Je stelt Stu nu gewoon voor het voortbestaan van de homo reeks. JE EIGEN KIND.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:57 schreef Dirk het volgende:
GEDELETE WORDEN?!?!?!?!
Ik ben heel meegaand enzo, maar dat gaat te ver hoor. Check die OP.
Copy.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:57 schreef Dirk het volgende:
GEDELETE WORDEN?!?!?!?!
Ik ben heel meegaand enzo, maar dat gaat te ver hoor. Check die OP.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:03 schreef Dave het volgende:
Meh-eh-eh. Meh-eh-eh. Meh-eh-eh. Meh-eh-eh. Meh-eh-eh. Meh-eh-eh. Meh-eh-eh. Meh-eh-eh. Meh-eh-eh. Meh-eh-eh. Meh-eh-eh. Meh-eh-eh. Meh-eh-eh. Meh-eh-eh.
Ik zie er drie en moest echt keihard lachen net.quote:
Ben jij het, of heeft je man je wachtwoord achterhaald omdat jullie geen geheimen hebben?quote:
Dat gaat tegenwoordig allemaal via KPD.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:08 schreef Dave het volgende:
Dat weet ik niet, maar het mag in ieder geval zeker in een mail naar ondergetekende.
Och, zij hierquote:
Is dat de ass van die supercutelachende smoothy van zo-even?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:14 schreef Dirk het volgende:
[..]
Dat gaat tegenwoordig allemaal via KPD..
De super hairy ass van Stu: http://forum.fok.nl/topic/1869340/5/50#137411551
(je verwacht 't niet!)
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:14 schreef Dirk het volgende:
[..]
Dat gaat tegenwoordig allemaal via KPD..
De super hairy ass van Stu: http://forum.fok.nl/topic/1869340/5/50#137411551
(je verwacht 't niet!)
Ja! Hij is van boven he-le-maal glad en van onderen een complete orang-oetan. B'ohhhhhhhh.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:20 schreef Dave het volgende:
Is dat de ass van die supercutelachende smoothy van zo-even?
KITO!quote:
DE ADVERTEERDERS!quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:37 schreef Peter het volgende:
Svp wel op 'open nieuw deel' klikken, anders worden bij een los topic de advertenties van google weer ingeschakeld en kunnen ze al gaan miepen over halfnaakt
.
Maak je een nieuw deel in de reeks aan, dan blijft die instelling bewaard.
Dank.
In de OP staat nog wel een plaatje met bewijs dat het niet lukte.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:37 schreef Peter het volgende:
Svp wel op 'open nieuw deel' klikken, anders worden bij een los topic de advertenties van google weer ingeschakeld en kunnen ze al gaan miepen over halfnaakt
.
Maak je een nieuw deel in de reeks aan, dan blijft die instelling bewaard.
Dank.
O, maar die ads waren dus ook jullie schuldquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:40 schreef Dirk het volgende:
PETER HET GING MIS HOOR!!!! WE DEDEN HET NIET EXPRES!!!!!!
Mijn login is Like@Prayer1980.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:42 schreef Pieter. het volgende:
En weer terug.
Nee, mijn man heeft mijn login niet, maar dat is denk ik meer omdat ik hem ook niet heb, maar dat mijn apple'tje al mijn wachtwoorden onthoudt.
Precies. Jou treft geen blaam *aai* Het waren die oldbies!quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
In de OP staat nog wel een plaatje met bewijs dat het niet lukte.
Dan kun je niet quoten of editten!!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:42 schreef Pieter. het volgende:
Ik heb overigens geen adverteerders, want m'n adblocker functioneert blijkbaar prima!
Hoezo kan ik niet quoten?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:43 schreef Dirk het volgende:
[..]
Dan kun je niet quoten of editten!!!
Slim he? Wist ik..
Weet ik dat?!quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:45 schreef Pieter. het volgende:
DIRRUK!! Hebben we nu een probleem als we naar Antwerpen gaan en mijn paspoort is verlopen?
Bij mij schermden ze bij thuisbezorgen de 'verboden' delen met een mal af, doen ze dat in de winkel niet?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:45 schreef Pieter. het volgende:
Al snap ik dat plaatje van Vodafone niet met dat kind er in. Je mag pas vanaf je 18e zelf een telefoonabonnement afsluiten. Dan maken ze wel een kopie van je paspoort, terwijl dat van de wet helemaal niet mag.
Officieel wel. Onofficieel niet.quote:
Alleen als je wordt aangehouden, *denk ik*.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:45 schreef Pieter. het volgende:
DIRRUK!! Hebben we nu een probleem als we naar Antwerpen gaan en mijn paspoort is verlopen?
??
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |