abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137396953
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 22:00:03 #2
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_137397097
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 4 maart 2014 @ 22:27:38 #3
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_137398434
:') ik las net mijn post van gisteren... Ik denk dat mijn tablet dronken is op de vroege ochtend...

Maar de krul van ean is tof! Filmpje van O. Bekijk ik morgen.
(Ik heb net dus van de auto correct van ean (bean) weer ean gemaakt :'))
pi_137398949
Lazi wat een schattig filmpje van O.!

Wij hadden vandaag de 4 jaars afspraak voor L. bij het cb. Het was een beetje last minute, want ik belde vanmorgen pas om een afspraak te maken. Maar anyway, ze heeft dus een prik gehad. Ik heb hemel en aarde moeten bewegen om L. mee te krijgen. :D Ze wilde geen prik want dat doet pijn. Ze wilde het huis niet meer uit en had daarom halverwege de middag haar pyjama aangedaan. Vervolgens wilde ze geen kleding meer aan. Ik moest er stiekem wel een beetje om lachen. Uiteindelijk heb ik haar omgekocht met een snoepje en een pakje drinken.
Puntje bij paaltje viel het allemaal enorm mee. L. bleef netjes zitten en moest wel even huilen, maar deed het echt goed. Verder is ze ook voor de testjes geslaagd dus we mogen door naar de schoolarts. *O*
L. is wel nog een tijdje heel zielig geweest en als we alleen al naar haar arm kijken zegt ze dat het pijn doet. Arm ding. Morgen maar lekker even extra knuffelen met haar.
pi_137399118
Wauw wat zingt O dat goed zeg!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  woensdag 5 maart 2014 @ 08:20:07 #6
30252 Soempie
Procreating
pi_137405008
O. O+ Wat zingt hij lief en al zo goed! Hij weet ook feilloos welke gebaren erbij horen. Heel leuk om te zien.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_137405389
O. *;

Inderdaad, de hele dag vragen wat we nu weer gaan doen O+ Het is zo'n lief ventje
  woensdag 5 maart 2014 @ 09:49:21 #8
244125 laziness
pi_137406473
Bedankt voor de complimenten over de zangkunsten van onze zoon.
Ik vind het zo leuk dat hij veel liedjes zingt, ze ook zelf verzint.
Mijn man hield vroeg zijn mond stijf dicht tot ver op de basisschool namelijk.

Nikki wat jammer dat het willen voorbereiden op de prik averechts uitpakte.
Maar er staan ook wel hele spannende dingen voor je meisje op stapel.

Ik kreeg een brief voor de oogarts afspraak. We zullen ruim twee uur in het ziekenhuis zitten, arme kind moet gedruppeld, drie keer gaat de oogarts kijken.
Ik zie er ineens een beetje tegenop :{
pi_137406549
Ai, dat is wel naar zeg. Ik snap dat je er een beetje tegenop ziet. Wanneer heb je de afspraak ook al weer?
pi_137406555
Wat een lange tijd, Lazi! Daar zou ik ook tegenop zien :@
Door de druppeltjes in zijn ogen heeft hij misschien wat minder zicht die uurtjes? -O-
pi_137406581
He bah vervelend voor hem!
Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet!

En dat zingen is lief ja!
F vond zingen helemaal niet leuk. Begint het nu leuk te vinden. Zijn zus is de hele dag aan het zingen O+
  woensdag 5 maart 2014 @ 09:57:51 #12
244125 laziness
pi_137406653
Ja ook tijdelijk verminderd zicht inderdaad.
De afspraak is 14 maart.
Ik bereid me maar voor op veel gehuil en tegenstribbelen en ga even iets bedenken om hem achteraf te verwennen.
  woensdag 5 maart 2014 @ 10:04:49 #13
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_137406790
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 09:49 schreef laziness het volgende:
Bedankt voor de complimenten over de zangkunsten van onze zoon.
Ik vind het zo leuk dat hij veel liedjes zingt, ze ook zelf verzint.
Mijn man hield vroeg zijn mond stijf dicht tot ver op de basisschool namelijk.

Nikki wat jammer dat het willen voorbereiden op de prik averechts uitpakte.
Maar er staan ook wel hele spannende dingen voor je meisje op stapel.

Ik kreeg een brief voor de oogarts afspraak. We zullen ruim twee uur in het ziekenhuis zitten, arme kind moet gedruppeld, drie keer gaat de oogarts kijken.
Ik zie er ineens een beetje tegenop :{
Waarom 3 keer?
  woensdag 5 maart 2014 @ 10:11:33 #14
244125 laziness
pi_137406972
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:04 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Waarom 3 keer?
2x orthoptie. Ik gok 1x ongedruppeld en 1x gedruppeld en dan nog naar de oogarts zelf.

Over het hoe en waarom kan ik je pas na volgende week vrijdag antwoord geven.

Maar ik denk dus twee keer de ogen testen en dan mag de oogarts de behandeling vast stellen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 5 maart 2014 @ 11:04:14 #15
147316 crew  DJMO
#trut
pi_137408191
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:11 schreef laziness het volgende:

[..]

2x orthoptie. Ik gok 1x ongedruppeld en 1x gedruppeld en dan nog naar de oogarts zelf.

Over het hoe en waarom kan ik je pas na volgende week vrijdag antwoord geven.

Maar ik denk dus twee keer de ogen testen en dan mag de oogarts de behandeling vast stellen.
klopt. het druppelen is om de ogen te ontspannen waardoor de juiste sterkte beter gemeten kan worden (heb het twee keer met Jan meegemaakt en recent nog bij mezelf)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 5 maart 2014 @ 11:24:04 #16
244125 laziness
pi_137408748
Hoe reageerde Jan op het druppelen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 5 maart 2014 @ 11:27:47 #17
147316 crew  DJMO
#trut
pi_137408871
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:24 schreef laziness het volgende:
Hoe reageerde Jan op het druppelen?
ik had van te voren niets verteld, en hij vond het wel eng, maar werkte goed mee nadat de assistente duidelijk uitgelegd had hoe het in z'n werk ging en dat hij niet bang hoefde te zijn. Die assistentes zijn er op getraind om jonge kinderen op hun gemak te stellen ;) hij mag ook gewoon bij je op schoot zitten als hij gedruppeld wordt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 5 maart 2014 @ 15:40:38 #18
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137415515
Hopelijk valt het mee Lazi.

Nog even een fotootje van mijn geitenknuffelende peuter O+
  woensdag 5 maart 2014 @ 15:52:51 #19
244125 laziness
pi_137415875
Wat lijkt hij groot met zijn nieuwe kapsel kyara!

Ik ga O. wel voorbereiden want ik verwacht wel wat drama. Plus dat ik zelf ook graag van tevoren weet waar ik aan toe ben als ze iets met me gaan doen.
  woensdag 5 maart 2014 @ 15:58:49 #20
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137416071
Ja, en dat nieuwe kapsel viel ook samen met een groeispurtje. Zowel fysiek als qua ontwikkeling. Hij wordt nu echt steeds meer peuter.

Ik zou hem idd ook voorbereiden. Vooral ook vanwege het laatste. Ik vertel M sowieso alles wat we gaan doen dus dan zou ik zoiets ingrijpends zeker met hem bespreken.
pi_137416476
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 09:57 schreef laziness het volgende:
Ja ook tijdelijk verminderd zicht inderdaad.
De afspraak is 14 maart.
Ik bereid me maar voor op veel gehuil en tegenstribbelen en ga even iets bedenken om hem achteraf te verwennen.
Neem een zonnebril mee voor de terug weg.

Komt vast goed hoor! Succes!
Met een meidenkwartet
pi_137417068
Kyara! O+ Wat een gaaf vest ook!

En wat sneu Nikki dat ze zo opzag tegen de prik! Het is inderdaad een roerige tijd, bijna naar schol en bijna twee broertjes.

Wat een zoet filmpje Lazi O+ En wat rot van de oogarts, twee uur is wel erg lang. Ik ging als kind één keer per jaar naar de oogarts en wat ik nog weet is dat er eerst gekeken werd hoe slecht mijn ogen waren met zo'n kaar en daarna werd ik gedilateerd met de druppels om ook het netvlies te kunnen bekijken. Ik vond die druppels nooit heel onaangenaam en het wazig zien ook niet zo (in de verte zie je in principe normaal). Wat wel handig is om rekening mee te houden is dat je ogen erg lichtgevoelig zijn erna, dus een zonnebril of petje meenemen is geen gek idee. Gezien de slechte ogen in mijn familie vermoed ik dat we met M ook een keer aan de beurt zijn bij de oogarts -O-

Ik zat vanochtend met m'n peuter bij de huisarts, hij werd gisteren op het kdv wakker met rode puntjes om zijn ogen. Toch maar even naar laten kijken, maar gelukkig was het geen allergie of uitslag maar minuscule bloedinkjes, waarschijnlijk omdat hij in overstuur en met forse hoestbui wakker werd. Arm ding ;( Gelukkig weet ik dat het geen zeer doet, ik had het ook over mijn hele gezicht na de bevalling :D

En hij gaat opeens hard vooruit bij de zwemles! De overgang naar de nieuwe groep vond hij behoorlijk eng en de oefeningen waren erg moeilijk. Op vakantie hebben we gezwommen met opa en opeens snapte hij het staand van de kant springen. En hij is sindsdien een hele slag watervrijer. Speeltjes van de bodem pakken gaat veel makkelijker, hij hupt zo op de glijbaan, springt vol enthousiasme van de kant en meldde zich zelf vrijwillig om een tweede keer door het gat te duiken :o Stoertje!

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 05-03-2014 16:47:39 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:42:39 #23
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_137417601
Jeetje wat stoer CS! ^O^
Hier is ze vanmorgen zonder te huilen onder de douche geweest, zelfs haren gewassen, een hele prestatie hier dus :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:30:11 #24
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137419357
Fijn dat het niks ernstigs is CS. En wat goed van de zwemles! Superknap!

En Anouk ook knap hoor. Het begin is er ;)

Mijn peuter is weer helemaal into de box. Hij wil er nu niet meer uit -O-
pi_137424949
ollie O+ wat doet hij dat goed zeg. En bummer van de oogarts komt dat door de ogentest bij het cb? of komt er een oogafwijking voor in de familie

cs ah dat zal er heel zielig uit zien

Kyara hup m in de box en de meiden met zijn speelgoed aan de haal

Danic is het gelukt met de fiets?
Nikki geniet nog even van de tijd alleen met je dochter je typt altijd zo vol liefde over d'r.

Gisterenavond zag ik dat ean haar onderbroek achterstevoren aanhad. Dus ik loop naar haar toe zie ik nog een andere onderbroek op de grond liggen. Waarop ean zei ja die was een be nat. Heeft ze dus zelf boven een andere onderbroek gepakt. Het was dus tijd om de luier af te doen die was ineens behoorlijk vol. Na wat praten als brugman wilde ze tot ze naar bed ging wel zonder luier lopen. In dat uurtje is ze 2x naar de wc geweest om te plassen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')