Ah zo, nou ja, het is 1 manier om het te doen zullen we maar zeggen.quote:
Ja, het kan natuurlijk op allerlei andere manieren ookquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah zo, nou ja, het is 1 manier om het te doen zullen we maar zeggen.
Variatie is altijd goed natuurlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, het kan natuurlijk op allerlei andere manieren ook
Jaaaaaquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijk historisch incorrect ubergeweld
Zat in mijn kofferquote:
Omdat bels in NL is misschien?quote:
Ik hou mijn hart vast voor de lente/zomer.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Tis echt heel goed te doen idd.
BEST
WINTER
EVER!!
Het hele jaar hetzelfde weerquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hou mijn hart vast voor de lente/zomer.
Global warming FTWquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dank u broeder!quote:
Je verwacht een horror zomer?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo rollen wij.quote:
ASAP!quote:
Er is geen enkel ongedierte doodgegaan in deze winter. Dat zoemt as. lente/zomer er vrolijk op los, inclusief nageslacht.quote:
Klopt, ik leef nogquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is geen enkel ongedierte doodgegaan in deze winter. Dat zoemt as. lente/zomer er vrolijk op los, inclusief nageslacht.
Heel erg graag gedaanquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar wel zonder nageslacht, waarvoor dank.
Ja ok, gelukkig heb ik van die mooie blauwe lampen die elke insect een flinke zap geeftquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is geen enkel ongedierte doodgegaan in deze winter. Dat zoemt as. lente/zomer er vrolijk op los, inclusief nageslacht.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar wel zonder nageslacht, waarvoor dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |