Nou, ik zou toch veel liever Luxemburg - Kaapverdië willen zien.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:08 schreef Shreyas het volgende:
Jammer dat Kosovo - Haïti en Azerbeidzjan - De Filipijnen niet worden uitgezonden
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:08 schreef Shreyas het volgende:
Jammer dat Kosovo - Haïti en Azerbeidzjan - De Filipijnen niet worden uitgezonden
Tegelijkertijd wordt ook Yemen-Maleisië, Vietnam-Hong Kong en Thailand-Libanon gespeeld dus dat zal een lastige keuze worden.quote:
Tijd om Spanje eens pakkie te geven.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:15 schreef Vasion het volgende:
Spanje Italie..
Ek groepsfase, finale, confederations, friendly.
Ik zie liever Duitsland Spanje een keer, maarja dat kan weer niet.
Geëindigd in 0-0. Wellicht wist beide ploegen niet eens wat ze moesten doen en hebben de bal gewoon een beetje over gespeeld en wat heen en weer gerend.quote:
Duitsland - Chili is ook een heerlijk affiche hoorquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:15 schreef Vasion het volgende:
Spanje Italie..
Ek groepsfase, finale, confederations, friendly.
Ik zie liever Duitsland Spanje een keer, maarja dat kan weer niet.
Haiti was vergeten een voodoopoppetje mee te nemen om de tegenstanders te 'betoveren' denk ik.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geëindigd in 0-0. Wellicht wist beide ploegen niet eens wat ze moesten doen en hebben de bal gewoon een beetje over gespeeld en wat heen en weer gerend.
Als je dit soort kansen al mist...quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geëindigd in 0-0. Wellicht wist beide ploegen niet eens wat ze moesten doen en hebben de bal gewoon een beetje over gespeeld en wat heen en weer gerend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |