moblo heeft altijd gelijkquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
Kweek ballen en zeg dat je geen zin hebt om elke dag te skypen.
Dit slaat echt helemaal nergens op. Hoe kun je dit nou accepteren?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:01 schreef Mattie3001 het volgende:
Nog paar punten erbij:
- ik spreek mijn vrienden niet vaak meer omdat ik daar simpel geen tijd voor krijg van haar.
- Als ik tijd krijg mag ik alleen weg op een zaterdag middag met geluk, en als het mag moet ik geluk hebben dat ik niet hoef te werken.
Watquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:01 schreef Mattie3001 het volgende:
Nog paar punten erbij:
- ik spreek mijn vrienden niet vaak meer omdat ik daar simpel geen tijd voor krijg van haar.
- Als ik tijd krijg mag ik alleen weg op een zaterdag middag met geluk, en als het mag moet ik geluk hebben dat ik niet hoef te werken.
En dit dus.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
Kweek ballen en zeg dat je geen zin hebt om elke dag te skypen.
Dit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:04 schreef pepper_961 het volgende:
Gefeliciteerd mattie3001, je hebt een parasiet te pakken.
watquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:01 schreef Mattie3001 het volgende:
Nog paar punten erbij:
wat extreem is, is dat je die zin kennelijk niet verder leest dan het 'geven', en je overdreven aan haar gaat 'toegeven' en niks 'neemt'..quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:57 schreef Mattie3001 het volgende:
Wat ik begrijp is dat je in een relatie moet geven en nemen, maar is dit niet wat heel extreem?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:03 schreef Mattie3001 het volgende:
Heb trouwens geen idee hoe ik moet quoten want ik ben nieuw hier hehe.
Het is een vrouw en ze geeft hem aandacht.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:04 schreef Sauslepel het volgende:
Zijn er trouwens dingen aan je vriendin die positief zijn? Komt allemaal nogal negatief over namelijk.
Ja, maar wel aandacht waar hij momenteel niet tevreden mee is.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het is een vrouw en ze geeft hem aandacht.Gok ik...
Ja ze zal vast wel not amused zijnquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:03 schreef Mattie3001 het volgende:
Tijd om het te vertellen heb ik zeker, maar het punt is dat als ik er wat van zou zeggen dat ze weer emotioneel word en boos etc.
Wat neem jij dan precies in deze relatie?quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:57 schreef Mattie3001 het volgende:
Wat ik begrijp is dat je in een relatie moet geven en nemen, maar is dit niet wat heel extreem?
Noors, dus hoogstwaarschijnlijk om op te etenquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:04 schreef Sauslepel het volgende:
Zijn er trouwens dingen aan je vriendin die positief zijn? Komt allemaal nogal negatief over namelijk.
Liefde maakt blind... wil je misschien niet horen en kom je meestal pas achteraf achter...quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:23 schreef Mattie3001 het volgende:
Er zijn zeker positieve dingen en doet ook wel dingen voor mij die ik misschien niet door heb , maar heb geen idee wat. en toch hou ik nog van haar
Watquote:- In het begin kreeg ik een tijd mee wanneer ik terug moest zijn bijvoorbeeld met eten, was ik niet optijd, werd ze boos
Geforceerd een gesprek voeren. Watquote:- ik word onder druk gezet als ik niks te zeggen heb ( omdat we elke dag op skype zitten voor 5+ uur en op zaterdag en zondag hele dag) dan zegt ze dingen als "So you dont have to say anything to your girlfriend anymore?" waardoor ik het gevoel krijg dat ik wanhopig iets moet zoeken naar een onderwerp omdat ik heb idee krijg dat het niet normaal is dat een vriend niks te zeggen heeft tegen haar vriendin?
Watquote:- Dit is een raar iets, maar we skypen zelfs als we naar bed gaan, zij kan niet slapen als ik er niet ben dus ben ik geforceerd om op te blijven en te praten als zij probeert te slapen, doe ik het niet, dan krijg ik te horen dat ik niks voor haar over heb en dat ik mezelf moet pushen om dingen te doen die ik soms niet wil.
Nu geloof ik je niet meer. Je zit hier gewoon te trollen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:23 schreef Mattie3001 het volgende:
Er zijn zeker positieve dingen en doet ook wel dingen voor mij die ik misschien niet door heb , maar heb geen idee wat. en toch hou ik nog van haar, maar heb nu net ook ff wat naar haar getypt, ze gaat vandaag eerder naar huis omdat ze zich niet goed voelt. En wil dat ik daar voor haar ben wat ik helemaal kan begrijpen, maar ik ben vandaag vrij en ik ga zo met mn koptelefoon naar de winkel want die is voor de 4e keer kapot, en heb haar gezegd dat ik wel de tijd neem vanmorgen want ik ga niet stressen. en daar was ze ook al niet mee eens want ik moet er voor haar zijn als ze thuiskomt .
godsamme man, mag je van haar wel nog naar de wc of moet je het maar in je broek doen als jullie op skype zitten?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:23 schreef Mattie3001 het volgende:
Er zijn zeker positieve dingen en doet ook wel dingen voor mij die ik misschien niet door heb , maar heb geen idee wat. en toch hou ik nog van haar, maar heb nu net ook ff wat naar haar getypt, ze gaat vandaag eerder naar huis omdat ze zich niet goed voelt. En wil dat ik daar voor haar ben wat ik helemaal kan begrijpen, maar ik ben vandaag vrij en ik ga zo met mn koptelefoon naar de winkel want die is voor de 4e keer kapot, en heb haar gezegd dat ik wel de tijd neem vanmorgen want ik ga niet stressen. en daar was ze ook al niet mee eens want ik moet er voor haar zijn als ze thuiskomt .
en we hebben ook wel lol. ik maak muziek (EDM/Hardstyle) en zo zijn we samen bezig geweest om iets te maken wat ik heel leuk vond
Je 'mag' weg?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:01 schreef Mattie3001 het volgende:
Nog paar punten erbij:
weet je wat jij eens zou moeten doen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:23 schreef Mattie3001 het volgende:
en we hebben ook wel lol. ik maak muziek (EDM/Hardstyle) en zo zijn we samen bezig geweest om iets te maken wat ik heel leuk vond
Je moet normaal kunnen praten over dat soort dingen. Ik vind haar manier van jou controleren heel erg benauwend.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:03 schreef Mattie3001 het volgende:
Tijd om het te vertellen heb ik zeker, maar het punt is dat als ik er wat van zou zeggen dat ze weer emotioneel word en boos etc.
En dat al via een computer kun je nagaan hoe dat gaat als ze samen zijnquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet normaal kunnen praten over dat soort dingen. Ik vind haar manier van jou controleren heel erg benauwend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |