Omdat ik bewust generaliseer, omdat ik niet degene wil zijn die net de verkeerden treft (waar de kans toch wat groter op is in zo'n wijk) en gewoon een leuk leventje wil leiden met vriendlief.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:47 schreef paddy het volgende:
[..]
En toch komen jouw posts zo over door sommige reacties. Lees maar eens terug
Vooral niet voor jezelf opkomen inderdaad....quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:34 schreef Voorschrift het volgende:
Als homo kan ik enkel zeggen dat dit soort berichten walgelijk zijn, maar in alle eerlijkheid is het meer schering dan inslag, zeker in bepaalde achterstandswijken omdat je dan te maken hebt met dergelijke "groepen". Ik vind het dan ook erg jammer voor die jongen, maar helaas moet je er als anders geaarde wel mee leren leven, en kan je beter maar gewoon bepaalde wijken/groepen etc. mijden. Scheelt veel leed.
Laat ik het zo zeggen, ik verbaas me er niet meer over, ik verbaas me enkel over het feit dat hetero Nederland in dit soort topics het als incident ziet nog steeds.
Oh vooral wel, maar met zoveel overmacht heeft dat vaak geen zin in zo'n buurt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vooral niet voor jezelf opkomen inderdaad....
Laten we realistisch blijven. Je kan kampioen zijn in de vechtsport, maar je gaat het echt wel afleggen tegen een grote groep die elkaar de hand boven het hand gaat houden en ineens masa's getuigen hebben en uiteraard onschuldig zijnquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vooral niet voor jezelf opkomen inderdaad....
Het heeft altijd zin.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh vooral wel, maar met zoveel overmacht heeft dat vaak geen zin in zo'n buurt.
Uhu, want het gaat er inderdaad om dat je een gevecht an sich gaat winnen..quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Laten we realistisch blijven. Je kan kampioen zijn in de vechtsport, maar je gaat het echt wel afleggen tegen een grote groep die elkaar de hand boven het hand gaat houden en ineens masaa's getuigen hebben en uiteraard onschuldig zijn
Meh, wat Paddy zegt, dat is niet echt realistisch. Ze verbouwen gewoon alles zodra je je huis uit bent.quote:
Ja, voor de huisarts of bandenfabrikant, of reparateur etc etcquote:
Nee, homo,s zijn ook nog steeds het slachtoffer van geweld omdat veel mensen nog steeds ze zien als een makkelijk slachtoffer.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meh, wat Paddy zegt, dat is niet echt realistisch. Ze verbouwen gewoon alles zodra je je huis uit bent.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, voor de huisarts of bandenfabrikant, of reparateur etc etc
Ah dat is gewoon een dom stereotype, ik denk dat de meesten onderhand wel weten dat de hele nichtenbende gewoon een miniem onderdeel is.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, homo,s zijn ook nog steeds het slachtoffer van geweld omdat veel mensen nog steeds ze zien als een makkelijk slachtoffer.
Wat gaan ze mij doen? met hun handtasje slaan?
Nee, de gasten die homo,s lastigvallen (voornamelijk puberende Marokkaantjes) denken juist vanuit dat stereotype beeld.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah dat is gewoon een dom stereotype, ik denk dat de meesten onderhand wel weten dat de hele nichtenbende gewoon een miniem onderdeel is.
Zal wel omgekeerde psychologie zijn dan, want die groep is juist degene die het makkelijkst ten prooi vallen aan wat geile beren.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, de gasten die homo,s lastigvallen (voornamelijk puberende Marokkaantjes) denken juist vanuit dat stereotype beeld.
Het zijn als hyena,s die zoeken naar een makkelijk slachtoffer.
Verklaar je nader?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal wel omgekeerde psychologie zijn dan, want die groep is juist degene die het makkelijkst ten prooi vallen aan wat geile beren.
Precies. Man up. Gaat ie janken. Wat een homo man.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Er zijn genoeg mensen met problemen in hun wijk, hang niet de huillie uit
Dat 1 op 1 die Marokkanen niks voorstellen. Dus dat het zoeken naar een "zwakker iemand" gewoon absurd is, want dan hoeven ze niet ver te kijken.quote:
Een grote groep lacht daar alleen om. Nog meer vertier.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uhu, want het gaat er inderdaad om dat je een gevecht an sich gaat winnen..
Het gaat niet om bepaalde signalen die je afgeeft ofzo.
Er zijn wel meer mensen met problemen in hun wijk. Dat deze gozer een homo is hoort eigenlijk helemaal niks te boeien. Maar goed, het scoort lekker in de media.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:01 schreef arjan1112 het volgende:
Moet wel wat aan de hand zijn hoor, de gemeente betaald niet zomaar een half jaar de huur van een ander huis
Er worden dus meer mensen door die groep belaagd?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen met problemen in hun wijk. Dat deze gozer een homo is hoort eigenlijk helemaal niks te boeien. Maar goed, het scoort lekker in de media.
Door tokkies/lastig mocro's/dronken polen/kebabverkopers?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Er worden dus meer mensen door die groep belaagd?
Dit gekanker is inderdaad niet voorbehouden aan Marokkanen. Eerder gewoon aan domme, ongeschoolde kankertokkies. Pas nog een item voorbij zien komen over 2 stelletjes die weggepest werden door roomblanke tokkies. Maar daar hoor je TS en Telegraaf-consorten niet over want het bekt minder lekker. TS vindt het erger als het om Marokkaanse tokkies gaat, en is er wat mij betreft mede verantwoordelijk voor als slachtoffers die TS niet kan gebruiken als kapstok omdat de daders blank zijn maar in de spreekwoordelijke kou mogen staan. Die hypocrisie vind ik dan weer walgelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als we het hebben over Marokkaantjes e.d. dan is daar gewoon de animositeit ook het ergst. Hoewel ik je gelijk geef dat laag-opgeleide Nederlanders uit de achterwijk vaak ook niet het breedst-denkend zijn, maar daar heb ik alsnog betere ervaringen mee.
Nee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Een grote groep lacht daar alleen om. Nog meer vertier.
Tja... maar elke Marokkaan is familie he.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat 1 op 1 die Marokkanen niks voorstellen. Dus dat het zoeken naar een "zwakker iemand" gewoon absurd is, want dan hoeven ze niet ver te kijken.
ja ja.. het zal welquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:27 schreef PalmRoyale het volgende:
Mijn nichtje is lesbisch en toen ze met haar vriendin ging samenwonen werd ze ook getreiterd, in hun geval was het een groep marokkanen. Toen zijn mijn broers, mijn neven (haar broers dus) en ik er maar even naar toe gegaan om ze duidelijk te maken dat ze hen met rust moeten laten. Sindsdien durven die lafaards niet eens meer verkeerd naar mijn nichtje en haar vriendin te kijken
Waarom? Als die Marokkaanse paupers eens worden aangepakt dan worden die tokkies zeker aangepakt. Wat dat betreft snap ik dat gehuil van je niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dit gekanker is inderdaad niet voorbehouden aan Marokkanen. Eerder gewoon aan domme, ongeschoolde kankertokkies. Pas nog een item voorbij zien komen over 2 stelletjes die weggepest werden door roomblanke tokkies. Maar daar hoor je TS en Telegraaf-consorten niet over want het bekt minder lekker. TS vindt het erger als het om Marokkaanse tokkies gaat, en is er wat mij betreft mede verantwoordelijk voor als slachtoffers die TS niet kan gebruiken als kapstok omdat de daders blank zijn maar in de spreekwoordelijke kou mogen staan. Die hypocrisie vind ik dan weer walgelijk.
Zolang het erger is om als Marokkaan homo's te terroriseren en roomblanke tokkies minder snel de voorpagina halen omdat het geen aantrekkelijke krantenkoppen oplevert is dat juist niet het geval.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:31 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Waarom? Als die Marokkaanse paupers eens worden aangepakt dan worden die tokkies zeker aangepakt. Wat dat betreft snap ik dat gehuil van je niet.
Nu lees jijzelf dingen die er niet in staan. Nergens lees ik dat het over Marokkanen gaat. Ook vanuit die homo die last van die grote groep nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zolang het erger is om als Marokkaan homo's te terroriseren en roomblanke tokkies minder snel de voorpagina halen omdat het geen aantrekkelijke krantenkoppen oplevert is dat juist niet het geval.
Het is een manier van je kop in het zand steken en vooral geen empathie voor het slachtoffer te hoeven hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:33 schreef arjan1112 het volgende:
Ja je kan ook zeggen, dat er meer aan beleggingsfraude gedaan moet worden.. slaat toch nergens op om te gaan zeggen ... ja het is niet zo erg, want ook andere groepen doen dit
Moraalridderquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zolang het erger is om als Marokkaan homo's te terroriseren en roomblanke tokkies minder snel de voorpagina halen omdat het geen aantrekkelijke krantenkoppen oplevert is dat juist niet het geval.
True. Maar daar had TS het in de OP al wel over. Geen idee of dat terecht is of niet eigenlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:53 schreef paddy het volgende:
[..]
Nu lees jijzelf dingen die er niet in staan. Nergens lees ik dat het over Marokkanen gaat. Ook vanuit die homo die last van die grote groep niet
Maken jullie er zelf van
Terwijl het niet hun zaak is. Als ze er problemen mee hebben dat hij homo is hebben ze nog steeds niet het recht om daar zíjn probleem of die van de gemeenschap van te maken. Daar moet je zelf maar gewoon mee leren omgaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:41 schreef ems. het volgende:
Lekker druk maken om wat anderen uitspoken in bed. Stelletje perverts.
Lees in de op niets over marokkanenquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
True. Maar daar had TS het in de OP al wel over. Geen idee of dat terecht is of niet eigenlijk.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
In Utrecht hebben ze daar natuurlijk ervaring mee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:05 schreef Ferdo het volgende:
En RTV Utrecht sprak alleen van allochtonen (ongeveer veertig, zowel oudere als jongere), naar dat hoeven uiteraard niet per se Marokkanen te zijn.
Van daaruit is dit waarschijnlijk ook uitgezaaid.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In Utrecht hebben ze daar natuurlijk ervaring mee.
Tja, dat krijg je ervan als je het niet aanpakt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Van daaruit is dit waarschijnlijk ook uitgezaaid.
Dat het ook gewoon op basis van cijfers zou kunnen zijn, nee natuurlijk niet. Het moet en zal discriminatie zijn!quote:
Verzonnen berichtquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:27 schreef PalmRoyale het volgende:
Mijn nichtje is lesbisch en toen ze met haar vriendin ging samenwonen werd ze ook getreiterd, in hun geval was het een groep marokkanen. Toen zijn mijn broers, mijn neven (haar broers dus) en ik er maar even naar toe gegaan om ze duidelijk te maken dat ze hen met rust moeten laten. Sindsdien durven die lafaards niet eens meer verkeerd naar mijn nichtje en haar vriendin te kijken
Aldus iemand die al meteen denigrerend sprak over "zielig hommootje". Nou, ik neem het gelijk van je aan, hoor.quote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Aldus iemand die al meteen denigrerend sprak over "zielig hommootje". Nou, ik neem het gelijk van je aan, hoor.
Spreek maar gewoon voor jezelf.quote:
Maakt geen flikker uit. Of zeg je dat ook tegen de slachtoffers van roomblanke daders? Ja, sorry jongens, maar we proberen structurele misstanden aan te pakken dus dan moet je het nu maar ff ontgelden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat het ook gewoon op basis van cijfers zou kunnen zijn, nee natuurlijk niet. Het moet en zal discriminatie zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |