abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137418928
Ik begrijp niet waarom de daders niet wordt verzocht te verkassen al of niet onder dwang.
pi_137419010
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:19 schreef Loekie1 het volgende:
Ik begrijp niet waarom de daders niet wordt verzocht te verkassen al of niet onder dwang.
Precies! Is op scholen al niet anders. Daar wordt een slachtoffer geadviseerd naar een andere school te kijken en blijven daders zonder gevolgen achter, waar ze weer uitkijken naar en volgend slachtoffer.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:24:22 #33
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_137419110
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:19 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik woon liever tussen Fatima en Achmed, dan tussen Charles en Aline....Dit slaat werkelijk nergens op.

Je hebt overal idioten van verschillende afkomsten. Kleintjes kun je monitoren wanneer ouders het vertikken. Groteren gewoon aanpakken.
De cijfers zeggen wat anders....
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:34:26 #34
322645 Voorschrift
See if I care
pi_137419501
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:19 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik woon liever tussen Fatima en Achmed, dan tussen Charles en Aline....Dit slaat werkelijk nergens op.

Je hebt overal idioten van verschillende afkomsten. Kleintjes kun je monitoren wanneer ouders het vertikken. Groteren gewoon aanpakken.
Natuurlijk heb je overal idioten, dat zeg ik een paar posts hierboven ook. Maar ik (h-)erken gewoon dat er binnen bepaalde groepen meer mensen zijn die anti-homo zijn in zowel woord en daad dan in anderen. Waarom zou ik dan (voor mezelf sprekend) in hemelsnaam het risico nemen daar temidden van zo'n wijk een woning te nemen?

Ik kies liever eieren voor m'n geld, en of dat nou bevooroordeeld/racistisch of wat dan ook is dan zal dat maar. Dit is nog altijd een land van vrije keuze, en kies liever voor zekerheid. :+
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_137419580
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:24 schreef Richestorags het volgende:

[..]

De cijfers zeggen wat anders....
Ik woon tussen bijna alleen maar allochtonen. Voor een vijf jaar terug was het drama hier. Nu is het een prima wijk om in te wonen. Als 1 van de weinige blanken hier kan ik daar best over meepraten. Kinderen worden worden dingen bijgebracht zodat een twaalf jarige nu de deur voor me openhoudt. Toen ik viel en er een gebroken schouder aan overhield werd mij meteen hulp aangeboden. Ja, gastvrijheid is alleen voor familieleden, maar ik durf met het grootste gemak nachts thuis te komen. Mijn dochter (gehandicapt) waken ze over wanneer ze thuiskomt.

Kinderen begeleiden heeft dus hier zijn vruchten afgeworpen.

Heb geen problemen meer met de buurt. Wanneer ik dan naar een van mijn schoonzusje kijk, die tussen alleen blanken woont en waar feestjes niet gevierd mogen worden of de wasdroger in daltarief teveel lawaai maakt dus de wasdroger alleen nog maar in hoogtarief mag draaien. Of glas wat avonds valt, na elf uur niet opgezogen mag worden? Pfff..dan kijk ik naar mijn wijk en denk....zo slecht heb ik het helemaal nog niet.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:36:49 #36
322645 Voorschrift
See if I care
pi_137419587
Overigens kiezen de meeste mensen voor zo'n woning in zo'n wijk omdat de woningprijs lekker laag is, en dat heeft ook een reden. Niet omdat het zo'n gewilde geweldige sociale wijk met leuke mensen is vaak. :')
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:38:16 #37
322645 Voorschrift
See if I care
pi_137419638
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:36 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik woon tussen bijna alleen maar allochtonen. Voor een vijf jaar terug was het drama hier. Nu is het een prima wijk om in te wonen. Als 1 van de weinige blanken hier kan ik daar best over meepraten. Kinderen worden worden dingen bijgebracht zodat een twaalf jarige nu de deur voor me openhoudt. Toen ik viel en er een gebroken schouder aan overhield werd mij meteen hulp aangeboden. Ja, gastvrijheid is alleen voor familieleden, maar ik durf met het grootste gemak nachts thuis te komen. Mijn dochter (gehandicapt) waken ze over wanneer ze thuiskomt.

Heb geen problemen meer met de buurt. Wanneer ik dan naar een van mijn schoonzusje kijk, die tussen alleen blanken woont en waar feestjes niet gevierd mogen worden of de wasdroger in daltarief teveel lawaai maakt dus de wasdroger alleen nog maar in hoogtarief mag draaien. Of glas wat avonds valt, na elf uur niet opgezogen mag worden? Pfff..dan kijk ik naar mijn wijk en denk....zo slecht heb ik het helemaal nog niet.
Ja prima, maar gij zijt genne heaumeau ofnie da?

Ik denk dat de verhoudingen dan redelijk anders zouden liggen, sterker nog, ik weet het wel zeker. En aangezien we het hebben over animositeit tegen homo's en lesbiennes, en niet over hoe geweldig een normaal gezinnetje daar wel/niet kan wonen, is het nogal een non-argument.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_137419685
quote:
10s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:36 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens kiezen de meeste mensen voor zo'n woning in zo'n wijk omdat de woningprijs lekker laag is, en dat heeft ook een reden. Niet omdat het zo'n gewilde geweldige sociale wijk met leuke mensen is vaak. :')
Euhm, ik vind 750 voor een flatje nu niet echt goedkoop, maar ja, ik kom uit Enschede, dus vind alles duur hier.
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:40:50 #39
322645 Voorschrift
See if I care
pi_137419728
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:39 schreef paddy het volgende:

[..]

Euhm, ik vind 750 voor een flatje nu niet echt goedkoop, maar ja, ik kom uit Enschede, dus vind alles duur hier.
Het gaat ook om lokale verhoudingen natuurlijk, ik kan ook wel gaan vergelijken met woningen in Zuid-Limburg waar je kan wonen voor een appel en een ei, maar dat is niet echt wat ik bedoelde. Heb 't meer over binnen de steden zelf, qua verschillen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_137419741
Lekker druk maken om wat anderen uitspoken in bed. Stelletje perverts.
Conscience do cost.
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:42:53 #41
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_137419816
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:36 schreef paddy het volgende:

[..]

Leuk en aardig, maar dit soort persoonlijke anekdotes doen de statistieken geen recht. Begrijp me niet verkeerd hoor, er zijn genoeg welwillende allochtonen, maar met name onder Finnen is de homohaat springlevend. Ook zijn ze oververtegenwoordigd in andere misdaadslijstjes. Een groepsgerichte aanpak rekening houdend met de achtergrond zou helemaal niet verkeerd zijn. Met alleen benoemen en schreeuwen zoals Wilders bereiken we niets, maar met de kop in het zand steken zoals de PvdA ook niet.
pi_137419822
quote:
10s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:38 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja prima, maar gij zijt genne heaumeau ofnie da?

Ik denk dat de verhoudingen dan redelijk anders zouden liggen, sterker nog, ik weet het wel zeker. En aangezien we het hebben over animositeit tegen homo's en lesbiennes, en niet over hoe geweldig een normaal gezinnetje daar wel/niet kan wonen, is het nogal een non-argument.
Nou, wij hebben hier wel een groep racisten gehad waar we tegenaan liepen. Kan je genoeg opnoemen. Mijn zoon heeft ook geen handige naam en is blond. Mijn nichtje van toen drie werd bekogeld met ijsballen met stenen want blond (werden ons leuzen toegeschreeuwd waar je niet vrolijk van werd)....genoeg meegemaakt. Het waren alleen NET ZO GOED ook allochtonen die het voor ons opnamen. Nu na 5 jaar woon ik hier best prettig, ook al zou ik liever een huisje met tuin hebben
pi_137419838
Het valt me nog mee dat de gemeente een half jaar zijn huur heeft betaald.
Even in het algemeen: wat kan je hier nou aan doen? Het onderwijs op de basisschool verbeteren?
En het ontgaat me nou wat hij nou eigenlijk wil, moet de gemeente zijn huis kopen ?
Of wat
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:45:26 #44
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_137419905
Verschrikkelijk.. Iedereen hoort vrij te zijn, en doen waar hij/zij zin in heeft..
Harde aanpak voor zulke pubertjes die het meestal verpesten voor ze..
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:45:38 #45
322645 Voorschrift
See if I care
pi_137419915
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:43 schreef paddy het volgende:

[..]

Nou, wij hebben hier wel een groep racisten gehad waar we tegenaan liepen. Kan je genoeg opnoemen. Mijn zoon heeft ook geen handige naam en is blond. Mijn nichtje van toen drie werd bekogeld met ijsballen met stenen want blond (werden ons leuzen toegeschreeuwd waar je niet vrolijk van werd)....genoeg meegemaakt. Het waren alleen NET ZO GOED ook allochtonen die het voor ons opnamen. Nu na 5 jaar woon ik hier best prettig, ook al zou ik liever een huisje met tuin hebben
Ja leuk, maar ik zeg toch nergens dat ik 't over iedere allochtoon heb? Ik zeg enkel dat ik minder kans heb last te hebben in een niet-allochtonen wijk. En dat ik daar dan ook liever voor kies.

M'n ex was Turks, leuke familie, prettige mensen, etc. Dus je hoeft mij niet te vertellen dat niet iedereen een halve gare homohater is in burqa.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_137419925
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:42 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Leuk en aardig, maar dit soort persoonlijke anekdotes doen de statistieken geen recht. Begrijp me niet verkeerd hoor, er zijn genoeg welwillende allochtonen, maar met name onder Finnen is de homohaat springlevend. Ook zijn ze oververtegenwoordigd in andere misdaadslijstjes. Een groepsgerichte aanpak rekening houdend met de achtergrond zou helemaal niet verkeerd zijn. Met alleen benoemen en schreeuwen zoals Wilders bereiken we niets, maar met de kop in het zand steken zoals de PvdA ook niet.
Ik denk ook dat er genoeg blanken lopen die zeggen niets tegen homo's hebben zolang ze er niet mee geconfronteerd worden. Wanneer ze niet in groepen lopen heb je er niet zoveel last van, maar volgens mij maakt dat niet uit of je blank of allochtoon bent.

Ik haat het alleen dat de gemeente er geen donder aan doet.....hoe iemand denkt kan ik niet sturen.....de gemeente kan wel beschermen, maar durft dat blijkbaar niet
pi_137419967
Een niet-allochtonen wijk ?

Die zijn er helemaal niet meer.
Alleen Hilligersberg en Kralingen-oost ofzo
pi_137419969
quote:
2s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:45 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja leuk, maar ik zeg toch nergens dat ik 't over iedere allochtoon heb? Ik zeg enkel dat ik minder kans heb last te hebben in een niet-allochtonen wijk. En dat ik daar dan ook liever voor kies.

M'n ex was Turks, leuke familie, prettige mensen, etc. Dus je hoeft mij niet te vertellen dat niet iedereen een halve gare homohater is in burqa.
En toch komen jouw posts zo over door sommige reacties. Lees maar eens terug
pi_137419990
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:47 schreef arjan1112 het volgende:
Een niet-allochtonen wijk ?

Die zijn er helemaal niet meer.
Alleen Hilligersberg en Kralingen-oost ofzo
Heb je het nu over Amersfoort?
pi_137420009
Nee, dat is in Rotterdam.
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:48:43 #51
322645 Voorschrift
See if I care
pi_137420026
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:47 schreef paddy het volgende:

[..]

En toch komen jouw posts zo over door sommige reacties. Lees maar eens terug
Omdat ik bewust generaliseer, omdat ik niet degene wil zijn die net de verkeerden treft (waar de kans toch wat groter op is in zo'n wijk) en gewoon een leuk leventje wil leiden met vriendlief.

Dus hoe lullig ook, zo is het nou eenmaal.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_137420050
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:34 schreef Voorschrift het volgende:
Als homo kan ik enkel zeggen dat dit soort berichten walgelijk zijn, maar in alle eerlijkheid is het meer schering dan inslag, zeker in bepaalde achterstandswijken omdat je dan te maken hebt met dergelijke "groepen". Ik vind het dan ook erg jammer voor die jongen, maar helaas moet je er als anders geaarde wel mee leren leven, en kan je beter maar gewoon bepaalde wijken/groepen etc. mijden. Scheelt veel leed.

Laat ik het zo zeggen, ik verbaas me er niet meer over, ik verbaas me enkel over het feit dat hetero Nederland in dit soort topics het als incident ziet nog steeds. :+
Vooral niet voor jezelf opkomen inderdaad.... :')
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:51:51 #53
322645 Voorschrift
See if I care
pi_137420102
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Oh vooral wel, maar met zoveel overmacht heeft dat vaak geen zin in zo'n buurt.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_137420105
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Laten we realistisch blijven. Je kan kampioen zijn in de vechtsport, maar je gaat het echt wel afleggen tegen een grote groep die elkaar de hand boven het hand gaat houden en ineens masa's getuigen hebben en uiteraard onschuldig zijn :')
pi_137420132
quote:
11s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:51 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Oh vooral wel, maar met zoveel overmacht heeft dat vaak geen zin in zo'n buurt.
Het heeft altijd zin.
pi_137420156
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:51 schreef paddy het volgende:

[..]

Laten we realistisch blijven. Je kan kampioen zijn in de vechtsport, maar je gaat het echt wel afleggen tegen een grote groep die elkaar de hand boven het hand gaat houden en ineens masaa's getuigen hebben en uiteraard onschuldig zijn :')
Uhu, want het gaat er inderdaad om dat je een gevecht an sich gaat winnen..

Het gaat niet om bepaalde signalen die je afgeeft ofzo.
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:53:33 #57
322645 Voorschrift
See if I care
pi_137420157
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:52 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het heeft altijd zin.
Meh, wat Paddy zegt, dat is niet echt realistisch. Ze verbouwen gewoon alles zodra je je huis uit bent.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_137420174
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:52 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het heeft altijd zin.
Ja, voor de huisarts of bandenfabrikant, of reparateur etc etc
pi_137420183
quote:
15s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:53 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Meh, wat Paddy zegt, dat is niet echt realistisch. Ze verbouwen gewoon alles zodra je je huis uit bent.
Nee, homo,s zijn ook nog steeds het slachtoffer van geweld omdat veel mensen nog steeds ze zien als een makkelijk slachtoffer.

Wat gaan ze mij doen? met hun handtasje slaan?
pi_137420214
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:54 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja, voor de huisarts of bandenfabrikant, of reparateur etc etc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')