Kyara!

Wat een gaaf vest ook!
En wat sneu Nikki dat ze zo opzag tegen de prik! Het is inderdaad een roerige tijd, bijna naar schol en bijna twee broertjes.
Wat een zoet filmpje Lazi

En wat rot van de oogarts, twee uur is wel erg lang. Ik ging als kind één keer per jaar naar de oogarts en wat ik nog weet is dat er eerst gekeken werd hoe slecht mijn ogen waren met zo'n kaar en daarna werd ik gedilateerd met de druppels om ook het netvlies te kunnen bekijken. Ik vond die druppels nooit heel onaangenaam en het wazig zien ook niet zo (in de verte zie je in principe normaal). Wat wel handig is om rekening mee te houden is dat je ogen erg lichtgevoelig zijn erna, dus een zonnebril of petje meenemen is geen gek idee. Gezien de slechte ogen in mijn familie vermoed ik dat we met M ook een keer aan de beurt zijn bij de oogarts
Ik zat vanochtend met m'n peuter bij de huisarts, hij werd gisteren op het kdv wakker met rode puntjes om zijn ogen. Toch maar even naar laten kijken, maar gelukkig was het geen allergie of uitslag maar minuscule bloedinkjes, waarschijnlijk omdat hij in overstuur en met forse hoestbui wakker werd. Arm ding

Gelukkig weet ik dat het geen zeer doet, ik had het ook over mijn hele gezicht na de bevalling
En hij gaat opeens hard vooruit bij de zwemles! De overgang naar de nieuwe groep vond hij behoorlijk eng en de oefeningen waren erg moeilijk. Op vakantie hebben we gezwommen met opa en opeens snapte hij het staand van de kant springen. En hij is sindsdien een hele slag watervrijer. Speeltjes van de bodem pakken gaat veel makkelijker, hij hupt zo op de glijbaan, springt vol enthousiasme van de kant en meldde zich zelf vrijwillig om een tweede keer door het gat te duiken

Stoertje!
[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 05-03-2014 16:47:39 ]