quote:
Op woensdag 5 maart 2014 20:22 schreef hottentot het volgende:[..]
Wij kennen jouw klusser natuurlijk niet.
Afhankelijk van het beeld dat jij de eerste dag van hem vormt kun je bepalen om je hem alleen laat of niet.
Hmzz, ja dat lijkt me inderdaad het beste.
Maar zeker als ze met z'n 2e zijn vind ik het beter om erbij te zijn.
Dan is misschien net die drang van "hey, check hier effe" wat groter... ik zou zelf een beetje zo zijn als ik eerlijk ben, niet dat ik iets verkeerd zou doen of pikken ofzo, maar met 2e dol je net wat meer, en dan is de verleiding misschien net wat groter om ergens rond te neuzen (tot een bepaalde hoogte natuurlijk he!)
quote:
ie of je?
ie: tja, hij zij het zelf al he

je: tja, dat vraag ik me dus een beetje af. was benieuwd hoe de rest hier over dacht..
quote:
Op woensdag 5 maart 2014 20:43 schreef Ivo1985 het volgende:[..]
Er is een groot gat tussen het huis verlaten en vlak naast hem in z'n nek gaan staan hijgen.
Als er een klusser bij mij thuis bezig is ben ik graag zelf aanwezig, het is tenslotte mijn huis en zijn mijn spullen. Ik spreek dus af op een dag en tijd dat ik zelf ook thuis ben en niet meer weg van huis moet. Ondertussen doe ik gewoon mijn eigen ding.
Ik moet zeggen, de keren dat ik klussers over de vloer had, had ik pas net de sleutel van de woning en was ik zelf ook nog druk met andere klussen. Ik ben dus zelf gewoon in een andere kamer gaan klussen, uiteraard gezegd dat ze me daar konden vinden als het nodig was.
Tussendoor bij de klussers even drinken en wat lekkers brengen en dan een klein babbeltje maken, zie je direct de voortgang.
Morgen heb ik zelf vrij van m'n werk genomen zodat ik EN erbij kan zijn EN zelf nog wat dingen kan afmaken. Maar de volgende dagen (over 2 weken ongeveer) ben ik niet altijd thuis. Ik ben aan 't denken om dan een vriend te vragen of die hier wilt blijven.
Beetje lastig, ik vertrouw normaal gesproken heel snel iemand (ik WIL iemand juist heel snel vertrouwen), maar omdat ik zelf ook wel nieuwsgierig ben twijfel ik een beetje. Ik heb geen zin in een situatie waarin iemand verleid word om toch ergens te kijken waar net dure spullen of geld ofzo ligt... persoonlijk zou ik nooit iets wegnemen ergens, en dat denk ik ook niet van die klusser morgen, maar je denkt er wel over na. Het liefst ga ik wel gewoon weg van huis, gewoon omdat ik dat zelf ook op prijs zou stellen als iemand mij die vrijheid/vertrouwen gaf.