Daar mag ook 94 kilo grind in bij die loopse takketeefquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb wel m'n TV kapotgeslagen toen ik Froukje de Both langs zag komen. Met d'r chauvinistische kutgedrag
Zo'n maatgevend land in Afrika zijn ze toch al een tijd niet meerquote:
Bosnië stelt ook niets voorquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:07 schreef TLC het volgende:
[..]
Zo'n maatgevend land in Afrika zijn ze toch al een tijd niet meer
Argentinie is ook net begonnen met Messi in de basis
Ze heeft al zin om de chauvinist uit te hangen met het WKquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar mag ook 94 kilo grind in bij die loopse takketeef
Weet die hoer eigenlijk wel wie de trainert van NL is ?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze heeft al zin om de chauvinist uit te hangen met het WK.
Alleen daarom al hoop ik dat het WK snel verder gaat zonder al die nobuddies die opeens een mening over voetbal hebben.
Beter dan Portugal.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je de selectie zag van Griekenland in 2004 viel je ook van je stoel van het lachen, toch werden ze Europees kampioen.
Nouja als dat niet eens lukt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
Australië 3-0 voor bij rust tegen Ecuador, ook niet onderschatten in juni iig.
Bij die eerste goal ging ie ook al verre van vrijuit ...quote:
tjah, Duitsers en oefeninterlands ...quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Duitsland bakt er niks van en wordt compleet terug gedrongen door Chili.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |