moblo heeft altijd gelijkquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
Kweek ballen en zeg dat je geen zin hebt om elke dag te skypen.
Dit slaat echt helemaal nergens op. Hoe kun je dit nou accepteren?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:01 schreef Mattie3001 het volgende:
Nog paar punten erbij:
- ik spreek mijn vrienden niet vaak meer omdat ik daar simpel geen tijd voor krijg van haar.
- Als ik tijd krijg mag ik alleen weg op een zaterdag middag met geluk, en als het mag moet ik geluk hebben dat ik niet hoef te werken.
Watquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:01 schreef Mattie3001 het volgende:
Nog paar punten erbij:
- ik spreek mijn vrienden niet vaak meer omdat ik daar simpel geen tijd voor krijg van haar.
- Als ik tijd krijg mag ik alleen weg op een zaterdag middag met geluk, en als het mag moet ik geluk hebben dat ik niet hoef te werken.
En dit dus.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
Kweek ballen en zeg dat je geen zin hebt om elke dag te skypen.
Dit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:04 schreef pepper_961 het volgende:
Gefeliciteerd mattie3001, je hebt een parasiet te pakken.
watquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:01 schreef Mattie3001 het volgende:
Nog paar punten erbij:
wat extreem is, is dat je die zin kennelijk niet verder leest dan het 'geven', en je overdreven aan haar gaat 'toegeven' en niks 'neemt'..quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:57 schreef Mattie3001 het volgende:
Wat ik begrijp is dat je in een relatie moet geven en nemen, maar is dit niet wat heel extreem?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:03 schreef Mattie3001 het volgende:
Heb trouwens geen idee hoe ik moet quoten want ik ben nieuw hier hehe.
Het is een vrouw en ze geeft hem aandacht.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:04 schreef Sauslepel het volgende:
Zijn er trouwens dingen aan je vriendin die positief zijn? Komt allemaal nogal negatief over namelijk.
Ja, maar wel aandacht waar hij momenteel niet tevreden mee is.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het is een vrouw en ze geeft hem aandacht.Gok ik...
Ja ze zal vast wel not amused zijnquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:03 schreef Mattie3001 het volgende:
Tijd om het te vertellen heb ik zeker, maar het punt is dat als ik er wat van zou zeggen dat ze weer emotioneel word en boos etc.
Wat neem jij dan precies in deze relatie?quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:57 schreef Mattie3001 het volgende:
Wat ik begrijp is dat je in een relatie moet geven en nemen, maar is dit niet wat heel extreem?
Noors, dus hoogstwaarschijnlijk om op te etenquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:04 schreef Sauslepel het volgende:
Zijn er trouwens dingen aan je vriendin die positief zijn? Komt allemaal nogal negatief over namelijk.
Liefde maakt blind... wil je misschien niet horen en kom je meestal pas achteraf achter...quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:23 schreef Mattie3001 het volgende:
Er zijn zeker positieve dingen en doet ook wel dingen voor mij die ik misschien niet door heb , maar heb geen idee wat. en toch hou ik nog van haar
Watquote:- In het begin kreeg ik een tijd mee wanneer ik terug moest zijn bijvoorbeeld met eten, was ik niet optijd, werd ze boos
Geforceerd een gesprek voeren. Watquote:- ik word onder druk gezet als ik niks te zeggen heb ( omdat we elke dag op skype zitten voor 5+ uur en op zaterdag en zondag hele dag) dan zegt ze dingen als "So you dont have to say anything to your girlfriend anymore?" waardoor ik het gevoel krijg dat ik wanhopig iets moet zoeken naar een onderwerp omdat ik heb idee krijg dat het niet normaal is dat een vriend niks te zeggen heeft tegen haar vriendin?
Watquote:- Dit is een raar iets, maar we skypen zelfs als we naar bed gaan, zij kan niet slapen als ik er niet ben dus ben ik geforceerd om op te blijven en te praten als zij probeert te slapen, doe ik het niet, dan krijg ik te horen dat ik niks voor haar over heb en dat ik mezelf moet pushen om dingen te doen die ik soms niet wil.
Nu geloof ik je niet meer. Je zit hier gewoon te trollen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:23 schreef Mattie3001 het volgende:
Er zijn zeker positieve dingen en doet ook wel dingen voor mij die ik misschien niet door heb , maar heb geen idee wat. en toch hou ik nog van haar, maar heb nu net ook ff wat naar haar getypt, ze gaat vandaag eerder naar huis omdat ze zich niet goed voelt. En wil dat ik daar voor haar ben wat ik helemaal kan begrijpen, maar ik ben vandaag vrij en ik ga zo met mn koptelefoon naar de winkel want die is voor de 4e keer kapot, en heb haar gezegd dat ik wel de tijd neem vanmorgen want ik ga niet stressen. en daar was ze ook al niet mee eens want ik moet er voor haar zijn als ze thuiskomt .
godsamme man, mag je van haar wel nog naar de wc of moet je het maar in je broek doen als jullie op skype zitten?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:23 schreef Mattie3001 het volgende:
Er zijn zeker positieve dingen en doet ook wel dingen voor mij die ik misschien niet door heb , maar heb geen idee wat. en toch hou ik nog van haar, maar heb nu net ook ff wat naar haar getypt, ze gaat vandaag eerder naar huis omdat ze zich niet goed voelt. En wil dat ik daar voor haar ben wat ik helemaal kan begrijpen, maar ik ben vandaag vrij en ik ga zo met mn koptelefoon naar de winkel want die is voor de 4e keer kapot, en heb haar gezegd dat ik wel de tijd neem vanmorgen want ik ga niet stressen. en daar was ze ook al niet mee eens want ik moet er voor haar zijn als ze thuiskomt .
en we hebben ook wel lol. ik maak muziek (EDM/Hardstyle) en zo zijn we samen bezig geweest om iets te maken wat ik heel leuk vond
Je 'mag' weg?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:01 schreef Mattie3001 het volgende:
Nog paar punten erbij:
weet je wat jij eens zou moeten doen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:23 schreef Mattie3001 het volgende:
en we hebben ook wel lol. ik maak muziek (EDM/Hardstyle) en zo zijn we samen bezig geweest om iets te maken wat ik heel leuk vond
Je moet normaal kunnen praten over dat soort dingen. Ik vind haar manier van jou controleren heel erg benauwend.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:03 schreef Mattie3001 het volgende:
Tijd om het te vertellen heb ik zeker, maar het punt is dat als ik er wat van zou zeggen dat ze weer emotioneel word en boos etc.
En dat al via een computer kun je nagaan hoe dat gaat als ze samen zijnquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet normaal kunnen praten over dat soort dingen. Ik vind haar manier van jou controleren heel erg benauwend.
Dit. Ik zou er persoonlijk mee kappen klinkt als een onstabiele vrouw die je niet waard is.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:55 schreef Helsinki het volgende:
Ik krijg het hartstikke benauwd als ik je OP lees... wat een naar mens om een relatie mee te hebben. Emotionele chantage en claimgedrag zijn niet bepaald gunstige factoren voor een gezonde relatie. Tijd om je grenzen aan te geven!
Nee ben geen autist en heet er niet veel mee te maken. Ik heb moeite met nee te zeggen heb je al begrepen zie ik, had voor deze relatie ook geen zelfvertrouwen die zij toen wel omhoog heeft weten te halen .quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:21 schreef Arcadia het volgende:
Ben je autist TS? Durf eens nee te zeggen
Heb ik haar ook gevraagd en zij voelde zich gebruikt in andere relaties, misschien zei ze dat om mij beter te laten voelen want lijkt me sterk dat niet elke man een vrouw wil gebruiken. misschien hadden die mannen meer ballen en zeiden wat ze wouden inplaats van over zich te heen te laten lopen wat ik doequote:Op woensdag 5 maart 2014 10:45 schreef HaywoodJablome het volgende:
Vraag haar eens hoe het in haar vorige relaties ging dan? Want dit klinkt mij echt afgrijselijk in de oren en kan me niet goed voorstellen dat met zo'n instelling een relatie erg lang duurt.
klopt, en nu afwachten tot ze thuiskomt..quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:59 schreef formerjellybean het volgende:
Leer juist nee te zeggen en gewoon te zeggen dat het niet werkt.
Ik zal je een geheimpje vertellen uitmaken is nooit leuk , en kwetsen doe je altijd toch wel , zeg gewoon dat je op deze manier niet meer verder en eigenlijk gewoon vind jezelf niet meer kan zijn in de relatie en dat je juist je eigen dingen wilt doen.
Je kan beter een knoop doorhakken dan op deze manier verder gaan. Hier gaan jij en zij niet gelukkig mee worden dit is gewoon leven met een leugen, je zit eigenlijk allang in een relatie waar je eigenlijk al weet dat je niet meer wilt.
Pijn doe je haar toch, maar je zal er zelf zo veel gelukkiger door zijn. En om wie draait het hier? Om jou toch? Nou dan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:50 schreef Mattie3001 het volgende:
Het lijkt me dan ook het beste om het uit te maken voordat ik er dieper in kom te zitten ;l .
Natuurlijk gaat ze het hoe dan ook niet leuk vinden maar op welke manier zal ik het doen? wil haar zo min mogelijk pijn doen
Bereid je maar vast voor op een zeer emotionele reactie. Gewoon eerlijk zijn dat het voor jou niet werkt. Succes!quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:50 schreef Mattie3001 het volgende:
Het lijkt me dan ook het beste om het uit te maken voordat ik er dieper in kom te zitten ;l .
Natuurlijk gaat ze het hoe dan ook niet leuk vinden maar op welke manier zal ik het doen? wil haar zo min mogelijk pijn doen
Ditquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bereid je maar vast voor op een zeer emotionele reactie. Gewoon eerlijk zijn dat het voor jou niet werkt. Succes!
En TS: pak een bak met popcorn en enjoy the show.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dit
Ik voorspel:
- je houdt niet van me
- niemand houdt van me
- hou je dan niet meer van me
- ik ga zelfmoord plegen
- ik zal mijn leven beteren
- ik ga zelfmoord plegen en dan is het jouw schuld
- ik ga nu mijn polsen doorsnijden
En meer in die richting
So what. Dan klik je skype lekker dicht en doet je mobiel uit, lekker rustig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:03 schreef Mattie3001 het volgende:
...
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dit
Ik voorspel:
- je houdt niet van me
- niemand houdt van me
- hou je dan niet meer van me
- ik ga zelfmoord plegen
- ik zal mijn leven beteren
- ik ga zelfmoord plegen en dan is het jouw schuld
- ik ga nu mijn polsen doorsnijden
En meer in die richting
quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:57 schreef Mattie3001 het volgende:
[...]en zegt soms uit het niets dat als ik er niet was geweest dat ze dood zou zijn geweest, en als ik haar zou verlaten dat ze niet lang zou leven[...]
Wat is haar telefoonnumer?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:02 schreef Mattie3001 het volgende:
[..]
klopt, en nu afwachten tot ze thuiskomt..
in ieder geval bedankt
Je klinkt als een ADD-erquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:46 schreef Mattie3001 het volgende:
[..]
Nee ben geen autist en heet er niet veel mee te maken. Ik heb moeite met nee te zeggen heb je al begrepen zie ik, had voor deze relatie ook geen zelfvertrouwen die zij toen wel omhoog heeft weten te halen .
Ik zou haar dumpen, zij zuigt volgens mij zoveel energie, dat het alle toekomstige relaties zal benadelen. Good luck.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:43 schreef Mattie3001 het volgende:
[..]
Dat ik erover moet praten om heel misschien het te verbeteren. Of gewoon afbreken
TS bij aanvang van dit topic leg je de oorzaak nog bij jezelf (zie je eigen titel). Nu een aantal reacties later overweeg je afbreken?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:43 schreef Mattie3001 het volgende:
[..]
Dat ik erover moet praten om heel misschien het te verbeteren. Of gewoon afbreken
Zij zegt dat mijn personality juist erg goed is dat ze daarom overal heel serieus mee is. Ik heb nu net met haar gepraat en ben eerder opgelucht want hoe het begon was het beter, zo kreeg ik ook gevoelens met haar. Vond het afbreken geen goed plan dus heb er rustig met haar over gepraat. Ze heeft wel gehuild helaas maar als het mij nog pijn doet als ik haar zie huilen dan kan ik haar niet loslaten. Dus heb de ballen verzamelt en het op een zo min pijnvolle manier aan haar verteld. Maar we proberen het op een manier waarvan ik denk hoe het hoort:quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:58 schreef Koral het volgende:
[..]
TS bij aanvang van dit topic leg je de oorzaak nog bij jezelf (zie je eigen titel). Nu een aantal reacties later overweeg je afbreken?
Heb je wel een eigen mening/ persoonlijkheid? Je gaf zelf aan dat ze positieve dingen in je naar boven heeft gehaald. Ik denk dat deze vrouw nog veel meer in je naar boven kan halen.
Er werd hier eerder gezegd "grow some balls". Ik zeg grow some personality. Accepteer ook haar mindere punten. Maak elkaar sterker.
GO!!quote:
En je bent weer in haar val gelopen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:01 schreef Mattie3001 het volgende:
[..]
Zij zegt dat mijn personality juist erg goed is dat ze daarom overal heel serieus mee is. Ik heb nu net met haar gepraat en ben eerder opgelucht want hoe het begon was het beter, zo kreeg ik ook gevoelens met haar. Vond het afbreken geen goed plan dus heb er rustig met haar over gepraat. Ze heeft wel gehuild helaas maar als het mij nog pijn doet als ik haar zie huilen dan kan ik haar niet loslaten. Dus heb de ballen verzamelt en het op een zo min pijnvolle manier aan haar verteld. Maar we proberen het op een manier waarvan ik denk hoe het hoort:
We gaan onze eigen gang en doen waar we zin aan hebben en praten wanneer . Leuk sveertje is er nog niet..
Ik vind de TS maar een zielig weekdier. Ze begint te huilen en meteen is hij om.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Je was/bent er dus niet klaar mee. Punt.
Ik begrijp 'm wel hoor. Het idee dat je iets hebt met iemand of dat iemand van je houdt is erg fijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind de TS maar een zielig weekdier. Ze begint te huilen en meteen is hij om.
Klopt, al schetst dat hier niet echt het beeld als ik de TS moet geloven.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik begrijp 'm wel hoor. Het idee dat je iets hebt met iemand of dat iemand van je houdt is erg fijn.
Dit, mi mang.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:25 schreef Murdera het volgende:
Shit nigger, zelden iemand gezien die zo hard het slaafje van zijn bitch was.
Ik kan me voorstellen dat ze zegt dat je persoonlijkheid goed is omdat dat erg bij haar persoonlijkheid past. Haar claimende gedrag zou kunnen verklaard worden door dat ze van voorspelbaarheid houdt en graag zekerheid heeft. Als je daar mee om leert gaan dan voelen heel veel mensen zich vertrouwd bij jou!quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:01 schreef Mattie3001 het volgende:
[..]
Zij zegt dat mijn personality juist erg goed is dat ze daarom overal heel serieus mee is. Ik heb nu net met haar gepraat en ben eerder opgelucht want hoe het begon was het beter, zo kreeg ik ook gevoelens met haar. Vond het afbreken geen goed plan dus heb er rustig met haar over gepraat. Ze heeft wel gehuild helaas maar als het mij nog pijn doet als ik haar zie huilen dan kan ik haar niet loslaten. Dus heb de ballen verzamelt en het op een zo min pijnvolle manier aan haar verteld. Maar we proberen het op een manier waarvan ik denk hoe het hoort:
We gaan onze eigen gang en doen waar we zin aan hebben en praten wanneer . Leuk sveertje is er nog niet..
inderdaad. Ben blij dat ik met haar gepraat heb in ieder geval. Het was zeker nodig en ik heb haar alweer zien lachen, ze geeft mij ruimte. Ik heb deze hele procedure met een kalme stem uitgevoerd en ben blij dat ze begrip toont, en dat heb ik ook voor haar want zie; zij is 2 maand voordat ik iets met haar had verhuist naar een totaal andere plek, en al haar vrienden wonen ver weg dus ze had ook niet veel meer. Maar zij voelde zich daarom alleen als ik weg zou gaan naar vrienden, en plezier zou hebben. Dit kan ik ook wel indenken maar dat betekent niet dat ik mijn vrienden daardoor niet meer kan zien. Heb ook paar keer toen vrienden hier gehad en die hebben ook wel met haar gepraat zodat ze misschien iets beter beeld heeft met welke mensen ik omga. En omdat ze in Noorwegen in de buurt waar ze nu zit niet veel heeft kijkt ze er heel erg naar uit om hier een keer te komen. voor mij voelt het als een enorme last van m'n schouders nu ik erover gepraat heb. en ben blij dat ik in een korte tijd de ballen heb voor heb kunnen verzamelen om erover te beginnen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:40 schreef Koral het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ze zegt dat je persoonlijkheid goed is omdat dat erg bij haar persoonlijkheid past. Haar claimende gedrag zou kunnen verklaard worden door dat ze van voorspelbaarheid houdt en graag zekerheid heeft. Als je daar mee om leert gaan dan voelen heel veel mensen zich vertrouwd bij jou!
Dat mensen huilen is normaal. Heb begrip voor haar gevoel, maar blijf tegelijkertijd haar verstand aanspreken door haar met kalme stem te herinneren dat alles goed komt.
Je zult er beide sterker uitkomen, meer vertrouwen als jullie elkaar kansen geven en kijken naar de redenen waarom het wel goed zal gaan ipv te handelen naar redenen waarom het misschien niet goed gaat.
Nee ze heeft mij daarom niet om gekregen. Zij is bereid om zich wat aan te passen om mij ruimte te geven, wat ik zie als iets goeds. en wil alles niet zomaar opgeven , heb nu 5 maanden een relatie haar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind de TS maar een zielig weekdier. Ze begint te huilen en meteen is hij om.
Tuurlijk is het fijn dat je het idee hebt dat iemand van je houd. Maar dat betekend niet dat je elke seconde van je vrije tijd met elkaar geïsoleerd van de buiten wereld op Skype moet zitten. tuurlijk vind het fijn als ik met haar kan praten. Maar omdat we teveel op Skype zaten hadden we niks om over te praten en dat irriteert. Ik wil niet zo snel opgeven en ben daar dus ook niet mee begonnen toen ik haar alles verteld heb. Misschien had ze er een reden voor dat ze zo claimend was en dat had ze voor sommige dingen. niemand is perfect dus ik moet haar kant ook horen wat zij vind. Ik ben verder heel open met haar over alles alleen als het gaat over onze relatie is het wat lastig of als er iets is.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt, al schetst dat hier niet echt het beeld als ik de TS moet geloven.
vertrouwen is er zeker welquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
GO!!
GET TO DA CHOPPA!!
Maar anyway, dit gaat hem dus niet worden.
In een relatie moet je elkaar kunnen vertrouwen en als dat niet gaat, tsja, dan wordt het een beetje lastiger allemaal
Stiltes moeten er gewoon kunnen zijn, helemaal als je zo lang op skype zit. Als jij dat ook vindt en zij niet (i.a.w. er moet altijd geforceerd wat gezegd worden) dan matcht het daarin niet echt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:33 schreef Mattie3001 het volgende:
[..]
Tuurlijk is het fijn dat je het idee hebt dat iemand van je houd. Maar dat betekend niet dat je elke seconde van je vrije tijd met elkaar geïsoleerd van de buiten wereld op Skype moet zitten. tuurlijk vind het fijn als ik met haar kan praten. Maar omdat we teveel op Skype zaten hadden we niks om over te praten en dat irriteert. Ik wil niet zo snel opgeven en ben daar dus ook niet mee begonnen toen ik haar alles verteld heb. Misschien had ze er een reden voor dat ze zo claimend was en dat had ze voor sommige dingen. niemand is perfect dus ik moet haar kant ook horen wat zij vind. Ik ben verder heel open met haar over alles alleen als het gaat over onze relatie is het wat lastig of als er iets is.
Ja in het begin ook wel wat last van gehad. Maar wij praten normaal heel open met elkaar over alles. En wij respecteren elkaars mening dus hebben we eigenlijk nooit een discussie om iemands mening.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:24 schreef R-Tech het volgende:
Ook meegemaakt inderdaad, was nog in NL maar situatie was bijna hetzelfde.
Uiteindelijk nog een relatie van 7 jaar mee gehad, maar toch stuk gelopen, omdat we te verschillend waren.
Bijna elk meningsverschil werd op een gegeven moment bijna uitgevochten.![]()
TS, neem van mij aan, hier win je niks mee. Bail! En geniet nog even van je leven
Ze heeft je goed afgericht....quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:41 schreef Mattie3001 het volgende:
[..]
Ja in het begin ook wel wat last van gehad. Maar wij praten normaal heel open met elkaar over alles. En wij respecteren elkaars mening dus hebben we eigenlijk nooit een discussie om iemands mening.
Ik kan haar ook niet alles kwalijk nemen want als zij niet weet wat mij irriteert. Hoe weet zij dan wat er aan de hand is. Ik denk dat ik toch ook wel een grote factor ben geweest door het stil houden over dingen i.p.v erover te praten.
Klopt, en daar hebben wij het ook over gehad, want er is simpelweg niet altijd iets om over te praten. En dat snapt ze ook en gesprek materiaal krijg je door soms dingen te doen zoals naar vrienden te gaan, hobby, etc. ik stoorde mij niet erg aan de stiltes, zij keek t.v. en ik keek iets op het internet maar het kan voor haar misschien een beetje lullig aanvoelen als je op Skype zit cam aan en kijken beide een andere kant op.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:38 schreef NaturalHerbs het volgende:
[..]
Stiltes moeten er gewoon kunnen zijn, helemaal als je zo lang op skype zit. Als jij dat ook vindt en zij niet (i.a.w. er moet altijd geforceerd wat gezegd worden) dan matcht het daarin niet echt.
Dat je de schuld zoveel bij jezelf zoekt. Maar zij gedraagt zich echt ontzettend onredelijk.quote:
Hmm zij heeft mij nergens de schuld voor gegeven. Maar niemand is perfect , maar zij kan natuurlijk niet weten dat ik er zo erg mee zit ( al is dat misschien wel een beetje logisch). Maar als ik niks zeg waarom zou zij dan denken dat ze iets verkeerds doet. Ze had wel in de gaten dat er iets aan de hand was vandaag.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat je de schuld zoveel bij jezelf zoekt. Maar zij gedraagt zich echt ontzettend onredelijk.
Is goed kerel succes ermeequote:Op woensdag 5 maart 2014 19:54 schreef Mattie3001 het volgende:
[..]
Hmm zij heeft mij nergens de schuld voor gegeven. Maar niemand is perfect , maar zij kan natuurlijk niet weten dat ik er zo erg mee zit ( al is dat misschien wel een beetje logisch). Maar als ik niks zeg waarom zou zij dan denken dat ze iets verkeerds doet. Ze had wel in de gaten dat er iets aan de hand was vandaag.
Hoop doet leven, maar ik durf te wedden dat het binnen niet al te lange tijd weer bij hetzelfde is en het weer van voren af aan begint.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:29 schreef Mattie3001 het volgende:
[..]
Nee ze heeft mij daarom niet om gekregen. Zij is bereid om zich wat aan te passen om mij ruimte te geven, wat ik zie als iets goeds. en wil alles niet zomaar opgeven , heb nu 5 maanden een relatie haar.
Hoop het niet :pquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoop doet leven, maar ik durf te wedden dat het binnen niet al te lange tijd weer bij hetzelfde is en het weer van voren af aan begint.
Dat mens is gestoord. Link naar je hardstyle producties?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:23 schreef Mattie3001 het volgende:
raw-ish en vrij oudquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:06 schreef Basxt het volgende:
[..]
Dat mens is gestoord. Link naar je hardstyle producties?
Thanks. Ik stuur je wel een prive berichtje op soundcloud wat ik ervan vindt!quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:48 schreef Mattie3001 het volgende:
[..]
raw-ish en vrij oud
https://soundcloud.com/hardprojectmedia
en EDM met wat hardstyle stukjes op mn soundcloud :p laat me weten wat je ervan vind aub . opbouwende kritiek is altijd welkom
ook raw waar ik eigenlijk wel een beetje trots op ben:
https://soundcloud.com/hardprojectmedia/something-else
Idd dingen doen zorgt voor gespreksstof. En ja dit kan lullig aanvoelen, daarom beter niet altijd de cam aan want je kan mekaar ook niet blijven aanstaren dus dan krijg je dit. Als je de cam standaard uit houdt (en op verzoek aanzet) i.p.v. standaard aan, blijf je ook echt de behoefte houden om elkaar te zien en is het niet zo'n gewoonte en leuker om elkaar te zien. Je kunt ook kijken of je iets samen kan doen. M'n vriendin en ik spelen bijv. hetzelfde computerspel, beiden met hetzelfde bezig, je zegt weinig, maar je bent toch bij elkaar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:46 schreef Mattie3001 het volgende:
[..]
Klopt, en daar hebben wij het ook over gehad, want er is simpelweg niet altijd iets om over te praten. En dat snapt ze ook en gesprek materiaal krijg je door soms dingen te doen zoals naar vrienden te gaan, hobby, etc. ik stoorde mij niet erg aan de stiltes, zij keek t.v. en ik keek iets op het internet maar het kan voor haar misschien een beetje lullig aanvoelen als je op Skype zit cam aan en kijken beide een andere kant op.
Bezoekregeling.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:47 schreef Fera het volgende:
Volgens mij is er geen fuck veranderd.
En je vrienden? Mag je die nu wel zien? Mag je in het weekend nu gewoon je eigen dingen doen, of moet je nog steeds iedere minuut aanwezig zijn voor morele ondersteuning?
Voor zover je het überhaupt een relatie kan noemenquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Liever vrijgezel dan zo'n relatie ^^
Joh typisch R&Pquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voor zover je het überhaupt een relatie kan noemen
In ieder geval is dit niet hoe een relatie zou moeten zijn, maar TS weet gewoon niet beter.
Daarom vraagt hij advies van ons, omdat wij wél beter weten, en hij vervolgens ons advies in de wind kan slaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |