jezus hou opquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Godenkaas. Over je pizza met brokken chorizo-worst en groene pepers
haha nergens gezien, misschien kan je zelf samenstellen bij een pizzeria op thuisbezorgdquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kun je zo'n pizza ook kant-en-klaar bestellen?
#lui
Bij dominos kun je een basisbodem bestellen voor 11 euro ofzo en dan zelf gratis alle ingrediënten toevoegen die je wil. Geen idee of ze het daar ook hebben, maar is wel fijn systeem.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha nergens gezien, misschien kan je zelf samenstellen bij een pizzeria op thuisbezorgd
Damn, die pizza gaat morgen down my whore throat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:14 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jezus hou opgast komt ff met één van de meest mythische combinatie voor pizza's
lmao whore throatquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Damn, die pizza gaat morgen down my whore throat.
ik heb nooit echt hard in iets geknepen tijdens het liften, heb redelijk flexibele polsen en voornamelijk door het stukje tussen mijn vingers en hand te gebruiken als soort van rustzone waarin de bar kan liggenheb ik tot nu toe alles kunnen doen. Alleen heb ik echt ziek kleine onderarmen als gevolg daarvanquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Sowieso hard in de DB knijpen, dan heb je minder kans dat ie weg schiet.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kaneel is ook altijd lekker om erdoor te doen.
Tegenwoordig vreet ik ook meer griekse yoghurt dan kwarkmet whey, fruit, chocola, koek, noem maar op erdoor, hoppa in de ijsmachine.
's Ochtends gewoon zuivel met oats.
Griekse yoghurt die ik heb is 9gr eiwit, 4gr khd en 0 of 10 gr vet. Die 0% is gewoon praktisch hetzelfde als milde kwark.En ik maar al die jaren kwark vreten.
He-le-maal van god los die tweequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
slick kunt, ik zit al op een pizza-spree van 6 dagen nonstop. 1200 kcals of goodness all day erryday.
In Brinta zit volgens mij e.o.a. bindmiddel extra...quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef Xa1pt het volgende:
Hoeveel eetlepels havermout gooi je er dan bij? Of krijg je niet net als met brinta dat het een blok beton wordt?
Je kan ook last krijgen van te hard knijpen...quote:Op donderdag 6 maart 2014 04:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik heb nooit echt hard in iets geknepen tijdens het liften, heb redelijk flexibele polsen en voornamelijk door het stukje tussen mijn vingers en hand te gebruiken als soort van rustzone waarin de bar kan liggenheb ik tot nu toe alles kunnen doen. Alleen heb ik echt ziek kleine onderarmen als gevolg daarvan. Alleen bij power cleans kon ik ze altijd goed voelen. Tegenwoordig overal hard in knijpen en grip is echt een stuk beter geworden, nu nog groei
Voeg daar koffie aan toe en je hebt mijn hele dieet...quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:48 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
05-03-2014
Proteïnerijk dieet even nefast als roken
[ afbeelding ]
© thinkstock.
Een studie van de universiteit van Zuid-Californië toont zonneklaar de link aan tussen levensbedreigende ziekten en het eten van vlees, eieren, melk en kaas.
lekker low carbs danquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:11 schreef ssebass het volgende:
[..]
Voeg daar koffie aan toe en je hebt mijn hele dieet...
Fixed.quote:Op donderdag 6 maart 2014 07:44 schreef RaymondK het volgende:
lol
Een op tien trapt in superfoods
mede mogelijk gemaakt door B&F en Jesse van de Velde.
Nu maar hopen dat mijn vrouw dit niet leest...quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:01 schreef Snakey het volgende:
Ojee, eiwitten zijn net zo gevaarlijk als roken.![]()
http://www.telegraaf.nl/g(...)jk_als_roken___.html
Volgens mij wel ja. Generiek bakvetprecentage.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:22 schreef Hiatus het volgende:
Een gebakken ei is 40 kcal meer dan een gekookt ei in myfitnespall. Hoe kan dat?
Rekenen ze de olie waarin je t bakt mee?
Denk het. Een tsp olijfolie is ~40 kcal.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:22 schreef Hiatus het volgende:
Een gebakken ei is 40 kcal meer dan een gekookt ei in myfitnespall. Hoe kan dat?
het is er ingezet door elk willekeurig persoon / randebiel...quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:22 schreef Hiatus het volgende:
Het verschil tussen een groot ei en een klein ei is ~15kcal. Het moet dus wel de olie zijn die het verschil maakt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
het is er ingezet door elk willekeurig persoon / randebiel...
Zijn ze uitgegaan van een groot ei, klein ei, is het per 100 gram
hebben ze alleen carbs ingevuld, alleen proteine bla bla
kijk even op voedingswaardetabel.nl wat het moet zijn kwa fats,carbs, en proteine en of het klopt of niet, en kies zo de juiste...
Dit vooral.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
het is er ingezet door elk willekeurig persoon / randebiel...
Carbs zijn overschat.quote:
quote:Jesse van der Velde verdedigt superfoods
Het Voedingscentrum was donderdagochtend op allerlei radiostations te horen geweest om de consument te waarschuwen voor de steeds populair wordende superfoods. ”En dat is ook de rol van de van deze organisatie: om de consument te beschermen tegen zogenaamde hypes”, zegt onze verjongingsexpert en groot fan van superfoods, Jesse van der Velde. De vraag is alleen of de waarschuwing terecht is. We legden Jesse een paar stellingen voor.
Verjongingsexpert Jesse van der Velde is fan van superfoods.
Foto: Frank de Ruiter
Superfoods zijn een hype
"In Nederland zijn de superfoods, zoals goij bessen, chiazaden, maca en tarwegras nu sterk in opkomst, maar in landen als Peru en Brazilië zullen ze je uitlachen als we zouden zeggen dat deze voedingsproducten een hype bij ons zijn. Daar is iedereen op straat zich van bewust van de positieve effecten van bijvoorbeeld maca (het zou je meer energie geven, het geheugen verbeteren en je libido vergroten red.). De producten die nu als superfood worden bestempeld waren al ruim 14 jaar geleden in ons land verkrijgbaar. Nu mensen in ons land steeds vaker geconfronteerd worden met de toename van ziektes aan het hart, kanker en ernstig overgewicht en zich bewust worden dat die ziektes grotendeels worden veroorzaakt door de producten die in de supermarkt verkrijgbaar zijn, wil men graag gezonder leven. Er wordt dus meer gelet op wat je eet."
Superfoods zijn eenzijdige voedingsmiddelen
"Variatie is juist belangrijk in je voedingspatroon. Dus eet ook producten als broccoli, boerenkool en zoete aardappelen naast producten die bekend staan als superfoods."
Superfoods zijn marketingpraatjes
"De rol van het voedingscentrum is dat zij de consument moeten beschermen tegen ’overhyping’. Maar aan de andere kant hoor je ook weer dat dit wordt gezegd door de voedingsindustrie die hun omzet ziet dalen, omdat mensen steeds vaker kiezen voor gezonde producten als superfoods."
Superfoods zijn te duur
"Ik vind dat het je juist te duur komt te staan als je ongezond leeft. Bovendien moet je het wel in de goede verhouding zien. Het kost veel tijd om superfoods te oogsten en hierheen te krijgen. En als je een zak van 20 euro koopt doe je er ook heel lang mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:38 schreef jeurse04 het volgende:
Ik heb hier nog een potje dexaprine liggen van vorig jaar. Onderhand zitten er een soort van spikkeltjes op de pillen. Is dit nog goed? Er staat geen houdbaarheidsdatum op de verpakking.OMG! ik heb dat spul ook een paar weken gebruikt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je moet beginnen met een halve pil... pfff heftig spul man! transpireren en licht in je hoofd... hartslag 200 en heel erg aan de dunne... maar na een paar weken (en een hele pil) is het effect totaal verdwenen en ben ik er maar mee gestopt... werd er alleen nog maar benauwd van... (overigens geen grammetje afgevallen)Soukidan op je oogbal.
Ja ik ben bekend met de werking ervan, maar kan het nog veilig geconsumeerd worden denk je?quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
Tja, die paar kcal extra verbranding met een dexaprinepil krijg je ook als je niet de auto maar de fiets neemt naar de sportschool, vaker de trap ipv de lift, etc.
En dan voel je je ook niet zo kut de hele dag.
Geen ideequote:Op donderdag 6 maart 2014 18:38 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Ja ik ben bekend met de werking ervan, maar kan het nog veilig geconsumeerd worden denk je?
Ik vond het ook geen fijn spul.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:59 schreef Yamcha het volgende:
[..]
OMG! ik heb dat spul ook een paar weken gebruikt!
je moet beginnen met een halve pil... pfff heftig spul man! transpireren en licht in je hoofd... hartslag 200 en heel erg aan de dunne... maar na een paar weken (en een hele pil) is het effect totaal verdwenen en ben ik er maar mee gestopt... werd er alleen nog maar benauwd van... (overigens geen grammetje afgevallen)
"Hmm, slechts een kilo in een week afgevallen, laat ik de dosis maar vervijfvoudigen!"quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:45 schreef Snakey het volgende:
Zoals met van alles, als je er teveel van inneemt gaat het fout. Grote kans dat dat aan de hand is, of een slechte batch.
Dan John zei ergens over zijn trainees dat sommige klagen over buikpijn. Dus een soort lijst met vragen afgaan. Bleek dat sommigen meer dan 20 gram creatine per dag namen voor een lange periode omdat ze dachten dat dat meer resultaat zou geven.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:49 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
"Hmm, slechts een kilo in een week afgevallen, laat ik de dosis maar vervijfvoudigen!"
Wat zijn sommige mensen toch wereldvreemdquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan John zei ergens over zijn trainees dat sommige klagen over buikpijn. Dus een soort lijst met vragen afgaan. Bleek dat sommigen meer dan 20 gram creatine per dag namen voor een lange periode omdat ze dachten dat dat meer resultaat zou geven.
Sowieso vond ik dat artikel al pure nonsens, dit haalt het mooi onderuitquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://examine.com/blog/h(...)ld-you-be-concerned/
Ik gebruik Dexaprine in de cut puur tegen het hongergevoel. Half pilletje per dag. Het werkt bij mij, of het nou placebo is of niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
Tja, die paar kcal extra verbranding met een dexaprinepil krijg je ook als je niet de auto maar de fiets neemt naar de sportschool, vaker de trap ipv de lift, etc.
En dan voel je je ook niet zo kut de hele dag.
Voor duursporten is hier niks mis mee. (snap je punt wel hoor, maar ben ook wat wereldvreemd)quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:58 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Wat zijn sommige mensen toch wereldvreemd
Meer reps om meer spieren te kweken, lets go sets van 25 reps!
quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:38 schreef jeurse04 het volgende:
Ik heb hier nog een potje dexaprine liggen van vorig jaar. Onderhand zitten er een soort van spikkeltjes op de pillen. Is dit nog goed? Er staat geen houdbaarheidsdatum op de verpakking.Ik heb vorige week een potje Craze verkocht voor 120 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2014 08:37:47 ]
Zucht... Dit soort parels van de samenleving zullen de sport altijd een negatief aanzien blijven geven.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan John zei ergens over zijn trainees dat sommige klagen over buikpijn. Dus een soort lijst met vragen afgaan. Bleek dat sommigen meer dan 20 gram creatine per dag namen voor een lange periode omdat ze dachten dat dat meer resultaat zou geven.
Wat maakt Jesse nou eigenlijk precies verjongingsexpert?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |