SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.![]()
Ik werd best wel emotioneel of zo maar dat kan ook aan de tijd van de maand liggenquote:Op woensdag 5 maart 2014 01:46 schreef Beach het volgende:
Sorry zal het nog eens bekijken dan die MV
Flipsquote:
Dat zal best volgens mij was het vannacht rond de 0.quote:
moest krabben jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zal best volgens mij was het vannacht rond de 0.
Ik ga vanmiddag denk ik lekker lunchen in een park ofzo. Ik kijk vanuit mijn werk uit op een park
Iets in de fundraising, vrijwilligerswerkquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moest krabben ja
wat voor werk doe je tegenwoordig?
lekker vaagquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iets in de fundraising, vrijwilligerswerk
jellyquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zal best volgens mij was het vannacht rond de 0.
Ik ga vanmiddag denk ik lekker lunchen in een park ofzo. Ik kijk vanuit mijn werk uit op een park
addblocker uitzettenquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:36 schreef Roburtt het volgende:
Mijn FOK! is kapot, hij ververst niet meer automatisch.
hallo beerquote:
hoe maakt u het, jonge dame?quote:
terechte klachtquote:
wel een lokatiequote:Op woensdag 5 maart 2014 10:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik verwacht van jou dat je daarvoor niet eens een uitnodiging nodig hebt.
glaasje roosvicee?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:10 schreef Snowbells het volgende:
Argh al deze irritaties op de vroege morgen
ZONquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:10 schreef Snowbells het volgende:
Argh al deze irritaties op de vroege morgen
Gaat goedquote:
SUUUUPER TOFquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
nicequote:Op woensdag 5 maart 2014 10:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Gaat goedgisteren concert gehad
![]()
Gavin DeGraw
Ja heb vakantie deze weekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja heb vakantie deze week
Kijk ik stond helemaal vooraan gisterengoed bezig .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog meer concerten/festivals in de agenda staan?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Alleen volgende week woensdag Bastille nogquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed bezig .
nog meer concerten/festivals in de agenda staan?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja heb vakantie deze week
Kijk ik stond helemaal vooraan gisterenGevoelige jongen. Zingt hij over zijn problemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die zie ik misschien al op pinkpop (als ik ga)quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Alleen volgende week woensdag Bastille nog![]()
Die zie ik op Werchterquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zie ik misschien al op pinkpop (als ik ga)
nee, ik ben aan het werkquote:
Ja wel chillquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik ben aan het werk
en met jou?
dan werk ik lieverquote:
Das niet zo moeilijk, ik zit voordat de zon tevoorschijn komt al op kantoor en ga pas weer weg als de zon zowat onder gaatquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ga bruiner dan jij worden
Mja ik ben atm echt Sneeuwwitjequote:Op woensdag 5 maart 2014 12:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijk, ik zit voordat de zon tevoorschijn komt al op kantoor en ga pas weer weg als de zon zowat onder gaatKantoorzombie
geloof er niks vanquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mja ik ben atm echt Sneeuwwitje
een lichtelijk tintje heb je toch altijd wel?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben in de winter zo wit als sneeuw en in de zomer super bruin
Ik ben ook zo bleek in de winterquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mja ik ben atm echt Sneeuwwitje
Gianniquote:
jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben ook zo bleek in de winter
[..]
Giannije leeft nog!
Op fb zag ik een foto langskomen waarop dat niet heel duidelijk te zien wasquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
wat dacht jij dan?
hoe is het met u?
hou op, je wilt niet weten hoeveel mensen me daarover gister aansprakenquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Op fb zag ik een foto langskomen waarop dat niet heel duidelijk te zien was
Goed! En met jou?
Help me je bent een modquote:
Dank, kusjensquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ok, ok. Ik verwijs je door.
FOK!features, Bugs & Development
Het is een teken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:19 schreef Roburtt het volgende:
M'n FOK! doet het nogsteeds niet met adblock uit
Valt enorm tegenquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een lichtelijk tintje heb je toch altijd wel?
dat klinkt niet heel aantrekkelijkquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Valt enorm tegenIk heb wel een gelige ondertoon in mijn huid ipv roze wat blanke mensen vaak hebben
quote:
het was niet een heel serieus bedoelde opmerkingquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo kan je het een beetje zien (foundation). Ik ben in de winter 02 en in de zomer 03 of donkerder.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hou op, je wilt niet weten hoeveel mensen me daarover gister aanspraken
met mij wel alles goed.
jij geen carnaval gevierd als import brabo?
Gele ondertoon, check.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Valt enorm tegenIk heb wel een gelige ondertoon in mijn huid ipv roze wat blanke mensen vaak hebben
en ik was geeneens doodquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mneh, drukke dagen op werk, volgend jaar weer.
die ene keer dat ik je ooit gezien heb vond ik je toch behoorlijk bruin andersquote:
mannen snappen dat soort dingen ook nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die ene keer dat ik je ooit gezien heb vond ik je toch behoorlijk bruin anders
ohwquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
mannen snappen dat soort dingen ook niet
Vrouwen met hun gedoequote:Op woensdag 5 maart 2014 13:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die ene keer dat ik je ooit gezien heb vond ik je toch behoorlijk bruin anders
Dit jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
quote:
toch is het zoquote:
Op die foto zie je toch duidelijk de verschillende ondertonenquote:
ja, daar hebben wij geen verstand vanquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Op die foto zie je toch duidelijk de verschillende ondertonen![]()
Het is trouwens echt super lelijk als vrouwen de verkeerde ondertoon pakken met foundation
Geen foundationquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Op die foto zie je toch duidelijk de verschillende ondertonen![]()
Het is trouwens echt super lelijk als vrouwen de verkeerde ondertoon pakken met foundation
don't carequote:Op woensdag 5 maart 2014 15:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Bruin of blank heeft weinig met ondertoon te maken though
Presentaties zijn altijd wel lachen jaquote:
Nee, gewoon stom, vooral als je het onderwerp niet mag kiezen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Presentaties zijn altijd wel lachen ja
Gewoon uit je nek lullenquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, gewoon stom, vooral als je het onderwerp niet mag kiezen.
Ja ja, sowieso, maar moet wel goed zijn, telt mee voor een cijfer.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:54 schreef Spatieloos het volgende:
Goede dag, prachtige mensen van deze SC
Het is zowaar lekker weer ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Sup bro. Was vandaag goed toeven in het zonnetje ja.
Ik daag je uit voor een battle Achtung die kurve.quote:
True. Had het raampje open in m'n Seat Leon vandaag.quote:
picsquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik daag je uit voor een battle Achtung die kurve.
[..]
True. Had het raampje open in m'n Seat Leon vandaag.
Jep, alhoewel het eigenlijk wp is geloof ik.quote:
hmmm volg hem maar even.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij had ook bij knetter de hele 'laatste voyeurs' sectie
Da's irritant jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:44 schreef Rezania het volgende:
Mensen die zich registreren, een topic openen met een vraag, en vervolgens nooit meer reageren.
Keertje of 10.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je mijn fobo refreshen om zo vaak als laatste voyeur te staan
Man, als je een vraag stelt doe je toch gewoon even ctrl+D, hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's irritant ja
Aan de andere kant; die mensen zijn niet verslaafd aan FOK! en vergeten de dag erna vaak alweer dat het überhaupt bestaat. Dan denken ze ineens een paar maanden later "Ohja, daar had ik ooit nog eens wat gepost!" ofzo
Ja weet ik veelquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Man, als je een vraag stelt doe je toch gewoon even ctrl+D, hoe moeilijk kan het zijn?
ik ben je grootste fan jeweetquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:49 schreef Amoeba het volgende:
Laatste voyeur(s) FL_Freak
FL_Freak
FL_Freak
FL_Freak
FL_Freak
Beach dus.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja weet ik veelMensen met het IQ van een zeekoe?
Nu staat er pas een echte baas bovenaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:50 schreef Lt.Surge het volgende:
Laatste voyeur(s) Voszje
Kalebatz
42B
Huppelmuts
seventhseagulll
De_Taartjesfee
gianni61
samthegreat5
Klojo120
VoornaamAchternaam
Wat een variatie.
Dankjequote:Op woensdag 5 maart 2014 17:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nu staat er pas een echte baas bovenaan.
Laatste voyeur(s) Moira.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nu staat er pas een echte baas bovenaan.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) Moira.
FL_Freak
FL_Freak
FL_Freak
FL_Freak
FL_Freak
FL_Freak
FL_Freak
FL_Freak
FL_Freak
Godver
Voorbeeld?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:44 schreef Rezania het volgende:
Mensen die zich registreren, een topic openen met een vraag, en vervolgens nooit meer reageren.
Wow je zou bijna denken dat ik dat ben, ik zit ook in 5 vwo en wil dat ook doenquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
SES / Life science & Technologie, waar te studeren?
Oh maricón. Typ dan ook gewoon wat je bedoelt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:06 schreef FL_Freak het volgende:
je weet wel met dat streepje over die letter
Nee kost moeite,.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh maricón. Typ dan ook gewoon wat je bedoelt.
*dan wijquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
SES / Life science & Technologie, waar te studeren?
Ik heb nog wel iets om erbij te stoppen mocht je van gedachten veranderenquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:11 schreef Amarantha het volgende:
Tering zit wel goed vol nu, ik knap bijna uit elkaar![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb nog wel iets om erbij te stoppen mocht je van gedachten veranderen![]()
![]()
quote:
*dan wijquote:Op maandag 3 maart 2014 19:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij ons rond de 40%, maar dan nog hebben jullie er veel meer dan ons.
hosselBquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:11 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:11 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:19 schreef supersof het volgende:
[..]
SUUUUPER TOFWaar stond jij?
Ik stond hierHahaha mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik stond dan niet ver van jou vandaan denk ik.![]()
Ik was echt schor later die avond![]()
Een geluk bij een ongeluk zeg.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha mooi![]()
Ik was echt schor later die avond
wowow spannendquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha mooi![]()
Ik was echt schor later die avond
Niet weten dat wiskunde > taal.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Taal niet beheersen terwijl je op de uni zit
Klinkt onzettend filosofisch.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:25 schreef Moira. het volgende:
De meest domme MBO'er komt nog intelligent over door gewoon de taal goed te beheersen waar een slimme WO'er dom overkomt door de taal níét goed te beheersen
Niet weten dat ik ook maar een mens ben.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet weten dat intelligent ogend mens = taal
En dus een niet zo intelligent ogend mens wanneer je laat zien dat je de taal niet goed beheerst door 'dan ons' te zeggen in plaats van 'dan wij'quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet weten dat ik ook maar een mens ben.
Ja, duh.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:27 schreef Spatieloos het volgende:
Dus de taal beheersen is belangrijk als je slim over wilt komen?
Kom fittie doen, nazi.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dus een niet zo intelligent ogend mens wanneer je laat zien dat je de taal niet goed beheerst door 'dan ons' te zeggen in plaats van 'dan wij'
Maar ik vind Rezania wel intelligent over komen, die paar kleine taalfoutjes maken toch niet zoveel uit?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dus een niet zo intelligent ogend mens wanneer je laat zien dat je de taal niet goed beheerst door 'dan ons' te zeggen in plaats van 'dan wij'
Weet je hoe vroeg? Dat is iets van de nacht.quote:
Nee, ben al het soggen met HIMYM.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
kom curvefever spelen ik klap je de moeder
Goede tip voor de volgende keer.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:17 schreef supersof het volgende:
[..]
wowow spannend
ik had stophoest mee, dat helpt echt
Hij doet zich altijd voor als slimme wo'er, dan moet hij dat niet verpesten door dat soort tokkie-foutjes te makenquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik vind Rezania wel intelligent over komen, die paar kleine taalfoutjes maken toch niet zoveel uit?
Ik ben gewoon een slimme wo'er.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij doet zich altijd voor als slimme wo'er, dan moet hij dat niet verpesten door dat soort tokkie-foutjes te maken
Maar ik hou nog steeds van 'm, hoor
Maar ik vind niet dat je je slimheid verpest door een paar foutjes te maken, mensen zijn toch menselijk, die maken nou eenmaal fouten, en niet iedereen is zo goed in taal als jij! Rezania is weer goed in andere dingen zoals homo zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij doet zich altijd voor als slimme wo'er, dan moet hij dat niet verpesten door dat soort tokkie-foutjes te maken
Maar ik hou nog steeds van 'm, hoor
Precies, en uit jouw zin blijkt maar weer dat je de taal nog niet beheerst. Je hebt dus nog even te gaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:27 schreef Spatieloos het volgende:
Dus de taal beheersen is belangrijk als je slim over wilt komen?
Heeeeel tofquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goede tip voor de volgende keer.
Hoe was Gavin DeGraw?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik vind niet dat je je slimheid verpest door een paar foutjes te maken, mensen zijn toch menselijk, die maken nou eenmaal fouten, en niet iedereen is zo goed in taal als jij! Rezania is weer goed in andere dingen zoals homo zijn.
nee hadden ze nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh nice![]()
Stond je in de golden circle of hadden ze die niet?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik vind niet dat je je slimheid verpest door een paar foutjes te maken, mensen zijn toch menselijk, die maken nou eenmaal fouten, en niet iedereen is zo goed in taal als jij! Rezania is weer goed in andere dingen zoals homo zijn.
Pics van je nieuwe casaquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:38 schreef Heatseeker het volgende:
Hallo, vanuit mijn nieuwe appartementje.
Nicequote:Op woensdag 5 maart 2014 19:38 schreef Heatseeker het volgende:
Hallo, vanuit mijn nieuwe appartementje.
Heb alleen webcam, kan niet veel laten zien. Maar het is zwaar OK. Morgen krijg ik mijn wasmachinequote:
Blij voor je dudequote:
Vriendin op skype en die wil mijn knappe gezicht zien. Kan niet tc-en nu misschien later vanavond.quote:
Kan wel, ik zou het niet aanraden. Het verteerd nogal lastig.quote:
ohquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:08 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Kan wel, ik zou het niet aanraden. Het verteerd nogal lastig.
Ik wil een jacuzzi.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik wil er zo een met een duits vlaggetje
Waarom duitsquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik wil er zo een met een duits vlaggetje
VMSDKR, en gebruikte je je username? Meestal worden mensen zonder hun username gebanned omdat ze geen pottekijkers willenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja wie de neuq is VMS en waarom word ik uit de TC gekickt?
weet niet ik doe niet zo veel aan tcquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja wie de neuq is VMS en waarom word ik uit de TC gekickt?
Ik gebruikte moebs. Je moet wel stekeblind zijn om moebs en Amoeba niet te zien.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
VMSDKR, en gebruikte je je username? Meestal worden mensen zonder hun username gebanned omdat ze geen pottekijkers willen
Kom TS3 battie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet ik doe niet zo veel aan tc
Ff kijkenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb een heel druk leven ja
[..]
ip en ww graag ik kom er niet in
Gooi hem in zijn eigen nest.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:58 schreef Amarantha het volgende:
Is het mooi weer.. denk je oh chill alle deuren lekker tegen elkaar open. Kom je 's avonds in je kamer, ligt de kat van je huisgenoot op je bed![]()
Bah kattenharen in mijn bed
NOHquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:28 schreef Beach het volgende:
ze zeggen op tc dat er geen nieuwe bijmogen sorry
Whehehequote:Op donderdag 6 maart 2014 01:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mwah, het gaat. Ik zal jou niet dezelfde vraag stellen.
Whehe.quote:Op donderdag 6 maart 2014 02:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe
Ben bezig mijn beerdrinking skillcape te halen!
Kan echt niet slapen!
Succes, tot zo.quote:Op donderdag 6 maart 2014 02:10 schreef ToT het volgende:
Meh, ik ga toch maar wat naar het plafond liggen staren; misschien dat ik dan toch in slaap kan vallen.Fat chance, maar toch...wie weet?
Laterz!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |