Jij bent op level: derde generatie verkaasd. Van zwart naar blond, ss3.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nou Che_, je bent maar een mens. Ik geef je wel wat water en brood, klaar.
Oh, ik dacht dat je me kietelde.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je voelt mn steken onder water niet. Nep Turk.
Jij moet gewoon niet meer boos worden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben als ik boos ben mannelijker dan jij... helemaal als ik psycho boos ben
Er is niks aan de hand.quote:
Daar doen we niet aan, jongen!quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga maar eens Turkse koffie drinken.
Fal bakmak isteyen?
Iemand keek vorige x voor mij. Ze had wel gelijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga maar eens Turkse koffie drinken.
Fal bakmak isteyen?
Alsof dat nog wat uitmaakt voor mij...quote:
Jawel. Maar dat zal jou verder weinig schelen haha.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Alsof dat nog wat uitmaakt voor mij...![]()
Maar ehh, zolang je er niet in gelooft is het toch geen zonde?
Hmm, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat zal jou verder weinig schelen haha.
Zij weten dat t een zonde is hoor. ..quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hmm, weer wat geleerd.
Dat zal ik eens tegen m'n (schoon)zussen zeggen als ze weer eens willen kijken.![]()
Ik zou een ander niet iets willen laten doen wat hij/zij als een zonde beschouwt. Dus het kan mij wel wat schelen.
Nee.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:57 schreef zarGon het volgende:
Hebben jullie een koffiezetapparaat thuis? En dan bedoel ik dus een Senseo en een Nespresso en zo.
Beiden gehad ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:57 schreef zarGon het volgende:
Hebben jullie een koffiezetapparaat thuis? En dan bedoel ik dus een Senseo en een Nespresso en zo.
Kijk, daar heb je het al.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Iemand keek vorige x voor mij. Ze had wel gelijk.
Als niemand het wil organiseren, dan is dat pas wanneer ik ben verhuisd...quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:04 schreef kanovinnie het volgende:
Wanneer is de volgende meet eigenlijk
Wat ik heb begrepen is dat ze het pas een zonde vinden als je erin gelooft.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zij weten dat t een zonde is hoor. ..
Volgende week zaterdag komt me beter uit. Dan ben ik toch in A'dam.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vrijdag over twee weken. In Amsterdam.
Ik kom ook.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jij hebt niks te zeggen, tenzij jij de meet organiseert.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag komt me beter uit. Dan ben ik toch in A'dam.![]()
Eerst met twee van m'n nichtjes naar de open dag van Universiteit Utrecht, daarna samen naar A'dam.Ik denk dat ik dan ook even bij Poptasi langsga...
![]()
Hahaha, ze organiseert een keer een meet en denkt meteen dat ze alles kan bepalen...quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij hebt niks te zeggen, tenzij jij de meet organiseert.![]()
wromsterdam?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Utrecht mag ook.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahaha, ze organiseert een keer een meet en denkt meteen dat ze alles kan bepalen...
Omdat mijn comfortzone.quote:
wie komen erquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Utrecht mag ook.
[..]
Omdat mijn comfortzone.
zaterdag 21 maart?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen idee nog niet over nagedacht ik wacht het animo af grgr
[..]
echtttt
Als jij komt, dan trakteer ik alle aanwezigen op een drankje naar keuze (max ¤ 7,50 pp met een maximum van 10 personen). Serieus.quote:
kanquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als jij komt, dan trakteer ik alle aanwezigen op een drankje naar keuze (max ¤ 7,50 pp met een maximum van 10 personen). Serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |