkend mens weet), 'het is de schuld van links/allochtonen', of weet ik veel wat voor oneliners, dat zal het probleem vast en zeker oplossen :')
Krekker is de bom!
pi_137430516
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:59 schreef arjan1112 het volgende:
Voor een effectieve aanpak van discriminatie intensiveren wij onze inzet op preventie, het actief opvolgen van signalen en coördinatie als er meerdere partijen een rol spelen in de aanpak.
Het is belangrijk dat wij signalen zo vroeg mogelijk opvangen. Wij onderhouden daarvoor ook ons contact met onze netwerkpartners, zoals Politie, Art. 1 MN en de LHBT-organisaties in de stad: de Wham, Stichting Keiroze, de Stichting Gay Pride, ANBO roze, Stichting Orpheus, COC Midden Nederland.
Onze taak is om te zorgen dat mensen weten waar zij terecht kunnen voor ondersteuning en advies om dergelijke procedures aan te gaan. Deze ondersteuning kunnen zij krijgen van Art 1 Midden Nederland. Wij vinden het belangrijk dat de toegang tot deze ondersteuning zo laagdrempelig mogelijk is en zullen de contactinformatie van deze organisatie (www.art1middennederland.nl en 030 – 232 86 66) extra onder de aandacht brengen.
Wij blijven het maatschappelijk debat opzoeken. Zo zetten wij voor de zomer nogmaals de door Art 1 Midden Nederland ontwikkelde ZoDom campagne in, die wij introduceerden tijdens de Week van de Mix in 2013. De campagne bestaat onder andere uit ‘verkeersborden’ die vooroordelen zichtbaar maken en aangeven dat discriminatie dom is. Onze bredere inzet staat beschreven In raadsinformatiebrief ‘Verbinding met een diverse stad’(2013-80). Wij stellen ons op als een bondgenoot voor initiatieven uit de stad en borgen onze inzet in regulier beleid en de uitvoering daarvan. Ons bredere beleid staat beschreven in ons plan van aanpak ‘Sociale acceptatie en veiligheid LHBT-inwoners 2010-2014’ (2011-102) en de Raadsinformatiebrief ‘Effectieve bestrijding van discriminatie’ (2014-9).
Politie en OM werken volgens de landelijke Aanwijzing Discriminatie . Deze aanwijzing stelt regels omtrent de opsporing en vervolging van discriminatie. Ingegaan wordt op:
 De samenwerking tussen het OM, het lokaal bestuur, de politie en de ADV’s op politieregioniveau;
 De verwerving van discriminatiezaken;
 De afhandeling van aangiften en meldingen van discriminatie;
 De vervolging van overtredingen van discriminatiebepalingen;
 De benadering van aangevers/benadeelden (in de zin van artikel 51a Wetboek van Strafvordering (WvSv));
 De terugkoppeling van de afdoening van zaken aan de politie en de anti-discriminatievoorzieningen.

Groetjes de gemeente Amersfoort.
Er zit blijkbaar een verschil tussen roepen en doen.
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:57:57 #107
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_137430535
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, homo,s zijn ook nog steeds het slachtoffer van geweld omdat veel mensen nog steeds ze zien als een makkelijk slachtoffer.

Wat gaan ze mij doen? met hun handtasje slaan?
Nee, dat is denk ik niet de hoofdoorzaak. Haat en intolerantie jegens bepaalde groepen, dat is de reden. Waarom anders wordt niet elk ander persoon dat zichzelf in de ogen v/d dader even slecht zou kunnen verweren op eenzelfde manier lastiggevallen?
Krekker is de bom!
pi_137430659
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:54 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ja want 1000 posts waarin iedereen elkaar herhaalt met een 'oooh de daders zijn zo slecht' (wat, uitzonderingen daargelaten, bijna elk weldenkend mens weet), 'het is de schuld van links/allochtonen', of weet ik veel wat voor oneliners, dat zal het probleem vast en zeker oplossen :')
Zullen we het bij de OP houden? En er niet iets van maken wat er niet staat? Ik leef bijvoorbeeld niet meer in het verleden. Wil daar ook niet op afgerekend worden. Jij wel? Laten we het topic dus gewoon een kans geven.
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:00:38 #109
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_137430702
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:59 schreef paddy het volgende:

[..]

Zullen we het bij de OP houden? En er niet iets van maken wat er niet staat? Ik leef niet meer in het verleden. Wil daar ook niet op afgerekend worden. Jij wel? Laten we het topic dus gewoon een kans geven.
Oke :)
Krekker is de bom!
pi_137430726
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:00 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Oke :)
Dank je :)
pi_137431882
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:57 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Nee, dat is denk ik niet de hoofdoorzaak. Haat en intolerantie jegens bepaalde groepen, dat is de reden. Waarom anders wordt niet elk ander persoon dat zichzelf in de ogen v/d dader even slecht zou kunnen verweren op eenzelfde manier lastiggevallen?
Dat worden ze ook.

Het is niet voor niets dat je ook niet met je gehandicapten broertje door een Marokkaanse wijk moet gaan.
pi_137432420
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:01 schreef Xa1pt het volgende:
Taboe op streng straffen. Ranglijst fluwelen handschoenen. Doorgeslagen tolerantie. Steeds groter wordend probleem. Simpele ziel of zelfs racist. Genadeloos straffen. Dit wordt weer een Telegraaf-pareltje.
Het is maar een incident. Stigmatisering door de media. Hij zal het zelf wel uitgelokt hebben. De daders hadden net zo goed autochtone tokkies kunnen zijn. Het zal allemaal wel verzonnen zijn.
pi_137435868
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:23 schreef thom_05 het volgende:
Wat een mietje.
Dit.

Het is natuurlijk niet goed te keuren dat men zomaar homoseksuelen lastigvalt, maar het komt wel van 2 kanten. Als je als homo gewoon een grote bek teruggeeft tegen zo'n mocrootje dan zijn ze snel genoeg stil.

Ik vrees dat de homo uit de OP inderdaad écht een "mietje" is, en zich serviel opgesteld heeft naar deze rifaapjes toe. Precies wat je niet moet doen.

Als ze jouw banden leksteken, doe je dat terug. Bedreigen ze je, huur je een paar brede gasten in die die gassies (meer zijn het niet) es even thuis komt opzoeken (liefst met pa en ma erbij).

Als een trillend rietje gaan wachten tot de politie jou komt bevrijden is misschien ook ietsje teveel gevraagd. De politie doet echt niet alles goed, maar het moet ook weer geen persoonlijke beveiliging worden omdat 1 iemand toevallig niet kan omgaan met agressief tuig.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137436009
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De walging is geheel wederzijds, kan ik je melden. Jouw 'argumentatie' komt nooit verder dan het veroordelen van andermans mening of onderwerpkeuze. Argumentatie uit de categorie 'we mogen niet over Iran praten want in Saoedi-Arabië is het erger'.

Ik stel gewoon de situatie in diverse Nederlandse 'kansenwijken' - ook zo'n woord dat vast door één van jouw soortgenoten is bedacht - aan de kaak. Daar waar homo's op de vlucht moeten omdat mensen een geïmporteerde religie aanhangen waar ze rechten aan menen te ontlenen. Maar figuren als jij zullen daar nooit eens ondubbelzinnig stelling tegen nemen. Nee, in plaats daarvan ga je herhaaldelijk benadrukken dat er ook asociale autochtonen zijn. Een open deur en zo voorspelbaar als de ziekte.
pi_137436041
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:59 schreef paddy het volgende:

[..]

Zullen we het bij de OP houden? En er niet iets van maken wat er niet staat? Ik leef bijvoorbeeld niet meer in het verleden. Wil daar ook niet op afgerekend worden. Jij wel? Laten we het topic dus gewoon een kans geven.
Het topic is kansloos hoor. Ik waardeer het dat je er iets van wilt maken, maar het was gewoon even TS (ondergetekende) die z'n gal wilde spuwen. Had het net zo goed in KLB kunnen zetten.
pi_137436248
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
Ik stel gewoon de situatie in diverse Nederlandse 'kansenwijken' - ook zo'n woord dat vast door één van jouw soortgenoten is bedacht - aan de kaak. Daar waar homo's op de vlucht moeten omdat mensen een geïmporteerde religie aanhangen waar ze rechten aan menen te ontlenen. Maar figuren als jij zullen daar nooit eens ondubbelzinnig stelling tegen nemen.
Begrijpend lezen valt nog steeds niet mee.
pi_137436283
quote:
14s.gif Op donderdag 6 maart 2014 00:05 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het topic is kansloos hoor. Ik waardeer het dat je er iets van wilt maken, maar het was gewoon even TS (ondergetekende) die z'n gal wilde spuwen. Had het net zo goed in KLB kunnen zetten.
Je gal over de gemeente vind ik wel terecht. Over de politie niet, die is er pas voor als het kwaad al geschied is (helaas).

Al blijf ik vinden dat de homo in kwestie bepaalde verergerende reacties inderdaad zelf heeft uitgelokt. Niet omdat het een homo is, maar omdat het waarschijnlijk een mietje is.

Hebben die geen recht op een onbedreigd leven? Ja, maar dan zou ik niet tussen de mocro's gaan wonen. En als je ze terug wil pakken, zou ik daar alles aan doen (schaduwen, lastig vallen, etc.).

Nu lijkt het een beetje alsof Onno Hoes bij Badr Hari in de ring gaat staan, zijn gezicht niet beschermt en later gaat janken dat zijn neus gebroken is. Sja, iets met actie-reactie.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137436331
Ongeacht de kleur/ras etc moeten diegene die deze homo hebben getreiterd aangepakt worden.
pi_137436338
quote:
12s.gif Op donderdag 6 maart 2014 00:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je gal over de gemeente vind ik wel terecht. Over de politie niet, die is er pas voor als het kwaad al geschied is (helaas).

Al blijf ik vinden dat de homo in kwestie bepaalde verergerende reacties inderdaad zelf heeft uitgelokt. Niet omdat het een homo is, maar omdat het waarschijnlijk een mietje is.

Hebben die geen recht op een onbedreigd leven? Ja, maar dan zou ik niet tussen de mocro's gaan wonen. En als je ze terug wil pakken, zou ik daar alles aan doen (schaduwen, lastig vallen, etc.).

Nu lijkt het een beetje alsof Onno Hoes bij Badr Hari in de ring gaat staan, zijn gezicht niet beschermt en later gaat janken dat zijn neus gebroken is. Sja, iets met actie-reactie.
Met jou aan het roer krijgen we in dit land nog meer no-go-areas dan er al zijn; plaatsen waar je als weldenkend, beschaafd mens nog niet dood gevonden wilt worden. Ik zie asociaal en crimineel gedrag (terreur, dreigementen, vernielingen, geweld, etc.) liefst keihard worden aangepakt (ook als het autochtonen betreft), in plaats van je er maar gewoon bij neer te leggen dat je in sommige buurten maar beter niet kunt wonen, omdat het tuig daar de baas op straat is.
pi_137436432
Wat wil je er aan doen dan? Keihard aanpakken betekend ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')