Ben ik het niet mee eens, als jij (in dit geval) het ECHT vreselijk vindt dan zou je dat van mij echt niet hoeven doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:36 schreef Grietje-tit het volgende:
Maar ik vind wel dat als zij je oraal doet en ze vraagt of je het bij haar wil doen, je eigenlijk gewoon niet mag weigeren. Vanuit mezelf dan.

meneer Griet.. dat heet gewoon de wondere wereld van het internet..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:59 schreef Grietje-tit het volgende:
Eigenlijk zou er huis-aan-huis een handleiding voor seks verspreid moeten worden. Voorkomt veel ellende.

quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:48 schreef Grietje-tit het volgende:
Het kan geen kwaad om af en toe de Viva of Flair mee te lezen

Seks is misschien geen ruilmiddel maar iedereen heeft bepaalde behoeften. Een vrouw kan best als behoefte hebben om gebeft te worden...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:26 schreef Karina het volgende:
[..]Seks is voor jou ruilhandel? Als jij wat voor mij doet, doe ik iets voor jou? Wat een onzin. Liever dat iemand iets niet doet dan iets tegen zijn zin.

quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:27 schreef trolley het volgende:
Beffen niet kunnen waarderen
TS, laat zien dat je een man bent verdomme. Beffen is het lekkerste wat er is, die hele geur moet je op dat moment helemaal niks kunnen schelen. Ik ruik het 8/10 keer niet eens, als ik mijn vriendin aan het beffen ben. Op dat moment is de geilheid dusdanig hoog, dat die het overwint van de geur.

Natuurlijk is het verschil er, maar het kan best dat TS ook als ze net gewassen heeft er last van heeft.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:25 schreef Grietje-tit het volgende:
Tja, maar er is toch echt een verschil in een vrouw die fris onder de douche uitkomt en een vrouw die in je armen vliegt na een hele dag werken. Dan kun je nog zo'n gigantisch reukvermogen hebben, het verschil is er zeker.

.
.

Wow dude, dat je daar nu pas achter komt dat dat chiller is.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:53 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik heb denk ik een idee gevonden om het alsnog te doen!!
Wanneer we beginnen, maar niet meer tijdens de daad even stoppen om te beffen want dan is de geur namelijk heel sterk.

Aaaaaaiiiiquote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wow dude, dat je daar nu pas achter komt dat dat chiller is.
Sowieso voor de daad is alles nog het meest fris en fijnst. Tijdens de daad zitten er ook welriekende penisresten in vermengd.

Het is het zaad, dat verpest geur en smaak, doordat het met elkaar reageert. Zaad heeft niet dat effect op speeksel, en speeksel niet op het kutvocht.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wow dude, dat je daar nu pas achter komt dat dat chiller is.
Sowieso voor de daad is alles nog het meest fris en fijnst. Tijdens de daad zitten er ook welriekende penisresten in vermengd.

lolquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:24 schreef Grietje-tit het volgende:
Ze pijpt je toch ook? Voor wat hoort wat, zo simpel is het.
Hoe zou je het vinden als zij je niet wil oreren. Dan heb je een probleem. (Je kunt dan wel zeggen, dan maar anaal, moet je zien hoe snel het mondje open gaat)

Die van jou toch wel?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:27 schreef vera166 het volgende:
[..]
lol
je liegt
Als ze niet wil pijpen en ook geen anaal gaat die mond nog steeds niet open. Hahahahaa
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |