Hotelkamer en Oink Oink Cub. Meer hoef ik niet te zien.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:46 schreef Dirk het volgende:
[..]
Weet ik dat?!.
Ik verwacht dat je de Oink Oink Club wel inkomt als je je baard laat staan.
Wat mag ook al niet? Ik snap het niet. Ik ben een tijdje niet hier geweest, dus ken alle regeltjes niet meer.quote:
Blockers. En je kan een hoop niet en als de admins het zien zou je een ban kunnen krijgen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:49 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Wat mag ook al niet? Ik snap het niet. Ik ben een tijdje niet hier geweest, dus ken alle regeltjes niet meer.
oh nee he geen mal!!!!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:47 schreef Dave het volgende:
Bij mij schermden ze bij thuisbezorgen de 'verboden' delen met een mal af
De eigenaar van de site bedoel je?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:51 schreef Pieter. het volgende:
Nou, dan wens ik ze succes met bannen.
Ik zal nog eens wat roepen: ik heb ook nog niet op dat hoerige "ik heb de voorwaarden gelezen en ga ermee akkoord" geklikt.
Rot op zeg.
Niet jij hoor, maar de fucknut die die regels heeft bedacht.
Heb je hem leren kennen OP DE BARRICADES?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:54 schreef Dirk het volgende:
Hahahaha. Daar ben ik mee getrouwd. Mijn held..
Nee, maar we hebben wel samen op de BarryPafCade gestaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:54 schreef LeBeau het volgende:
Heb je hem leren kennen OP DE BARRICADES?
Ja hoor jongen, dat mag wel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:55 schreef Dirk het volgende:
Mag ik een foto van een dildo posten in een spoiler tag?
Je bent wel echt een COC relnicht geworden he?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:56 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ja hoor jongen, dat mag wel.
Moet je hier GODVERDOMME tegenwoordig toestemming vragen om te peopen?
Als je er geen foto's van plaats welquote:
Tsssk!quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent wel echt een COC relnicht geworden he?![]()
Ik zou dan wel ff met Luig gaan douchen hoor!quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:04 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ja. Soms krijgen we het niet.
Hier een foto van Luig toen hij laatst niet mocht:
[ afbeelding ]
Tod Parkers Cock - Genuine Cast - Colt Gearquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:03 schreef Pieter. het volgende:
Ik zie alleen The Helmet staan. En dat gaat bij jou nooit passen...
Heb daar een video vanquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:04 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ja. Soms krijgen we het niet.
Hier een foto van Luig toen hij laatst niet mocht:
[ afbeelding ]
Dit is een vies LIPPIE!!!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:05 schreef Pieter. het volgende:
Dus een foto van een piemel mag niet, maar van een lul wel?
[ afbeelding ]
Oh, maar die mag je natuurlijk wel!quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:05 schreef Dirk het volgende:
[..]
Tod Parkers Cock - Genuine Cast - Colt Gear
Die past wel, want dat is mijn favoriete. Die met de kapotte zuignap.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:20 schreef Pieter. het volgende:
Oh, maar die mag je natuurlijk wel!
Gaan we samen kijken oftie past
Feit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:22 schreef Luigi het volgende:
Oeh-oeh deze weet ik!!
"Als je iets wilt...
...dan moet je het DOEN!".
"Ik wil dat je me keihard neemt".quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:22 schreef Luigi het volgende:
[..]
Oeh-oeh deze weet ik!!
"Als je iets wilt...
...dan moet je het DOEN!".
Dat wil jíj, hij niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:34 schreef LeBeau het volgende:
"Ik wil dat je me keihard neemt".
AH-HA, DAAR GAAT JE SLIMMIGHEID.
Ik wil naar huisquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:28 schreef Dirk het volgende:
[..]
Feit.
Argghhhh, nog steeds zo'n hekel aan: "Ik wil dat."
Nou, DOE DAN. Zeug.
Het ging erom dat niet iedere "Ik wil dat" komt vanuit luiigheid/iets niet zelf willen doen.quote:
Breng het maar weer alsof jij degene was die het niet wilde.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:41 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, want ik wilde het niet. Op-lete Pieter!
Ik wilde jou anders het eerst niet!quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Breng het maar weer alsof jij degene was die het niet wilde.
Ik heb jou helemaal niet gewild, ik gaf slechts een voorbeeld om wat jij zei te ontkrachten. Als ik hard genomen wilde worden zou ik daarvoor heus niet bij een hetero aankloppen.quote:
Ik ben in de war.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb jou helemaal niet gewild, ik gaf slechts een voorbeeld om wat jij zei te ontkrachten. Als ik hard genomen wilde worden zou ik daarvoor heus niet bij een hetero aankloppen.
En dan slaan we toe.quote:
MSM?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:46 schreef Luigi het volgende:
We kunnen het wel even keihard platonisch doen?
Van je afffff!!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:47 schreef Luigi het volgende:
Is dat het basismateriaal van vandaag? (DIRREK LET OP ARJAN E-DERVEEN LINK!!!)
Da's mooi dom danquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb jou helemaal niet gewild, ik gaf slechts een voorbeeld om wat jij zei te ontkrachten. Als ik hard genomen wilde worden zou ik daarvoor heus niet bij een hetero aankloppen.
Ben je student? Of wat is je reguliere dagbesteding?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:54 schreef Aiciu het volgende:
Zet ik mijn wekker om 9 uur en besluit ik nog even om te draaien, word ik nu pas wakker
We kunnen niet allemaal hetero-brekers zijn, Ang3l. En ik denk dat ik liever iemand heb die zeker weet wat hij doet, anders loop je de kans dat het echt helemaal de mist in gaat.quote:
Volgens mij niet maar wie is die linker ook alweer?quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:16 schreef Dirk het volgende:
Mag ik zonder toestemming foto's uit FoBo's herposten?.
.
.
It's all coming back as I go along.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:22 schreef Luigi het volgende:
Jaaaaaaaaaaa! Sweetie en Micha. Man, dat je dat allemaal nog weet zeg.
Ja, ik wacht wel ff.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:24 schreef Dirk het volgende:
Oh, ik moet trouwens nog even iets van Axis quoten van gisteren. Moment.
Ik weet het niet!quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:29 schreef Dirk het volgende:
[..]
[..]
Yeah right, je hebt ze niet meer of yeah right, ik heb ze niet meer?
Inderdaad. Verschrikkelijk.quote:
Dat eerste.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:29 schreef Dirk het volgende:
Op dinsdag 4 maart 2014 22:35 schreef NJ het volgende:
Yeah right.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |