Ja klopt hoor! Is een keuze geweest om daar niet achteraan te gaan. Ben nog steeds op zoek naar wat anders (in de richting van studiequote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:15 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Daarom is het ook belangrijk dat als je gedurende een langere tijd(ongeveer 3mnd),meeruren maakt,dit om kan zetten,
naar een contractsuitbreiding.
Dat ze dit niet willen heb je niets mee te maken,je kan dit gerust via de civiele weg afdwingen.
Het is erg leuk om met een 10uurs contract 50 uur te werken,maar mankeer je wat krijg je zowat geen stuiver.
Er werken bij Sandd nogal veel (ex-)verslaafden en die nemen het niet zo nou met fatsoen of normaal gedrag.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:33 schreef ophaling10 het volgende:
Deze reactie van de fb van Sandd:
Beste Sandd, vandaag rond 4 uur is er post bezorgd bij ons en omdat de bezorger het lastig vond de post opgestapeld er in 1 keer in te krijgen, werd hij boos vloekte en heeft keihard tegen de voordeur getrapt wat schade heeft opgeleverd! We dienen nu via jullie website een klacht in, maar enorm geschrokken toen ik dit vanuit het raam waarnam. Hoop dat jullie deze persoon kunnen traceren en we een reactie terug zien!
Dit soort incidenten verneem ik wel vaker,professionaliteit is bij Sandd soms ver te zoeken.
zo lastig is het niet als je de regels kentquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:07 schreef posje het volgende:
En dan die advertenties, hiertussendoor: 'verlofregistratie, eenvoudiger dan ooit'. Moet je net bij postnl wezen, trek er gerust een dagje voor uit.
Geen verlof opnemen!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zo lastig is het niet als je de regels kent
Hier was het best een hoop, met bijna hah de Kampioen en een dik blad van ik geloof Natuurmonumenten. Hah was gelukkig weinig voor de verandering...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:18 schreef Peterselieman het volgende:
Het was idd rustig vandaag, ondanks dat we wel de tweede serie kampioenen erbij hadden zitten.
dat blad was er ook ja, maar briefpost viel best meequote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hier was het best een hoop, met bijna hah de Kampioen en een dik blad van ik geloof Natuurmonumenten. Hah was gelukkig weinig voor de verandering...
Die zullen dan wel van de postbode zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:24 schreef swimmie86 het volgende:
Ik stoor me altijd zo aan de folder/krantjesbezorgers die in mijn wijk lopen. Altijd net voor me en de krantjes er niet helemaal induwen, dus dat moet ik dan doen.
Vandaag was ik het helemaal zat, en heb hem gevraagd of hij niet weet hoe je iets ergens helemaal in moet duwen, want hij zou dat toch wel moeten weten, hij heeft tenslotte 4 kinderen.
quote:Op zondag 16 maart 2014 01:24 schreef swimmie86 het volgende:
Ik stoor me altijd zo aan de folder/krantjesbezorgers die in mijn wijk lopen. Altijd net voor me en de krantjes er niet helemaal induwen, dus dat moet ik dan doen.
Vandaag was ik het helemaal zat, en heb hem gevraagd of hij niet weet hoe je iets ergens helemaal in moet duwen, want hij zou dat toch wel moeten weten, hij heeft tenslotte 4 kinderen.
Het waaide gisteren wel "lekker" ja. Vooral de stukken waar twee weilanden met koeien tussen de huizen zitten en dan heb je eindelijk het bordje einde bebouwde kom, mag je nog een mooi stuk door fietsen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:10 schreef Deezertje het volgende:
Wel veel wind vandaag, maar toch lekker zonder jas gelopen! C1000 foldertje (geen C1000 meer hier, ook niet verderop) waaide steeds weg... Naast de Natuurmonumenten boekjes inderdaad geen klap aan post.
Kun je deze nog in de OP zetten?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 05:00 schreef dud0r het volgende:
Mogguh
Geweldige planning weer vandaag.
Om 10.30 een bespreking....Alsof ik geen proces te leiden heb.....
Nope. Kan ik niet meer editten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Kun je deze nog in de OP zetten?
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2vif47b&s=5#.UygVqKhciMk
Gewoon bellen werkt het beste.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:37 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Had eens contact opgenomen met de personeelsadministratie over mijn verdwenen verlofuren. Eerst reactie gaat totaal niet in op de verdwenen uren. Tweede mailtje: we hebben in u vraag in behandeling genomen. Mailtje 3: we willen graag mailtje 1 weer intrekken.
Werkt goed daar!
Niemand ooit geweest via de post??quote:Op maandag 17 maart 2014 16:08 schreef tntster het volgende:
Weet iemand of de eftelingkaartjes weg te geven zijn?
Heb er 2 liggen van de winterefteling aktie maar kan zelf niet meer..
Controleren ze aan de kassa op een postnl pas of kan ik mijn schoonzusje en kids blijmaken ?
Is bij jullie het meeste niet al bijna klaar dan rond half 11 op dinsdag? En verder zien mensen toch zelf ook wel wat er nog moet gebeuren? Althans, zo gaat het bij ons meestal wel. Dat leiden van de tc is meestal toch vooral aan het begin van de ochtend.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 05:00 schreef dud0r het volgende:
Mogguh
Geweldige planning weer vandaag.
Om 10.30 een bespreking....Alsof ik geen proces te leiden heb.....
11 uur meestal, plus ik moest in Utrecht zijn dus 10 uur weg. En de meeste zien het ook wel maar lang niet allemaal dan is het af en toe wel handig om aanwezig te zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:43 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Is bij jullie het meeste niet al bijna klaar dan rond half 11 op dinsdag? En verder zien mensen toch zelf ook wel wat er nog moet gebeuren? Althans, zo gaat het bij ons meestal wel. Dat leiden van de tc is meestal toch vooral aan het begin van de ochtend.
Vast raar?quote:
ja, kan maandag gelijk aan de slag dusquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:44 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
En daarna voor de concurrent aan de slag?
Maar die bezorgen toch alleen op dinsdag en vrijdag? Nou ja, ze zullen het wel op maandag bij je aanleveren dus je kunt dan eventueel al wat sorteren, maar het echte werk begint op donsdag neem ik aan? Heb je dan hetzelfde gebied als wat je ook had bij postnl?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:24 schreef gridjuh het volgende:
[..]
ja, kan maandag gelijk aan de slag dus
Maandag komen ze aanleveren en sorteer ik het gelijk. Dit deed ik voorheen bij selekt mail ook, dus ik weet hoe het werkt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:45 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar die bezorgen toch alleen op dinsdag en vrijdag? Nou ja, ze zullen het wel op maandag bij je aanleveren dus je kunt dan eventueel al wat sorteren, maar het echte werk begint op donsdag neem ik aan? Heb je dan hetzelfde gebied als wat je ook had bij postnl?
Gefeliciteerd!quote:
Gefeliciteerd danquote:
dudor wil ze welquote:Op maandag 17 maart 2014 16:08 schreef tntster het volgende:
Weet iemand of de eftelingkaartjes weg te geven zijn?
Heb er 2 liggen van de winterefteling aktie maar kan zelf niet meer..
Controleren ze aan de kassa op een postnl pas of kan ik mijn schoonzusje en kids blijmaken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |