Nou, ik zou toch veel liever Luxemburg - Kaapverdië willen zien.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:08 schreef Shreyas het volgende:
Jammer dat Kosovo - Haïti en Azerbeidzjan - De Filipijnen niet worden uitgezonden
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:08 schreef Shreyas het volgende:
Jammer dat Kosovo - Haïti en Azerbeidzjan - De Filipijnen niet worden uitgezonden
Tegelijkertijd wordt ook Yemen-Maleisië, Vietnam-Hong Kong en Thailand-Libanon gespeeld dus dat zal een lastige keuze worden.quote:
Tijd om Spanje eens pakkie te geven.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:15 schreef Vasion het volgende:
Spanje Italie..
Ek groepsfase, finale, confederations, friendly.
Ik zie liever Duitsland Spanje een keer, maarja dat kan weer niet.
Geëindigd in 0-0. Wellicht wist beide ploegen niet eens wat ze moesten doen en hebben de bal gewoon een beetje over gespeeld en wat heen en weer gerend.quote:
Duitsland - Chili is ook een heerlijk affiche hoorquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:15 schreef Vasion het volgende:
Spanje Italie..
Ek groepsfase, finale, confederations, friendly.
Ik zie liever Duitsland Spanje een keer, maarja dat kan weer niet.
Haiti was vergeten een voodoopoppetje mee te nemen om de tegenstanders te 'betoveren' denk ik.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geëindigd in 0-0. Wellicht wist beide ploegen niet eens wat ze moesten doen en hebben de bal gewoon een beetje over gespeeld en wat heen en weer gerend.
Als je dit soort kansen al mist...quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geëindigd in 0-0. Wellicht wist beide ploegen niet eens wat ze moesten doen en hebben de bal gewoon een beetje over gespeeld en wat heen en weer gerend.
Aan de omstandigheden zal het niet gelegen hebben, lekker modern stadion, prima veldje...quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Haiti was vergeten een voodoopoppetje mee te nemen om de tegenstanders te 'betoveren' denk ik.
Wel een lekker sfeertje op de tribune zo te zien.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Aan de omstandigheden zal het niet gelegen hebben, lekker modern stadion, prima veldje...
[ afbeelding ]
Nergens. Echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:56 schreef Baran09 het volgende:
Waar kunnen we straks Nederland - Frankrijk live kijken online? Iemand een idee?
Mijn TV is gisteren kapot gegaan en ik zit nu met een probleemquote:
SBS 6 vanaf 20:30 uurquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:56 schreef Baran09 het volgende:
Waar kunnen we straks Nederland - Frankrijk live kijken online? Iemand een idee?
"Live bij SBS en op sbs6.nl"quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:59 schreef Baran09 het volgende:
[..]
Maar ook online? Want ik zie niets op de website
En dan die doelstelling van de KNVB.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:27 schreef TLC het volgende:
Als je die selectie van de Brazilianen ziet
en komt dadelijk Oranje aanwaggelen met Boetius, Schaars, Promes en weet ik al niet wat![]()
Promessiquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:27 schreef TLC het volgende:
en komt dadelijk Oranje aanwaggelen met Boetius, Schaars, Promes en weet ik al niet wat![]()
Als je de selectie zag van Griekenland in 2004 viel je ook van je stoel van het lachen, toch werden ze Europees kampioen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:27 schreef TLC het volgende:
Kort daarvoor had Oranje ze nog gemakkelijk verslagen met 4-0quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je de selectie zag van Griekenland in 2004 viel je ook van je stoel van het lachen, toch werden ze Europees kampioen.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn TV is gisteren kapot gegaan en ik zit nu met een probleem. Ik heb ook al geen zin om bij anderen te kijken.
betrapttwitter:bernievanjoppen twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 08:27:19kon die koppen van nick en simon niet meer aan dus heb me tv een partij kankertrappen verkocht. nu kapot wel jammer http://t.co/51QuM3wIac reageer retweet
Ik heb wel m'n TV kapotgeslagen toen ik Froukje de Both langs zag komen. Met d'r chauvinistische kutgedragquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]betrapttwitter:bernievanjoppen twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 08:27:19kon die koppen van nick en simon niet meer aan dus heb me tv een partij kankertrappen verkocht. nu kapot wel jammer http://t.co/51QuM3wIac reageer retweet
Wat is daar raar aan?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |