Ah zo, nou ja, het is 1 manier om het te doen zullen we maar zeggen.quote:
Ja, het kan natuurlijk op allerlei andere manieren ookquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah zo, nou ja, het is 1 manier om het te doen zullen we maar zeggen.
Variatie is altijd goed natuurlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, het kan natuurlijk op allerlei andere manieren ook
Jaaaaaquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijk historisch incorrect ubergeweld
Zat in mijn kofferquote:
Omdat bels in NL is misschien?quote:
Ik hou mijn hart vast voor de lente/zomer.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Tis echt heel goed te doen idd.
BEST
WINTER
EVER!!
Het hele jaar hetzelfde weerquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hou mijn hart vast voor de lente/zomer.
Global warming FTWquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dank u broeder!quote:
Je verwacht een horror zomer?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo rollen wij.quote:
ASAP!quote:
Er is geen enkel ongedierte doodgegaan in deze winter. Dat zoemt as. lente/zomer er vrolijk op los, inclusief nageslacht.quote:
Klopt, ik leef nogquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is geen enkel ongedierte doodgegaan in deze winter. Dat zoemt as. lente/zomer er vrolijk op los, inclusief nageslacht.
Heel erg graag gedaanquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar wel zonder nageslacht, waarvoor dank.
Ja ok, gelukkig heb ik van die mooie blauwe lampen die elke insect een flinke zap geeftquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is geen enkel ongedierte doodgegaan in deze winter. Dat zoemt as. lente/zomer er vrolijk op los, inclusief nageslacht.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar wel zonder nageslacht, waarvoor dank.
Wat niet weet, wat niet alimentatie vraagt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]!
Niet dat hij weet he? Niet dat hij weet
Daarom, ik ontken alles verderquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat niet weet, wat niet alimentatie vraagt.
Maar wat eventueel wel al jengelend overlast veroorzaakt voor iedereen die in een straal van 100 meter van het wondertje komtquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat niet weet, wat niet alimentatie vraagt.
Man man, wat moet dat een kutkind zijn danquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar wat eventueel wel al jengelend overlast veroorzaakt voor iedereen die in een straal van 100 meter van het wondertje komt![]()
Tenzij goed opgevoed. Maar ja. Alleenstaande moeder. Voormalige scharrel van HW. The odds are long on this one.
Arme krasmamaquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man man, wat moet dat een kutkind zijn dan.
Woord van het jaar kandidaat!quote:
Dat lukt alleen als het trending topic wordt op twitterquote:
Yes please!quote:
Dat was al een beetje zo met de murcielago en gallardo. Erg braaf uiterlijk voor een lambo.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga mee met de mening van Top Gear, mooie auto, maar veels te normaal gestyled voor een Lambo, die moeten gewoon enorm extreem zijn. Dit is bijna beschaafd.
True, maar deze is wel erg braafquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat was al een beetje zo met de murcielago en gallardo. Erg braaf uiterlijk voor een lambo.
Wat dat betreft heeft pagani een beetje lambo's plaats ingepikt.
Is lambo eigenlijk nog steeds van Audi?quote:
Volgens mij wel ja, daarom doen ze het tegenwoordig na 10km nog wel gewoonquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is lambo eigenlijk nog steeds van Audi?
Maar gelukkig maken ze ook nog dingen als de sixto elemento
Ja inderdaad, daarvoor was een lambo kopen hetzelfde als een schilderij kopen. Lekker een uurtje naar kijken maar op zijn plek laten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, daarom doen ze het tegenwoordig na 10km nog wel gewoon.
Maar alsnog koop ik er gewoon geen eenquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daarvoor was een lambo kopen hetzelfde als een schilderij kopen. Lekker een uurtje naar kijken maar op zijn plek laten.
Ze hebben gewoon een keuze gemaakt. De vorige generatie was in zijn geheel braaf en dat past inderdaad niet. Nu twee lijnen. De extremere aventador en nu deze 'normale'quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga mee met de mening van Top Gear, mooie auto, maar veels te normaal gestyled voor een Lambo, die moeten gewoon enorm extreem zijn. Dit is bijna beschaafd.
Moet dat dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:58 schreef Belsezar het volgende:
Ik zie trouwens net dat de nieuwe koenigsegg 0-250 MPH in 20 seconden doet. Dat kan toch haast niet? Dan blijft er niks over van de bestuurder lijkt me
Al had ik het geld ervoor ik zou geen van beide kopen, liever een snelle amg mercedesquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon een keuze gemaakt. De vorige generatie was in zijn geheel braaf en dat past inderdaad niet. Nu twee lijnen. De extremere aventador en nu deze 'normale'
Hoeft niet maar zou wel handig zijn. Ja mijn auto doet 0-250 MPH in 20 seconden. Hoe vaak kan je dat doen? Ja 1 keer, daarna lig ik op de ICquote:
Ik denk niet dat ik me er echt ooit druk om hoef te makenquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Al had ik het geld ervoor ik zou geen van beide kopen, liever een snelle amg mercedes
[..]
Hoeft niet maar zou wel handig zijn. Ja mijn auto doet 0-250 MPH in 20 seconden. Hoe vaak kan je dat doen? Ja 1 keer, daarna lig ik op de IC
Yolo @5Gquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:58 schreef Belsezar het volgende:
Ik zie trouwens net dat de nieuwe koenigsegg 0-250 MPH in 20 seconden doet. Dat kan toch haast niet? Dan blijft er niks over van de bestuurder lijkt me
Ik denk niet dat iemand in dit topic zich daar druk om hoeft te makenquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Al had ik het geld ervoor ik zou geen van beide kopen, liever een snelle amg mercedes
[..]
Hoeft niet maar zou wel handig zijn. Ja mijn auto doet 0-250 MPH in 20 seconden. Hoe vaak kan je dat doen? Ja 1 keer, daarna lig ik op de IC
quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik me er echt ooit druk om hoef te maken.
Je weet nooit wat de toekomst brengtquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand in dit topic zich daar druk om hoeft te maken
Ja zoiets. F-16 G-pak nodig om te besturenquote:
Hoezo? Dit is toch Fok?quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand in dit topic zich daar druk om hoeft te maken
Alfa, heb ik altijd twijfels over gehadquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dan wel weer een beetje een bereikbaar ding en.
Omdat hij al is uitverkocht natuurlijkquote:
Sja,beetje hun reputatie uit het verleden, zijn inmiddels stukken beter hoor, en dit is echt een waanzinnig coole bak.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Alfa, heb ik altijd twijfels over gehad
Ik heb 2 jappen gehad en nu een duitser. Ik was wel altijd weg van de lancia delta HF integrale uit de jaren 80quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja,beetje hun reputatie uit het verleden, zijn inmiddels stukken beter hoor, en dit is echt een waanzinnig coole bak.
Dat is inderdaad een mooie autoquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja,beetje hun reputatie uit het verleden, zijn inmiddels stukken beter hoor, en dit is echt een waanzinnig coole bak.
Daar hoef je je toch niet voor te schamen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een mooie auto![]()
Toch hou ik meer van klassiekers
Ik ook!quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een mooie auto![]()
Toch hou ik meer van klassiekers
Voor vrouwen wellicht. Veel te rond en knuffelbaar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dan wel weer een beetje een bereikbaar ding en.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar hoef je je toch niet voor te schamen?.
het is niet alsof je toegeeft op bejaarden te vallen.
Snoekjes!quote:
Die zijn toch wel zo mooi hequote:
Ik hou ook niet van franse merken maar een meer stijlvolle en chique auto dan een snoek is lastig te vinden. Prachtige wagensquote:
Zo dan.quote:Denemarken, Luxemburg en Malta hoeven van Rehn niet meer nader in de gaten te worden gehouden.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:43 schreef Belsezar het volgende:
[ afbeelding ]
Minus die velgen dan
Sinds de grote boeven hierin reden in miami vice toen ik jong was MOET ik er gewoon een keer eentje hebben
Je gaat naar Zwarte Cross?quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:44 schreef stbabylon het volgende:
Even crosspost van FB:
Happy Happy Joy Joy PUSA en The Real McKenzies op de Zwarte Cross *HUGEGRIN*
Al een paar jaar ja. Geweldige sfeer en zeer brede muziek line-up. En de cross zelf is ook nog eens super.quote:
Gelukkig zijn deze mercedesen goedkoop en wil bijna niemand ze hebben. Voor 5000 euro heb je een vrij goedequote:Op woensdag 5 maart 2014 15:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]!
Dat zeg ik dus al over een auto sinds ik Goldfinger voor het eerst zag
Ja, ben er heul vroeger zelf ook geweest. Is praktisch in de achtertuin van mijn oudersquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al een paar jaar ja. Geweldige sfeer en zeer brede muziek line-up. En de cross zelf is ook nog eens super.
Zelfs ik wil daar altijd nog wel een keer heenquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al een paar jaar ja. Geweldige sfeer en zeer brede muziek line-up. En de cross zelf is ook nog eens super.
Ja, voor dat bedrag heb je misschien net een achterlicht van een Aston Martin DB5quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig zijn deze mercedesen goedkoop en wil bijna niemand ze hebben. Voor 5000 euro heb je een vrij goede
AIRBOURNE (AUS) // AMSTERDAM KLEZMER BAND // ANTWERP GIPSY SKA ORCHESTRA (BEL) // ASHTRAYNUTZ // ’77 (SPA) // BABYLON CIRCUS (FRA) // BART B MORE // BENNY RODRIGUES // BZB // CHEATERS // CONDOR GRUPPE (BEL) // CRYSTAL FIGHTERS (SP) // CYBERPUNKERS (ITA) // DE NOZEMS // DEWOLFF // DIE LUSTIGE SCHLAGERFREUNDE // DJ ROOIE NEGER // FEEST DJ RUUD // FRAGMENT // GO BACK TO THE ZOO // GOMES // GRAVEYARD (ZWE) // GTRONIC // KING DALTON (BE) // KOFFIE // KRACH // LA PEGATINA (SPA) // MEN OF MEGA // MY BABY // NAVARONE // PACESHIFTERS // PATRICK LEHMAN // PLORK EN DE AANNEMERS // PROJECT RAKIJA (BOS/NL) // RAW FLOWERS // REAL MCKENZIES (CAN) // RED FANG (VS) // ROWWEN HÈZE // RUSTY ROOTS (BEL) // SAXOTONES GROOVE MISSION // SILVER FACES // SVEN HAMMOND SOUL // TAYMIR // THE BACKCORNER BOOGIE BAND // THE EXPERIMENTAL TROPIC BLUES BAND (BEL) // THE FRATELLIS (SCH) // THE HEINOOS // THE PRESIDENTS OF THE UNITED STATES OF AMERICA (VS) // TIM KNOL // TIM WES // TINEZ ROOTS CLUB // TRAUMAHELIKOPTER // VALIENT THORR (VS) // ZOMBIE NATION (DE)quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs ik wil daar altijd nog wel een keer heen.
Tja, dan kies je wel een auto uit die vrijwel onbetaalbaar is zeg! Een AM DB5, je droom is niet klein amigo!quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, voor dat bedrag heb je misschien net een achterlicht van een Aston Martin DB5
Vertical Video.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:59 schreef Godtje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_you_can_tokkie.html
![]()
![]()
Preventief ruimen
Ik weet het, ik weet hetquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tja, dan kies je wel een auto uit die vrijwel onbetaalbaar is zeg! Een AM DB5, je droom is niet klein amigo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
Tesla showroom zit hier om de hoek, mooie dingen idd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Vorige week heb ik een stukje in zo'n Tesla gereden.
Nou, al dat mooie ouwe spul ten spijt, als mijn oudejaarslot gewonnen had was het gewoon auto 2.0 geworden
Deze?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Vorige week heb ik een stukje in zo'n Tesla gereden.
Nou, al dat mooie ouwe spul ten spijt, als mijn oudejaarslot gewonnen had was het gewoon auto 2.0 geworden
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:11 schreef Barbusse het volgende:
Maar kom op, dit is toch een juweeltje?![]()
[ afbeelding ]
4-takt brommert?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:25 schreef Barbusse het volgende:
Als die dingen hier verkrijgbaar worden ga ik er serieus over denken om een auto aan te schaffen. Op dit kleine drukke eiland is een benzinemotor simpelweg niet echt rendabel meer te noemenEn de roadster is gewoon cool
Tweewielers in het verkeer, hier? Nee, dank je. Het verkeer is nog erger dan in Rome.quote:
Ik heb nog nergens meer (motor)scooters gezien dan in Rome.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tweewielers in het verkeer, hier? Nee, dank je. Het verkeer is nog erger dan in Rome.
Is die ook nog te koop? Maar die had geen 17" touchscreen om te kunnen FOK!en tijdens het rijdenquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:25 schreef Barbusse het volgende:
Als die dingen hier verkrijgbaar worden ga ik er serieus over denken om een auto aan te schaffen. Op dit kleine drukke eiland is een benzinemotor simpelweg niet echt rendabel meer te noemenEn de roadster is gewoon cool
Het verkeer is daar krankzinnig, maar ze houden rekening met scooters en motoren in het verkeer. Hier zie je ze te weinig, net zoals fietsers. Wat tot resultaat heeft dat alle tweewielers gezien worden als wegvervuilers. Dat, samen met de gewoonte om NOOIT richting aan tegeven terwijl ze veel te hard door alle smalle straatjes rijden maakt dat ik hier liever niet op een scooter iod stap.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:37 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens meer (motor)scooters gezien dan in Rome.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze met een nieuwe zouden komen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is die ook nog te koop? Maar die had geen 17" touchscreen om te kunnen FOK!en tijdens het rijden
Ze hebben zelfs vrijwel overal aparte parkeerplaatsen voor scootertuig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het verkeer is daar krankzinnig, maar ze houden rekening met scooters en motoren in het verkeer. Hier zie je ze te weinig, net zoals fietsers. Wat tot resultaat heeft dat alle tweewielers gezien worden als wegvervuilers. Dat, samen met de gewoonte om NOOIT richting aan tegeven terwijl ze veel te hard door alle smalle straatjes rijden maakt dat ik hier liever niet op een scooter iod stap.
Oh, en wat ook nog eens meetelt is dat als het regent het wegdek verschrikkelijk glad wordt. Ook niet zo fijn op een scooter met alle steile en bochtige wegen hier
Meh. Dan blijf ik tot die tijd wel met mijn huidige geel-met-blauwe elektrische voertuig naar mijn werk gaan.quote:
Ja, dat is heerlijk dan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:47 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs vrijwel overal aparte parkeerplaatsen voor scootertuig.Maar nee, dan ben je gewoon vogelvrij. Al heb ik wel veel ervaring met (motor)scooters op kleine eilanden, dat waren allemaal kleine en relatief dunbevolkte eilanden, op vakantie, zoals Samos. Wel heerlijk rijden dan.
Hachelijke momenten ftw.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat is heerlijk dan.Hier heb je ook wel een paar plekken waar dat kan hoor. Maar het westen rondom Valetta is echt enorm druk. Oh, en de plekken waar het wèl kan, hebben vaak geen enkele straatverlichting, dus 's nachts ook weer lekker veilig
In 2015 hebben we allemaal zwevende skateboards toch?quote:
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
In 2015 hebben we allemaal zwevende skateboards toch?
Gaat mooi samen met mijn Google Glass.quote:
Handig kan je gelijk zien waar je heen moetquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Gaat mooi samen met mijn Google Glass.
Ja, al heb ik liever straks Google lenzen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Handig kan je gelijk zien waar je heen moet
Dat is de volgende stap, geduld jonge dame die komen in 2016quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, al heb ik liever straks Google lenzen.Of nou ja, eigenlijk ben ik niet zo van het fancy spul, maar goed.
Ik ben benieuwd, mijn vent krijgt dat soort dingen van conferenties waar hij heen moet voor werk en dan mag ik proefkonijn spelen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is de volgende stap, geduld jonge dame die komen in 2016
Beetje hetzelfde hier. Ik kan nauwelijks omgaan met een touchscreenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, mijn vent krijgt dat soort dingen van conferenties waar hij heen moet voor werk en dan mag ik proefkonijn spelen.
Maar eerlijk gezegd lijkt het me drie keer niks, de hele dag met zo'n ding op je snufferd lopen. En dan zo'n smart-watch erbij, ik kan al amper met mijn telefoon omgaan.
Ja, dat dus! Ik heb te lange nagels om een fatsoenlijk smsje te typen en mijn scherm is veuuuuuuul te groot. Ik had veel liever gewoon zo'n knopjes toetsenbord gehad. Mja, hier in huis moet ik er ook de tv's en de lampen mee besturen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde hier. Ik kan nauwelijks omgaan met een touchscreen![]()
Alleen ben ik nooit proefkonijn van/voor iemand
Nu nog een afstandsbediening voor de rest. Stofzuiger, vaatwasser, etcquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, dat dus! Ik heb te lange nagels om een fatsoenlijk smsje te typen en mijn scherm is veuuuuuuul te groot. Ik had veel liever gewoon zo'n knopjes toetsenbord gehad. Mja, hier in huis moet ik er ook de tv's en de lampen mee besturen.
Jouw tijd komt nog wel Tijn.
We hebben hier ook al zo'n automatische stofzuiger, zo'n rond ding dat uit zichzelf gaat stofzuigen en waar ik altijd over struikel. Dus je zit er niet ver naast.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu nog een afstandsbediening voor de rest. Stofzuiger, vaatwasser, etc![]()
Sommige dingen zijn wel handig op mobieltjes enzo. Maar voor dingen opzoeken blijf ik toch liever op een pc of laptop. Toetsenbord en beeldscherm
Alleen jammer dat hij niet in de hoekjes kan komen. Zo'n robotstofzuiger.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
We hebben hier ook al zo'n automatische stofzuiger, zo'n rond ding dat uit zichzelf gaat stofzuigen en waar ik altijd over struikel. Dus je zit er niet ver naast.![]()
Het enige wat ik wel heel handig vindt van een smartphone is dat ik er 9gag op kan kijken als ik op de bus moet wachten of iets dergelijks.Ben het helemaal met je eens!
Waar? Hier?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:56 schreef Belsezar het volgende:
Las ik het nou goed dat het komende dinsdag 20 graden word?
Dan toch maar zelf doen of laten doen. Mijn huis is zo klein dat zo'n ding toch niet werkt door drempels en vloerkleed en andere obstakelsquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:14 schreef Sinceria het volgende:
@ Tijn: ja das inderdaad wel irritant. En op tapijt doet ie het ook niet al te best moet ik zeggen.
Ik heb echt een klote internetverbinding momenteel.Kan amper quoten en pagina's laden supertraag. Irritant.
Nja, hij staat op automatisch geprogrammeerd en neemt dan de ergste kattenharen mee op de benedenverdieping. Op de andere twee etages doe ik het meestal zelf ja, hoewel ik het ding soms eerst even voorwerk laat doen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan toch maar zelf doen of laten doen. Mijn huis is zo klein dat zo'n ding toch niet werkt door drempels en vloerkleed en andere obstakels
Ja een collega liet me zoiets zien op zijn mobieltje, ik hoop dat het kloptquote:
Sorryquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:22 schreef Sinceria het volgende:
@ Belzesar: dan ben je flink bruin ja. Dat is een niveau dat ik nooit zal bereiken. *Jaloers is*
Gewoon weer terug gaan naar Nederland.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:25 schreef Barbusse het volgende:
Strand!quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:56 schreef Belsezar het volgende:
Las ik het nou goed dat het komende dinsdag 20 graden word?
Dan mot je een negert worden, Sinc!quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:22 schreef Sinceria het volgende:
@ Belzesar: dan ben je flink bruin ja. Dat is een niveau dat ik nooit zal bereiken. *Jaloers is*
Of op de bank. Waar de katten de grootste pleuriszooi maken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij niet in de hoekjes kan komen. Zo'n robotstofzuiger.
Geen idee ik heb geen kattenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Of op de bank. Waar de katten de grootste pleuriszooi maken.
Ja maar hoe dan? De enige overeenkomst die ik heb met een negerin schijnt mijn kont te zijn.quote:
Leren bank hier, geen probleem.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Of op de bank. Waar de katten de grootste pleuriszooi maken.
Foei, breng daar eens snel verandering in!quote:
Ik hoorde ook zoiets over dat het a.s. zondag 20 graden zou worden. Kijk ik op KNMI...max 15 gradenquote:
Ik ben geen kattenmens eigenlijk sowieso geen huisdierenpersoon. Ik heb niets met dieren zowel als ze lief aaibaar en knuffelig zijn of als een portie formaat op mijn bord liggenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Foei, breng daar eens snel verandering in!
Dan kun je vast mooie kindjes maken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sorry
Latijns bloed en een half uurtje zon per dag is genoeg voor mij. Ik verbrand nooit, ik word alleen maar bruiner
Ik probeerde een foto te maken maar de flitser maakt me een stuk lichter dan ik echt ben
Het begin is er.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:33 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja maar hoe dan? De enige overeenkomst die ik heb met een negerin schijnt mijn kont te zijn.
Die had ik ook, was op een gegeven moment niet zo fris meer na een flink aantal katten-blaasontstekingen.quote:[..]
Leren bank hier, geen probleem.
Of mensen-mens.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben geen kattenmens eigenlijk sowieso geen huisdierenpersoon.
Of mooi oefenen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dan kun je vast mooie kindjes maken.
Dat ligt aan de andere mensen maar niet aan mij uiteraardquote:
Goed begin is het halve werk toch?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Het begin is er.
[..]
Die had ik ook, was op een gegeven moment niet zo fris meer na een flink aantal katten-blaasontstekingen.
Ik ben altijd wel in voor een potje oefenen.quote:
Vertel!quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:37 schreef Cue_ het volgende:
Pff eindelijk weer in de trein terug.. wat een klote dag zeg
Ik heb precies het omgekeerde. Ben dol op huisdieren en het liefst eet ik elke avond een barbecue/mixed grill.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben geen kattenmens eigenlijk sowieso geen huisdierenpersoon. Ik heb niets met dieren zowel als ze lief aaibaar en knuffelig zijn of als een portie formaat op mijn bord liggen
Ach op m'n werk ging het even niet zoals ik wou, vervolgns naar Enschede voor stomme handtekeningen, ben ik die verdomde papieren en alles weer kwijt. Bleek de keuken half onder water te staan door de vriezer die uit stond en ik helemaal vergeten was. En een vuilniszak stond te lekken op het balkon dus dat ding ook nog eens smerig.quote:
Blegh, dat klinkt inderdaad als een oprechte klotedag. Ik moet hier ook nog de vriezer ontdooien maar dat probeer ik zo lang mogelijk uit te stellen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach op m'n werk ging het even niet zoals ik wou, vervolgns naar Enschede voor stomme handtekeningen, ben ik die verdomde papieren en alles weer kwijt. Bleek de keuken half onder water te staan door de vriezer die uit stond en ik helemaal vergeten was. En een vuilniszak stond te lekken op het balkon dus dat ding ook nog eens smerig.
En een zooi klein geld in 'mn tas gestopt in een zakje, is dat zakje net leuk open gesprongen.
Dus voor kattenragout kan ik je 's nachts niet wakker maken?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb precies het omgekeerde. Ben dol op huisdieren en het liefst eet ik elke avond een barbecue/mixed grill.(liefst niet gemaakt van huisdieren, dat dan weer niet).
Morgen gaat vast beterquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach op m'n werk ging het even niet zoals ik wou, vervolgns naar Enschede voor stomme handtekeningen, ben ik die verdomde papieren en alles weer kwijt. Bleek de keuken half onder water te staan door de vriezer die uit stond en ik helemaal vergeten was. En een vuilniszak stond te lekken op het balkon dus dat ding ook nog eens smerig.
En een zooi klein geld in 'mn tas gestopt in een zakje, is dat zakje net leuk open gesprongen.
Drank lost alle problemen op!quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:37 schreef Cue_ het volgende:
Pff eindelijk weer in de trein terug.. wat een klote dag zeg
God straft meteen voor het spelen van dat kutspel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:46 schreef Cue_ het volgende:
Owja dat ik vast zit in een level van Candy Crush![]()
Laat je de vloer er toch in zitten dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:46 schreef Cue_ het volgende:
En ik wou nog wat zeggen en dat weet ik niet meer
nee geen borg meer. Wel gelukkig wat geld terug voor de vloer.
Kan wel, maar grote kans dat ik je dan een kopje kleiner probeer te maken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus voor kattenragout kan ik je 's nachts niet wakker maken?
Ben liever rijk en werkloos.quote:
Yup. M'n vader had er geen zin inquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:49 schreef Sinceria het volgende:
Laat je de vloer er toch in zitten dan?
En sorry, maar op Candy Crush verzoeken via FB reageer ik niet meer meer.
Omdat ik je wakker maak of omdat ik je kattenvlees aanbiedt?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Kan wel, maar grote kans dat ik je dan een kopje kleiner probeer te maken.
Nja, toch fijn dat je het er niet uit hoeft te slopen, hoeft op te slaan maar er toch wat geld voor krijgt dan toch?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup. M'n vader had er geen zin in
Ow die verstuur ik ook niet bewust dan. Speel het voor mezelf, niet om anderen ermee lastig te vallen
Beiden!quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat ik je wakker maak of omdat ik je kattenvlees aanbiedt?
Een koffie met melk huidje, grijs/groen/blauwe ogen, krulletjes. En dan de genen van een mooie moeder erbijquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dan kun je vast mooie kindjes maken.
Correct!quote:
Ow nee, dat absoluut!! Ben er ook heel blij mee, want zag het eigenlijk ook niet zitten. Maar vind het wel enigszins zondequote:Op woensdag 5 maart 2014 21:53 schreef Sinceria het volgende:
Nja, toch fijn dat je het er niet uit hoeft te slopen, hoeft op te slaan maar er toch wat geld voor krijgt dan toch?
En maakt niet uit, ik krijg die verzoeken zo vaak dat ik niet eens meer kijk van wie het komt. Ik heb nogal een hoop Aziaten op mijn FB die me helemaal doodspammen ermee.*Klik, weg.*
In dat geval doe ik het maar niet. Ik weet ook geen recepten hoe je kattenvlees lekker klaar kan makenquote:
Oh, zo eentje wil ik wel!quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een koffie met melk huidje, grijs/groen/blauwe ogen, krulletjes. En dan de genen van een mooie moeder erbij
Ik moet toch maar eens aan de slag gaan wat dat betreft, oefenen doe ik al lang genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh, zo eentje wil ik wel!Krijgt 'ie mijn blonde haren hopelijk. Zou helemaal mooi zijn met bruine ogen.
Bestel er een op InternetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Tja zonde... ik weet niet hoe mooi je het eruit had kunnen krijgen? Je plinten waren geplakt volgens mij?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow nee, dat absoluut!! Ben er ook heel blij mee, want zag het eigenlijk ook niet zitten. Maar vind het wel enigszins zonde![]()
Maargoed, nu mooi geld ervoor, dat ik weer naar m'n pa kan doorsluizen
Owja, die zijn daar heel erg in .
Ik mis dequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]is de enige smiley die je ooit nodig zal hebben
Endan misschien nog
Daar zou je voor naar Azië moeten denk ik.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In dat geval doe ik het maar niet. Ik weet ook geen recepten hoe je kattenvlees lekker klaar kan maken
Schijnt wel te moeten kunnen. De plinten zouden geen probleem vormen opzich.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Tja zonde... ik weet niet hoe mooi je het eruit had kunnen krijgen? Je plinten waren geplakt volgens mij?
Ik wordt sowieso een beetje gek van mijn FB. Ben afgelopen zomer voor een of andere big-shot conferentie geworven en dien nu allemaal professionele contacten te onderhouden (inclusief beheer van een gesloten groep). Bloedirritant af en toe.
Zelf maken is leuker.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik mis deen
ook heel vaak
en zelfs deen
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh, zo eentje wil ik wel!Krijgt 'ie mijn blonde haren hopelijk. Zou helemaal mooi zijn met bruine ogen.
Dan krijg je zoiets als mijn buurmeisje in brazilieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn aapje noem ik haar, zo'n lief en mooi meisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Op LinkedIn heb ik er ook een aantal helaas.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schijnt wel te moeten kunnen. De plinten zouden geen probleem vormen opzich.
Lol. daarvoor heb je linkedin he.
Daar heb ik sinds m'n nieuwe werk echt tig nieuwe connecties aangemaakt. Best handig als je niet weet hoe iemand eruit ziet
Uiteraard je moet het wel rechtstreeks uit de bron halenquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan krijg je zoiets als mijn buurmeisje in brazilieMijn aapje noem ik haar, zo'n lief en mooi meisje
Wat een scheetje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
Dat is wel fucked up danquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Op LinkedIn heb ik er ook een aantal helaas.Maar dat is iets wat ze in het wetenschappelijke wereldje niet zo gebruiken in een aantal landen (naar mijn ervaring in ieder geval)
De lokale Lidl heeft ook prima drank.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ik had geen tijd om langs m'n kroeg te gaan
Ocharme, gelukkig heb je ons nog even.quote:
Als m'n accu het vol houdt.. maar denk het welquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ocharme, gelukkig heb je ons nog even.
Maar ik wil niet thuis drinken.. en de kroeg in 'kan' ook niet meer. Dat wordt waterquote:
Nee, ik weet het. Ik moet echt oppassen met wat ik post. Ik kan niet vrolijk met een bezopen kop op de foto, het moet allemaal representatief.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel fucked up danFacebook is voor dergelijke zaken echt niet geschikt. Of je moet de updates van iedereen uitzetten ofzo
Ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij bent echt aan het rammelen of niet dan?
Weet D het al?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja.Het is echt idioot en hormonaal maar ik vind poepluiers opeens best aantrekkelijk.
Die is toch niet meer open nu.quote:
Je was okay. Ooit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja.Het is echt idioot en hormonaal maar ik vind poepluiers opeens best aantrekkelijk.
Of je moet ze in groepen stoppen en bepaalde zaken voor hen uitsluiten. Maar dan moet je daar weer mee opletten dat je wel altijd de goede groep selecteertquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, ik weet het. Ik moet echt oppassen met wat ik post. Ik kan niet vrolijk met een bezopen kop op de foto, het moet allemaal representatief.Vandaar ook mijn chronische ontwijk gedrag van FB de laatste tijd.
Ja, ze is heel lief. Ze loopt de hele dag in en uit het huis bij mij en ik moet overal met haar mee naar toe.quote:
Dat is wel raar, zo mooi is blond namelijk helemaal nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, ze is heel lief. Ze loopt de hele dag in en uit het huis bij mij en ik moet overal met haar mee naar toe.
Ze is dol op barbies en in brazilie verkopen ze geen barbies met donker haar, alleen blonde. Dus ik had een barbie voor haar meegenomen met donker haar, helemaal happy was ze. De barbie ging zelfs mee naar bed
Hahaha ja, ik word ermee gepest.quote:
In een land zoals brazilie waar blond 90% van de keren uit een potje komt zijn ze gek op blond. Wat zeldzaam is willen mensen he.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel raar, zo mooi is blond namelijk helemaal niet
Dat heb je zelf toegevoegd, kijk maar naar mijn post, geen wijzigingen.quote:
Haal jij je ogen eerst maar eens uit die poepluiersquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat heb je zelf toegevoegd, kijk maar naar mijn post, geen wijzigingen.
Alleen maar okay?quote:
Te veel gedoe.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of je moet ze in groepen stoppen en bepaalde zaken voor hen uitsluiten. Maar dan moet je daar weer mee opletten dat je wel altijd de goede groep selecteert
Ik wist niet dat ze barbies met bruin haar hadden joh. Ik speelde als kind met bestuurbare raceauto'squote:Op woensdag 5 maart 2014 22:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, ze is heel lief. Ze loopt de hele dag in en uit het huis bij mij en ik moet overal met haar mee naar toe.
Ze is dol op barbies en in brazilie verkopen ze geen barbies met donker haar, alleen blonde. Dus ik had een barbie voor haar meegenomen met donker haar, helemaal happy was ze. De barbie ging zelfs mee naar bed
Dan zou rood haar helemaal speciaal moeten zijnquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In een land zoals brazilie waar blond 90% van de keren uit een potje komt zijn ze gek op blond. Wat zeldzaam is willen mensen he.
Nee jij!quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haal jij je ogen eerst maar eens uit die poepluiers
Dan doe je toch iets verkeerd als dat gebeurdquote:
Roodharige barbies, zouden die een ziel hebben?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zou rood haar helemaal speciaal moeten zijn
Ik zit er nog lang niet in.. maar jij...quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:15 schreef Sinceria het volgende:
maar ik vind poepluiers aantrekkelijk.![]()
Bestaat de ziel sowieso wel? Voor mijn gevoel is dat een verzinsel uit het grote sprookjesboek uit de zandbakquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Roodharige barbies, zouden die een ziel hebben?
Mwa, gaat nog wel een tijdje duren hier hoor. En misschien wel nooit, we zien wel hoe het loopt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zit er nog lang niet in.. maar jij...
[..]
Ja ze zijn er wel hoor, ik had het ook niet verwacht maar ze bestaanquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze barbies met bruin haar hadden joh. Ik speelde als kind met bestuurbare raceauto's
Dat klopt, dat is nog zeldzamer daar. Al hebben mensen met rood haar vaak last van de zon in brazilie, ze verbranden na 10 minuten al.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zou rood haar helemaal speciaal moeten zijn
Nee, die worden allemaal ritueel verbrand onder leiding van E. Cartmanquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Roodharige barbies, zouden die een ziel hebben?
Ik vind rood haar mooier dan blond haarquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ze zijn er wel hoor, ik had het ook niet verwacht maar ze bestaan
[..]
Dat klopt, dat is nog zeldzamer daar. Al hebben mensen met rood haar vaak last van de zon in brazilie, ze verbranden na 10 minuten al.
Jij snapt 'em.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, die worden allemaal ritueel verbrand onder leiding van E. Cartman
Hangt ervan af, als ik Emma Stone als redhead ziequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind rood haar mooier dan blond haar
Natuurlijk, cartman is geniaal!quote:
Dat geldt voor iedere kleur haar denk ik zoquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hangt ervan af, als ik Emma Stone als redhead zieMaar sommige anderen hebben een ander effect.
Klopt, maar er zijn maar weinig vrouwen met rood haar waarvan ik zeg, ja graag! Als ik er nu over denk kan ik eigenlijk alleen op Emma Stone uitkomenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedere kleur haar denk ik zo
Mwe, dat vind ik nou niet echt een verbetering.quote:
Meer keuze voor mij danquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn maar weinig vrouwen met rood haar waarvan ik zeg, ja graag! Als ik er nu over denk kan ik eigenlijk alleen op Emma Stone uitkomen
Je mag ze allemaal hebben, behalve Emmaquote:
Ja uh, die mag je wel met mij delen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je mag ze allemaal hebben, behalve Emma
Sorry, maar Emma hou ik lekker voor mezelfquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja uh, die mag je wel met mij delen.
Maken we er een wedstrijdje van. Wie haar het eerst krijgt mag d'r houden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sorry, maar Emma hou ik lekker voor mezelf
En dan zeuren over mijn grammatica.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:45 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die piepen met hun telefoon
Of die zin maar dan in betere volgorde
Ready, set, go!quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Maken we er een wedstrijdje van. Wie haar het eerst krijgt mag d'r houden.
*Raapt stukjes hout bijeen om een roeibootje te fabriceren*quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ready, set, go!
*boekt vlucht naar hollywood*
We hebben pech, ze is al bezetquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef Sinceria het volgende:
[..]
*Raapt stukjes hout bijeen om een roeibootje te fabriceren*
Hah, maar ik heb nog een klein kansje dan, alle vrouwen zijn immers een beetje bi.quote:
I am all out of luck it seemsquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hah, maar ik heb nog een klein kansje dan, alle vrouwen zijn immers een beetje bi.
Is dat zo? Niets over mee gekregen.quote:
Wat deed ie dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee gast, dat kwam door Ziekkind.
Oh ja.quote:
Dat heb ik anders opgevat. Wat deed die anders dan anders?quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee gast, dat kwam door Ziekkind.
druppel, emmerquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat heb ik anders opgevat. Wat deed die anders dan anders?
HW laat zich nooit op de kast jagen door pubers.
Homo.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:20 schreef stbabylon het volgende:
In ander nieuws, vanaf vanavond lang weekend
3 nachten Brugge met lief
Straffe HendrikBrugse Zot
Andere bieren
Privé sauna
Aah lekker man, klinkt goed!quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:20 schreef stbabylon het volgende:
In ander nieuws, vanaf vanavond lang weekend
3 nachten Brugge met lief
Straffe HendrikBrugse Zot
Andere bieren
Privé sauna
Nee maar even serieus, HW is een scharrel van me geweest een jaar of 4/5 terug. Maar we zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan ofzo. Dus ik snap die woede en dat negeren van hem eerlijk gezegd niet.quote:
Zeker, heb er ook kats veel zin an. Misschien zaterdag ook nog naar een bandje aldaar. En we zitten in een hip, doch zeer goedkoop hotel. Scheelt ook weer.quote:
Daarom denk ik ook niet dat het aan jou lag. Hij laat zich niet gek maken door een pubertje, maar ook niet door een vrouw.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, HW is een scharrel van me geweest een jaar of 4/5 terug. Maar we zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan ofzo. Dus ik snap die woede en dat negeren van hem eerlijk gezegd niet.
Ja ja, genoeg nu wel weer, ben al jaloersquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeker, heb er ook kats veel zin an. Misschien zaterdag ook nog naar een bandje aldaar. En we zitten in een hip, doch zeer goedkoop hotel. Scheelt ook weer.
Dat leek me inderdaad al sterk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook niet dat het aan jou lag. Hij laat zich niet gek maken door een pubertje, maar ook niet door een vrouw.
Je kwam binnen en hij ging weg. Je was er niet hij kwam terug. Je bent er weer en hij post niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, HW is een scharrel van me geweest een jaar of 4/5 terug. Maar we zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan ofzo. Dus ik snap die woede en dat negeren van hem eerlijk gezegd niet.
En ik mag dinsdag een nieuwe vriendin uitzoekenquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja, genoeg nu wel weer, ben al jaloers
quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik mag dinsdag een nieuwe vriendin uitzoeken
De huidige wordt maandag 30
Heb je al iets in gedachten?quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou nog 10 jaar wachten, en dr dan inruilen voor twee van 20.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tinder schijnt te werken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Ken niet meer zoveel vrouwen van onder de 30.
Zwanger trappen en trouwen dan maar?quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:40 schreef stbabylon het volgende:
Ergens ook wel jammer, want deze is perfect.
Of dertig, en dan 3 van 20quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou nog 10 jaar wachten, en dr dan inruilen voor twee van 20.
ho Ho HO!quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Tinder schijnt te werken.
[..]
Zwanger trappen en trouwen dan maar?
Nou, dan neem je vier vriendinnen van 10. Minder risico op zwangerschap.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ho Ho HO!
Niks niet zwanger maken!
Geen kinderen voor ons. Kom zeg.
Trouwen wel ooit, trouwens?quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ho Ho HO!
Niks niet zwanger maken!
Geen kinderen voor ons. Kom zeg.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:53 schreef CherryLips het volgende:
Gister een uur lang een peuter over de vloer gehad (of dreumes, weet ik veel) en m'n bank is alweer afgeschreven. Godsamme.
Hij had zo'n flesje waar het drinken niet uit stroomt als hij het laat vallen. Maar wel als hij erin knijpt. Hij heeft z'n flesquote:
Jazeker, moet alleen nog een goede manier voor het aanzoek bedenken (dat niet teveel op het vorige lijkt).quote:
Gisteren nichtje over mij heen laten kwijlen. Lief!quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:53 schreef CherryLips het volgende:
Gister een uur lang een peuter over de vloer gehad (of dreumes, weet ik veel) en m'n bank is alweer afgeschreven. Godsamme.
Niet heel erg legaal he.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou, dan neem je vier vriendinnen van 10. Minder risico op zwangerschap.
Misschien begin ik toch maar niet aan kinderen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij had zo'n flesje waar het drinken niet uit stroomt als hij het laat vallen. Maar wel als hij erin knijpt. Hij heeft z'n fles
met siroop dus uitgeknepen op m'n bank. En kleed. En houten vloer.
Ik had ook beter geen chocoladekoekjes kunnen geven want de chocola is in de bank en het kleed gewreven.
Heb je haar al eens een aanzoek gedaan dan? Ik heb een heel romantisch aanzoek gekregen, wil het wel met je delen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jazeker, moet alleen nog een goede manier voor het aanzoek bedenken (dat niet teveel op het vorige lijkt).
Ach, zolang je niet gepakt wordt.quote:
Ik dacht dat ik het zo schoon zou krijgen maar je ziet het nog steeds, die hele bank is doorweekt geloof ikquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Misschien begin ik toch maar niet aan kinderen. :'') Is het nog schoon te krijgen?
Van die tapijtspray al geprobeerd? Als je een lichte bank hebt wil Vanish misschien nog helpen. Maar wel goed kut ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het zo schoon zou krijgen maar je ziet het nog steeds, die hele bank is doorweekt geloof ik
Ik knoei zelf ook weleens maar dat maak ik zo schoon, maar na vier keer boenen zie je nog steeds een hele grote vlek
Oehhhhhhh, vertel!quote:
Niet haar, mijn ex, maar die kent ze, en ze kent het aanzoek. Ga je gangquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heb je haar al eens een aanzoek gedaan dan? Ik heb een heel romantisch aanzoek gekregen, wil het wel met je delen?
En als je dan zegt dat je liever geen klein grut over de vloer hebt, stel je je aanquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Van die tapijtspray al geprobeerd? Als je een lichte bank hebt wil Vanish misschien nog helpen. Maar wel goed kut ja.
Gewoon opnieuw laten stofferen en de rekening opsturen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En als je dan zegt dat je liever geen klein grut over de vloer hebt, stel je je aan
Alle vrienden met kinderen vragen het netjes. Vriendenquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En als je dan zegt dat je liever geen klein grut over de vloer hebt, stel je je aan
Geld op?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:06 schreef rhubarbje het volgende:
En daar gaan we weer....
Ik wou dat ik naar het eind van deze maand kon springen of zo
nee gewoon geen zinquote:
verzekering?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het zo schoon zou krijgen maar je ziet het nog steeds, die hele bank is doorweekt geloof ik
Ik knoei zelf ook weleens maar dat maak ik zo schoon, maar na vier keer boenen zie je nog steeds een hele grote vlek
Een wondertje!quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:53 schreef CherryLips het volgende:
Hoe is je vorige aanzoek gedaan dan? Ik ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet haar, mijn ex, maar die kent ze, en ze kent het aanzoek. Ga je gang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |