Nice, gratz. Dat feel de rest van de dag.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:42 schreef Questular het volgende:
dit weekend bijna 70km op de fiets gezeten (das een hoop voor mij) de hele dag weinig energie en zin gehad om te sporten maar ben toch gegaan. Tot mijn grote verbazing kreeg ik bij het benchen ook nog na 4x5x80 2x 90kg voor elkaar (zonder spotter anders was een 3e of 4e keer ook misschien gelukt). Een nieuw pr voor mij
Lekker man! Wat is je PR?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:50 schreef dreamerbulk het volgende:
Smolov Jr. gehaald.. moest 10x3 130kg, eerste paar setjes kon ik wel 5 reps doen .. dus zeker dikke gains gemaakt. Heb heel smolov geen 1 rep gemist en altijd bij de laatste set alles paused reps gedaan... vandaag ook.
ben echt benieuwd waarop ik ga peaken wanneer ik pr probeer te zetten deze week
/dagboek
Oude pr was 140. Mijn PR nu weet ik nog niet, maar voorheen kon ik 2x130 pressen, en nu 5x.. dus ik ga er vanuit dat ik 145 nog relatief easy kan pakken .. en misschien een 150 wel eruit kan grinden..quote:Op maandag 10 maart 2014 21:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lekker man! Wat is je PR?
Heb laatst eindelijk weer 5*82.5 gehaald. Op naar de 85
Nice! Zie jij je fysiek nog groeien? Meet je dit ook?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:50 schreef dreamerbulk het volgende:
Smolov Jr. gehaald.. moest 10x3 130kg, eerste paar setjes kon ik wel 5 reps doen .. dus zeker dikke gains gemaakt. Heb heel smolov geen 1 rep gemist en altijd bij de laatste set alles paused reps gedaan... vandaag ook.
en zoals ik gepland had.. is mijn rugblessure ook vrijwel geheel hersteld, dus volgende week kan ik rustig aan met cube beginnen. Denk dat ik voor de zekerheid wel een iets lagere 1RM inzet om mee te beginnen .. aangezien ik mentaal nog niet helemaal hersteld ben van die blessure.
/dagboek
ik zie mezelf niet heel erg groeien(de afgelopen 2 jaar al niet meer) maar ik groei wel.. ik meet voornamelijk armen en benen omdat deze makkelijk te meten zijnquote:Op maandag 10 maart 2014 21:54 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Nice! Zie jij je fysiek nog groeien? Meet je dit ook?
Ja dagje 5*5 en dagje 4*10. Gaat prima.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Oude pr was 140. Mijn PR nu weet ik nog niet, maar voorheen kon ik 2x130 pressen, en nu 5x.. dus ik ga er vanuit dat ik 145 nog relatief easy kan pakken .. en misschien een 150 wel eruit kan grinden..
denk donderdag of vrijdag.
Nice, doe je 5x5 dus?
goeie combinatie, vaker benchen (low volume en high volume) resulteert bijna altijd in meer krachtgainsquote:Op maandag 10 maart 2014 21:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja dagje 5*5 en dagje 4*10. Gaat prima.
Cool. Succes met je 150 kilo. Je weet het he, blijven visualiseren dat je een 1RM van 150 doet. Zo neem je je lijf in het ootje.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:50 schreef dreamerbulk het volgende:
en zoals ik gepland had.. is mijn rugblessure ook vrijwel geheel hersteld, dus volgende week kan ik rustig aan met cube beginnen. Denk dat ik voor de zekerheid wel een iets lagere 1RM inzet om mee te beginnen .. aangezien ik mentaal nog niet helemaal hersteld ben van die blessure.
/dagboek
Great. Zulke PR´s haal je vaak op het moment dat je het het minst verwacht.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:42 schreef Questular het volgende:
dit weekend bijna 70km op de fiets gezeten (das een hoop voor mij) de hele dag weinig energie en zin gehad om te sporten maar ben toch gegaan. Tot mijn grote verbazing kreeg ik bij het benchen ook nog na 4x5x80 2x 90kg voor elkaar (zonder spotter anders was een 3e of 4e keer ook misschien gelukt). Een nieuw pr voor mij
thanks snakes!!quote:Op maandag 10 maart 2014 22:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Cool. Succes met je 150 kilo. Je weet het he, blijven visualiseren dat je een 1RM van 150 doet. Zo neem je je lijf in het ootje.![]()
(Srs)
Hoe ga je het doen? Gelijk een 150 poging? Of eerst een 145 en als het er in zit 150?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:06 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
thanks snakes!!
Ja zal ik doen.. mental game.
ik doe eerst de 140.. dan 145 en dan 150quote:Op maandag 10 maart 2014 22:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoe ga je het doen? Gelijk een 150 poging? Of eerst een 145 en als het er in zit 150?
PL meet style.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:39 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik doe eerst de 140.. dan 145 en dan 150
denk ik... kan meestal met het gewicht ervoor peilen hoe het met mijn kracht en explosie vermogen zit, dan bouw ik zelfvertrouwen op.
ja idd, zo opbouwen doe ik ook..dan voel je meteen al hoe explosief je bent en bouw je zelfvertrouwen..quote:Op maandag 10 maart 2014 22:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
PL meet style.![]()
Zo heb ik vorig jaar m´n 120 piek gedaan. Warmups tot 2 sets 3 x 80, toen 100, 110, 120. Die 120 kwam er zo goed uit dat ik nog een poging 125 heb gedaan, die er wel uitkwam, maar niet zonder wat hulp van m´n spotter, dus die telt niet.
Als ik het niet haal eet ik een sok op.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja idd, zo opbouwen doe ik ook..dan voel je meteen al hoe explosief je bent en bouw je zelfvertrouwen..
die 140 ga je halen!
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als ik het niet haal eet ik een sok op.
voor mij 100. Zo niet knaag ik de tweede sok opquote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:11 schreef Snakey het volgende:
Gin tonic dieet heb ik in het verleden ook eens gedaan. Ik was na een week vooral dagen kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |