Deze man bleek een gevaar voor de samenleving te zijn (schijnbaar veel psychische problemen), en voor zichzelf, met het gooien van een waxinelichtje heeft hij een strafbaar feit gepleegd en daarvoor kreeg hij behandeling. Pas als je in staat wordt geacht zonder gevaar weer deel te nemen aan de samenleving word je weer vrijgelaten. Dat is niet zo gek, en dat zorgt er ook voor dat dit soort mensen niet pas na een moord een gedwongen behandeling krijgen, dat scheelt weer.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:20 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Een waxine lichtje gooien is inderdaad een enorm gevaar voor de samenleving......
Weet je wat een gevaar voor de samenleving is? Dat alle burgers constant in de gaten gehouden worded door videobeelden, hun emails gechekt en hun telefoons afgeluisterd. Dat plus de belachelijke oorlogen waar we ingestort worden door onze "leiders" op basis van leugens.
Deze man heeft dat door en uit onmacht gooit hij een waxinelichtje tegen een symbool van de elite. Voor mij is dat een heldendaad.
Blablabla. Lees nou nog eens terug wat ik opgeschreven heb want je gaat er totaal niet op in. Er is een reden dat zon man doet wat hij doet. Een gevaar voor de samenleving omdat hij een waxinelichtje gooit is bullshit. Deze man ziet bepaalde dingen die jij blijkbaar niet ziet. Jij bent liever een gehoorzame burger. Maar u know what met burgerlijke gehoorzaamheid kom je er niet. We hebben veel meer burgerlijke ongehoorzaamheid nodig aangezien onze maatschappij zo fucked up is dat boven onder is en onder boven. Maar jij vind het waarschijnlijk allemaal prima en vind het blijkbaar ook prima dat mensen een jaar in de bak moeten zitten voor het gooien van een waxinelichtje.....quote:Op zondag 30 maart 2014 01:24 schreef DeParo het volgende:
[..]
Deze man bleek een gevaar voor de samenleving te zijn (schijnbaar veel psychische problemen), en voor zichzelf, met het gooien van een waxinelichtje heeft hij een strafbaar feit gepleegd en daarvoor kreeg hij behandeling. Pas als je in staat wordt geacht zonder gevaar weer deel te nemen aan de samenleving word je weer vrijgelaten. Dat is niet zo gek, en dat zorgt er ook voor dat dit soort mensen niet pas na een moord een gedwongen behandeling krijgen, dat scheelt weer.
Blijf anders lekker op niburu ofzoquote:Op zondag 30 maart 2014 03:22 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Blablabla. Lees nou nog eens terug wat ik opgeschreven heb want je gaat er totaal niet op in. Er is een reden dat zon man doet wat hij doet. Een gevaar voor de samenleving omdat hij een waxinelichtje gooit is bullshit. Deze man ziet bepaalde dingen die jij blijkbaar niet ziet. Jij bent liever een gehoorzame burger. Maar u know what met burgerlijke gehoorzaamheid kom je er niet. We hebben veel meer burgerlijke ongehoorzaamheid nodig aangezien onze maatschappij zo fucked up is dat boven onder is en onder boven. Maar jij vind het waarschijnlijk allemaal prima en vind het blijkbaar ook prima dat mensen een jaar in de bak moeten zitten voor het gooien van een waxinelichtje.....
En iemand vast zetten omdat hij misschien ooit een moord zal plegen is wel het grootste voorbeeld van een politiestaat.
Zucht.quote:Op zondag 30 maart 2014 03:22 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Blablabla. Lees nou nog eens terug wat ik opgeschreven heb want je gaat er totaal niet op in. Er is een reden dat zon man doet wat hij doet. Een gevaar voor de samenleving omdat hij een waxinelichtje gooit is bullshit. Deze man ziet bepaalde dingen die jij blijkbaar niet ziet. Jij bent liever een gehoorzame burger. Maar u know what met burgerlijke gehoorzaamheid kom je er niet. We hebben veel meer burgerlijke ongehoorzaamheid nodig aangezien onze maatschappij zo fucked up is dat boven onder is en onder boven. Maar jij vind het waarschijnlijk allemaal prima en vind het blijkbaar ook prima dat mensen een jaar in de bak moeten zitten voor het gooien van een waxinelichtje.....
En iemand vast zetten omdat hij misschien ooit een moord zal plegen is wel het grootste voorbeeld van een politiestaat.
Nee. Weet je wie een gevaar voor onze samenleving zijn?quote:Op zondag 30 maart 2014 01:20 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Een waxine lichtje gooien is inderdaad een enorm gevaar voor de samenleving......
Weet je wat een gevaar voor de samenleving is? Dat alle burgers constant in de gaten gehouden worded door videobeelden, hun emails gechekt en hun telefoons afgeluisterd. Dat plus de belachelijke oorlogen waar we ingestort worden door onze "leiders" op basis van leugens.
Deze man heeft dat door en uit onmacht gooit hij een waxinelichtje tegen een symbool van de elite. Voor mij is dat een heldendaad.
Goed argument. Als je niet kunt of wilt discussieren met iemand die er anders over denkt reageer dan niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 03:46 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Blijf anders lekker op niburu ofzo
Ik ben een gevaar voor de samenleving? Lol. En leg me dan eens uit waarom precies? Wat betekent een gewarped ego beeld? Dat jij in mij een potentiele Mohammed B of een Volkert vd G ziet zegt meer over jouw angstbeelden dan over mij. Ik keur geweld 100% af. Vind het zelfs moeilijk om een vlieg dood te slaan.quote:Op zondag 30 maart 2014 04:14 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nee. Weet je wie een gevaar voor onze samenleving zijn?
Mensen zoals jij!
Met een totaal gewarped ego beeld van hoe de maatschappij zou moeten zijn.
Met de manier waarop jij redeneert zie ik in jou een potentiele Mohammed B, of een Volkert vd G.
Wake up!
Ach flikker toch op met je angstzaaierij. Mensen hebben gewoon grondrechten. 1 daarvan is dat je onschuldig bent totdat.... en dat betekend dat je niet iedereen moet afluisteren en in de gaten houden. Dat is dictatoriaal. Dan heb ik nog liever een paar 100 Mohammed B's.quote:Op zondag 30 maart 2014 04:14 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nee. Weet je wie een gevaar voor onze samenleving zijn?
Mensen zoals jij!
Met een totaal gewarped ego beeld van hoe de maatschappij zou moeten zijn.
Met de manier waarop jij redeneert zie ik in jou een potentiele Mohammed B, of een Volkert vd G.
Wake up!
Een waxinelichthouder gooien zwaarder bestraffen dan op iemand intrappen. Makes sense.quote:Op zondag 30 maart 2014 03:46 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Blijf anders lekker op niburu ofzo
Je zet liever andere mensen tot geweld aan dat is minstens zo erg.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik ben een gevaar voor de samenleving? Lol. En leg me dan eens uit waarom precies? Wat betekent een gewarped ego beeld? Dat jij in mij een potentiele Mohammed B of een Volkert vd G ziet zegt meer over jouw angstbeelden dan over mij. Ik keur geweld 100% af. Vind het zelfs moeilijk om een vlieg dood te slaan.
Stoer.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ach flikker toch op met je angstzaaierij. Mensen hebben gewoon grondrechten. 1 daarvan is dat je onschuldig bent totdat.... en dat betekend dat je niet iedereen moet afluisteren en in de gaten houden. Dat is dictatoriaal. Dan heb ik nog liever een paar 100 Mohammed B's.
Deze man had zware psychische problemen wees blij dat hij is gepakt voordat hij op iemand stond in te trappen of wellicht wat nog meer.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Een waxinelichthouder gooien zwaarder bestraffen dan op iemand intrappen. Makes sense.
Als iemand psychiatrische problemen heeft kun je hem op laten nemen door een RM. Hij werd niet gestraft om het hebben van psychiatrische problemen, maar voor het gooien van een waxinelichthouder. En daarvoor zwaarder bestraft dan mishandeling.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Deze man had zware psychische problemen wees blij dat hij is gepakt voordat hij op iemand stond in te trappen of wellicht wat nog meer.
Hoe zet ik andere mensen aan tot geweld? Ik zet andere mensen aan tot nadenken. Niet zomaar alles geloven wat Moedertje Staat of Vadertje Bedrijfsleven (2 handen op 1 buik) je vertellen. Dat probeer ik tenminste.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je zet liever andere mensen tot geweld aan dat is minstens zo erg.
Incorrect, hij werd opgepakt voor het gooien van een waxinelichthouder, wat simpelweg een strafbaar feit is. Tijdens en na zijn arrestatie is boven water gekomen dat deze man zware psychische problemen heeft en daarmee een gevaar vormde voor zichzelf en zijn directe omgeving. In dat soort gevallen dient deze man behandeld te worden net zo lang totdat hij geen gevaar meer vormt. Dus ik vind dat niet een heel vreemde opstelling.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als iemand psychiatrische problemen heeft kun je hem op laten nemen door een RM. Hij werd niet gestraft om het hebben van psychiatrische problemen, maar voor het gooien van een waxinelichthouder. En daarvoor zwaarder bestraft dan mishandeling.
Dus alle mensen met psychische problemen mogen wat jou betreft in de gevangenis gesmeten worden? Dan wordt het aardig leeg....quote:Op zondag 30 maart 2014 16:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Deze man had zware psychische problemen wees blij dat hij is gepakt voordat hij op iemand stond in te trappen of wellicht wat nog meer.
Er is nog nooit iemand veroordeeld voor het hebben van psychische problemen.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Incorrect, hij werd opgepakt voor het gooien van een waxinelichthouder, wat simpelweg een strafbaar feit is. Tijdens en na zijn arrestatie is boven water gekomen dat deze man zware psychische problemen heeft en daarmee een gevaar vormde voor zichzelf en zijn directe omgeving. In dat soort gevallen dient deze man behandeld te worden net zo lang totdat hij geen gevaar meer vormt. Dus ik vind dat niet een heel vreemde opstelling.
Nee, je zet aan tot geweld, eerst zaai je angst door de overheid van alles te verwijten en vervolgens zeg je op te moeten treden tegen de overheid met alle gevolgen van dien.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:53 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hoe zet ik andere mensen aan tot geweld? Ik zet andere mensen aan tot nadenken. Niet zomaar alles geloven wat Moedertje Staat of Vadertje Bedrijfsleven (2 handen op 1 buik) je vertellen. Dat probeer ik tenminste.
Behandeld worden, is heel iets anders, en dan doel ik op mensen die een gevaar vormen voor zichzelf en hun omgeving.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:54 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dus alle mensen met psychische problemen mogen wat jou betreft in de gevangenis gesmeten worden? Dan wordt het aardig leeg....
Aan de lopende band, als jij een strafbaar feit pleegt door psychische problemen, dan word je niet meteen in de gevangenis gegooid.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er is nog nooit iemand veroordeeld voor het hebben van psychische problemen.
Een gevangenisstraf dient niet ter behandeling voor psychische problemen. Daarvoor kunnen heel andere wegen bewandeld worden.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:55 schreef DeParo het volgende:
[..]
Behandeld worden, is heel iets anders, en dan doel ik op mensen die een gevaar vormen voor zichzelf en hun omgeving.
En bankiers die landen plunderen bv zijn geen gevaar voor de samenleving in jouw ogen? Of mensen die alle Marokanen het land uit willen zetten? Of politici die zich alleen maar bekommeren om stemmen of hun eigen carriere? Dat zijn zo al 3 voorbeelden van mensen die meer een gevaar zijn voor de samenleving dan iemand die een waxinelichthoudertje gooit.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Incorrect, hij werd opgepakt voor het gooien van een waxinelichthouder, wat simpelweg een strafbaar feit is. Tijdens en na zijn arrestatie is boven water gekomen dat deze man zware psychische problemen heeft en daarmee een gevaar vormde voor zichzelf en zijn directe omgeving. In dat soort gevallen dient deze man behandeld te worden net zo lang totdat hij geen gevaar meer vormt. Dus ik vind dat niet een heel vreemde opstelling.
De man is niet vastgezet voor het hebben van psychische problemen.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Aan de lopende band, als jij een strafbaar feit pleegt door psychische problemen, dan word je niet meteen in de gevangenis gegooid.
Of een Fred Teeven die niet zo'n hoge pet op heeft van de rechtsstaat.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:56 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En bankiers die landen plunderen bv zijn geen gevaar voor de samenleving in jouw ogen? Of mensen die alle Marokanen het land uit willen zetten? Of politici die zich alleen maar bekommeren om stemmen of hun eigen carriere? Dat zijn zo al 3 voorbeelden van mensen die meer een gevaar zijn voor de samenleving dan iemand die een waxinelichthoudertje gooit.
Nu draai de je boel wel even heel erg om. Angst zaaien door de overheid van alles te verwijten.......Het is juist de overheid die angst zaait met al dat gelul over Terrorisme. Maar jij gelooft blijkbaar nog steeds als een mak schaapje alles wat de overheid je vertelt.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:55 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee, je zet aan tot geweld, eerst zaai je angst door de overheid van alles te verwijten en vervolgens zeg je op te moeten treden tegen de overheid met alle gevolgen van dien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |