Aan de omstandigheden zal het niet gelegen hebben, lekker modern stadion, prima veldje...quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Haiti was vergeten een voodoopoppetje mee te nemen om de tegenstanders te 'betoveren' denk ik.
Wel een lekker sfeertje op de tribune zo te zien.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Aan de omstandigheden zal het niet gelegen hebben, lekker modern stadion, prima veldje...
[ afbeelding ]
Nergens. Echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:56 schreef Baran09 het volgende:
Waar kunnen we straks Nederland - Frankrijk live kijken online? Iemand een idee?
Mijn TV is gisteren kapot gegaan en ik zit nu met een probleemquote:
SBS 6 vanaf 20:30 uurquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:56 schreef Baran09 het volgende:
Waar kunnen we straks Nederland - Frankrijk live kijken online? Iemand een idee?
"Live bij SBS en op sbs6.nl"quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:59 schreef Baran09 het volgende:
[..]
Maar ook online? Want ik zie niets op de website
En dan die doelstelling van de KNVB.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:27 schreef TLC het volgende:
Als je die selectie van de Brazilianen ziet
en komt dadelijk Oranje aanwaggelen met Boetius, Schaars, Promes en weet ik al niet wat![]()
Promessiquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:27 schreef TLC het volgende:
en komt dadelijk Oranje aanwaggelen met Boetius, Schaars, Promes en weet ik al niet wat![]()
Als je de selectie zag van Griekenland in 2004 viel je ook van je stoel van het lachen, toch werden ze Europees kampioen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:27 schreef TLC het volgende:
Kort daarvoor had Oranje ze nog gemakkelijk verslagen met 4-0quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je de selectie zag van Griekenland in 2004 viel je ook van je stoel van het lachen, toch werden ze Europees kampioen.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn TV is gisteren kapot gegaan en ik zit nu met een probleem. Ik heb ook al geen zin om bij anderen te kijken.
betrapttwitter:bernievanjoppen twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 08:27:19kon die koppen van nick en simon niet meer aan dus heb me tv een partij kankertrappen verkocht. nu kapot wel jammer http://t.co/51QuM3wIac reageer retweet
Ik heb wel m'n TV kapotgeslagen toen ik Froukje de Both langs zag komen. Met d'r chauvinistische kutgedragquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]betrapttwitter:bernievanjoppen twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 08:27:19kon die koppen van nick en simon niet meer aan dus heb me tv een partij kankertrappen verkocht. nu kapot wel jammer http://t.co/51QuM3wIac reageer retweet
Wat is daar raar aan?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |