Dat je de schuld zoveel bij jezelf zoekt. Maar zij gedraagt zich echt ontzettend onredelijk.quote:
Hmm zij heeft mij nergens de schuld voor gegeven. Maar niemand is perfect , maar zij kan natuurlijk niet weten dat ik er zo erg mee zit ( al is dat misschien wel een beetje logisch). Maar als ik niks zeg waarom zou zij dan denken dat ze iets verkeerds doet. Ze had wel in de gaten dat er iets aan de hand was vandaag.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat je de schuld zoveel bij jezelf zoekt. Maar zij gedraagt zich echt ontzettend onredelijk.
Is goed kerel succes ermeequote:Op woensdag 5 maart 2014 19:54 schreef Mattie3001 het volgende:
[..]
Hmm zij heeft mij nergens de schuld voor gegeven. Maar niemand is perfect , maar zij kan natuurlijk niet weten dat ik er zo erg mee zit ( al is dat misschien wel een beetje logisch). Maar als ik niks zeg waarom zou zij dan denken dat ze iets verkeerds doet. Ze had wel in de gaten dat er iets aan de hand was vandaag.
Hoop doet leven, maar ik durf te wedden dat het binnen niet al te lange tijd weer bij hetzelfde is en het weer van voren af aan begint.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:29 schreef Mattie3001 het volgende:
[..]
Nee ze heeft mij daarom niet om gekregen. Zij is bereid om zich wat aan te passen om mij ruimte te geven, wat ik zie als iets goeds. en wil alles niet zomaar opgeven , heb nu 5 maanden een relatie haar.
Hoop het niet :pquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoop doet leven, maar ik durf te wedden dat het binnen niet al te lange tijd weer bij hetzelfde is en het weer van voren af aan begint.
Dat mens is gestoord. Link naar je hardstyle producties?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:23 schreef Mattie3001 het volgende:
Er zijn zeker positieve dingen en doet ook wel dingen voor mij die ik misschien niet door heb , maar heb geen idee wat. en toch hou ik nog van haar, maar heb nu net ook ff wat naar haar getypt, ze gaat vandaag eerder naar huis omdat ze zich niet goed voelt. En wil dat ik daar voor haar ben wat ik helemaal kan begrijpen, maar ik ben vandaag vrij en ik ga zo met mn koptelefoon naar de winkel want die is voor de 4e keer kapot, en heb haar gezegd dat ik wel de tijd neem vanmorgen want ik ga niet stressen. en daar was ze ook al niet mee eens want ik moet er voor haar zijn als ze thuiskomt .
en we hebben ook wel lol. ik maak muziek (EDM/Hardstyle) en zo zijn we samen bezig geweest om iets te maken wat ik heel leuk vond
raw-ish en vrij oudquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:06 schreef Basxt het volgende:
[..]
Dat mens is gestoord. Link naar je hardstyle producties?
Thanks. Ik stuur je wel een prive berichtje op soundcloud wat ik ervan vindt!quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:48 schreef Mattie3001 het volgende:
[..]
raw-ish en vrij oud
https://soundcloud.com/hardprojectmedia
en EDM met wat hardstyle stukjes op mn soundcloud :p laat me weten wat je ervan vind aub . opbouwende kritiek is altijd welkom
ook raw waar ik eigenlijk wel een beetje trots op ben:
https://soundcloud.com/hardprojectmedia/something-else
Idd dingen doen zorgt voor gespreksstof. En ja dit kan lullig aanvoelen, daarom beter niet altijd de cam aan want je kan mekaar ook niet blijven aanstaren dus dan krijg je dit. Als je de cam standaard uit houdt (en op verzoek aanzet) i.p.v. standaard aan, blijf je ook echt de behoefte houden om elkaar te zien en is het niet zo'n gewoonte en leuker om elkaar te zien. Je kunt ook kijken of je iets samen kan doen. M'n vriendin en ik spelen bijv. hetzelfde computerspel, beiden met hetzelfde bezig, je zegt weinig, maar je bent toch bij elkaar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:46 schreef Mattie3001 het volgende:
[..]
Klopt, en daar hebben wij het ook over gehad, want er is simpelweg niet altijd iets om over te praten. En dat snapt ze ook en gesprek materiaal krijg je door soms dingen te doen zoals naar vrienden te gaan, hobby, etc. ik stoorde mij niet erg aan de stiltes, zij keek t.v. en ik keek iets op het internet maar het kan voor haar misschien een beetje lullig aanvoelen als je op Skype zit cam aan en kijken beide een andere kant op.
Bezoekregeling.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:47 schreef Fera het volgende:
Volgens mij is er geen fuck veranderd.
En je vrienden? Mag je die nu wel zien? Mag je in het weekend nu gewoon je eigen dingen doen, of moet je nog steeds iedere minuut aanwezig zijn voor morele ondersteuning?
Voor zover je het überhaupt een relatie kan noemenquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Liever vrijgezel dan zo'n relatie ^^
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |