abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137406634
Hey allemaal,

Ik ben een jongen van 20 jaar die nu 5 maanden een relatie heeft met een iemand uit Noorwegen. Zij is 17 en word bijna 18. Dit is ook mijn 1e relatie, en dit heb ik haar in het begin van de relatie ook uitgelegd. Dus ik heb nog niet veel ervaring met een relatie, maar goed dit maakte niet uit en heb veel geleerd in een korte tijd. Ik ben 3 keer naar Noorwegen geweest, de 1e keer was fantastisch! de 2e keer was ook super, maar na de 3e keer begon ik lichtelijk geïrriteerd te raken in de dingen die ze doet. Ik praat elke dag met haar op skype en begin nu ook daarop geïrriteerd te raken. Ik heb het gevoel dat zij mij onder de duim heeft, paar voorbeelden:

- In het begin kreeg ik een tijd mee wanneer ik terug moest zijn bijvoorbeeld met eten, was ik niet optijd, werd ze boos
- ik word onder druk gezet als ik niks te zeggen heb ( omdat we elke dag op skype zitten voor 5+ uur en op zaterdag en zondag hele dag) dan zegt ze dingen als "So you dont have to say anything to your girlfriend anymore?" waardoor ik het gevoel krijg dat ik wanhopig iets moet zoeken naar een onderwerp omdat ik heb idee krijg dat het niet normaal is dat een vriend niks te zeggen heeft tegen haar vriendin?
- Dit is een raar iets, maar we skypen zelfs als we naar bed gaan, zij kan niet slapen als ik er niet ben dus ben ik geforceerd om op te blijven en te praten als zij probeert te slapen, doe ik het niet, dan krijg ik te horen dat ik niks voor haar over heb en dat ik mezelf moet pushen om dingen te doen die ik soms niet wil.

- Zij heeft vroeger depressies gehad, en heeft er soms nog wel last van en zegt soms uit het niets dat als ik er niet was geweest dat ze dood zou zijn geweest, en als ik haar zou verlaten dat ze niet lang zou leven en dit is ook iets waar ik me dodelijk aan irriteer. Ik wil er voor haar zijn als ze zich niet op en top voelt en ook als ze depressief is maar ze maakt mij er depressief bij.

Wat ik begrijp is dat je in een relatie moet geven en nemen, maar is dit niet wat heel extreem?
En ik ben bang om met haar over te praten want zij huilt al heel snel om kleine dingen en dat doet mij pijn. zo zijn er nog meer dingen dat mij irriteerd, blazen/schreeuwen in de microfoon, of dan loopt ze uit het niets gekke gezichten te trekken waar ik totaal niet om kan lachen en dat vind ze raar. en onze humor is verschillend maar ik krijg haar wel aan het lachen.
Zou het kunnen zijn dat we wat uit elkaar groeien? of is een relatie echt zo ingewikkeld. Zoals ik al zei, heb ik niet veel ervaring met relaties maar ligt dit nou aan mij?
Er zijn nog meer dingen maar ik denk dat jullie het punt wel snappen.
Oja, en ook een ding, ze wil dat ik daar kom wonen in een maand maar weet niet of dat zo verstandig is als ik het zo voel. En natuurlijk hebben we ook leuke tijden waar ik eigenlijk naar zou moeten kijken maar dit knaagt.

Hoop voor een paar zinvolle reacties! Alvast bedankt
pi_137406685
Als je zo enorm veel met haar skyped heb je voldoende tijd om dit aan haar te vertellen lijkt me zo.
pi_137406695
Kweek ballen en zeg dat je geen zin hebt om elke dag te skypen.
Ja doei.
pi_137406713
Nog paar punten erbij:
- ik spreek mijn vrienden niet vaak meer omdat ik daar simpel geen tijd voor krijg van haar.
- Als ik tijd krijg mag ik alleen weg op een zaterdag middag met geluk, en als het mag moet ik geluk hebben dat ik niet hoef te werken.
  woensdag 5 maart 2014 @ 10:01:21 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137406714
Jullie skypen echt veel en veel te veel. Daar gaat je relatie echt niet beter van worden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_137406718
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
moblo heeft altijd gelijk
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_137406724
Dit is vrij extreem ja
En jullie moeten het nog helemaal niet over samen wonen en zo hebben :? jullie zijn nog piep jong!

Relaties zijn inderdaad ingewikkeld, maar ze worden een stuk makkelijker als je communiceert, open bent naar elkaar, geeft en neemt en als er gelijkwaardigheid is.
Dat zijn allemaal dingen die ik mis in je verhaal

Ja jullie praten veel, maar jullie bespreken dus niet echt dingen, want jij geeft niet aan dat dit niet is wat jij prettig vind?
Zij neemt en jij geeft, niet andersom en daardoor is er ook geen gelijkwaardigheid

Je zult het dus echt met haar moeten bespreken. Misschien kom je er samen niet uit, dat kan. Misschien ook wel
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_137406752
Tijd om het te vertellen heb ik zeker, maar het punt is dat als ik er wat van zou zeggen dat ze weer emotioneel word en boos etc.

Heb trouwens geen idee hoe ik moet quoten want ik ben nieuw hier hehe.
  woensdag 5 maart 2014 @ 10:03:35 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137406756
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:01 schreef Mattie3001 het volgende:
Nog paar punten erbij:
- ik spreek mijn vrienden niet vaak meer omdat ik daar simpel geen tijd voor krijg van haar.
- Als ik tijd krijg mag ik alleen weg op een zaterdag middag met geluk, en als het mag moet ik geluk hebben dat ik niet hoef te werken.
Dit slaat echt helemaal nergens op. Hoe kun je dit nou accepteren?
The love you take is equal to the love you make.
pi_137406778
Gefeliciteerd mattie3001, je hebt een parasiet te pakken. *O*
The waves you made will always be
pi_137406784
quote:
Nog paar punten erbij:
Wat :')

Oke, je zit echter onder de duim.
Gewoon zeggen dat je ook een eigen leven hebt, zij is niet de enige persoon in je leven.
quote:
En dit dus.

Zijn er trouwens dingen aan je vriendin die positief zijn? Komt allemaal nogal negatief over namelijk.
  woensdag 5 maart 2014 @ 10:07:11 #12
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_137406845
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:04 schreef pepper_961 het volgende:
Gefeliciteerd mattie3001, je hebt een parasiet te pakken. *O*
Dit.

Als je zo doorgaat heeft ze je een minderwaardigheidscomplex weten aan te praten _O-
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_137406900
quote:
Nog paar punten erbij:
wat :')
pi_137406915
WTF, 5 uur per dag met je vriendin praten. Is niet gek hoor dat je dan snel door je stof heen bent. Je bent immers meer tijd kwijt aan het praten over dingen dan dat je tijd overhoud om dingen te beleven, waar je vervolgens over zóu kunnen praten.

Ik zou er mee kappen, parasitair idd :P
hula
pi_137406957
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 09:57 schreef Mattie3001 het volgende:
Wat ik begrijp is dat je in een relatie moet geven en nemen, maar is dit niet wat heel extreem?
wat extreem is, is dat je die zin kennelijk niet verder leest dan het 'geven', en je overdreven aan haar gaat 'toegeven' en niks 'neemt'..
(en zelf spreekt over 'soms op zaterdag weg mogen' alsof het je moeder of zoiets is...)

stel gewoon ook je eigen grenzen en houd op met te pogen haar de hele tijd 'naar de mond te praten', enkel uit angst dat zij misschien 'wel gaat huilen'.

Overigens, wat je beschrijft klinkt niet eens naar 'uit elkaar groeien' maar eigenlijk alsof die relatie al niet echt werkelijk veel is of veel toekomst heeft.. De vraag bij een relatie is vooral of beide partners bij elkaar passen, elkaar aanvullen en ook de levenskwaliteit van hun partner verbeteren... eerlijk gezegd blijkt daarvan niks uit je OP.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_137406971
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:03 schreef Mattie3001 het volgende:
  woensdag 5 maart 2014 @ 10:11:47 #17
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_137406977
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:04 schreef Sauslepel het volgende:
Zijn er trouwens dingen aan je vriendin die positief zijn? Komt allemaal nogal negatief over namelijk.
Het is een vrouw en ze geeft hem aandacht. :7 Gok ik...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_137407038
quote:
12s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:11 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Het is een vrouw en ze geeft hem aandacht. :7 Gok ik...
Ja, maar wel aandacht waar hij momenteel niet tevreden mee is.
pi_137407064
quote:
Tijd om het te vertellen heb ik zeker, maar het punt is dat als ik er wat van zou zeggen dat ze weer emotioneel word en boos etc.

Ja ze zal vast wel not amused zijn
Maar conflict vermijden gaat je niets opleveren en daar zullen je relaties dan altijd aan sneuvelen omdat je jezelf helemaal onder laat sneeuwen, ongelukkig word en op een dag denkt 'fuck dit, ik ben weg'
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_137407087
Ren. Nu het nog kan.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_137407102
quote:

Wat neem jij dan precies in deze relatie?

Tevens hoop ik dat ze fulltime volledig naakt skyped, en dan nog valt het niet goed te praten. :')
  woensdag 5 maart 2014 @ 10:19:34 #22
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_137407181
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:04 schreef Sauslepel het volgende:

Noors, dus hoogstwaarschijnlijk om op te eten :9

OT: ik zit ook in een langeafstandsrelatie, waarin, alhoewel niet zo extreem als bij TS, er ook nodige perikelen waren omtrent Skype. Ik vond dat ik veel te veel werd geclaimd en heb dat ook duidelijk gemaakt. Ja, dat levert woordenwisselingen op maar so be it. Laat niet over je heen lopen kerel!
pi_137407193
RUN!!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 5 maart 2014 @ 10:21:41 #24
65918 IBAZ
broeinest
pi_137407221
Wat ben ik blij dat er 25 jaar geleden geen "online" leven was.
Zij woonde in the UK en ik in NL. En twee keer per week belden we, gewoon met een telefoon.
Niks mis mee.
pi_137407222
Uitmaken. Wat een freak.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_137407271
Er zijn zeker positieve dingen en doet ook wel dingen voor mij die ik misschien niet door heb , maar heb geen idee wat. en toch hou ik nog van haar, maar heb nu net ook ff wat naar haar getypt, ze gaat vandaag eerder naar huis omdat ze zich niet goed voelt. En wil dat ik daar voor haar ben wat ik helemaal kan begrijpen, maar ik ben vandaag vrij en ik ga zo met mn koptelefoon naar de winkel want die is voor de 4e keer kapot, en heb haar gezegd dat ik wel de tijd neem vanmorgen want ik ga niet stressen. en daar was ze ook al niet mee eens want ik moet er voor haar zijn als ze thuiskomt .

en we hebben ook wel lol. ik maak muziek (EDM/Hardstyle) en zo zijn we samen bezig geweest om iets te maken wat ik heel leuk vond
pi_137407315
Shit nigger, zelden iemand gezien die zo hard het slaafje van zijn bitch was. :')
pi_137407325
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:23 schreef Mattie3001 het volgende:
Er zijn zeker positieve dingen en doet ook wel dingen voor mij die ik misschien niet door heb , maar heb geen idee wat. en toch hou ik nog van haar
Liefde maakt blind... wil je misschien niet horen en kom je meestal pas achteraf achter...
hula
  Redactie Frontpage woensdag 5 maart 2014 @ 10:27:14 #29
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_137407347
quote:
- In het begin kreeg ik een tijd mee wanneer ik terug moest zijn bijvoorbeeld met eten, was ik niet optijd, werd ze boos
Wat :')
quote:
- ik word onder druk gezet als ik niks te zeggen heb ( omdat we elke dag op skype zitten voor 5+ uur en op zaterdag en zondag hele dag) dan zegt ze dingen als "So you dont have to say anything to your girlfriend anymore?" waardoor ik het gevoel krijg dat ik wanhopig iets moet zoeken naar een onderwerp omdat ik heb idee krijg dat het niet normaal is dat een vriend niks te zeggen heeft tegen haar vriendin?
Geforceerd een gesprek voeren. Wat :')
quote:
- Dit is een raar iets, maar we skypen zelfs als we naar bed gaan, zij kan niet slapen als ik er niet ben dus ben ik geforceerd om op te blijven en te praten als zij probeert te slapen, doe ik het niet, dan krijg ik te horen dat ik niks voor haar over heb en dat ik mezelf moet pushen om dingen te doen die ik soms niet wil.
Wat :') emotionele chantage. Lekker.

Get The Fuck Out.

Echt, het lijkt alsof jullie al samenwonen maar ze woon in FUCKING NOORWEGEN man :')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 5 maart 2014 @ 10:27:37 #30
65918 IBAZ
broeinest
pi_137407357
quote:
Er zijn zeker positieve dingen en doet ook wel dingen voor mij die ik misschien niet door heb , maar heb geen idee wat. en toch hou ik nog van haar, maar heb nu net ook ff wat naar haar getypt, ze gaat vandaag eerder naar huis omdat ze zich niet goed voelt. En wil dat ik daar voor haar ben wat ik helemaal kan begrijpen, maar ik ben vandaag vrij en ik ga zo met mn koptelefoon naar de winkel want die is voor de 4e keer kapot, en heb haar gezegd dat ik wel de tijd neem vanmorgen want ik ga niet stressen. en daar was ze ook al niet mee eens want ik moet er voor haar zijn als ze thuiskomt .

Nu geloof ik je niet meer. Je zit hier gewoon te trollen.
pi_137407390
quote:

en we hebben ook wel lol. ik maak muziek (EDM/Hardstyle) en zo zijn we samen bezig geweest om iets te maken wat ik heel leuk vond
godsamme man, mag je van haar wel nog naar de wc of moet je het maar in je broek doen als jullie op skype zitten? :')
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  Redactie Frontpage woensdag 5 maart 2014 @ 10:29:41 #32
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_137407398
quote:
Nog paar punten erbij:
Je 'mag' weg?

Echt dit kan niet serieus zijn, ik geloof er geen zak van.
With four other people
And aliens
pi_137407502
Ik lees alleen maar 'ik mag weg', 'ik mag dit niet van haar', 'als ik geluk heb mag ik...'. Is ze je moeder?
In een relatie is geen sprake van iets 'mogen'. Vooral bij een lange-afstandsrelatie trek je meer je eigen plan.
Je vriendin loopt over je heen omdat je het haar wel erg gemakkelijk maakt. Dat is echt niet aantrekkelijk. Kom eens voor jezelf op en geef je grenzen aan.
The meaning of life is to give life meaning.
pi_137407524
Puberliefdes.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_137407661
In het begin deed ze niet zo en vind het echt jammer dat ze nu zo doet.
  woensdag 5 maart 2014 @ 10:42:36 #36
262 Re
Kiss & Swallow
pi_137407664
maar ze neukt wel lekker?, en goeie skypeseks enzo?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_137407706
Lange-afstands relaties zijn niet voor iedereen. Volgens mij kan jij de afstand redelijk loslaten en zij niet, en dat is niet erg, maar wanneer het zich uit in claim/chantagegedrag lijkt het me niet gezond voor je relatie. Ze moet leren haar eigen gang te gaan en je los te laten en dit mag je best duidelijk van haar vragen. Jij kan hier verder niet zoveel aan doen ben ik bang, dat moet echt vanuit haar komen. Maar jij kan het bespreekbaar maken. Vertel haar dat je het gevoel hebt dat ze je constant "claimt" (misschien wat aardiger formuleren) en waar dit dan vandaan komt? Dat je behoefte hebt om ook je eigen ding te kunnen doen, los van haar. Misschien kun je bepaalde dagen afspreken en bepaalde tijden dat je elkaar spreekt, heeft ze iets om naar toe te leven en krijg jij wat ademruimte.

Wat je ook nog zou kunnen overwegen is het relatielabeltje er tijdelijk af te halen; kan zij doen waar ze zin in heeft, kan jij doen waar je zin in hebt, en ben je niks tot elkaar verplicht. Dat haalt het jouw gevoel van "verplicht zijn tot" wellicht weg, en dat lijkt me een fijnere insteek. En dan zie je vanzelf wat komt als je elkaar weer ziet, het gevoel is dan natuurlijk niet weg immers. :)
pi_137407730
Vraag haar eens hoe het in haar vorige relaties ging dan? Want dit klinkt mij echt afgrijselijk in de oren en kan me niet goed voorstellen dat met zo'n instelling een relatie erg lang duurt.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  woensdag 5 maart 2014 @ 10:46:10 #39
374339 mirjammajrim
Waar geen wil is, ben ik weg
pi_137407748
Dit is niet normaal TS. In een gezonde relatie gun je elkaar ook dingen. Zij gunt je niet eens even een rustige maaltijd zonder tijdsdruk. Emotionele chantage noemen ze dit.
Je doet momenteel alles om haar tevreden te houden, maar wat doet ze voor jou? Helemaal niks.
Ik zou je willen adviseren om je grenzen aan te geven en je niet te laten commanderen door die freak op je scherm.
Maar eigenlijk zou je het gewoon moeten uitmaken. Dit heeft echt geen toekomst.
pi_137407820
Met de maaltijd enzo heb ik ook gezegd dat ik niet onder druk wil leven, want dat deed ze met meer dingen en toen begreep ze het pas op het punt van uitmaken, dit doet ze nu ook niet meer maar toch blijven er wel kleine dingen. Maar ik zal er met haar over praten en zeggen hoe ik erover denk. En met seks etc. waar iemand het over had, daar gaat het mij niet om en doe niks over de cam, ben niet wanhopig en kan wachten tot ik weer in noorwegen ben.

Maar ik zal met haar praten, iedereen bedankt!
pi_137407854
Overigens....

Als jij naar het buitenland gaat, verhuis dan in eerste instantie voor het land en voor jezelf, en absoluut niet, niet, NIET! voor het meisje! :)

Wanneer zien jullie elkaar weer?
  woensdag 5 maart 2014 @ 10:55:17 #42
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_137407972
Ik krijg het hartstikke benauwd als ik je OP lees... wat een naar mens om een relatie mee te hebben. Emotionele chantage en claimgedrag zijn niet bepaald gunstige factoren voor een gezonde relatie. Tijd om je grenzen aan te geven!
pi_137408032
quote:

weet je wat jij eens zou moeten doen?

twee dagen niet online zijn en even genieten van buiten
pi_137408036
Die had ik allang gedumpt, als ze graag iemand wil commanderen dan koopt ze maar een hondje.
pi_137408040
Ik geloof het niet meer. :')
pi_137408056
Claimertje dus, ik zou 'm smeren. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_137408153
quote:

Je moet normaal kunnen praten over dat soort dingen. Ik vind haar manier van jou controleren heel erg benauwend.
pi_137408244
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je moet normaal kunnen praten over dat soort dingen. Ik vind haar manier van jou controleren heel erg benauwend.
En dat al via een computer kun je nagaan hoe dat gaat als ze samen zijn
pi_137408254
Heel logisch eigenlijk dat je juist snel geirriteerd ben , als je in een relatie zit en niets mag , dan word je geirriteerd en ga je uithalen.
Ik ken ook iemand die juist eerst relatie had waarin ze heel perfect en gelukkig waren, maar als je meer keek werd ze steeds vervelender , hij steeds meer geisoleerd en had uiteindelijk van zijn vriendengroep niemand meer over.
Ik denk eigenlijk dat je moet gaan beseffen dat het geen gezonde relatie is , stoppen om juist je eigen leven op te bouwen zonder haar.
pi_137408682
Ben je autist TS? Durf eens nee te zeggen
pi_137408683
Holy shit.
pi_137408764
Ook meegemaakt inderdaad, was nog in NL maar situatie was bijna hetzelfde.
Uiteindelijk nog een relatie van 7 jaar mee gehad, maar toch stuk gelopen, omdat we te verschillend waren.
Bijna elk meningsverschil werd op een gegeven moment bijna uitgevochten. -O-

TS, neem van mij aan, hier win je niks mee. Bail! En geniet nog even van je leven 8-)
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
pi_137408895
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:55 schreef Helsinki het volgende:
Ik krijg het hartstikke benauwd als ik je OP lees... wat een naar mens om een relatie mee te hebben. Emotionele chantage en claimgedrag zijn niet bepaald gunstige factoren voor een gezonde relatie. Tijd om je grenzen aan te geven!
Dit. Ik zou er persoonlijk mee kappen klinkt als een onstabiele vrouw die je niet waard is.
pi_137408995
Ren mattie, ren mattie , ren! 🎶🎵
The waves you made will always be
pi_137409389
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:21 schreef Arcadia het volgende:
Ben je autist TS? Durf eens nee te zeggen
Nee ben geen autist en heet er niet veel mee te maken. Ik heb moeite met nee te zeggen heb je al begrepen zie ik, had voor deze relatie ook geen zelfvertrouwen die zij toen wel omhoog heeft weten te halen .
  woensdag 5 maart 2014 @ 11:47:36 #56
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_137409432
Is dit een grap?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_137409484
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:45 schreef HaywoodJablome het volgende:
Vraag haar eens hoe het in haar vorige relaties ging dan? Want dit klinkt mij echt afgrijselijk in de oren en kan me niet goed voorstellen dat met zo'n instelling een relatie erg lang duurt.
Heb ik haar ook gevraagd en zij voelde zich gebruikt in andere relaties, misschien zei ze dat om mij beter te laten voelen want lijkt me sterk dat niet elke man een vrouw wil gebruiken. misschien hadden die mannen meer ballen en zeiden wat ze wouden inplaats van over zich te heen te laten lopen wat ik doe
pi_137409532
Het lijkt me dan ook het beste om het uit te maken voordat ik er dieper in kom te zitten ;l .
Natuurlijk gaat ze het hoe dan ook niet leuk vinden maar op welke manier zal ik het doen? wil haar zo min mogelijk pijn doen
pi_137409734
Leer juist nee te zeggen en gewoon te zeggen dat het niet werkt.

Ik zal je een geheimpje vertellen uitmaken is nooit leuk , en kwetsen doe je altijd toch wel , zeg gewoon dat je op deze manier niet meer verder en eigenlijk gewoon vind jezelf niet meer kan zijn in de relatie en dat je juist je eigen dingen wilt doen.

Je kan beter een knoop doorhakken dan op deze manier verder gaan. Hier gaan jij en zij niet gelukkig mee worden dit is gewoon leven met een leugen, je zit eigenlijk allang in een relatie waar je eigenlijk al weet dat je niet meer wilt.
pi_137409792
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:59 schreef formerjellybean het volgende:
Leer juist nee te zeggen en gewoon te zeggen dat het niet werkt.

Ik zal je een geheimpje vertellen uitmaken is nooit leuk , en kwetsen doe je altijd toch wel , zeg gewoon dat je op deze manier niet meer verder en eigenlijk gewoon vind jezelf niet meer kan zijn in de relatie en dat je juist je eigen dingen wilt doen.

Je kan beter een knoop doorhakken dan op deze manier verder gaan. Hier gaan jij en zij niet gelukkig mee worden dit is gewoon leven met een leugen, je zit eigenlijk allang in een relatie waar je eigenlijk al weet dat je niet meer wilt.
klopt, en nu afwachten tot ze thuiskomt..

in ieder geval bedankt
pi_137410760
TS, je vriendin is hartstikke gestoord.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_137411107
Zij moet wel godsgruwelijk bijzondere kunstjes kunnen.

What the fuck man. Wat haal je überhaupt uit deze droevenis? :')
  Moderator / Redactie FP woensdag 5 maart 2014 @ 12:56:28 #63
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_137411121
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:50 schreef Mattie3001 het volgende:
Het lijkt me dan ook het beste om het uit te maken voordat ik er dieper in kom te zitten ;l .
Natuurlijk gaat ze het hoe dan ook niet leuk vinden maar op welke manier zal ik het doen? wil haar zo min mogelijk pijn doen
Pijn doe je haar toch, maar je zal er zelf zo veel gelukkiger door zijn. En om wie draait het hier? Om jou toch? Nou dan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137411252
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:50 schreef Mattie3001 het volgende:
Bereid je maar vast voor op een zeer emotionele reactie. Gewoon eerlijk zijn dat het voor jou niet werkt. Succes!
pi_137411596
  Redactie Frontpage woensdag 5 maart 2014 @ 13:14:12 #66
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_137411611
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bereid je maar vast voor op een zeer emotionele reactie. Gewoon eerlijk zijn dat het voor jou niet werkt. Succes!
Dit :Y

Ik voorspel:
- je houdt niet van me
- niemand houdt van me
- hou je dan niet meer van me
- ik ga zelfmoord plegen
- ik zal mijn leven beteren
- ik ga zelfmoord plegen en dan is het jouw schuld
- ik ga nu mijn polsen doorsnijden

En meer in die richting
With four other people
And aliens
  Moderator / Redactie FP woensdag 5 maart 2014 @ 13:22:04 #67
Brabo Bastard
pi_137411837
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:14 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ik voorspel:
- je houdt niet van me
- niemand houdt van me
- ik ga zelfmoord plegen

En meer in die richting
En TS: pak een bak met popcorn en enjoy the show.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:27:12 #68
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_137411985
quote:
...
So what. Dan klik je skype lekker dicht en doet je mobiel uit, lekker rustig.
Dingen kunnen alleen gebeuren als je ze laat gebeuren, bewaak je eigen grenzen gewoon.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_137412019
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:14 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ik voorspel:
- je houdt niet van me
- niemand houdt van me
- ik ga zelfmoord plegen

En meer in die richting

Anyway, ze pleegt uiteindelijk toch geen zelfmoord want het is haar ongetwijfeld alleen om aandacht te doen.
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:33:51 #70
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137412149
quote:
[...]en zegt soms uit het niets dat als ik er niet was geweest dat ze dood zou zijn geweest, en als ik haar zou verlaten dat ze niet lang zou leven[...]

De rest is bijzaak.

Ooit in een ver verleden ook zo'n mokkel gehad waardoor ik 9 maanden met een relatie zat waar niemand vrolijk van wordt. Ook zij niet. Ze woont te ver om er iets mee te kunnen doen en het is gewoon ongezond.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:35:13 #71
65918 IBAZ
broeinest
pi_137412181
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:02 schreef Mattie3001 het volgende:

[..]

klopt, en nu afwachten tot ze thuiskomt..

in ieder geval bedankt
Wat is haar telefoonnumer?
pi_137412380
Dat heet BPD (Borderline personlighetsforstyrrelse) in het Noors.

Succes met vertellen ^O^
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:50:55 #73
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_137412597
Je hebt in ieder geval weer een nieuw gespreksonderwerp om het over te hebben met je vriendin :')

OT: Kap ermee, zo snel mogelijk. Je bent haar bitch _O-
pi_137412938
quote:
Kweek ballen
Fixed.
pi_137412964
TS laat me raden, ze lijkt op je moeder? :')

Mijn advies is: zoek niet de confrontatie in een gesprek. Ga gewoon beetje bij beetje meer je eigen ding doen en kalm blijven. Met wel een gesprek hierover voeren ben je nog verder van huis want dan zet je de spotlights erop. Ik heb de indruk dat je een sturend persoon wel een beetje kunt gebruiken.

Alfa gedrag van je zal botsen en niet overtuigend overkomen. Kondig gewoon van te voren aan dat je nog wat andere dingen moet doen en later op skype zult zijn. Manage je verwachtingen maar voorkom discussies.

Het zou jammer zijn als je relatie naar de knoppen gaat omdat je niet beseft dat de dingen die jij wil aangeven haar bewust maken van haar onzekerheid, terwijl jullie eigenlijk heel goed bij elkaar passen!
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_137413246
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:46 schreef Mattie3001 het volgende:

[..]

Nee ben geen autist en heet er niet veel mee te maken. Ik heb moeite met nee te zeggen heb je al begrepen zie ik, had voor deze relatie ook geen zelfvertrouwen die zij toen wel omhoog heeft weten te halen .
Je klinkt als een ADD-er
pi_137413325
Wat een benauwende vriendin en dat terwijl je elkaar zo weinig ziet :{
  woensdag 5 maart 2014 @ 14:33:18 #78
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_137413705
Wat denk je nou zelf kerel?
pi_137413952
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:15 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Je klinkt als een ADD-er
Heb ik ook niet hehe. zij heeft wel ADD
pi_137414000
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:33 schreef Nobu het volgende:
Wat denk je nou zelf kerel?
Dat ik erover moet praten om heel misschien het te verbeteren. Of gewoon afbreken
pi_137414016
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:43 schreef Mattie3001 het volgende:

[..]

Dat ik erover moet praten om heel misschien het te verbeteren. Of gewoon afbreken
Ik zou haar dumpen, zij zuigt volgens mij zoveel energie, dat het alle toekomstige relaties zal benadelen. Good luck.
pi_137414438
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:43 schreef Mattie3001 het volgende:

[..]

TS bij aanvang van dit topic leg je de oorzaak nog bij jezelf (zie je eigen titel). Nu een aantal reacties later overweeg je afbreken?

Heb je wel een eigen mening/ persoonlijkheid? Je gaf zelf aan dat ze positieve dingen in je naar boven heeft gehaald. Ik denk dat deze vrouw nog veel meer in je naar boven kan halen.

Er werd hier eerder gezegd "grow some balls". Ik zeg grow some personality. Accepteer ook haar mindere punten. Maak elkaar sterker.
pi_137418273
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:58 schreef Koral het volgende:

[..]

TS bij aanvang van dit topic leg je de oorzaak nog bij jezelf (zie je eigen titel). Nu een aantal reacties later overweeg je afbreken?

Heb je wel een eigen mening/ persoonlijkheid? Je gaf zelf aan dat ze positieve dingen in je naar boven heeft gehaald. Ik denk dat deze vrouw nog veel meer in je naar boven kan halen.

Er werd hier eerder gezegd "grow some balls". Ik zeg grow some personality. Accepteer ook haar mindere punten. Maak elkaar sterker.
Zij zegt dat mijn personality juist erg goed is dat ze daarom overal heel serieus mee is. Ik heb nu net met haar gepraat en ben eerder opgelucht want hoe het begon was het beter, zo kreeg ik ook gevoelens met haar. Vond het afbreken geen goed plan dus heb er rustig met haar over gepraat. Ze heeft wel gehuild helaas maar als het mij nog pijn doet als ik haar zie huilen dan kan ik haar niet loslaten. Dus heb de ballen verzamelt en het op een zo min pijnvolle manier aan haar verteld. Maar we proberen het op een manier waarvan ik denk hoe het hoort:

We gaan onze eigen gang en doen waar we zin aan hebben en praten wanneer . Leuk sveertje is er nog niet..
pi_137418896
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:20 schreef Ticootje het volgende:
RUN!!!
GO!!

GET TO DA CHOPPA!!

Maar anyway, dit gaat hem dus niet worden.
In een relatie moet je elkaar kunnen vertrouwen en als dat niet gaat, tsja, dan wordt het een beetje lastiger allemaal :)
  Moderator / Redactie FP woensdag 5 maart 2014 @ 17:55:50 #85
Brabo Bastard
pi_137420246
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:01 schreef Mattie3001 het volgende:

[..]

Zij zegt dat mijn personality juist erg goed is dat ze daarom overal heel serieus mee is. Ik heb nu net met haar gepraat en ben eerder opgelucht want hoe het begon was het beter, zo kreeg ik ook gevoelens met haar. Vond het afbreken geen goed plan dus heb er rustig met haar over gepraat. Ze heeft wel gehuild helaas maar als het mij nog pijn doet als ik haar zie huilen dan kan ik haar niet loslaten. Dus heb de ballen verzamelt en het op een zo min pijnvolle manier aan haar verteld. Maar we proberen het op een manier waarvan ik denk hoe het hoort:

We gaan onze eigen gang en doen waar we zin aan hebben en praten wanneer . Leuk sveertje is er nog niet..
En je bent weer in haar val gelopen.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_137420457
Je was/bent er dus niet klaar mee. Punt.
  Moderator / Redactie FP woensdag 5 maart 2014 @ 18:02:48 #87
Brabo Bastard
pi_137420489
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Je was/bent er dus niet klaar mee. Punt.
Ik vind de TS maar een zielig weekdier. Ze begint te huilen en meteen is hij om.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_137420653
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik vind de TS maar een zielig weekdier. Ze begint te huilen en meteen is hij om.
Ik begrijp 'm wel hoor. Het idee dat je iets hebt met iemand of dat iemand van je houdt is erg fijn. :)
  Moderator / Redactie FP woensdag 5 maart 2014 @ 18:18:33 #89
Brabo Bastard
pi_137420946
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:07 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik begrijp 'm wel hoor. Het idee dat je iets hebt met iemand of dat iemand van je houdt is erg fijn. :)
Klopt, al schetst dat hier niet echt het beeld als ik de TS moet geloven.
"Omae wa mou shindeiru."
  PR en moderator woensdag 5 maart 2014 @ 18:20:15 #90
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137420978
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:25 schreef Murdera het volgende:
Shit nigger, zelden iemand gezien die zo hard het slaafje van zijn bitch was. :')
Dit, mi mang.

TS, zo horen relaties niet te zijn hoor. Dit is iets waar mensen 'bekend in relatiewereld' hard voor zouden wegrennen. Gaat niet werken.
Fuck the EBU.
pi_137421526
quote:

[..]

Ik kan me voorstellen dat ze zegt dat je persoonlijkheid goed is omdat dat erg bij haar persoonlijkheid past. Haar claimende gedrag zou kunnen verklaard worden door dat ze van voorspelbaarheid houdt en graag zekerheid heeft. Als je daar mee om leert gaan dan voelen heel veel mensen zich vertrouwd bij jou!

Dat mensen huilen is normaal. Heb begrip voor haar gevoel, maar blijf tegelijkertijd haar verstand aanspreken door haar met kalme stem te herinneren dat alles goed komt.

Je zult er beide sterker uitkomen, meer vertrouwen als jullie elkaar kansen geven en kijken naar de redenen waarom het wel goed zal gaan ipv te handelen naar redenen waarom het misschien niet goed gaat.
pi_137423006
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:40 schreef Koral het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat ze zegt dat je persoonlijkheid goed is omdat dat erg bij haar persoonlijkheid past. Haar claimende gedrag zou kunnen verklaard worden door dat ze van voorspelbaarheid houdt en graag zekerheid heeft. Als je daar mee om leert gaan dan voelen heel veel mensen zich vertrouwd bij jou!

Dat mensen huilen is normaal. Heb begrip voor haar gevoel, maar blijf tegelijkertijd haar verstand aanspreken door haar met kalme stem te herinneren dat alles goed komt.

Je zult er beide sterker uitkomen, meer vertrouwen als jullie elkaar kansen geven en kijken naar de redenen waarom het wel goed zal gaan ipv te handelen naar redenen waarom het misschien niet goed gaat.
inderdaad. Ben blij dat ik met haar gepraat heb in ieder geval. Het was zeker nodig en ik heb haar alweer zien lachen, ze geeft mij ruimte. Ik heb deze hele procedure met een kalme stem uitgevoerd en ben blij dat ze begrip toont, en dat heb ik ook voor haar want zie; zij is 2 maand voordat ik iets met haar had verhuist naar een totaal andere plek, en al haar vrienden wonen ver weg dus ze had ook niet veel meer. Maar zij voelde zich daarom alleen als ik weg zou gaan naar vrienden, en plezier zou hebben. Dit kan ik ook wel indenken maar dat betekent niet dat ik mijn vrienden daardoor niet meer kan zien. Heb ook paar keer toen vrienden hier gehad en die hebben ook wel met haar gepraat zodat ze misschien iets beter beeld heeft met welke mensen ik omga. En omdat ze in Noorwegen in de buurt waar ze nu zit niet veel heeft kijkt ze er heel erg naar uit om hier een keer te komen. voor mij voelt het als een enorme last van m'n schouders nu ik erover gepraat heb. en ben blij dat ik in een korte tijd de ballen heb voor heb kunnen verzamelen om erover te beginnen.

Wil iedereen ook bedanken die serieus zijn geweest en meedachten en hun mening over dingen gaven. Het heeft me geholpen!
pi_137423105
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nee ze heeft mij daarom niet om gekregen. Zij is bereid om zich wat aan te passen om mij ruimte te geven, wat ik zie als iets goeds. en wil alles niet zomaar opgeven , heb nu 5 maanden een relatie haar.
pi_137423299
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Klopt, al schetst dat hier niet echt het beeld als ik de TS moet geloven.
Tuurlijk is het fijn dat je het idee hebt dat iemand van je houd. Maar dat betekend niet dat je elke seconde van je vrije tijd met elkaar geïsoleerd van de buiten wereld op Skype moet zitten. tuurlijk vind het fijn als ik met haar kan praten. Maar omdat we teveel op Skype zaten hadden we niks om over te praten en dat irriteert. Ik wil niet zo snel opgeven en ben daar dus ook niet mee begonnen toen ik haar alles verteld heb. Misschien had ze er een reden voor dat ze zo claimend was en dat had ze voor sommige dingen. niemand is perfect dus ik moet haar kant ook horen wat zij vind. Ik ben verder heel open met haar over alles alleen als het gaat over onze relatie is het wat lastig of als er iets is.
pi_137423340
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

GO!!

GET TO DA CHOPPA!!

Maar anyway, dit gaat hem dus niet worden.
In een relatie moet je elkaar kunnen vertrouwen en als dat niet gaat, tsja, dan wordt het een beetje lastiger allemaal :)
vertrouwen is er zeker wel
pi_137423515
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:33 schreef Mattie3001 het volgende:

[..]

Tuurlijk is het fijn dat je het idee hebt dat iemand van je houd. Maar dat betekend niet dat je elke seconde van je vrije tijd met elkaar geïsoleerd van de buiten wereld op Skype moet zitten. tuurlijk vind het fijn als ik met haar kan praten. Maar omdat we teveel op Skype zaten hadden we niks om over te praten en dat irriteert. Ik wil niet zo snel opgeven en ben daar dus ook niet mee begonnen toen ik haar alles verteld heb. Misschien had ze er een reden voor dat ze zo claimend was en dat had ze voor sommige dingen. niemand is perfect dus ik moet haar kant ook horen wat zij vind. Ik ben verder heel open met haar over alles alleen als het gaat over onze relatie is het wat lastig of als er iets is.
Stiltes moeten er gewoon kunnen zijn, helemaal als je zo lang op skype zit. Als jij dat ook vindt en zij niet (i.a.w. er moet altijd geforceerd wat gezegd worden) dan matcht het daarin niet echt.
pi_137423676
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:24 schreef R-Tech het volgende:
Ook meegemaakt inderdaad, was nog in NL maar situatie was bijna hetzelfde.
Uiteindelijk nog een relatie van 7 jaar mee gehad, maar toch stuk gelopen, omdat we te verschillend waren.
Bijna elk meningsverschil werd op een gegeven moment bijna uitgevochten. -O-

TS, neem van mij aan, hier win je niks mee. Bail! En geniet nog even van je leven 8-)
Ja in het begin ook wel wat last van gehad. Maar wij praten normaal heel open met elkaar over alles. En wij respecteren elkaars mening dus hebben we eigenlijk nooit een discussie om iemands mening.
Ik kan haar ook niet alles kwalijk nemen want als zij niet weet wat mij irriteert. Hoe weet zij dan wat er aan de hand is. Ik denk dat ik toch ook wel een grote factor ben geweest door het stil houden over dingen i.p.v erover te praten.
pi_137423726
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:41 schreef Mattie3001 het volgende:

[..]

Ja in het begin ook wel wat last van gehad. Maar wij praten normaal heel open met elkaar over alles. En wij respecteren elkaars mening dus hebben we eigenlijk nooit een discussie om iemands mening.
Ik kan haar ook niet alles kwalijk nemen want als zij niet weet wat mij irriteert. Hoe weet zij dan wat er aan de hand is. Ik denk dat ik toch ook wel een grote factor ben geweest door het stil houden over dingen i.p.v erover te praten.
Ze heeft je goed afgericht....
pi_137423885
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:38 schreef NaturalHerbs het volgende:

[..]

Stiltes moeten er gewoon kunnen zijn, helemaal als je zo lang op skype zit. Als jij dat ook vindt en zij niet (i.a.w. er moet altijd geforceerd wat gezegd worden) dan matcht het daarin niet echt.
Klopt, en daar hebben wij het ook over gehad, want er is simpelweg niet altijd iets om over te praten. En dat snapt ze ook en gesprek materiaal krijg je door soms dingen te doen zoals naar vrienden te gaan, hobby, etc. ik stoorde mij niet erg aan de stiltes, zij keek t.v. en ik keek iets op het internet maar het kan voor haar misschien een beetje lullig aanvoelen als je op Skype zit cam aan en kijken beide een andere kant op.
pi_137423898
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ze heeft je goed afgericht....
Wat bedoel je daarmee?
pi_137423932
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:46 schreef Mattie3001 het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee?
Dat je de schuld zoveel bij jezelf zoekt. Maar zij gedraagt zich echt ontzettend onredelijk.
pi_137424234
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat je de schuld zoveel bij jezelf zoekt. Maar zij gedraagt zich echt ontzettend onredelijk.
Hmm zij heeft mij nergens de schuld voor gegeven. Maar niemand is perfect , maar zij kan natuurlijk niet weten dat ik er zo erg mee zit ( al is dat misschien wel een beetje logisch). Maar als ik niks zeg waarom zou zij dan denken dat ze iets verkeerds doet. Ze had wel in de gaten dat er iets aan de hand was vandaag.
pi_137424505
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:54 schreef Mattie3001 het volgende:

[..]

Hmm zij heeft mij nergens de schuld voor gegeven. Maar niemand is perfect , maar zij kan natuurlijk niet weten dat ik er zo erg mee zit ( al is dat misschien wel een beetje logisch). Maar als ik niks zeg waarom zou zij dan denken dat ze iets verkeerds doet. Ze had wel in de gaten dat er iets aan de hand was vandaag.
Is goed kerel succes ermee :D
  Moderator / Redactie FP woensdag 5 maart 2014 @ 20:24:41 #104
Brabo Bastard
pi_137425397
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:29 schreef Mattie3001 het volgende:

[..]

Nee ze heeft mij daarom niet om gekregen. Zij is bereid om zich wat aan te passen om mij ruimte te geven, wat ik zie als iets goeds. en wil alles niet zomaar opgeven , heb nu 5 maanden een relatie haar.
Hoop doet leven, maar ik durf te wedden dat het binnen niet al te lange tijd weer bij hetzelfde is en het weer van voren af aan begint.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_137425938
quote:
Dus heb de ballen verzamelt
Welke ballen?
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_137426750
quote:
9s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:37 schreef ntm het volgende:

[..]

Welke ballen?
paar voetballen. heb een verzameling in de kelder
pi_137426927
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Is goed kerel succes ermee :D
dankje!
pi_137426959
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:24 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hoop doet leven, maar ik durf te wedden dat het binnen niet al te lange tijd weer bij hetzelfde is en het weer van voren af aan begint.
Hoop het niet :p
pi_137427436
Volgende keer als er iets gebeurd, gewoon erover praten.
Uitmaken doe je pas als er echt geen andere optie is en die was er nu zeker wel.
pi_137427484
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:34 schreef Mattie3001 het volgende:

[..]

vertrouwen is er zeker wel
Ik doelde op vertrouwen naar jou van haar kant :P
pi_137427528
De titel van dit topic klopt trouwens niet echt. Je bent juist niet snel geïrriteerd.
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:12:32 #112
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_137427827
Dit kan niet waar zijn. :{

Als het wel waar is: Waar heb je haar ontmoet TS? Misschien al ergens in het topic gezegd, maar dan heb ik eroverheen gelezen.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:06:18 #113
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_137431034
quote:

Dat mens is gestoord. Link naar je hardstyle producties? :7
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_137433374
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:06 schreef Basxt het volgende:

[..]

Dat mens is gestoord. Link naar je hardstyle producties? :7
raw-ish en vrij oud

https://soundcloud.com/hardprojectmedia

en EDM met wat hardstyle stukjes op mn soundcloud :p laat me weten wat je ervan vind aub . opbouwende kritiek is altijd welkom

ook raw waar ik eigenlijk wel een beetje trots op ben:
https://soundcloud.com/hardprojectmedia/something-else
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:53:39 #115
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_137433675
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:48 schreef Mattie3001 het volgende:

[..]

raw-ish en vrij oud

https://soundcloud.com/hardprojectmedia

en EDM met wat hardstyle stukjes op mn soundcloud :p laat me weten wat je ervan vind aub . opbouwende kritiek is altijd welkom

ook raw waar ik eigenlijk wel een beetje trots op ben:
https://soundcloud.com/hardprojectmedia/something-else
Thanks. Ik stuur je wel een prive berichtje op soundcloud wat ik ervan vindt!
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_137435792
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:46 schreef Mattie3001 het volgende:

[..]

Klopt, en daar hebben wij het ook over gehad, want er is simpelweg niet altijd iets om over te praten. En dat snapt ze ook en gesprek materiaal krijg je door soms dingen te doen zoals naar vrienden te gaan, hobby, etc. ik stoorde mij niet erg aan de stiltes, zij keek t.v. en ik keek iets op het internet maar het kan voor haar misschien een beetje lullig aanvoelen als je op Skype zit cam aan en kijken beide een andere kant op.
Idd dingen doen zorgt voor gespreksstof. En ja dit kan lullig aanvoelen, daarom beter niet altijd de cam aan want je kan mekaar ook niet blijven aanstaren dus dan krijg je dit. Als je de cam standaard uit houdt (en op verzoek aanzet) i.p.v. standaard aan, blijf je ook echt de behoefte houden om elkaar te zien en is het niet zo'n gewoonte en leuker om elkaar te zien. Je kunt ook kijken of je iets samen kan doen. M'n vriendin en ik spelen bijv. hetzelfde computerspel, beiden met hetzelfde bezig, je zegt weinig, maar je bent toch bij elkaar.
Zie het skypen als een soort samen op de bank zitten, dan praat je ook niet continu.
  donderdag 6 maart 2014 @ 00:47:55 #117
365231 Fera
Fire & Blood
pi_137436725
Volgens mij is er geen fuck veranderd.

En je vrienden? Mag je die nu wel zien? Mag je in het weekend nu gewoon je eigen dingen doen, of moet je nog steeds iedere minuut aanwezig zijn voor morele ondersteuning?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_137437127
Heel eerlijk ben je nu dus eigenlijk nog steeds van plan dus eigenlijk dagelijks alleen maar te skypen ??Ik zou bijna zeggen wees gewoon even een paar dagen niet online en ga gewoon leuke dingen met anderen doen , zie je vanzelf wel of ze het overleeft of niet . Je hoeft niet altijd bereikbaar te zijn hoor.
pi_137449521
Damn... meen je dit? Als ik een vriendin zou hebben, zou ik haar ook wel geregeld willen zien, maar zoveel per dag via Skype? Ik zou dan nog eerder contact houden via Whatsapp en een keer een weekje/lang weekend naar Noorwegen gaan om echt (fysiek) 'quality time' met elkaar door te brengen. Mss zo nu en dan skypen. Maar dit... :r

Denk: minder is soms beter. Doseer het in ieder geval (en laat haar de noodzaak ervan inzien), zodat je niet elkaars leven in gijzeling houdt. Zo heb je elkaar nog eens wat nieuws/verrassends te vertellen. :Y
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:52:18 #120
366603 Romsel
Sowieso baas!
pi_137449630
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2014 @ 16:32:12 #121
Brabo Bastard
pi_137451123
quote:
6s.gif Op donderdag 6 maart 2014 00:47 schreef Fera het volgende:
Volgens mij is er geen fuck veranderd.

En je vrienden? Mag je die nu wel zien? Mag je in het weekend nu gewoon je eigen dingen doen, of moet je nog steeds iedere minuut aanwezig zijn voor morele ondersteuning?
Bezoekregeling.
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:40:03 #122
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_137451429
Heeft ze niks te doen dat jij maar steeds moet inloggen om te skypen?
Ze heeft vast (net zoals jij) toch ook een eigen vriendengroep waar ze tijd mee wil spenderen.

Hoe oud ben je trouwens? Anders kun je altijd nog zeggen dat je niet zoveel achter de PC mag zitten van je pa of ma. :D
Het is patat.
  PR en moderator donderdag 6 maart 2014 @ 16:44:29 #123
288245 crew  Moira
pi_137451606
Dit is echt weer zo'n typisch gevalletje.

TS heeft geen ervaring met relaties en vraagt aan mensen die wél ervaring hebben met relaties wat ze van zijn situatie vinden.
Er wordt hem het advies gegeven om het maar gewoon te kappen, omdat het toch niet gaat werken (zelfs een blind paard zou dat nog zien).
TS draait er vervolgens omheen want ze hebben 'al 5 maanden' en hij geeft niet zo snel op (terwijl het eerste half jaar van een relatie juist de 'proefperiode' is waarin alles van een leien dakje zou moeten verlopen, en doet het dat niet dan weet je dat dus al het eerste half jaar, wat jezelf een hoop meer pijn en moeite bespaart dan wanneer je er langer mee blijft lopen).

Dit gaat dus zo nog een tijdje door en na een tijdje krijgen we TS weer terug dat hij zo'n spijt heeft dat hij niet eerder naar ons geluisterd heeft omdat het zo veel meer pijn doet als je na een langere tijd meer aan elkaar gehecht bent geraakt.
Fuck the EBU.
pi_137451675
Liever vrijgezel dan zo'n relatie ^^
  PR en moderator donderdag 6 maart 2014 @ 16:48:08 #125
288245 crew  Moira
pi_137451734
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Liever vrijgezel dan zo'n relatie ^^
Voor zover je het überhaupt een relatie kan noemen :')
In ieder geval is dit niet hoe een relatie zou moeten zijn, maar TS weet gewoon niet beter.
Daarom vraagt hij advies van ons, omdat wij wél beter weten, en hij vervolgens ons advies in de wind kan slaan :')
Fuck the EBU.
pi_137451821
quote:
14s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:48 schreef Moira. het volgende:

[..]

Voor zover je het überhaupt een relatie kan noemen :')
In ieder geval is dit niet hoe een relatie zou moeten zijn, maar TS weet gewoon niet beter.
Daarom vraagt hij advies van ons, omdat wij wél beter weten, en hij vervolgens ons advies in de wind kan slaan :')
Joh typisch R&P :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')