abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 maart 2014 @ 20:56:38 #76
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137708360
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:55 schreef Geestvolheid het volgende:

[..]

Van de bewuste vriendin WEET ze dat die borderline heeft. (Drinkt ook onzekerheid weg e.d.) Zijzelf ontkent borderline naast haar Asperger en andere problemen. Maar ik vind het echt wel goed geweest. Ik heb de adviezen (van de simpele RENNEN!) tot de diepere teksten gelezen en ben iedereen zeer dankbaar voor de feedback.

Ik ga ook even lekker relaxen en me weer even op mezelf focussen. :)
lees mijn topic, ik zit in een iets andere situatie maar toch wel soortgelijk hoor ;) Ik moet ook meer met mezelf bezig gaan zijn door 't verdriet heen i.p.v. continue maar anderen te willen behagen i guess :)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 maart 2014 @ 21:20:22 #77
163650 Greys
pi_137709832
Hele OP gelezen, maar déze zin heb ik echt zes keer gelezen geloof ik:

quote:
Daarbij kwam ook nog eens dat ze rond haar 19e is verkracht door haar toenmalige relatie, die het na de verkrachting direct met haar uitmaakte, iets dat indruk op haar had gemaakt in de negatieve zin.
Dus eigenlijk vond ze het maar rot dat die verkrachter het daarna met haar uitmaakte...?
Of hoe moet ik dit nou lezen? Wat is dit voor iets volslagen idioots? :{
Je wilt toch geen seconde meer bij een verkrachter zijn? Maar nee, 'hij maakte het óók nog uit!!'.

Sorry, maar ik denk dat 99% van wat ze je ooit verteld heeft gelogen is.
Run. Run. RUN!!!

En houd op met twijfelen of je misschien nog af moet spreken om het af te sluiten.
Nee. Geen seconde meer aan die griezel verspillen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_137712942
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:20 schreef Greys het volgende:
Hele OP gelezen, maar déze zin heb ik echt zes keer gelezen geloof ik:

[..]

Dus eigenlijk vond ze het maar rot dat die verkrachter het daarna met haar uitmaakte...?
Of hoe moet ik dit nou lezen? Wat is dit voor iets volslagen idioots? :{
Je wilt toch geen seconde meer bij een verkrachter zijn? Maar nee, 'hij maakte het óók nog uit!!'.

Sorry, maar ik denk dat 99% van wat ze je ooit verteld heeft gelogen is.
Run. Run. RUN!!!

En houd op met twijfelen of je misschien nog af moet spreken om het af te sluiten.
Nee. Geen seconde meer aan die griezel verspillen.
Nou. De 'verkrachter' in kwestie leek voor haar destijds degene met wie ze ooit oud zou worden. Alles koek en ei, picture perfect. Maar hij had dus de sleutel van haar toenmalige huis. Heeft haar uiteindelijk op zeer brute wijze verkracht en haar daarna achtergelaten met iets in de trant 'ik wilde nog voelen of ik wel van je hield' om daarna nooit meer iets te laten horen. Ik kan er enigsinds inkomen (no pun intended!) dat je dat als vrouw heel veel zou doen. Ik kan me écht moeilijk voorstellen dat je over zoiets ernstigs gaat lopen liegen. Dit heeft zelfs in onze relatie behoorlijke weerslag gehad, aangezien ik in het begin van de relatie nog maagd was, en ze duidelijk niet wist hoe om te gaan met iemand die nog maagd was, laat staan dat ik niet van de ruwheid niveau 'nagels in de rug tot je zo ongeveer open ligt' was.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 maart 2014 @ 23:13:29 #79
163650 Greys
pi_137716599
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:10 schreef Geestvolheid het volgende:

[..]

Nou. De 'verkrachter' in kwestie leek voor haar destijds degene met wie ze ooit oud zou worden. Alles koek en ei, picture perfect. Maar hij had dus de sleutel van haar toenmalige huis. Heeft haar uiteindelijk op zeer brute wijze verkracht en haar daarna achtergelaten met iets in de trant 'ik wilde nog voelen of ik wel van je hield' om daarna nooit meer iets te laten horen. Ik kan er enigsinds inkomen (no pun intended!) dat je dat als vrouw heel veel zou doen. Ik kan me écht moeilijk voorstellen dat je over zoiets ernstigs gaat lopen liegen. Dit heeft zelfs in onze relatie behoorlijke weerslag gehad, aangezien ik in het begin van de relatie nog maagd was, en ze duidelijk niet wist hoe om te gaan met iemand die nog maagd was, laat staan dat ik niet van de ruwheid niveau 'nagels in de rug tot je zo ongeveer open ligt' was.
Ik neem aan dat ze dan aangifte gedaan heeft etc als hij haar op zeer brute wijze verkracht heeft...?
(Ik gok op nee...)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_137718745
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze dan aangifte gedaan heeft etc als hij haar op zeer brute wijze verkracht heeft...?
(Ik gok op nee...)
Ze heeft aangifte gedaan, politie heeft er alleen niks mee gedaan destijds.
pi_137720991
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 00:06 schreef Geestvolheid het volgende:

[..]

Tuurlijk. :') Bij dit soort psycho's kun je er wel vanuit gaan dat ze hun hele achtergrond bij elkaar hebben gelogen. Lekker slachtoffer spelen, zodat ze mensen zoals jou makkelijk om de vinger kunnen winden. Alles wat ze je heeft wijsgemaakt over haar gemene exen tot en met haar verkrachting: HELE grote kans dat het allemaal gelogen is.

Als ik dat epos van je zo lees moet jij ook maar eens snel gaan praten met een deskundige over je reddersmentaliteit, en het feit waarom je steeds maar weer contact blijft aanhalen met deze - overduidelijke - borderliner. Dit soort vrouwen kun je niet redden wanneer je, zoals jij, niet sterk in je schoenen staat en geen duidelijke grenzen weet aan te geven.

Lezen: How a Borderline Personality Disorder Love Relationship Evolves

It is like you are a Coast Guard cutter and she is a drowning woman. But she drowns in a peculiar way. Every time you pull her out of the turbulent sea, feed her warm tea and biscuits, wrap her in a comfy blanket and tell her everything is okay, she suddenly jumps overboard and starts pleading for help again. And, no matter how many times you rush to the emotional - rescue, she still keeps jumping back into trouble. It is this repeating, endlessly frustrating pattern which should confirm to you that you are involved with a Borderline Personality Disorder.

[ Bericht 8% gewijzigd door Mint_Clansell op 14-03-2014 05:42:36 ]
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 maart 2014 @ 10:45:27 #82
163650 Greys
pi_137724837
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 00:06 schreef Geestvolheid het volgende:

[..]

Geloof er geen zak van :)
Sorry.
Zou jij ook moeten doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_137725116
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 10:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Geloof er geen zak van :)
Sorry.
Zou jij ook moeten doen.
Ik heb me er ergens nooit druk om gemaakt, wel het begrip getoond natuurlijk. Maar verder: Het heeft me niet veel gedaan, waarschijnlijk om aangehaalde redenen.
Als ik over borderline lees, is het op bepaalde vlakken (behalve bijv. automutilatie) zo'n feest der herkenning dat het me gewoon verdriet doet. 1. Dat ik het geprobeerd heb, maar het onmogelijk bleek, 2. Het net zo'n leuk meisje moet treffen, met wie ik dus ondanks de complicaties een verbondenheid had.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 14 maart 2014 @ 11:41:52 #84
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_137726398
Holy shit, wat een verhaal :o

Straks even op reageren.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 14 maart 2014 @ 11:51:45 #85
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_137726720
Vent wat doe je jezelf aan. :').

Run Forest.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 11:52:47 #86
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137726751
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:51 schreef nietzman het volgende:
Vent wat doe je jezelf aan. :').

Run Forest.
_O_
pi_137726865
Jezus, dit lijkt wel een ex van mij zeg..
De reacties van haar op bepaalde momenten; het 360 graden omdraaien ineens etc.etc.
Ik heb uiteindelijk eens goed nagedacht en het zonder pardon uitgemaakt.
Daarna nooit meer teruggekeken.
Dat was tot op heden nog steeds de beste beslissing van mijn leven.

Ik zou zeggen, vergeet haar, ga lekker door met je leven *O* *O*
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 11:57:54 #88
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137726899
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:57 schreef R-Tech het volgende:
Jezus, dit lijkt wel een ex van mij zeg..
De reacties van haar op bepaalde momenten; het 360 graden omdraaien ineens etc.etc.
Ik heb uiteindelijk eens goed nagedacht en het zonder pardon uitgemaakt.
Daarna nooit meer teruggekeken.
Dat was tot op heden nog steeds de beste beslissing van mijn leven.

Ik zou zeggen, vergeet haar, ga lekker door met je leven *O* *O*
waarom lijken zoveel vrouwen dit soort stoornissen te hebben? :')
  vrijdag 14 maart 2014 @ 11:58:49 #89
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_137726928
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:57 schreef Michielos het volgende:

[..]

waarom lijken zoveel vrouwen dit soort stoornissen te hebben? :')
Is geen stoornis is vrouw. Sommigen kunnen gewoon beter handelen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:05:17 #90
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137727117
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:58 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Is geen stoornis is vrouw. Sommigen kunnen gewoon beter handelen.
Nja, lijkt autisme een "overdreven mannelijkheid" ontwikkelingsstoornis te zijn, is borderline een "overdreven vrouwelijkheid" persoonlijkheidsstoornis :') :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 maart 2014 @ 13:27:23 #91
163650 Greys
pi_137729348
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 10:55 schreef Geestvolheid het volgende:

[..]

Ik heb me er ergens nooit druk om gemaakt, wel het begrip getoond natuurlijk. Maar verder: Het heeft me niet veel gedaan, waarschijnlijk om aangehaalde redenen.
Als ik over borderline lees, is het op bepaalde vlakken (behalve bijv. automutilatie) zo'n feest der herkenning dat het me gewoon verdriet doet. 1. Dat ik het geprobeerd heb, maar het onmogelijk bleek, 2. Het net zo'n leuk meisje moet treffen, met wie ik dus ondanks de complicaties een verbondenheid had.
Gast, ze belazert je waar je bij staat steeds. Met alles.
Jij láát het gebeuren. Je gaat dan over borderline lezen in de hoop toch maar een excuus voor haar gedrag te vinden, hetgeen jou dan weer rechtvaardigt om toch maar contact te houden. Niet al haar kuteigenschappen zijn onder een labeltje te plakken, trust me. Het is excuus na smoes na excuus na smoes. En jij zegt maar ja en amen en ach gut wat is het toch sneu voor dat meiske zeg...

Het sluimert door al je laatste paar posts dat je haar helemaal niet los gaat laten en niet het contact verbreekt. Wij kunnen duizend keer roepen dat je dat wel moet doen, dat je heel hard weg moet rennen om nooit meer om te kijken, maar ik geloof niet dat je het wilt....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_137729621
Damn

Stop met die onschuldige kaartjes. Stop met dat meisje. Wow

Ze maakt zo hard misbruik van je, laat alleen iets van zich horen als haar kop niet verkeerd staat. Zo werkt een relatie niet. Jullie hebben nogal scheve verhoudingen zo.
Zoek een leuk meisje. Die kun je best krijgen als ik lees hoe geduldig en lief je bent.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:36:38 #93
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137729689
Je kunt de schuld wel bij je zelf blijven leggen, maar het is gewoon een feit dat er veel egoïstische kutlui op planeet Aarde zijn. Van die lui die niet uitgaan van gelijkwaardigheid, maar enkel van wat zij willen enz.
Je bent beter af zonder zo een mongool persoon. Een vrouw met verstand doet zulke dingen niet met je, die flikt al die grapjes niet.
Je komt er wel hoor ;)
pi_137731081
Gewoon helemaal en definitief afkappen, dit is niet iets waar JIJ ooit enige hoop, energie, of geluk uit gaat halen. Zij spoort gewoon niet, en laat zich graag misbruiken, al kan je het eigenlijk geen 'misbruiken' meer noemen als ze moedwillig die ex op gaat zoeken en iemand die 'goed' voor haar is links laat liggen.
pi_137731094
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 10:55 schreef Geestvolheid het volgende:

[..]

Ga nou geen dingen over borderline lezen, want je hebt er vrij weinig aan. Ten eerste is het bij haar niet bewezen en ten tweede is veel ingewikkelder dat wat je op internet leest. Bovendien moet je niet vergeten dat vrouwen met asperger symptomen kunnen vertonen die ook bij borderline voorkomen. Vandaar dat het heel moeilijk is om bij die groep borderline te diagnosticeren. Asperger bij een vrouw uit zich namelijk anders dan bij een man.
ROBODEMONS..................|:(
pi_137731890
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:52 schreef Geestvolheid het volgende:

[..]

Ik heb een enorme berg geduld opgebouwd in de jaren. En idd, ik heb er gewoon teveel aan gespendeerd. Maar ik laat haar nu gewoon los. :Y
...en blokkeer haar op dingen als facebook en whatsapp...
...en vertel de mensen waar je van weet dat zij die kan gebruiken om contact met jou te zoeken dat je niks meer met haar te maken wil hebben.
...negeer alles wat ze naar jou toe stuurt, inclusief die wanhopige zelfmoordberichtjes (chantagepogingen).

Dat wijf is gewoon zo gek als een deur als ik jouw verhaal zo lees.
pi_137744900
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Gast, ze belazert je waar je bij staat steeds. Met alles.
Jij láát het gebeuren. Je gaat dan over borderline lezen in de hoop toch maar een excuus voor haar gedrag te vinden, hetgeen jou dan weer rechtvaardigt om toch maar contact te houden. Niet al haar kuteigenschappen zijn onder een labeltje te plakken, trust me. Het is excuus na smoes na excuus na smoes. En jij zegt maar ja en amen en ach gut wat is het toch sneu voor dat meiske zeg...

Het sluimert door al je laatste paar posts dat je haar helemaal niet los gaat laten en niet het contact verbreekt. Wij kunnen duizend keer roepen dat je dat wel moet doen, dat je heel hard weg moet rennen om nooit meer om te kijken, maar ik geloof niet dat je het wilt....
Dat is een misvatting kan ik je vertellen. Ik wens geen contact meer met haar. Daarbij wil ik weten wat iemand bezielt zodat ik er gewoon van kan leren. Meer niet. Het is niet dat ik zo op elke vrouw val, dus als dat al gebeurt wil ik het voor ooit 'voor' zijn en me niet weer in een zelfde avontuur begeven zonder alle ellende. Hoop dat je dat ook kunt begrijpen.
Zoals je hebt kunnen lezen: Ik heb dus Asperger. Waar ik in sommige dingen een eeuw voor lig, lig ik in relaties en vriendschappen makkelijk weer een eeuw achter. ;)
pi_137747892
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:43 schreef Geestvolheid het volgende:

[..]

Dat is een misvatting kan ik je vertellen. Ik wens geen contact meer met haar. Daarbij wil ik weten wat iemand bezielt zodat ik er gewoon van kan leren. Meer niet. Het is niet dat ik zo op elke vrouw val, dus als dat al gebeurt wil ik het voor ooit 'voor' zijn en me niet weer in een zelfde avontuur begeven zonder alle ellende. Hoop dat je dat ook kunt begrijpen.
Zoals je hebt kunnen lezen: Ik heb dus Asperger. Waar ik in sommige dingen een eeuw voor lig, lig ik in relaties en vriendschappen makkelijk weer een eeuw achter. ;)
Je kunt andere mensen niet begrijpen, omdat je niet in hun hoofd kunt kijken.
ROBODEMONS..................|:(
pi_137748778
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 21:53 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Je kunt andere mensen niet begrijpen, omdat je niet in hun hoofd kunt kijken.
Goed, laat ik het dan zo zeggen; Ik wil een pijlpunt hebben. ;)
Ik wil dit niet nog eens meemaken in een relatie, en iedereen die er bekend mee is zal het met me eens zijn.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 23:02:12 #100
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_137750844
Jezus christus wat een kut verhaal, maar het is zo netjes geschreven. Mijn complimenten voor je Nederlands :P

Oh, ze is gek, laten gaan.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')