Ah zo, nou ja, het is 1 manier om het te doen zullen we maar zeggen.quote:
Ja, het kan natuurlijk op allerlei andere manieren ookquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah zo, nou ja, het is 1 manier om het te doen zullen we maar zeggen.
Variatie is altijd goed natuurlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, het kan natuurlijk op allerlei andere manieren ook
Jaaaaaquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijk historisch incorrect ubergeweld
Zat in mijn kofferquote:
Omdat bels in NL is misschien?quote:
Ik hou mijn hart vast voor de lente/zomer.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Tis echt heel goed te doen idd.
BEST
WINTER
EVER!!
Het hele jaar hetzelfde weerquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hou mijn hart vast voor de lente/zomer.
Global warming FTWquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dank u broeder!quote:
Je verwacht een horror zomer?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo rollen wij.quote:
ASAP!quote:
Er is geen enkel ongedierte doodgegaan in deze winter. Dat zoemt as. lente/zomer er vrolijk op los, inclusief nageslacht.quote:
Klopt, ik leef nogquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is geen enkel ongedierte doodgegaan in deze winter. Dat zoemt as. lente/zomer er vrolijk op los, inclusief nageslacht.
Heel erg graag gedaanquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar wel zonder nageslacht, waarvoor dank.
Ja ok, gelukkig heb ik van die mooie blauwe lampen die elke insect een flinke zap geeftquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is geen enkel ongedierte doodgegaan in deze winter. Dat zoemt as. lente/zomer er vrolijk op los, inclusief nageslacht.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar wel zonder nageslacht, waarvoor dank.
Wat niet weet, wat niet alimentatie vraagt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]!
Niet dat hij weet he? Niet dat hij weet
Daarom, ik ontken alles verderquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat niet weet, wat niet alimentatie vraagt.
Maar wat eventueel wel al jengelend overlast veroorzaakt voor iedereen die in een straal van 100 meter van het wondertje komtquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat niet weet, wat niet alimentatie vraagt.
Man man, wat moet dat een kutkind zijn danquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar wat eventueel wel al jengelend overlast veroorzaakt voor iedereen die in een straal van 100 meter van het wondertje komt![]()
Tenzij goed opgevoed. Maar ja. Alleenstaande moeder. Voormalige scharrel van HW. The odds are long on this one.
Arme krasmamaquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man man, wat moet dat een kutkind zijn dan.
Woord van het jaar kandidaat!quote:
Dat lukt alleen als het trending topic wordt op twitterquote:
Yes please!quote:
Dat was al een beetje zo met de murcielago en gallardo. Erg braaf uiterlijk voor een lambo.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga mee met de mening van Top Gear, mooie auto, maar veels te normaal gestyled voor een Lambo, die moeten gewoon enorm extreem zijn. Dit is bijna beschaafd.
True, maar deze is wel erg braafquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat was al een beetje zo met de murcielago en gallardo. Erg braaf uiterlijk voor een lambo.
Wat dat betreft heeft pagani een beetje lambo's plaats ingepikt.
Is lambo eigenlijk nog steeds van Audi?quote:
Volgens mij wel ja, daarom doen ze het tegenwoordig na 10km nog wel gewoonquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is lambo eigenlijk nog steeds van Audi?
Maar gelukkig maken ze ook nog dingen als de sixto elemento
Ja inderdaad, daarvoor was een lambo kopen hetzelfde als een schilderij kopen. Lekker een uurtje naar kijken maar op zijn plek laten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, daarom doen ze het tegenwoordig na 10km nog wel gewoon.
Maar alsnog koop ik er gewoon geen eenquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daarvoor was een lambo kopen hetzelfde als een schilderij kopen. Lekker een uurtje naar kijken maar op zijn plek laten.
Ze hebben gewoon een keuze gemaakt. De vorige generatie was in zijn geheel braaf en dat past inderdaad niet. Nu twee lijnen. De extremere aventador en nu deze 'normale'quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga mee met de mening van Top Gear, mooie auto, maar veels te normaal gestyled voor een Lambo, die moeten gewoon enorm extreem zijn. Dit is bijna beschaafd.
Moet dat dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:58 schreef Belsezar het volgende:
Ik zie trouwens net dat de nieuwe koenigsegg 0-250 MPH in 20 seconden doet. Dat kan toch haast niet? Dan blijft er niks over van de bestuurder lijkt me
Al had ik het geld ervoor ik zou geen van beide kopen, liever een snelle amg mercedesquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon een keuze gemaakt. De vorige generatie was in zijn geheel braaf en dat past inderdaad niet. Nu twee lijnen. De extremere aventador en nu deze 'normale'
Hoeft niet maar zou wel handig zijn. Ja mijn auto doet 0-250 MPH in 20 seconden. Hoe vaak kan je dat doen? Ja 1 keer, daarna lig ik op de ICquote:
Ik denk niet dat ik me er echt ooit druk om hoef te makenquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Al had ik het geld ervoor ik zou geen van beide kopen, liever een snelle amg mercedes
[..]
Hoeft niet maar zou wel handig zijn. Ja mijn auto doet 0-250 MPH in 20 seconden. Hoe vaak kan je dat doen? Ja 1 keer, daarna lig ik op de IC
Yolo @5Gquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:58 schreef Belsezar het volgende:
Ik zie trouwens net dat de nieuwe koenigsegg 0-250 MPH in 20 seconden doet. Dat kan toch haast niet? Dan blijft er niks over van de bestuurder lijkt me
Ik denk niet dat iemand in dit topic zich daar druk om hoeft te makenquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Al had ik het geld ervoor ik zou geen van beide kopen, liever een snelle amg mercedes
[..]
Hoeft niet maar zou wel handig zijn. Ja mijn auto doet 0-250 MPH in 20 seconden. Hoe vaak kan je dat doen? Ja 1 keer, daarna lig ik op de IC
quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik me er echt ooit druk om hoef te maken.
Je weet nooit wat de toekomst brengtquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand in dit topic zich daar druk om hoeft te maken
Ja zoiets. F-16 G-pak nodig om te besturenquote:
Hoezo? Dit is toch Fok?quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand in dit topic zich daar druk om hoeft te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |