Waarom 3 keer?quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:49 schreef laziness het volgende:
Bedankt voor de complimenten over de zangkunsten van onze zoon.
Ik vind het zo leuk dat hij veel liedjes zingt, ze ook zelf verzint.
Mijn man hield vroeg zijn mond stijf dicht tot ver op de basisschool namelijk.
Nikki wat jammer dat het willen voorbereiden op de prik averechts uitpakte.
Maar er staan ook wel hele spannende dingen voor je meisje op stapel.
Ik kreeg een brief voor de oogarts afspraak. We zullen ruim twee uur in het ziekenhuis zitten, arme kind moet gedruppeld, drie keer gaat de oogarts kijken.
Ik zie er ineens een beetje tegenop
2x orthoptie. Ik gok 1x ongedruppeld en 1x gedruppeld en dan nog naar de oogarts zelf.quote:
klopt. het druppelen is om de ogen te ontspannen waardoor de juiste sterkte beter gemeten kan worden (heb het twee keer met Jan meegemaakt en recent nog bij mezelf)quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:11 schreef laziness het volgende:
[..]
2x orthoptie. Ik gok 1x ongedruppeld en 1x gedruppeld en dan nog naar de oogarts zelf.
Over het hoe en waarom kan ik je pas na volgende week vrijdag antwoord geven.
Maar ik denk dus twee keer de ogen testen en dan mag de oogarts de behandeling vast stellen.
ik had van te voren niets verteld, en hij vond het wel eng, maar werkte goed mee nadat de assistente duidelijk uitgelegd had hoe het in z'n werk ging en dat hij niet bang hoefde te zijn. Die assistentes zijn er op getraind om jonge kinderen op hun gemak te stellenquote:
Neem een zonnebril mee voor de terug weg.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:57 schreef laziness het volgende:
Ja ook tijdelijk verminderd zicht inderdaad.
De afspraak is 14 maart.
Ik bereid me maar voor op veel gehuil en tegenstribbelen en ga even iets bedenken om hem achteraf te verwennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euh ja ik ook ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:54 schreef laziness het volgende:
En jij dus ook met je tweelingbuik Nikki en dat nadat je de ochtend gewerkt had?![]()
Respect!
Je meisje is leuk. Had haar nog niet eerder gezien geloof ik.
Nu is het alweer goed. Elke keer als ik iets op fok zet, dan is het 2 tellen daarna weer goedquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:46 schreef Soempie het volgende:
Helpt het niet om even van omgeving te veranderen? Buiten een rondje lopen? Stukje op de fiets weg?
Ben ik te optimistisch?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:24 schreef _NIKKI_ het volgende:
Deepfreeze, ik hoop voor jullie dat het geen waterpokken zijn. Ondanks dat ze het toch een keer moeten krijgen is het echt even een rotperiode met al die jeuk.
Ik heb vandaag weer een mega lieve L. thuis. Vanmorgen heeft ze zichzelf 3 uur lang beneden zelf vermaakt met televisiekijken en met spelen met haar popjes. Ik had al de hele nacht migraine en ik kon mezelf echt even niet mijn bed uit krijgen. Ze kwam heel lief af en toe vragen of het ging met me en kwam me toedekken.Toen ik ein-de-lijk beneden kwam heb ik L. eerst 5 minuten lang verteld hoe trots ik op haar was dat ze zo knap alleen beneden is gebleven en L. glom helemaal van trots. Ze maakt er wel gelijk misbruik van, want ze wilde net een snoepje 'omdat ze vanmorgen zo lief was geweest'.
Gelukkig voel ik me nu al een stuk beter en we hebben net een uurtje samen geschilderd en nu is ze al een heel tijdje aan het dansen op kleuterliedjes met haar popjes. Kortom, we zijn weer lekker aan het genieten.
Dat is hier meestal andersomquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:24 schreef _NIKKI_ het volgende:
En FR wat jij beschrijft gebeurt hier ook regelmatig. L. weet haar vader precies daar te krijgen waar ze hem hebben wil, bijvoorbeeld als ze naar bed gaat. Het gevolg is dan een L. die krijsend zegt dat ze nóg een verhaaltje/liedje/whatever wil en een papa die eindeloos de discussie met haar aan gaat. Op zulke op momenten ga ik naar boven, vertel wat wel en niet kan tegen haar en bijna in alle gevallen gaat ze dan zonder morren slapen. En andersom gebeurt dus ook wel eens. Het helpt echt om dan de situatie over te dragen aan de ander, want die ander dringt gewoon vaak wel door tot L.
Het wordt heel mooi weer dit weekend, zonde als jullie binnen moeten zitten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:29 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ben ik te optimistisch?
De oudste had het goed te pakken toen hij 2 was, 2 dagjes koortsig, maar nauwelijks jeuk en met lekker tv hangen waren we die dagen zo door
En wat goed dat ze zich zo kan vermaken zeg! Lekker van genieten inderdaad!
Uiteraard is ze al een poos peuter, maar per 1 maart dus over naar de peutergroep. Horizontale groepen hier dus.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:00 schreef bitterend het volgende:
Susie maar Anouk is toch allang een peuter?? ben blij dat ze hier niet op andere groepen hoeft te wennen...ze is gewoon op de verticale groep 4 jaar lang
Ah, wat jammer. Gelukkig is het seizoen nog lang genoeg.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:59 schreef Kyara het volgende:
Wij zitten weer binnen. Peuter wilde niet luisteren in de zandbak dus die ging dicht. Compleet uit zijn plaat.....
vandaar dat haar kleuter vannacht hier slaaptquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:22 schreef _NIKKI_ het volgende:
Kyara, zonde dat jullie weer binnen zitten.
DJMO dat klinkt als een bewogen nachtje voor je buurvrouw.
Mijn L. is met haar papa weer terug naar strand. L. wilde naar eigen zeggen zóóóó graag nog even voetballen en rennen dat ze weer teruggegaan zijn. Ik ben voor deze keer maar thuisgebleven want ik vond één keer op een dag duinen en strand trotseren met mijn dikke buik wel genoeg.
Yup, dat was het probleem.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:32 schreef Soempie het volgende:
Ah, wat jammer. Gelukkig is het seizoen nog lang genoeg. Gooit jouw M. ook met zand (naar mensen) of was het iets anders?
Aankomende zaterdag hebben ze bij Aldi een loopfietsje aanbieding voor 30 euro.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:20 schreef Deepfreeze het volgende:
Bij jullie ook al Kyara.
Hier een jochie dat wel een bakje lego omgooide, maar niet wilde opruimen. En dat kan hij toch best wel.. Even crisis, maar uiteindelijk wel opgeruimd, en daarna ook snel weer vrolijk..
We gaan straks na Daan zijn slaapje een naar de winkel voor een loopfiets. Nu mooi weer om te oefenen. Even passen of het de kleinste puky wordt, of dat een maatje groter kan.
Hihi O. kan er ook weinig mee, ze vindt het maar engquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:03 schreef bitterend het volgende:
Mijn kind is nog steeds bang van die Puky loopfiets
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Ik vind het wel echt het geld waardquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:38 schreef laziness het volgende:
Dat is het voordeel van een wishbonebike. Eerst een driewieler loopfiets en dan een tweewieler.
Maar de prijs is er ook wel naar.
Misschien wel inderdaad als je ze koopt vanaf 1 jaar dan maken ze ook nog echt gebruik van de drie wielen, als je er een gaat kopen tegen de tijd dat het kind twee wordt zou ik persoonlijk al voor een tweewieler gaan. Tenminste Jelle heeft van dat ie ongeveer anderhalf was op zon simpel plastic vierwiel loopfietsje gespeeld en een maand voor hij twee werd heeft hij een puky gekregen en dat was een half uurtje erg rustig aan doen en vanaf toen was ie helemaal gewend en gaat ie als een speer.quote:
Pas 3 weken? Dot is al een maand 3 en die trapt volgens mij nog niet. We hebben thuis geen fiets en hier oefent ze dus ook niet, maar ze vindt loopfietsen nog veel te fijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:25 schreef mefke79 het volgende:
Overigens de jongste wordt in juni drie en hij kan pas sinds drie weken trappen. Sindsdien racet hij op een 12 inch fiets met zijwielen en moet ik sprinten om hem bij te houden. Zo snel kan het dus gaan als ze het door krijgen.
De mijne is 104cm dus de 16 inch is volgens mij echt zo gek nog niet gedacht.quote:Op zondag 9 maart 2014 06:56 schreef het-is-mij het volgende:
T zit pas sinds een paar wkn op een 16inch en die is in okt 4 geworden. Hij kon nog niet met de benen aan de grond. Hij is ong 1.06mtr.vanaf de zomervakantie op een 14inch maar die zijn idd niet zo gangbaar.
J. Fietst sinds hij ong. 2jr en 3mnd is op een 12inch incl zijwieltjes.gister nog weer eraf gehaald maar geen succes terwijl hij t super doet op de loopfiets.
Succes met de aankoop.
Zoë heeft ook een periode gehad dat ze er regelmatig aan zat. Ik dacht toen ook een schimmelinfectie of blaasontsteking. Maar ze had nergens last van maar vond het allemaal gewoon reuze interessant.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:24 schreef danic het volgende:
Ff binnenvallen met een vraag.
Wat zijn symptomen bij een schimmel infectie?
Eva zit regelmatig aan haar tum (zoals oma hem gedoopt heeft) en ik weet niet of ze nou er gewoon veel aan zit of dat ze misschien jeuk heeft door een infectie.
Waar zou ze dan nog meer last van moeten hebben behalve jeuk?
Oh en met regelmatig bedoel ik eens per 10 minuten ofzo
is de huid daar rood?? of witte plekjes?? dat zijn toch wel de voornaamste tekenen van een schimmeltje. Als je het niet vertrouwt zou je altijd even langs de HA kunnen gaan natuurlijk.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:24 schreef danic het volgende:
Ff binnenvallen met een vraag.
Wat zijn symptomen bij een schimmel infectie?
Eva zit regelmatig aan haar tum (zoals oma hem gedoopt heeft) en ik weet niet of ze nou er gewoon veel aan zit of dat ze misschien jeuk heeft door een infectie.
Waar zou ze dan nog meer last van moeten hebben behalve jeuk?
Oh en met regelmatig bedoel ik eens per 10 minuten ofzo
Dit. L. zit nog steeds regelmatig aan haar foef.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoë heeft ook een periode gehad dat ze er regelmatig aan zat. Ik dacht toen ook een schimmelinfectie of blaasontsteking. Maar ze had nergens last van maar vond het allemaal gewoon reuze interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |