Het ging erom dat niet iedere "Ik wil dat" komt vanuit luiigheid/iets niet zelf willen doen.quote:
Breng het maar weer alsof jij degene was die het niet wilde.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:41 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, want ik wilde het niet. Op-lete Pieter!
Ik wilde jou anders het eerst niet!quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Breng het maar weer alsof jij degene was die het niet wilde.
Ik heb jou helemaal niet gewild, ik gaf slechts een voorbeeld om wat jij zei te ontkrachten. Als ik hard genomen wilde worden zou ik daarvoor heus niet bij een hetero aankloppen.quote:
Ik ben in de war.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb jou helemaal niet gewild, ik gaf slechts een voorbeeld om wat jij zei te ontkrachten. Als ik hard genomen wilde worden zou ik daarvoor heus niet bij een hetero aankloppen.
En dan slaan we toe.quote:
MSM?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:46 schreef Luigi het volgende:
We kunnen het wel even keihard platonisch doen?
Van je afffff!!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:47 schreef Luigi het volgende:
Is dat het basismateriaal van vandaag? (DIRREK LET OP ARJAN E-DERVEEN LINK!!!)
Da's mooi dom danquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb jou helemaal niet gewild, ik gaf slechts een voorbeeld om wat jij zei te ontkrachten. Als ik hard genomen wilde worden zou ik daarvoor heus niet bij een hetero aankloppen.
Ben je student? Of wat is je reguliere dagbesteding?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:54 schreef Aiciu het volgende:
Zet ik mijn wekker om 9 uur en besluit ik nog even om te draaien, word ik nu pas wakker
We kunnen niet allemaal hetero-brekers zijn, Ang3l. En ik denk dat ik liever iemand heb die zeker weet wat hij doet, anders loop je de kans dat het echt helemaal de mist in gaat.quote:
Volgens mij niet maar wie is die linker ook alweer?quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:16 schreef Dirk het volgende:
Mag ik zonder toestemming foto's uit FoBo's herposten?.
.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |