Hotelkamer en Oink Oink Cub. Meer hoef ik niet te zien.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:46 schreef Dirk het volgende:
[..]
Weet ik dat?!.
Ik verwacht dat je de Oink Oink Club wel inkomt als je je baard laat staan.
Wat mag ook al niet? Ik snap het niet. Ik ben een tijdje niet hier geweest, dus ken alle regeltjes niet meer.quote:
Blockers. En je kan een hoop niet en als de admins het zien zou je een ban kunnen krijgen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:49 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Wat mag ook al niet? Ik snap het niet. Ik ben een tijdje niet hier geweest, dus ken alle regeltjes niet meer.
oh nee he geen mal!!!!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:47 schreef Dave het volgende:
Bij mij schermden ze bij thuisbezorgen de 'verboden' delen met een mal af
De eigenaar van de site bedoel je?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:51 schreef Pieter. het volgende:
Nou, dan wens ik ze succes met bannen.
Ik zal nog eens wat roepen: ik heb ook nog niet op dat hoerige "ik heb de voorwaarden gelezen en ga ermee akkoord" geklikt.
Rot op zeg.
Niet jij hoor, maar de fucknut die die regels heeft bedacht.
Heb je hem leren kennen OP DE BARRICADES?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:54 schreef Dirk het volgende:
Hahahaha. Daar ben ik mee getrouwd. Mijn held..
Nee, maar we hebben wel samen op de BarryPafCade gestaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:54 schreef LeBeau het volgende:
Heb je hem leren kennen OP DE BARRICADES?
Ja hoor jongen, dat mag wel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:55 schreef Dirk het volgende:
Mag ik een foto van een dildo posten in een spoiler tag?
Je bent wel echt een COC relnicht geworden he?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:56 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ja hoor jongen, dat mag wel.
Moet je hier GODVERDOMME tegenwoordig toestemming vragen om te peopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |